Vitutusketju

  • 10 647 532
  • 56 188

avatar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aidosti Sysipaska
Blackie kirjoitti:
En tiedä tuon jutun taustoja ollenkaan, mutta jos ovat naimisissa, niin voidaan olettaa, että kysymyksessä on ihan aidosti toisiinsa rakastuneet ihmiset. Ei siihen tarvita välttämättä mitään iskuyrityksiä/vikittelyitä kummankaan taholta, kun yksinkertaisesti vaan huomaa yhtäkkiä rakastavansa toista. Joskus vaan rakastuu sellaiseen, johon ei haluaisi ja saisi. Sille ei vaan voi mitään, tämä on elämää. Tämä pohdinta siis yleisesti ottaen.

Olet ihan oikeassa sinänsä ja olen täysin samaa mieltä ja sinänsä kumppanin osalta sen vielä ymmärtäisikin. Tuskin kukaan itsekään tuntisi elämän kestävää omantunnon kolkutusta siitä, että lähtisin jonkun toisen matkaan kun tuntisi rakastavankin sitä enemmän kuin nykyistä. Suoranainen viha ja katkeruus toiselle siitä, että hän jätti, on hyvin itsekästä tavallaan. Onhan toisella oikeus päättää kenen kanssa elää elämänsä kun näitä elämiä on vain tämä yksi.

Toinen juttu on sitten se kaveri. Vaikka elämänkumppani ehkä monelle onkin se kaikki kaikessa ja joku voisi sanoa, että lopulta kaverit jäävät kakkoseksi naisenkin edessä kun aletaan ihan kunnolla asiaa ajattelemaan, mutta itselläni on ainakin pari sellaista ystävää, että en kyllä heidän naistaan alkaisi koskaan vokottelemaan vaikka minkälaisia tuntemuksia tuntisin. Nämä pari hyvää ystävää ovat niin hyviä ystäviä, että mielummin pidän heidät kuin minkä tahansa naisen. Koettelemuksiakin on joskus ollut ainakin lieviä. No se siitä. Ei voinut olla mikään ihan harmoniaa lähentelevä kaverisuhde jos naiseen lankesi. Näin minä ajattelen, mutta joku voi ajatella toisinkin.
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
avatar kirjoitti:
Toinen juttu on sitten se kaveri. Vaikka elämänkumppani ehkä monelle onkin se kaikki kaikessa ja joku voisi sanoa, että lopulta kaverit jäävät kakkoseksi naisenkin edessä kun aletaan ihan kunnolla asiaa ajattelemaan, mutta itselläni on ainakin pari sellaista ystävää, että en kyllä heidän naistaan alkaisi koskaan vokottelemaan vaikka minkälaisia tuntemuksia tuntisin.
Sama juttu. Löytyy muutama niin hyvä kaveri, että valinta naisen ja kaverisuhteen pysymisen välillä on helppo.
 

scholl

Jäsen
Itseäni ei ainakaan kiinnostaisi se, että onko joku avoliitossa vai ei, jos ko. henkilö kiinnostaa. Hän ei ole silloin tehnyt vielä mitään peruuttamatonta ja on saattanut ajautua avoliittoon asiaa sen kummemmin pohtimatta. Parempi tarjous vaan kehiin. Avioliitto on eri asia. Toki silloinkin saattaisin asiaan sotkeutua, mutta se henkilö ei enää kelpaisi mihinkään vakavaan, koska on jo kerran liipassut. Tosin ei se nyt välttämättä ole kovinkaan todennäköistä, että kiinnostuisin.
 

Neely

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kings ,Englanti, Blaugrana&C.D. Santa Clara
scholl kirjoitti:
Eikös takuuvuokra ole aina vähintään yhtä suuri kuin irtisanomisajan vuokra? Ei kai tuollaiseen umpikujaan voi joutua.

Nuo sopimussakot vaikuttavat välillä täysin mielivaltaisilta. Eräälle Helsingissä operoivan puulaakin jolpille tuli sanottua että suksipa vittuun sen sopimusluonnoksesi ja välittämäsi kämpän kanssa kun oli yrittänyt ujuttaa vuokrasopimukseen 6 kuukauden vuokran suuruista sopimussakkoehtoa. Ilman mitään kirjallista mainintaa vuorausilmoituksessa suullisesta ennakkomaininnasta puhumattakaan. En edes tiedä miten julmettu tuo summa lain mukaan edes saisi olla mutta tokkopa 1/2 vuoden vuokria voidaan määrittää korvaussummaksi siitä että saatkin päähäsi muuttaa muualle ennen kalenterivuoden täyteen tuloa? Jotkut ainakin kehtaavat yrittää niitä kirjallisena sopimukseen työntää.

Kahden - kolmen kuukauden vuokraennakot ovat enemmän kuin ymmärrettäviä ja hyväksyttäviä mutta yhteenkään "sopimussakkoehdolliseen " vuokrasopimukseen en ole ikinä harakanvarpaitani raapustanut enkä ikinä tule raapustamaankaan. On nimittäin juridisesti melkoinen savotta lähteä näyttämään vuokralaisena toteen vuokranantajan mahdollisia laiminlyöntejä jos ne johtavat muuttoon ennen tuon sopimussakko ajan, oli se sitten vuosi taikka kaksi, täyttymistä oli sitten vuokraajana yritys tai yksityishenkilö.
 
Viimeksi muokattu:

Mr.X

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Isä sai tänään sinänsä viattoman flimmerin eli sydämen eteisvärinän. Kun Meilahdessa yritettiin lääkkeillä kääntää sydämen rytmi, niin sydän pysähtyi kokonaan. Kysymys oli harvinaisesta lääkevaikutuksesta, mutta kuitenkin.
Elvytyksellä saivat onneksi pumpun taas lyömään.

Mutta joka tapauksessa - aivan jumalattoman pelottavaa ja ahdistavaa. Pitäisi osata ja muistaa nauttia jokaisesta päivästä, jonka saa läheistensä kanssa viettää.
 

KPL

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Q
pikkukatti kirjoitti:
Minulle lähetettiin sammosta tuollainen avainlukulista vai mikä lie postitse. Ilman että sitä edes kyselin. En sitten tiedä mistä ne tiesi että alkaa edellisestä luvut loppumaan. Saa nähdä miten ensi kerralla onnistuu.

Tuo on ihan automaattinen systeemi, eli kun jäljellä on tyyliin 20 avainlukua, niin pistävät uuden listan tulemaan postissa.
 

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Voi vittu että sieppaa. Aateloivat sitten Suomen aatelisleijoniksi Janeckyn ja Boykon. Joo, ei mulla mitään kyseisiä herroja vastaan ole, päinvastoin. Vituttaa vaan se että ulkomaalainen voi Suomessa saada sellasen tunnustuksen. Mut no joo, onhan meillä Wilson Kirwakin ja se sen veli. Ei vittu silti. Miks helvetissä? Mitä vitun leijonia tsekit ja kanukit on? Meni multa ainakin maku koko helvetin aateloimisesta. Paska homma niille jotka oikeesti sen aateloinnin on ansainnu...
Huh, helpotti edes vähän.
 

scholl

Jäsen
KPL kirjoitti:
Tuo on ihan automaattinen systeemi, eli kun jäljellä on tyyliin 20 avainlukua, niin pistävät uuden listan tulemaan postissa.

aivan ja lisäksi siinä lukee (ainakin Nordella), että mihin päivään mennessä uusi otettava käyttöön tai siis koska vanha vanhenee. Itselläni on tapana yleensä käyttää vanha luiska loppuun.
 

Poison

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Ilmeisesti olen taas saanut työsuhde-etuna flunssan. Jee. Yleensä taudit ovat sellaisia, että päivällä jaksaa edes jotenkin olla vähän pystyssä ja puuhata. Tämä tapaus vetää täysin sänkyyn. Ihan pieniö hetkiä jaksaa olla pystyssä, sitten alkaa heikottaa. Kuume nousi viime yönä lähelle 39 astetta. Saa nähdä, tapahtuuko sama ensi yönä. Päänsärky ja lihaskipu ovat tosi inhottavia.

Töistä sain toki sairaslomaa, mutta inhottaa jotenkin duuninkin puolesta olla kipeänä. Olen kaatunut aika lailla neljän kuukauden välein petiin. Tämä on kolmas kerta. Vastustuskyky, hoi??!! Tuntuu, että pitäisi sairastaa mahdollisimman vähän, ja on kai vähän huono omatunto. Ei kyllä tarvis olla, mutta on silti.

Töissä ottaa päähän kaksi työkaveria. Sinällään kyllä tosi hyvä, että noin 40 hengen porukasta vain kaksi ottaa päähän. Toinen on niin raivostuttavan epäaito, että joskus tekisi mieli tokaista jotain. Henkilö vaikkapa kysyy jotain, mutta kauas näkee, että häntä ei oikeasti kiinnosta asia pätkän vertaa. Vastauksen kuuntelemisen sijasta hän keskittää energiansa päivittelyyn ja kauhisteluun ja on olevinaan täten oikein kiinnostunut ja hommassa mukana. Mutta kun ei vain toimi. Näen tuon ihmisen läpi, vaikka itse sanonkin. Hyi. Toinen tapaus taas onkin sitten periaatteessa "kakkospomoni", ei onneksi se pääjehu. Hänestä voi vain todeta, että meillä ei kemiat synkkaa. Jos voi olla jonkun kanssa oleminen vaikeaa, niin hänen. Toteaisin, että jos tuo ensimmäinen valitukseni kohde on epäaito, niin myös tämä toinen on sitä, mutta hieman eri tavalla. Tämä tapaus on sellainen "hei, olen kaikkien kaveri, heitän läppää, olen niiiiin hauska, onhan teilläkin kivaa, tykkään teistä kaikista kovin". Yrittää liikaa. En vain osaa arvostaa.

Palatakseni tuohon kipeyteen, kerron, että minulla on lauantaina synttärit ja piti olla tulossa hitsin kivat juhlat. Isompi porukka koolle, illanistujaista, boolia jne... Nyt olen kuitenkin melko varma, että juhlat ja boolit saa unohtaa lauantain osalta, kun kuumetta puskee. Kiva.

Sitä paitsi haluaisin kirjoittaa tuonne yhteen ketjuun viestin, mutta nyt on taas sellainen olo, että parempi mennään sänkyyn. Onneksi tulee edes House, vaikka senkin kaavamaisuus on vähän rasittavaa.

Loppuun vielä se, että en tiedä, vituttaako niinkään, mutta oli tilitysolo, kun on kökkinyt melkein koko päivän yksinään sängyssä vuoroin hiessä ja palellen. Helpotti.
 

jesse72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, MP, E. Frankfurt, hyvä MJE!
Kaveri jätti joululahjapakettinsa miun kämpille kun käytiin kaupungilla. Perkules meikän labradorinnoutaja oli avannut paketit "siististi" ja pistellyt suklaakonvehteja naamaansa..nyt on sitten koiralla maha löysällä ja kirjaimellisesti voi todeta, että ahneella on paskanen loppu..

Kerrastot ym oli myös avattu, joten taitaa lahjat mennä uusiksi..homma labbis ja arki ei ole tylsä!
 

wapiz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Artukaisten Rypistys
Vitun tuontiauton verotus... Miten on mahdollista että jo 2003 muutettua verotusta ei pystytä vieläkään hoitamaan asiaan kuuluvalla tavalla. Onko tullivirkailijat jotka veron "laskevat" ts. määrittelevät hinnan jostain perseestä... niin saatanan kateellisia niille jotka nyt jostain syystä pirssinsä sieltä hakevat.
Veronmaksajat hakevat korjausta oikeuden kautta väärinperustein määrättyihin veroihin ja jos tämäkään ei auta, mennään EY:n kautta. Valitetaan ja korjataan ja valitetaan taas koska edellinen verojen korjaus ei riittänyt. Vittu tää on naurettavaa ettei politiikot/hallitus tai kenelle tämä nyt ikinä kuuluukin saa yhtä veronlaskenta kaavaa kuntoon.
Ja ei, en ole itse edes autoa tuonut mutta vierestä seurannut... Ihme koomailua "sivistysvaltiossa"
 

MusanMake

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Suomi
Vittu kuinka vituttaa tää perkeleen hammassärky!!!

Pari viikkoa sitten kävin viimeks hammastohtorilla kun juurihoidon jälkeen piti vielä paikata pari palikkaa. Sanoin jo silloin että tuolla vasemmassa poskessa alhaalla juilii pikkasen ja muori sanoi että mikäs siinä, paikataan se nyt tällä kertaa ja ensi kerralla toi toinen. Huh mikä helpotus... Tai eipä sittenkään.

Eikö se saatana menny ja paikannu väärän leegon. Enhän mä siinä puudutuksessa mitään tuntenu ennen ku seuraavana päivänä alkoi taas poskessa kuumottaa. Tässä on nyt pari viikkoa odoteltu että koska tuon yhden paskiaisen tuolta suusta saa kondikseen. Eilinen ja tää päivä on ollu yhtä helvettiä ja kuussatasta Burtsia on menny pari aina kahden tunnin välein. Mut kiitos ja ylistys Herralle, kunhan vaan kello on huomen-aamulla 11.00! Sitten saa vaikka repiä koko sikamaisuuden juurineen irti minusta. Ja kun mä näen sen pikku paskan joka tän aihuttaa siinä tohtorin tumpuissa avuttomana, niin lyön sen kusiaisen kahtia ja syön!
 

Tobias

Jäsen
Matsku kirjoitti:
Tällä hetkellä tosiaan tuntuu, että voisi tehdä mitä vain, niin paljon kaivelee. Ehkä se sitten vaan on noin. Aika parantaa haavat.

No näin se juuri on. Pääsit kertaheitolla kahdesta kusipäästä eroon joten nauti siitä. Ei tuollaista kannata funtsia tuntia enempään; eteenpäin vaan. Huomenna meet baariin, haet uuden naisen huomenna yövieraaksi, häivyt sen kämpiltä tai heivaat omastasi lauantaina aamupäivän aikana, vedät 2 tuntia rankkaa urheilua lauantaina iltapäivällä, tämän jälkeen ehkä töitä tai omaehtoista opiskelua pari tuntia, sitten saunaan, pohjustelet iltaa taas ja uudelleen yöelämään. Kyllä se siitä. Luota muhun.
 

Kuvernööri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ihan vähästä ei tekis mieli avautua mutta nyt ei ole 6 viikkoon ollut vapaa-aikaa, huomiseksi pitäis lukea 500 sivua tenttiin ja kirjoittaa 10 sivua lopputyötä kurssille, viikonloppuna ei puhettakaan että ehtisi pitämään vapaata puhumattakaan baareista, eikä joululomaakaan tarvitse aloittaa ihan vielä koska se menee töissä.

No iteppähän olen jokaisen valintani tehnyt.
 

Neely

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kings ,Englanti, Blaugrana&C.D. Santa Clara
Haista Vantaan kaupungin parkkipirkko-osasto vittu!!!Jumalauta mitä touhua: kuittasin Tikkurilan visiitillä taannoin 40 euron pikavoiton virheellisestä pysäköinnistä. Noh maksoin eräpäivän iltana joka sattui olemaan perjantai noin kello 23.00 tuon maksun mukisematta sillä eihän minulla ollut syytä mussuttaa tuosta sakosta, itsepä pysäköin sakkopaikalle. Eikös sieltä reilu kuukausi maksun jälkeen tule saatana korotusmaksuvaade postista että pitäisi 20 euroa maksaa lisää kun olen maksanut sakon myöhässä. Korotusmaksuvaateessa ei mainittu mitään milloin olen maksanut ja miten niin myöhässä. MITÄ VITTUA???

Noh laitoin meiliä lapusta löytyneeseen sähköpostiosoitteeseen ja pyysin selvityksen miksi tuo korotusmaksuvaade on postitettu. Mitään ei kuulu. No Tänään, liki kaksi kuukautta lähettämäni meilin jälkeen, sieltä joku saatanan ryssä joka käyttää tittelinään lakimies, pysäköinnivalvoja(!) vastaa että maksu on merkitty lähteneeksi seuraavana maanantaina ja saapunut heidän tililleen vasta tiistaina eli hulppeat kaksi pankkivuorokautta myöhässä. Tuon nyt luulisi aasinkin ymmärtävän että jos se pankista toiseen on tuohon mennessä kirjautunut niin on enemmänkuin todennäköistä että se on ajallaan maksettu. Samalla "ystävälliseti" tiedustelee voisinko omaan laskuuni toimittaa heille dokumentin tuosta maksun tapahtumahetkestä? No vittu varmaan alan ottamaan pankintiskiltä maksullista kuittia ja verkkopankin ilmaisessa ei nää tilitapahtumia kuin viikon tuosta maksuhetkestä eteenpäin eli enpä saa ilmaista screenshottiakaan lähetettyä.

Maltoin mieleni ja väänsin uudelleen rautalangasta ettei ole minun vikani jos heidän tilinsä on toisen pankin hoidossa ja viikonlopun aikana ei rahaliikenne ole OP:n ja Sammon välillä juossut. Katsotaan vastaako tämä vitun apina nyt vähän joutuisammin. Ei saatana taidan maksaa tuon pois ja alkaa viemään tätä johonkin kuluttajan asiaa ajavaan instanssiin vittuilun vuoksi. Kelle tästä pitää kannella? Kuluttaja-asiamiehelle? Oikeusasiamiehelle vai vittu EY tuomioistuimeen vai ihanko Haagin kansainväliseen? Vitun wannabe-pikku-byrokraatti-nilkit!
 
Viimeksi muokattu:

Knightrider

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Neely kirjoitti:
Avainlukulistoja saa kyllä muualtakin kuin kotipankista mutta tunnusten kanssa on sitten "hiljaisempaa". Jos saman "firman" muusta kuin kotikonttorista ei avainlukulistaa saa niin virkailijaa ei ole kiinnostanut tehdä töitään. Pitäisi onnistua tuon kyllä.

No sitten mulle on käynyt ihmeellisen hyvä tuuri näiden pankkivirkailijoiden kanssa. Kun hain itselleni nettipankin tunnuksia, mulle soitettiin omasta pankista (toiselta paikkakunnalta). Sanoin, että en millään pääse paikanpäälle koska asun muualla, johon mukava virkailija totesi, että voi lähettää tunnukset ja avainlukulistat postilla, jos vain käyn allekirjoittamassa sopimuksen jossain itselleni sopivassa Turun osuuspankissa. Postissa ne tulivatkin, sekä samalla sopimuspaperi, paluukuori ja muistilappu "lähetin sopimuksen sittenkin allekirjoitettavaksi kotiin, lähettäisitkö oheisella kuorella sen takaisin". Itselleni jäi tämän toiminnan johdosta Osuuspankista oikein myönteinen kuva.

Ai niin, vituttaa että huomenna on kahdeksalta aamulla tentti, enkä ole lukenut läheskään kaikkea tarvittavaa materiaalia vielä. Eikä kyllä edes pahemmin kiinnostaisi, muttei siitä tentistä kehtaa jäädä poiskaan kun kerran se ylimääräisenä meille muutamalle järjestettiin. Luojan kiitos huomisen jälkeen alkaa joululoma, sillä tässä on motivaatio ja voimavarat jo niin lopussa raskaan syksyn jälkeen että pieni breikki tekee hyvää.
 

Neely

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kings ,Englanti, Blaugrana&C.D. Santa Clara
Knightrider kirjoitti:
No sitten mulle on käynyt ihmeellisen hyvä tuuri näiden pankkivirkailijoiden kanssa.


Eli olet saanut hyvää asiakaspalvelua. Kyllä tuo todellakin on mahdollista mutta monissakaan pankeissa ei henkilökuntaa kiinnosta paskan vertaa sun asiat jos et ole juuri sen kyseisen konttorin asiakas. Mulla taas on monen vitutuksen kohteesta eli KELAsta pelkästään hyviä asiointi kokemuksia. Silloin harvoin kun on tarvinut siinä puulaakissa asioida niin äitimuori ( joka on 30 vuotta vastannut erään tuon puulaakin konttorin toiminnasta) on neuvonut aikanaan hyvin miten siellä pitää asiansa esittää. Eli siellä ainakin pitää asioida hymyhuulilla hienovaraisesti uhkaillen ja samalla tehden selväksi sen että on itse tietoinen minkälaiset aikarajat kyseisten asioiden käsittelyä ohjaavat ja tietoinen myös siitä minne ilmoittaa heti jos tuo aikaraja on ylittynyt...
 

Salama44

Jäsen
Neely kirjoitti:
Haista Vantaan kaupungin parkkipirkko-osasto vittu!!!Jumalauta mitä touhua: kuittasin Tikkurilan visiitillä taannoin 40 euron pikavoiton virheellisestä pysäköinnistä. Noh maksoin eräpäivän iltana joka sattui olemaan perjantai noin kello 23.00 tuon maksun mukisematta sillä eihän minulla ollut syytä mussuttaa tuosta sakosta, itsepä pysäköin sakkopaikalle. Eikös sieltä reilu kuukausi maksun jälkeen tule saatana korotusmaksuvaade postista että pitäisi 20 euroa maksaa lisää kun olen maksanut sakon myöhässä. Korotusmaksuvaateessa ei mainittu mitään milloin olen maksanut ja miten niin myöhässä. MITÄ VITTUA???
Kuulostaa aika kohtuuttomalta viivästykorolta muutaman päivän myöhästymisestä, joka ei ollut myöhästyminen. Pitäisikö laskut alkaa maksamaan jo torstaina, jos eräpäivä on perjantaina? Yleensäkin nykyään maksukehoituksen syy kerrotaan erittäin hämärästi esim. reskontramme mukaan tililtämme puuttuu suorituksia ja sitten on vain joku summa vaikka voisi laittaa selvästi syyn näkyviin. Oletteko huomioineet vuokrankorotuksen tms. jos se on maksupalvelussa. Tavalliselle kansalaiselle voi sattua myös inhimillisiä erehdyksiä. Unohtihan Ruotsissa ministeriksi valittukin maksaa tv-luvan 16 vuoden ajan.
 
Viimeksi muokattu:

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
jesse72 kirjoitti:
Kaveri jätti joululahjapakettinsa miun kämpille kun käytiin kaupungilla. Perkules meikän labradorinnoutaja oli avannut paketit "siististi" ja pistellyt suklaakonvehteja naamaansa..nyt on sitten koiralla maha löysällä ja kirjaimellisesti voi todeta, että ahneella on paskanen loppu..

Kerrastot ym oli myös avattu, joten taitaa lahjat mennä uusiksi..homma labbis ja arki ei ole tylsä!

Tuli mieleen eräs entinen koiramme (iso musta pirulainen), joka erään joulun jälkeen katsoi asiakseen aikansa kuluksi muiden ollessa koulussa/töissä vetäistä broidin lahjaksi saamat liköörikarkit parempiin suihin. Sen jälkeen olikin varsin freshiä tulla ekana himaan ja alkaa siivota tinapaperiripulilammikoita...
 

Anselm Raato

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ajetaan Valtralla, Seattle Kraken
Voihan liekehtivä perskarva! Mikä vittu siinä on, että ennen joulua vituttaa aina niin maan perskeleesti! Ei ole lunta, kaikki hösää, kaikilla on kiire...

Sitten... Koulu! VITTU, tänään oli vaihteeks sellanen kiva 4h tentti ja 1200 sivunen lakikirja vaarallistenaineidenkuljetuksista! Vittu! Hyvä muistaa jotakin sen ja sen artiklan sääntöä B-liitteessä! Meni aika vahvasti, joo.

Ja sitten eräs opettaja. Mistähän vitusta se on keksinyt että jos myöhästyy 5 minuuttia tunnilta kolmena kertana, niin se vastaa poissaoloa!?!Vittu että leimahti liekki siinä vaiheessa kun heitin vasta-argumenttia.

ämmä: "Sinä jatkuvasti häiritset opetusta olemalla myöhässä..."
hermanni: "Ja sä jatkuvasti häiritset sillä, että me ei opita vittuakaan näillä tunneilla, vaan keskityt täysin turhiin asioihin. Ja jos sulle sanoo kritikkiä niin sä vedät herneet perseeseen! Keskittyisit enemmä näillä tunneilla opettamaan tekniikan sanastoa."
ämmä: "Minun opetustavassani ei ole mitään vikaa!"
hermanni: "Mähän sanoin, että vedät herneet!"

Tietokone. Vittu tääkin on ihan paska. Ruksuttaa kun einsteinin aivot, mut hidas silti. Muistikin on kokoajan täynnä. (Jouluksi uusi?)

Perkele! Kiitos, helpotti hivenen. Vittu mikä sana. HIVENEN!

Vittu.
 

avatar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aidosti Sysipaska
Alamummo kirjoitti:
Tuli mieleen eräs entinen koiramme (iso musta pirulainen), joka erään joulun jälkeen katsoi asiakseen aikansa kuluksi muiden ollessa koulussa/töissä vetäistä broidin lahjaksi saamat liköörikarkit parempiin suihin. Sen jälkeen olikin varsin freshiä tulla ekana himaan ja alkaa siivota tinapaperiripulilammikoita...

Joskus vuosia sitten minun vielä elossa oleva nyt kohta 14-vuotias collie söi isän reissusta tuomat finlandia-konvendit miltei kaikki. Haukku makasi sammuneena lattialla. Koiran kyky alkoholin polttamiseen kun tunnetusti on minimaalinen. Ei ihme kyllä tehnyt ainakaan muistini mukaan mitään ihan ihmeellisiä jätöksiä.

Toisen kerran se söi syysmarkkinoilta ostamani 14 metriä lakua olohuoneen pöydältä sillä välin kun kävin suihkussa.

Kivoja nuo koirat :)
 

Kaiser Soze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rontti's potatoes, whiners and wankers
Tyhmyydestä sakotetaan.

Shellin autopesutaulussa seisoi harjattoman pesun kohdalla kissan kokoisin kirjaimin, "emme anna takuuta pesulle" Saman lupauksen totesi myyjäkin maksaessani kyseisen pesun.

Ja totta mooses. Sama kuin olisi vesipistoolilla autoa ruiskinut sieltä täältä. Tulos oli ihan yhtä hyvä, kuin seisottaminen vesisateessa. Siihen tauluun voisi oikeastaan kirjoittaa, "hei ihan oikeesti, tällä pesulla ei tee hevonvittujakaan!"

Pai 14 euroa, ja mars käsinpesupaikalle..
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös