Vitutusketju

  • 10 647 532
  • 56 188

Jeihki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
B1 kirjoitti:
Voi vittu, nyt sitten riitti. Meikä ei jaksa tuollaisia marttyyrikuolemia. Saatana, pitäkööt tunkkinsa, perkele! VITUN VITTU!

Kukas perkele se nyt on mennyt marttyyrina kuolemaan kun tuommosia tunteenpurkauksia aiheuttaa.

Kerro, palstassa on voimaa...
 

Carlos

Jäsen
repe_joke kirjoitti:
"No kun sun tili on avattu hesassa, niin ei me täällä riihimäellä voida antaa sinulle nettipankkiin uusia tunnuslukuja", missä muussa pankissa voi kuulla tämmöistä?

ABN AMRO -the global bank. Yritin samaa taannoin Utrechtin konttorissa, kun olin avannut tilin Rotterdamissa. Juu, "sinun täytyy mennä sinne Rotterdamiin, jossa olet avannut tilisi, pyytää sieltä kaavakkeita joilla voit anoa uusia tunnuslukuja jotka sitten toimitetaan muutaman päivän kuluessa kotiisi." Et silleen.
 

Vakio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Man City
Los Sin Nombre kirjoitti:
Kahdesti hakenut uuden avainlistan ei "kotipankista", ei onglemia. Taisi olla vaan uuno virkailija.

Sama juttu. Viimeksi kun hain "vieraasta" Osuuspankista, virkailija ojensi ystävällisesti listan mitään tietoja kyselemättä. Sanoi vaan, että niitä on muuten tuossa oven vieressä iso nippu. Ota siitä ensi kerralla.

Jotenkin minä arvelen, että aiemmin kuvatut ongelmat ovat aiheutuneet huonosti asetetusta kysymyksestä tai sitten kokemattomasta virkailijasta.
 

Neely

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kings ,Englanti, Blaugrana&C.D. Santa Clara
Carlos kirjoitti:
ABN AMRO -the global bank. Yritin samaa taannoin Utrechtin konttorissa, kun olin avannut tilin Rotterdamissa. Juu, "sinun täytyy mennä sinne Rotterdamiin, jossa olet avannut tilisi, pyytää sieltä kaavakkeita joilla voit anoa uusia tunnuslukuja jotka sitten toimitetaan muutaman päivän kuluessa kotiisi." Et silleen.
Kotimaan kamaralla OP:lla on muitakin kummallisuuksia. "Parasta" OP:n palveluissa nettipankkiin liittyen on tuo palvelunumero joka ainakin pari vuotta takaperin oli siinä pienessä "nettipankki vihkosessa" brieffattu jotenkin näin: Jos unohdat käyttäjätunnuksesi tai salasanasi etkä pääse juuri käymään kotipankissanne soita numeroon 010 xxxxxxxxxx. No soitin ja jonotin saatana. Asiakaspalvelutilanne oli vähintäänkin koominen sillä asian kerrottuani asiakaspalvelija suoritti kaikki henkilöllisyyden varmentamiset ja muut henkilötiedot alta pois ennenkuin viitsi kertoa että " -sun pitäis nyt sieltä Savonlinnasta mennä omaan konttoriin Helsingissä niin saat ne tunnukset." Vittu että oli +/- 0 tuonkin puhelun funktio. Siihen kun kainosti tiedustelin että mikä vitun tarkoitus tuolla kyseisellä neuvolla soittaa tuohon kyseiseen palvelunumeroon oikein on niin täti tokaisi: " - saadaan ohjattua ihmiset oikeaan paikkaan niitä uusia tunnuksia noutamaan. " Ei vittu toivottavasti niissä läpysköissä nykyään lukee että saat ne uudet tunnukset vain ja ainoastaan kotipankistasi.Perkele.

EDIT. Avainlukulistoja saa kyllä muualtakin kuin kotipankista mutta tunnusten kanssa on sitten "hiljaisempaa". Jos saman "firman" muusta kuin kotikonttorista ei avainlukulistaa saa niin virkailijaa ei ole kiinnostanut tehdä töitään. Pitäisi onnistua tuon kyllä.
 
Viimeksi muokattu:

SergeiK

Jäsen
Suosikkijoukkue
pelaajamarkkinoiden varteenotettava vaihtoehto
Asia selvä - ikiliikkuja keksitty

Neely kirjoitti:
"Toimii" ihan kotimaan kamarallakin ainakin OP:lla.
Samanlaista toiminta muuten on ABN AMRO -the global bankilla.
 

Mack

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Matsku kirjoitti:
Mullakin sama. Molempia kaipaan. En vaan pysty antamaan anteeksi, vaikka ehkä haluaisinkin.

Joo, mutta älä turpaan mene antamaan. Kukaan ei tässä maailmassa omista toista ihmistä, vaikka nuo mustasukkaisuus/tunnekuohussa tehdyt henkirikoksetkin niitä tuntuvat puoltavan. Pidä vaan mielessä että molemmat näyttivät todellisen tasonsa, eikä kukaan tarvitse tuollaisia tyttöystäviä/ystäviä? Sinä voitit pitkässä juoksussa.


MACK
 

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Mack kirjoitti:
Joo, mutta älä turpaan mene antamaan. Kukaan ei tässä maailmassa omista toista ihmistä, vaikka nuo mustasukkaisuus/tunnekuohussa tehdyt henkirikoksetkin niitä tuntuvat puoltavan. Pidä vaan mielessä että molemmat näyttivät todellisen tasonsa, eikä kukaan tarvitse tuollaisia tyttöystäviä/ystäviä? Sinä voitit pitkässä juoksussa.


MACK


Totta, mulle kävi aikoinaan samalla tavalla eli silloinen avomieheni ja bestikseni löysivät toisensa. Olisin tilaisuuden tullen voinut vaikka tappaa heidät, niin paljon molempia vihasin. No, tajusin jossain välissä, että pääsin kahdesta paskasta eroon ja sen jälkeen alkoi helpottaa. Tätä nykyisin naimisissa olevaa pariskuntaa kohtaan en tunne enää mitään, korkeintaan laimeaa halveksuntaa.
 

FourForty

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Vakio kirjoitti:
Sama juttu. Viimeksi kun hain "vieraasta" Osuuspankista, virkailija ojensi ystävällisesti listan mitään tietoja kyselemättä.

Samoja kokemuksia on täällä. Tuosta on tosin pari vuotta aikaa, joten asiat saattavat olla muuttuneet, tai sitten palvelualttiuden takana oli se, että kyseessä oli maaseutupaikkakunnan pankki.
 

Matsku

Jäsen
Alamummo kirjoitti:
Totta, mulle kävi aikoinaan samalla tavalla eli silloinen avomieheni ja bestikseni löysivät toisensa. Olisin tilaisuuden tullen voinut vaikka tappaa heidät, niin paljon molempia vihasin. No, tajusin jossain välissä, että pääsin kahdesta paskasta eroon ja sen jälkeen alkoi helpottaa. Tätä nykyisin naimisissa olevaa pariskuntaa kohtaan en tunne enää mitään, korkeintaan laimeaa halveksuntaa.
Tällä hetkellä tosiaan tuntuu, että voisi tehdä mitä vain, niin paljon kaivelee. Ehkä se sitten vaan on noin. Aika parantaa haavat.
 
Viimeksi muokattu:
Vituttaa!

Olen muuttamassa pois nykyisestä asunnostani, koska se on liian kallis minulle. Sain kaupungilta asuntotarjouksen, minun pitää vain viedä heille nykyisen asuntoni irtisanomislappu.
Kyseistä lappua en kuitenkaan saa ennenkuin olen maksanut nykyiselle vuokranantajalle sovittuja korvauksia ns. sopimusrikosta.
Korvauksia en pysty maksamaan ennen kuin olen saanut nykyisen asuntoni takuuvuokrat ulos. Takuuvuokria en saa ulos ennenkuin olen muuttanut pois ja palauttanut avaimet, ja en siis pääse muuttamaan ennenkuin olen vienyt tuon vuokrasopimuksen irtisanomis-lapun kaupungille.

Todella sekavaa, mutta olen totaalisessa umpikujassa. PRKL!
 

Cmprs

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, HIFK
Vituttaa Susanna Kuronen joka luuraa tätä nykyä päivittäin Iltasanomien/lehden lööpeissä. Tämän päivän lehden mukaan "Susannalla on uusi lohdutaja" - tms. kuraa.
 

Shelter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
scala10 kirjoitti:
Kyseistä lappua en kuitenkaan saa ennenkuin olen maksanut nykyiselle vuokranantajalle sovittuja korvauksia ns. sopimusrikosta.
Korvauksia en pysty maksamaan ennen kuin olen saanut nykyisen asuntoni takuuvuokrat ulos.

Ei muuta kuin sanot vuokranantajalles että vähentää tuon ns. sopimusrikon aiheuttaman summan takuuvuokrista, ja jäljelle jäävä summa sulle sitten kun lähdet. Vai onko joku asia, joka estää tälläisen järjestelyn? Tuollaisten sopimusrikkojen takiahan ne takuuvuokrat maksetaan.
 
Minulle lähetettiin sammosta tuollainen avainlukulista vai mikä lie postitse. Ilman että sitä edes kyselin. En sitten tiedä mistä ne tiesi että alkaa edellisestä luvut loppumaan. Saa nähdä miten ensi kerralla onnistuu.

Vituttaa myöskin nuo itsemurhan tekijät. Tai siis surullista se on. Töissä just haettiin erään elämänsä päättäneen nuorukaisen tavaroita pois. Ei niin mukavaa raahata verisiä tavaroita pois. Ei ymmärrä miten itseänikin nuorempi kaveri on tuollaiseen päätynyt. Varmaan vanhemmille todella kova paikka.
 
Shelter kirjoitti:
Ei muuta kuin sanot vuokranantajalles että vähentää tuon ns. sopimusrikon aiheuttaman summan takuuvuokrista, ja jäljelle jäävä summa sulle sitten kun lähdet. Vai onko joku asia, joka estää tälläisen järjestelyn? Tuollaisten sopimusrikkojen takiahan ne takuuvuokrat maksetaan.

Tähän hän ei suostunut jostain kumman syystä. Eikä jousta.
 

msg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sopimustekninen verovelka
Cmprs kirjoitti:
Vituttaa Susanna Kuronen joka luuraa tätä nykyä päivittäin Iltasanomien/lehden lööpeissä. Tämän päivän lehden mukaan "Susannalla on uusi lohdutaja" - tms. kuraa.
Susannahan on varmaan itse soittanut ja pyytänyt tekemään juttua?
 
Charlie Horse kirjoitti:
Mars uudestaan siitä vuokranantajan juttusille. Ei kukaan voi niin vittumainen puusilmä olla!
Neuvottelut hoiti vuokranvälitys firma ja vuokranantaja. Vuokranantajaa tunnen sen verran että tiukka rouva on.
Hän ehkä haluaa pitkittää minun pois muuttoani koska, olen velvollinen maksamaan vuokraa niin kauan kunnes asunto saadaan jälleen vuokraukseen.
Eli tammikuun vuokrat tulisivat minun kontollleni.
 

Cmprs

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, HIFK
msg kirjoitti:
Susannahan on varmaan itse soittanut ja pyytänyt tekemään juttua?
Nimenomaan ja sehän tässä vituttaakin. Samaan kastiin Fingerroosien ja mitä näitä on- kanssa. Siitäkin huolimatta että suhteen toinen osapuoli oli pääministeri.
 

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
scala10 kirjoitti:
Todella sekavaa, mutta olen totaalisessa umpikujassa. PRKL!

Ota nykyään niin kovin suosittu pikavippi tai muu vastaava vekseli. Se on järkevä tapa päästä ulos umpikujasta kuin umpikujasta.
 

scholl

Jäsen
Tuli Harley Davidsonin asiakaslehti omalla nimelläni himaan. Osoitelähde: ajoneuvoliikennerekisteri, ajoneuvohallintokeskus AKE. Siis oikeasti eikö tuon lehden nimi voisi olla joku muu edes kuin asiakaslehti. En halua edes ajatella sitä, että minut luultaisiin tuollaisen kaatopaikkatuotteen asiakkaaksi. Varsinkin, kun heidän asiakkaansa ovat retalejengiä. Tätä ennen postin tulo ei olekaan vituttanut yhtä pahasti sen jälkeen, kun minulle tuli Kelan Sanomat, josta valitin ministeritasolle saakka.
 

scholl

Jäsen
scala10 kirjoitti:
Kyseistä lappua en kuitenkaan saa ennenkuin olen maksanut nykyiselle vuokranantajalle sovittuja korvauksia ns. sopimusrikosta.
Korvauksia en pysty maksamaan ennen kuin olen saanut nykyisen asuntoni takuuvuokrat ulos.

Eikös takuuvuokra ole aina vähintään yhtä suuri kuin irtisanomisajan vuokra? Ei kai tuollaiseen umpikujaan voi joutua.
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Alamummo kirjoitti:
Totta, mulle kävi aikoinaan samalla tavalla eli silloinen avomieheni ja bestikseni löysivät toisensa. Olisin tilaisuuden tullen voinut vaikka tappaa heidät, niin paljon molempia vihasin. No, tajusin jossain välissä, että pääsin kahdesta paskasta eroon ja sen jälkeen alkoi helpottaa. Tätä nykyisin naimisissa olevaa pariskuntaa kohtaan en tunne enää mitään, korkeintaan laimeaa halveksuntaa.
En tiedä tuon jutun taustoja ollenkaan, mutta jos ovat naimisissa, niin voidaan olettaa, että kysymyksessä on ihan aidosti toisiinsa rakastuneet ihmiset. Ei siihen tarvita välttämättä mitään iskuyrityksiä/vikittelyitä kummankaan taholta, kun yksinkertaisesti vaan huomaa yhtäkkiä rakastavansa toista. Joskus vaan rakastuu sellaiseen, johon ei haluaisi ja saisi. Sille ei vaan voi mitään, tämä on elämää. Tämä pohdinta siis yleisesti ottaen.

En puhu omasta kokemuksesta, mutta ajattelin vaan ottaa myös toisenlaisen näkökulman tähän asiaan. Se on silti ihan ymmärrettävää, että Alamummolla ei välttämättä ollut fiilikset kovinkaan korkealla asian valjettua. Tuollainen satuttaa varmasti, mutta tuollaista vaan tapahtuu muuallakin kuin elokuvissa.

Edit: Tarkennettakoon ennen saamaani pieksentää, että itse pistän aina ystävät naisen edelle.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös