Vitutusketju

  • 10 567 628
  • 56 146

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Vituttaa tämä ilmeisesti Olli Hokkasen liikkeelle panema "Liian hapokasta" lentävä lause. Siihen törmää nykyisin joka kulman takana. Siis kuka vitun Olli Hokkanen?
 

RajatOn

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Vituttaa aika suunnattomasti.. Yks parhaista kavereista ilmeisesti koitti itsemurhaa.. Sitten kun sillä ei oikein muita kavereita oo ku mää, niin ei oo helppoa.. Nooh, ehkä tästäkin selviää viinan avulla. Suunnaton vitutus ja suru kaverin puolesta. Hieno mies, jolla on elämä suistunu sivuraiteilleen. Kunpa vois jotenkin auttaa, mutta keinot alkaa käydä vähiin. Eikä ite pysty millään keskittään kaikkea huomiota tähän kaveriin. Tuntuu umpikujalta, jos panostan tän kaverin kanssa seurassa olemiseen kokoajan, niin mun oma elämä kärsii todella paljon sillä tapaa, etten pysty muiden kavereiden kanssa olemaan jne. Toisin sanoen tää kaveri vaatis ainakin nyt todella paljon aikaa. Tietysti sen olis valmis omasta ajasta ottamaan pois, jos kaverin sais kuntoon. Mää vaan pahoin pelkään, ettei se auta =(

Paska olo, mutta oli nyt tänne pakko saada purkaa oloansa. Se että saa tän painon harteiltaan tekee jo oman olon paremmaks.
 

Jeihki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
MaZaa kirjoitti:
Vituttaa aika suunnattomasti.. Yks parhaista kavereista ilmeisesti koitti itsemurhaa.. Sitten kun sillä ei oikein muita kavereita oo ku mää, niin ei oo helppoa.. Nooh, ehkä tästäkin selviää viinan avulla.

Älä sitten vaan sitä virhettä mene tekemään että lähdet viinan kanssa lotraamaan. Kertakänni ehkä, mutta suosittelen maksimissaan sitä. Tietenkin on aina näppiksen takaa helppo jeesustella, mutta loppupeleissä sulle tulee angstikänni ja lopputulos ei välttämättä ole kaunis ja krapula (varsinkin henkinen) on megalomaaninen.

Pahoittelen ystäväsi puolesta, tämä lienee taas aiheita johon ei ole oikeita sanoja.

Tsemppiä
 

RajatOn

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Thx! Joo, ei se juominen mikään ratkaisu oo koskaan tai missään tilanteessa, mutta mun on pakko saada jollain tapaa helpotettua omaa oloa. Kyse kuitenkin sellasesta kaverista, jolta oon oppinu paljon ja jonka oon tuntenu siitä asti kun olin 5-6 vuotta vanha. Tuntuu ku kaikki muut kaverit olis sen hylänny, varsinkin sen silloin joskus paras kaveri, joka on myös mun erittäin hyvä ystävä ollu aina ja on edelleen.

Ehkä tää tästä. Kaverille ja kaverin perheelle toivon jaksamisia. Kova kiekkomies kyseessä.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Tulee taas vanhat "hyvät" ajat mieleen ,kun omassa pienen pienessä ja vaatimattomassa elämässä on asiat vähän mullin mallin.Itsehän tästä noustaan ,ei siinä mitään ,mutta kovin tuntuu vaikealta.Ei vituta ,mutta on tosi apea olo.
Sellaista se tosin välillä on.
Mazaa:lle tsemppiä, joskus nuorempana oli kaveri - ja tuttuporukoissa sellaisia ,jotka yrittivät niin kauan kunnes lääkärihenkilökunta otti hoiviinsa.
Onneks kukaan ei saanut henkeä itseltään pois.
 

Datsun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Toronto, Saksa
Mack kirjoitti:
Vitun Jarmo Björkqvist ja saatanan ihmiskunta. Miten vittu voi viina ja mustasukkaisuus saada tollasta sontaa aikaan? Hyi vittu mikä laji tämä meidän uljas ihmisrotumme on. Tuo Jämsän tapaus on kyllä kuvottavuus pahimmillaan.


MACK
Jarmo niittasi vaimonsa 2 vuotiaan tyttärensä nähden. Tapoit siis vaimosi ja aiheutit lapsellesi ikuisen trauman. Ai ai Jarmo, kuinka haluaisinkaan kurittaa sinua pesäpallomailalla. Pala helvetissä.
 

fedorov

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Vitun Saunalahti ja kyseisen pumpun ADSL-liittymä.

Vaihdan osoitetta vuodenvaihteessa ja soitin tänään asiakaspalveluun että linjat saa laittaa poikki tuolloin viimeinen joulukuuta. No, ensinnäkään sopimusta ei voi katkaista puhelimessa, vaan täytyy mennä pelaamaan intternettiä ja peruuttaa sopimus siellä. Ja toiseksi, irtisanomisaika on vähintään kuukausi, joten päädyn maksamaan nyt myös tammikuun ADSL-maksun koska "meillä ei tässä irtisanomisajassa voida joustaa, jos olisit perunut liittymäsi joulukuun alussa, niin silloin olisimme voineet lopettaa sopimuksen vuodenvaihteessa".

Ok, saavat siis minulta yhden kuukauden ylimääräisen maksun palvelusta jota en käytä.

Minkähän operaattorin nettiliittymän otan uuteen asuntoon? Entä mitähän operaattoria tulen suosittelemaan tutuille ja kylänmiehille? Vittu mä en enää kusekaan Saunalahteen päin.
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Opin taas uutta, vitutusta on monenlaista. Luin nuo viimeisimmät viestit ja en siksi avautunut suoraan muita lukematta.

Mun tarkoitus oli avautua pankistani (Nordea) joka tarjoaa aina säännöllisin väliajoin erilaisia luottokortteja erilaisilla ominaisuuksilla (ilmainen matkavakuutus tms) höystettynä. Minua vitutti, että jos kerran olen heidän avainasiakas tai mikä lienee heille kaikkein tärkein niin mikseivät he yksinkertaisesti ilmoita, että vaihda se ja se luottokorttisi tähän ja näin voitat rahaa, olemme jo tehneet sen puolestasi.....

MaZaalle, kyllä tuo tuosta. Kun itsemurha ei onnistunut = mahdollisuus uuden alkuun. Kukaan ei voi estää kaveriaan/ystävään tekemästä mitä haluaa, se olisi liikaa vaadittu. Ei ole sinun duunisi ottaa "valvojan" roolia.
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
fedorov kirjoitti:
Ok, saavat siis minulta yhden kuukauden ylimääräisen maksun palvelusta jota en käytä.

Minkähän operaattorin nettiliittymän otan uuteen asuntoon? Entä mitähän operaattoria tulen suosittelemaan tutuille ja kylänmiehille? Vittu mä en enää kusekaan Saunalahteen päin.

Suosittelen, ettet myöskään kuseskele DNA:ta päin. Itse maksoin 2 kuukautta siihen puulaakin ylimääräistä, kun vaihdoin palveluntarjoajaa.
Soitin kyllä siitä toisen kuukauden laskusta, että johan minä olen 2 kuukautta sitten irtisanonut teidän liittymän, mutta niin vaan piti maksaa se toinenkin kuukausi ylimääräistä, kun heidän koneensa niin näyttivät.

Olisi se maksumääräyksen kait saanut kumottua, jos olisi jaksanut lähteä ajamaan asiaa eteenpäin, mutta ei kyllä itse ainakaan jaksanut sen 40 egen takia ruveta sen enempää vänkäämään.
Jatkossa en vain käytä DNA:n tuotteita. Menettävät siinä varmasti enemmän, kun sen 40 egeä, jotka minulta saivat.

Soneraa on haukuttu joka paikassa paskaksi firmaksi, mutta sen kanssa ei ole ikinä ollut vastaavia ongelmia.
 

RajatOn

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
bozik kirjoitti:
Ei ole sinun duunisi ottaa "valvojan" roolia.


Toi on ihan totta, mutta entä siinä tilanteessa kun ei oo ketään muuta?? Onneks on ollu kuningas viina kaverina ja kaverin kanssa juttelin, niin asiat on hiukan paremmin.. Ihmisen mieli on niin julma, että voi ilmeisesti saada tekemään asioita, joita ei muuten tekisi..
Ehkä tää tästä, mutta kyllä se jättää aina "arven" mieleen.. Mitäpä jos kuitenkin... No parhaani aion tän asian eteen tehdä. Elämä on kuitenkin sellainen lahja, että vaikka se toisen oliskin niin sen eteen kannattaa nähdä vaivaa...

Sekavaa, mutta syytän siitä sinua koskenkorva...
 

Näkkäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
repe_joke kirjoitti:
Vittu mitä lafkoja nekin on. "No kun sun tili on avattu hesassa, niin ei me täällä riihimäellä voida antaa sinulle nettipankkiin uusia tunnuslukuja", missä muussa pankissa voi kuulla tämmöistä?

Hetkinen. Aivan pomminvarmasti saat avainlukulistan pankista kuin pankista, mutta sitten sinun täytyy ihan itse osata ottaa se käyttöön osuuspankin sivuilla. Itse hain listoja juuri 2 kpl aivan eri paikkakunnalta kuin missä "kotipankkini" sijaitsee. Vieraassa pankissa he eivät vaan voi puolestasi ottaa listaa "käyttöön", mutta varmasti sen listan sieltä saat. Tulikohan selväksi?
 

Toro

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät 46 ry.
Matsku kirjoitti:
Paras kaveri vei tyttöystävän. Mitä siihen sit voi sanoa? Turpaan vetäminen tuskin auttaa koskaan.

Samalla pamahti ystävyyssuhteet molempiin.

My girlfrind left me with my best friend few years ago. I still miss him.
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Näkkäri kirjoitti:
Hetkinen. Aivan pomminvarmasti saat avainlukulistan pankista kuin pankista, mutta sitten sinun täytyy ihan itse osata ottaa se käyttöön osuuspankin sivuilla. Itse hain listoja juuri 2 kpl aivan eri paikkakunnalta kuin missä "kotipankkini" sijaitsee. Vieraassa pankissa he eivät vaan voi puolestasi ottaa listaa "käyttöön", mutta varmasti sen listan sieltä saat. Tulikohan selväksi?

Kerroppa tuo sama avovaimolleni, joka jäi kyllä ilman avainlistaa kokonaan Riihimäellä, koska hänen "kotipankkinsa" on Helsingissa ruoholahdessa.
Tiedä sitten oliko vain paska tuuri virkailijan kanssa vai mistä johtui.

Kuitenkin tuo okon tapa, jossa jokainen pankki on oma yksikkönsä on ihan perseestä.
Nimimerkillä pari kertaa vierestä seurannut, kun ollaan soitettu siihen "omaan" pankkiin, että voiko tälle ja tälle henkilölle antaa hänen omalta tililtään rahaa.
Ja nämäkin pari kertaa johtui ihan vain siitä, että nämä maan mainiot uudistukset, elikkäs sirukorttiaukot eivät toimineet.

Itseasiassa, vituttaa koko pankkimaailma. Tekevät pienen ihmisen elämän vaikeaksi.
 

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
repe_joke kirjoitti:
Kerroppa tuo sama avovaimolleni, joka jäi kyllä ilman avainlistaa kokonaan Riihimäellä, koska hänen "kotipankkinsa" on Helsingissa ruoholahdessa.
Tiedä sitten oliko vain paska tuuri virkailijan kanssa vai mistä johtui.

Jep, samanlainen tilanne on käynyt frendillenikin, ja myös silloin oli Oko-pankki kyseessä.
 
Suosikkijoukkue
TPS
repe_joke kirjoitti:
Kerroppa tuo sama avovaimolleni, joka jäi kyllä ilman avainlistaa kokonaan Riihimäellä, koska hänen "kotipankkinsa" on Helsingissa ruoholahdessa.
Tiedä sitten oliko vain paska tuuri virkailijan kanssa vai mistä johtui.

Kahdesti hakenut uuden avainlistan ei "kotipankista", ei onglemia. Taisi olla vaan uuno virkailija.

Ja itseäni vituttaa uniongelmat. 2h unta palloon, sen jälkeen 3h pyörimistä sängyssä. Ei vittu uni tuu sitten millään ja väsyttää ihan sikana.

Edit: Ja nyt huomaan että hiton telkkari on paskana. Se siitä ideasta katsoa DVD:tä sohvalla.
 
Viimeksi muokattu:

kopo

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Voi vittu näitä nykyisiä radioiden aamuohjelmia. Työmatkalla bussissa päällä Radio Nova, meinas hajota pää. Ja sitten työpaikalla kokeeksi Suomipopia, tuo helvetin Jaajo varmasti luulee olevansa tosi hauska mutta kun...ja joka tapauksessa esim. YLEX on mahdoton kuunneltava sen armottoman sontamusiikin takia.
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Voi vittu, nyt sitten riitti. Meikä ei jaksa tuollaisia marttyyrikuolemia. Saatana, pitäkööt tunkkinsa, perkele! VITUN VITTU!
 

Jeihki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
B1 kirjoitti:
Voi vittu, nyt sitten riitti. Meikä ei jaksa tuollaisia marttyyrikuolemia. Saatana, pitäkööt tunkkinsa, perkele! VITUN VITTU!

Kukas perkele se nyt on mennyt marttyyrina kuolemaan kun tuommosia tunteenpurkauksia aiheuttaa.

Kerro, palstassa on voimaa...
 

Carlos

Jäsen
repe_joke kirjoitti:
"No kun sun tili on avattu hesassa, niin ei me täällä riihimäellä voida antaa sinulle nettipankkiin uusia tunnuslukuja", missä muussa pankissa voi kuulla tämmöistä?

ABN AMRO -the global bank. Yritin samaa taannoin Utrechtin konttorissa, kun olin avannut tilin Rotterdamissa. Juu, "sinun täytyy mennä sinne Rotterdamiin, jossa olet avannut tilisi, pyytää sieltä kaavakkeita joilla voit anoa uusia tunnuslukuja jotka sitten toimitetaan muutaman päivän kuluessa kotiisi." Et silleen.
 

Vakio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Man City
Los Sin Nombre kirjoitti:
Kahdesti hakenut uuden avainlistan ei "kotipankista", ei onglemia. Taisi olla vaan uuno virkailija.

Sama juttu. Viimeksi kun hain "vieraasta" Osuuspankista, virkailija ojensi ystävällisesti listan mitään tietoja kyselemättä. Sanoi vaan, että niitä on muuten tuossa oven vieressä iso nippu. Ota siitä ensi kerralla.

Jotenkin minä arvelen, että aiemmin kuvatut ongelmat ovat aiheutuneet huonosti asetetusta kysymyksestä tai sitten kokemattomasta virkailijasta.
 

Neely

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kings ,Englanti, Blaugrana&C.D. Santa Clara
Carlos kirjoitti:
ABN AMRO -the global bank. Yritin samaa taannoin Utrechtin konttorissa, kun olin avannut tilin Rotterdamissa. Juu, "sinun täytyy mennä sinne Rotterdamiin, jossa olet avannut tilisi, pyytää sieltä kaavakkeita joilla voit anoa uusia tunnuslukuja jotka sitten toimitetaan muutaman päivän kuluessa kotiisi." Et silleen.
Kotimaan kamaralla OP:lla on muitakin kummallisuuksia. "Parasta" OP:n palveluissa nettipankkiin liittyen on tuo palvelunumero joka ainakin pari vuotta takaperin oli siinä pienessä "nettipankki vihkosessa" brieffattu jotenkin näin: Jos unohdat käyttäjätunnuksesi tai salasanasi etkä pääse juuri käymään kotipankissanne soita numeroon 010 xxxxxxxxxx. No soitin ja jonotin saatana. Asiakaspalvelutilanne oli vähintäänkin koominen sillä asian kerrottuani asiakaspalvelija suoritti kaikki henkilöllisyyden varmentamiset ja muut henkilötiedot alta pois ennenkuin viitsi kertoa että " -sun pitäis nyt sieltä Savonlinnasta mennä omaan konttoriin Helsingissä niin saat ne tunnukset." Vittu että oli +/- 0 tuonkin puhelun funktio. Siihen kun kainosti tiedustelin että mikä vitun tarkoitus tuolla kyseisellä neuvolla soittaa tuohon kyseiseen palvelunumeroon oikein on niin täti tokaisi: " - saadaan ohjattua ihmiset oikeaan paikkaan niitä uusia tunnuksia noutamaan. " Ei vittu toivottavasti niissä läpysköissä nykyään lukee että saat ne uudet tunnukset vain ja ainoastaan kotipankistasi.Perkele.

EDIT. Avainlukulistoja saa kyllä muualtakin kuin kotipankista mutta tunnusten kanssa on sitten "hiljaisempaa". Jos saman "firman" muusta kuin kotikonttorista ei avainlukulistaa saa niin virkailijaa ei ole kiinnostanut tehdä töitään. Pitäisi onnistua tuon kyllä.
 
Viimeksi muokattu:

SergeiK

Jäsen
Suosikkijoukkue
pelaajamarkkinoiden varteenotettava vaihtoehto
Asia selvä - ikiliikkuja keksitty

Neely kirjoitti:
"Toimii" ihan kotimaan kamarallakin ainakin OP:lla.
Samanlaista toiminta muuten on ABN AMRO -the global bankilla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös