Haista vittu Tepsi!
Voi saatana mikä päivä.
Aamulla laskentatoimen tentti päin helvettiä, mutta lohduttauduin sitten sillä että illalla pääsee katsomaan matsia ja nauttimaan play-off-tunnelmasta. Ja siinä sivussa runnottaisiin pelikaanit jäänrakoon.
Noh, kaikki alkoi jo hallille mennessä. Olen varmaan toistakymmentä kertaa tällä kaudella ottanut Amarillon matsibussiin Turkuhalliin, ja tällä kertaa tuli niin kiire etten ensimmäistä kertaa ehtinyt hakea sitä saatanan lippusta sieltä ravintolasta. Ja eikö sitten juuri tällä kertaa se kuski kysy sitä lappua, ja sain väen vängällä puhuttua itselleni matkan hallille. Puolityhjässä bussissa. Pieni vitutus syntyi jo siitä hetkestä.
No sitten peli alkaa. Kaksi ekaa erää oli sellaista paskavittua Tepsiltä että menin ostamaan kaljaa. Seisoin siinä saatana baarimikon edessä varmaan viisi minuuttia ja koitin saada kaljaa tilattua, mutta eikö se koko ajan sitten ota tilauksia ihmisiltä jotka tulee minun ohitseni. Aina kun ehti suun avata niin se molopää ignooraa mut ja huikkaa sitten sinne mun taakse että "Mitäs sulle?" Paskapäitä siellä kyllä on töissä. Ja sitten alkoi vituttaa kun näin muutaman helvetin hyvännäköisen naikkosen Pelicansin kaulahuiveilla varustettuina siellä baarissa. Miksei meillä ole tollaisia täällä Turussa? Mutta terveisiä vaan tytöille jos luette tätä.
Ja kolmas erä sellaista tuskanparahdusta etten ole vastaavaa nähnyt. Vitutus huipentui vielä siinä lopussa kun Favorinin mielestä Niemen katsomoon ampunut kiekko otti muka laitaan kiinni. Ja vitut otti, minä näin sen paremmin kuin sinä, Timo!
Koko TPS-organisaatio saa nyt haistaa pitkän paskan, erityisesti Jortikka ja se saatanan Rane Sjöroos. Ja miksei kaikki pelaajatkin. Sjöroosilla nyt ei illan tapahtumiin ole osaa eikä arpaa, mutta alkoi vaan yhtäkkiä vituttaa kyseinen kusipää.
Kiitos Tepsi, kivaa oli.