Eikä sekään liitto järin kauaa kestä. Mutta juu, Yrjö Latsenpy on järkyttävän paska tuplanollaseiska, onneks ukko viskattiin heti tän rainan jälkeen karvoista vittuun.tuuski kirjoitti:Sekoitin tämän Bondin johonkin muuhun. Vitun Lazenby on niin säälittävä Bond että joutuu menemään naimisiin saadakseen pillua.
^Metalheart^ kirjoitti:Ne vaan osaa vituttaa niin saatanasti. Yhdeksältä pitäisi suoltaa neljä sivua silkkaa paskaa, ruotsiksi, ei saatanan saatana. Kaiken lisäksi lievä unettomuus vaivaa. PERKELE!!!
Sama ongelma, jonotusaika yli 15min, vaikka pääsin jonoon jo klo 9. Kuinka pitkä jonotusaika sinulla on? Sitäpaitsi tuo lippupalvelun uusi verkkokauppa on suorastaan hanurista.ervatsalo kirjoitti:Niin, itseäni ottaa tällä hetkellä närpiöön ne tahot, jotka tukkivat Lippupalvelun verkkokauppapalvelun.
Baarimikko kirjoitti:Sama ongelma, jonotusaika yli 15min, vaikka pääsin jonoon jo klo 9. Kuinka pitkä jonotusaika sinulla on?
ervatsalo kirjoitti:Niin, yli viittätoista minuuttia tarjotaan tännekin, vaikka olin jo kymmentä vaille kahvoissa roikkumassa. Silkkaa ihmisten kiusaamista, sanon minä.
Täältä tähän
ervatsalo kirjoitti:Niin, yli viittätoista minuuttia tarjotaan tännekin, vaikka olin jo kymmentä vaille kahvoissa roikkumassa. Silkkaa ihmisten kiusaamista, sanon minä.
Täältä tähän
ervatsalo kirjoitti:Niin, itse jatkan edelleen kyrvän kasvattamista otsaan em. asian tiimoilta. Jouduin kaiken lisäksi vaihtamaan jonotuskonetta, eli täällähän seistään satana.
Pitää ilmeisesti lähteä ruokiksella kylille tekemään niitä lippuja.
Edit: Menihän se perkele läpi! Eikä mennyt kuin 2 tuntia ja 45 minuuttia.
Täältä tähän
wilco kirjoitti:Niin, paitsi jos otitte jotain riistoporvariistumapaikkoja. Niitä ei saa ottaa, kun niillä ei kuulemma ole tunnelmaa..