Vitutusketju

  • 10 647 573
  • 56 188

avatar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aidosti Sysipaska
HerraHermanni kirjoitti:

*Reps* En ihan tosi muistanut, että se oli jätkän laini. Muistin, että jonkun. Ajattelin vaan pistää homman kiertämään, mutta täähän jää vittu melko vitun pieneksi tää sykli. Vittu.

No vituttaa kyllä vähän oma saamattomuus just nyt. Pitäs tehdä vielä koulutöitä, mutten kyllä tänään taida jaksaa. Jää nekin vittu huomiselle ja sunnuntaille. Vittu.
 

Lukkoseppä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ei vituta!

Mä tajusin että mullahan on kaikki niin hyvin kuin olla vain voi, musta tuntuu että ostin sporttiAudinkin vain muita vituttaakseni, asunnolla ja vaatteilla mun ei tartte näyttää mitään koska ne ovat fullkunnossa. En mä sitä Audiakaan mihinkään tarvitse, ajan kotoa töihin noin 3+3 km päivässä, silti himoitsen autolla ajosta (joskus Audin lämpömittari nousee jopa 70C asteeseen) ja jätän kaatis porukan haistelemaan hiilidioksidia.... ja se onnistuu, Raumalla on tasan yksi risteys missä voi ottaa kisaa, mutta on se vaan niin kivaa. Hajotkaa mun hopeanväriseen Pekka Töpöhäntään. Vituttaako, tulisipa lunta niin kukaan ei pysyisi perässä ilman vastaavaa kalustoa. Hanaa!! Pah!

Tää on vähän kuin Schollin elämää, kukaan muu ei päätä mitä mä teen.

Menikö överiksi?
 

Jäsen Pee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Kuhmon Kiva HT
Juu ei, pysy ihan hyvin hallussa.

Vituttaa tuo homeen haju mikä haisee koko ajan nokassa.
Eilen pamahti lämminvesivaraaja paskaks ja löyty sit vähän muutakin ylläriä...
 

Juicey

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, G
No voi itku, aavistelen että sattuipa asia joka tuskin oikenee koskaan.

Vaihdoin marraskuussa autoni kahteen autoon liikkeessä ja myyjän kanssa puhuttiin vakuutuksista. Vaikka vakuutusyhtiö ei myönnäkään vanhan liikennevakuutuksen bonuksia myös toiselle autolle, myyjä kertoi että liikkeen kautta tuo olisi mahdollista saada. No, kaupat tehtiin ja sovittiin että bonukseni kopioidaan myös toisen auton liikennevakuutukseen.

Nyt pöydällä on lasku jossa toisen auton bonukset 0%.

Lähestyin heti myyjää meilillä, että nyt ei mennyt ihan niinkuin sovittiin mutta epäilen vahvasti että tämä asia tuskin etenee ikinä minnekään - varsinkaan ilman että alkaisin itse tärväämään paljon aikaa ja vaivaa homman hoitamiseen. Autokauppiasta kun ei asiakkaan pulmat tunnu kiinnostavan enää kauppojen jälkeen.
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Jussi77 kirjoitti:
No voi itku, aavistelen että sattuipa asia joka tuskin oikenee koskaan.

Vaihdoin marraskuussa autoni kahteen autoon liikkeessä ja myyjän kanssa puhuttiin vakuutuksista. Vaikka vakuutusyhtiö ei myönnäkään vanhan liikennevakuutuksen bonuksia myös toiselle autolle, myyjä kertoi että liikkeen kautta tuo olisi mahdollista saada. No, kaupat tehtiin ja sovittiin että bonukseni kopioidaan myös toisen auton liikennevakuutukseen.

Nyt pöydällä on lasku jossa toisen auton bonukset 0%.

Lähestyin heti myyjää meilillä, että nyt ei mennyt ihan niinkuin sovittiin mutta epäilen vahvasti että tämä asia tuskin etenee ikinä minnekään - varsinkaan ilman että alkaisin itse tärväämään paljon aikaa ja vaivaa homman hoitamiseen. Autokauppiasta kun ei asiakkaan pulmat tunnu kiinnostavan enää kauppojen jälkeen.

Eikö tässä maassa kuitenkin ole jonkinasteinen kuluttajasuoja tuollaisia kusettajia vastaan. Älä jätä hommaa tohon, vaan yritä saada jotenkin muutosta vielä. Et menetä siinä mitään.
 

Jape

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Jussi77 kirjoitti:
Vaikka vakuutusyhtiö ei myönnäkään vanhan liikennevakuutuksen bonuksia myös toiselle autolle, myyjä kertoi että liikkeen kautta tuo olisi mahdollista saada. No, kaupat tehtiin ja sovittiin että bonukseni kopioidaan myös toisen auton liikennevakuutukseen.
Minä en ainakaan ole koskaan edes kuullut, että yhdestä autosta voisi saada bonukset siirrettyä kahteen autoon. On tainnut myyjä sekoilla omiaan..

Aikoinaan muuten pystyi bonuksia siirtämään esim. perheenjäsenelleen tai sukulaiselleen omistaja/haltija -kikkailulla, mutta nykyisin ei onnistu edes se.

Aiheesta puhuttaessa vituttaa vakuutusmaksut ylipäätään. Itse olen tunnollisesti maksanut toistakymmentä vuotta liikennevakuutuksia ja vasta nyt alkaa katto lähestyä, eli bonukset lähestyvät maximia. Toisaalta liikennevakuutusten perusmaksut ovat nousseet suunnilleen samaa tahtia kuin bonukseni, joten käytännössä maksan nykyisinkin suunnilleen saman minä yli kymmenen vuotta sitten nollabonuksilla. Kertaakaan ei muuten ole vielä tarvinnut vakuutusyhtiön puoleen kääntyä autovahinkoasioissa (koputan puuta)..
 

Mikke73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukat, Ässät
Jussi77 kirjoitti:
No voi itku, aavistelen että sattuipa asia joka tuskin oikenee koskaan.

Vaihdoin marraskuussa autoni kahteen autoon liikkeessä ja myyjän kanssa puhuttiin vakuutuksista. Vaikka vakuutusyhtiö ei myönnäkään vanhan liikennevakuutuksen bonuksia myös toiselle autolle, myyjä kertoi että liikkeen kautta tuo olisi mahdollista saada. No, kaupat tehtiin ja sovittiin että bonukseni kopioidaan myös toisen auton liikennevakuutukseen.

Nyt pöydällä on lasku jossa toisen auton bonukset 0%.

Lähestyin heti myyjää meilillä, että nyt ei mennyt ihan niinkuin sovittiin mutta epäilen vahvasti että tämä asia tuskin etenee ikinä minnekään - varsinkaan ilman että alkaisin itse tärväämään paljon aikaa ja vaivaa homman hoitamiseen. Autokauppiasta kun ei asiakkaan pulmat tunnu kiinnostavan enää kauppojen jälkeen.
No just. Ei tuossa ole mitään oikaisemista, juttu meni ihan niinkuin pitääkin - lukuunottamatta myyjän suorittamaa kusetusta. Kuten jo aiemmin mainittiin, niin yhden auton bonuksia ei voi siirtää kahteen autoon. Ei tuossa mitään muuta voi tehdä kuin haukkua myyjän paskan puhumisesta.
 
Kävin sitten kaupungilla. Aikomuksena jossain kaupassa käydä ja kenties kahvilla. Vittu parkkipaikkoja ei löydy mistään. Kauhia ryysis joka paikassa. No onhan se kivaa muuten vaan ajella ympäri kaupunkia. Etenkin kun saa ihmetellä joka vitun liikennevaloissa. Ja jos haluat kääntyä valoista, niin on surutta ajettava vanhoilla vihreillä tai punaisia päin. Ei siitä vittu muuten pääse ikinä, kun suoraan ajavia tulee jatkuvasti ja niitä on väistettävä. Prkl laittaisivat niihin pariin risteykseen kääntyville omat valot. Lisäksi tulee kunnon ruuhka kun kääntyvillä ja suoraan ajavilla on sama kaista. Kun etummainen auto ei pääse kääntymään, ei ne muutkaan pääse siitä ohi, vaikka suoraan haluaisi mennä. Lisäksi vituttaa muutamat pätkät tuolla valtatiellä mihin on heitetty yhtäkkiä joku 60km/h rajoitus. Ei mitään järkeä. Tai aamusin ne idiootit jotka ajaa valtatiellä 80 rajoituksella hädin tuskin 70km/h. Toisin sanoen vituttaa siis liikenne.
 

Kaiser Soze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rontti's potatoes, whiners and wankers
scholl kirjoitti:
Eikö kaupungeissa ole aina parkkitaloissa tilaa?

On toki, mutta niiden maksujen hinnalla ajelee jo taksilla mennentullen.
 

Speedye

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, CR7, AO, Härski
Jet Pilot kirjoitti:
Vituttaa dokata yksin, lähteekö joku oluelle? Minä tarjoan.

Lähtisin heti mutta asun Kuopiossa.. Vituttaa taas ihmiset jotka ajattelevat vaan itseään. Mikä vittu siinä on kun ei voi ottaa lähimmäistä huomioon?
 
scholl kirjoitti:
Eikö kaupungeissa ole aina parkkitaloissa tilaa?
Öööh missä on Mikkelissä parkkitalo? Toriparkissa on yleensä tilaa, mutta nyt on joku toripäivä tai joulumarkkinat tai mitälie. Carlsonin yläparkissa saattaa olla tilaa, mutta on aika syvältä sekin paikka noin yleisesti. Tästä kaupungista on muutenkin vaikea parkkipaikkaa löytää keskustasta. Torilla pysäköinti on taas s-tanan kallista. Saisivat rakentaa sinne torin alle sen parkkihallin. Tän kaupungin tuntien siihen menee ainakin 10 vuotta, jos silloinkaan on mitään tapahtunut.
 

Juicey

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, G
Mikke73 kirjoitti:
No just. Ei tuossa ole mitään oikaisemista, juttu meni ihan niinkuin pitääkin - lukuunottamatta myyjän suorittamaa kusetusta. Kuten jo aiemmin mainittiin, niin yhden auton bonuksia ei voi siirtää kahteen autoon. Ei tuossa mitään muuta voi tehdä kuin haukkua myyjän paskan puhumisesta.
Näin minäkin alkuun ajattelin ja kysyinkin myyjältä että mitenkäs tämä oikein on mahdollista kun en ole ikinä aikaisemmin vastaavaa kuullut. Myyjä kertoi, että kun tässä on 25 vuotta oltu alalla niin vakutuusyhtiön alue-edustaja on tullut matkan varrella tutuksi kaveriksi ja tämmöiset pikku palvelukset ovat sujuneet ihan mutkitta. Hyvä lisäarvo, ajattelin, mutta paska maku tuosta vain jää jälkikäteen jos sitten onkin kukkupuhetta. No, odotellaan nyt mitä myyjä vastaa - voihan toki kyse olla ihan inhimillisestä unohduksestakin, tai siitä että pyyntö lojuu milloin kenenkin pöydällä tässä "ketjussa". Vanhoihin kokemuksiini nojaten vain epäilen, ettei asia etene missään mihinkään kun raha on jo siirtynyt taskusta toiseen.

Nyt vituttaa kun en osaa olla neuvomatta kentän laidalta kun junnarit pelaavat omia kiekkopelejään. Olisi nyt edes jotain kompetenssiä sieltä huudella, mutta kun ei sitäkään. Tällä fiksulla esiintymisellä sitä ei varmasti onnistu saamaan aikaan mitään muuta kuin tappamaan innostuksen lajia kohtaan.
 

Tobias

Jäsen
Vitun vittu, Handelsbanken.
Käyttävät ainoana markkinatakaajana warranteissaan aasialaista häntää.
Vituttaa että noista Hb:n warreista ei ole mitään vitun iloa viimeisinä päivinä vaikka kuinka vola markkina olisi.

Toisaalta, jokainen liikkeeseenlaskija kusettaa warrelaidoillaan, joten taidan vastedes käydä optiokauppaa.

Joka tapauksessa, haistakaa vittu vaan.

Nyt takas töihin, ja sitten baariin.
 
Viimeksi muokattu:

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Voi v*ttu että hurrit on sit tuuri veikkoja. Race of the Champions kisassa Pariisissa. Ekströmmi ja Kovalainen ajoi vastakkain. No ei tartte arvata kumpi voittaa kun on Suomalainen ja Ruottalainen vastakkain. Varsinkin kun erokin oli sitten todella murskaava. Ekströmmi voitti ja eroa oli 0,0002 sekuntia. Että silleen
 

Gleb

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Dublin Bus, kulkee ihan miten sattuu jos kulkee ollenkaan. Menomatkalla keskustaan odottamaani bussia ei tulllut ollenkaan ja takaisin tullessa bussi hajosi kesken matkan. Lisäksi noissa busseissa penkit on ahdettu niin tiukkaan ettei siinä edes tällainen normaalimittainen (180cm) mahdu istumaan normaalisti vaan pitää olla jalat levällään tai vinosti.
 

Kuvernööri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Sniper kirjoitti:
Voi jeesus notta kalvaa sisältä.

Paras ystäväpariskunta menossa reissuun jouluna ja mä sitten luin perjantain Iltapulusta että juuri sinne on jouluna suunnitteilla Al-Qaidan attentaattia. Kauan pohdin sitä että sanonko mitään, ja sit tänään päivällä soitin siitä. Nainen oli nyt saanut sen lehden käsiinsä ja nyt pelkää luettuaan sen jutun. Nyt mua vituttaa päässäni vellova kysymys, että pilasinko mä toisten pitkään suunnitteleman loman?

99% varmaahan on ettei siellä Goalla mitään tapahdu, mutta en olisi taas voinut kyllä eläkään vaitioloni kanssa, jos jotain siellä sattuukin.

Vittu.

Teit ihan oikean ratkaisun, aikuinen ihminen osaa sitten itse päättää mitä sillä tiedolla tekee. Älä turhaan ruoski itseäsi.
 

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Töissä on aivan saakelin kylmä. Tuntuu naurettavalta istua talvirotsi päällä koneen ääressä, mutta muuten jäätyy. Ilmeisesti firmassa on päätetty näin viikonloppuisin kytkeä lämmitys pois päältä, sillä turha se on isoa taloa lämmittää, kun vain kaksi ihmistä on paikalla. Mutta laittaisivat sitten kokonaan pois ilmastointilaitteen, sillä nyt sieltä puhaltaa jääkylmää ilmaa suoraan niskaan.
 

Kapo 00

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Edit: Joopa joo :( Kaiken maailman soopaa sitä tuleekin kännissä keksittyä. I hate mondays.
 
Viimeksi muokattu:

kiljander

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo. Susijengi. LAL. UTA. SoJy.
Tobias kirjoitti:
Vitun vittu, Handelsbanken.
Käyttävät ainoana markkinatakaajana warranteissaan aasialaista häntää.
Vituttaa että noista Hb:n warreista ei ole mitään vitun iloa viimeisinä päivinä vaikka kuinka vola markkina olisi..

SHBn warret ovat aina olleet ne viimeiset, joihin kannattaa sijoittaa. MM. Nrd ja ABF toimivat huomattavasti "ystävällisemmin" volan yms. suhteen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös