Vitutusketju

  • 10 567 628
  • 56 146
Suosikkijoukkue
ILVES
Melkeinpä yhtä hyvin tämän viestin voisi kirjoittaa Tammerfest-ketjuun, mutta naputellaan tänne, sen verran, kun korpeaa.

Jaa miksikö?

Aamuvuoron ja punttitreenin jälkeen sitä tuli herättyä n. klo 22:10 hirveään suonenvetoon, tässä vaiheessa olikin kaverin soittaneet pariin otteeseen - luojna kiitos kännykän ollessa äänettömällä. Mutta kuinka ollakaan, sivullekijoittanut ei voinut kiusausta vastustaa ja kaljalle tunkeutua.

----Seuraa pienoinen katkos sanonnan "huhhah hei, ja rommia pullo, saattelemana" ----

Parilla oluella piti käydä, pari tuli otettua lisää ja vielä pari noidenkin päälle,. Näiden jälkeen piti mennä vielä yli tunniksi puhumaan niitä näitä tutun kahva-apinan kanssa ns. kantapaikan ovelle, jotta hänelläkin aika kuluisi nopeammin. Ja kuinka ollankaan, itselläkin tuo arvokas aika on kulunut jopa liian nopeasti. Kahdeksalta pitäisi nousta pystyyn, joten liian pieneksi yöunet jää jälleen kerran.

Ja nyt oikeasti sängyn pohjalle.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
vilperi#18 kirjoitti:
Parilla oluella piti käydä, pari tuli otettua lisää ja vielä pari noidenkin päälle,. Näiden jälkeen piti mennä vielä yli tunniksi puhumaan niitä näitä tutun kahva-apinan kanssa ns. kantapaikan ovelle, jotta hänelläkin aika kuluisi nopeammin. Ja kuinka ollankaan, itselläkin tuo arvokas aika on kulunut jopa liian nopeasti. Kahdeksalta pitäisi nousta pystyyn, joten liian pieneksi yöunet jää jälleen kerran.

Ja nyt oikeasti sängyn pohjalle.

Lällällläääääää!

Sama vika näet täällä. Paitsi että, itse en alentunut mihinkään kantapaikan ovelle möhlöilemään, pääsin näet sisään ihan keposasti. Siitä huolimatta tässä vaiheessa iltaa tuntuu siltä, että ei olisi pitänyt mennä ollenkaan viihteelle. Huomenna töihin viimeistään yhdeksään... nyt on aika mennä maate. Onneksi pomot ja suuri osa muistakin tyypeistä ovat lomilla. Voi siis ottaa rennosti ja olla virtuoosi.
 

Rixa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Vakituinen työsuhde, osaston vaihto, muutos kiinteästä kk-palkkauksesta tuntipalkkaukseen jossa määritelty vähimmäismäärä tunteja viikossa.

Kukaan vaan ei huomannut kertoa minulle että kun kk-palkkauksessa liksa maksetaan 15. pv koskien sitä kuukautta (2 viikkoa etukäteen). Tuntipalkkauksessa vaikka työsoppariin on määritelty tunnit liksa maksetaan kyseiseltä kuukaudelta seuraavan kuun 15. päivä.

Rahaa siis ei tule kuukauteen ja laskujakaan ei tietenkään ole eihän :).
Tässä nyt selvittely menossa mitä asialle voi tehdä.

Vituttaa vähän juu.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Rixa kirjoitti:
Rahaa siis ei tule kuukauteen ja laskujakaan ei tietenkään ole

Eräpäivät voi aina siirtää, nykyisin usein sähköpostilla. Mutta ymmärrän kyllä vitutuksesi, kuka sitä varsinkaan kesällä haluaisi selvinpäin pyöriä.
 

jesse72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, MP, E. Frankfurt, hyvä MJE!
Roskaaminen!! Tuli oltua eilen töissä Mikkelin ravien "rockfestivaaleilla" ja kyllä oli yöllä hauskaa kinkerien jälkeen siivota alue, keikka päättyi kello 02 ja kello 5.30 olin kotona. Pitääkö ne muovituopit heittää maahan ja talloa rikki? Eikö tupakantumppeja voi pistää niihin varattuihin säiliöihin? Lukuisista wc-tiloista huolimatta, onko nurkkiin pakko kuseksia, witun äijät..ja miksi umpihumalaiset ihmiset on niin witun rasittavia..ja saatana jos sitä ruokaannosta ei jaksa syödä maahanko se pitää kaataa??

Onneksi Poets Of The Fall soitti loistavan keikan, pelasti todella paljon!!
 

Clocks

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
pernaveikko kirjoitti:
Eräpäivät voi aina siirtää, nykyisin usein sähköpostilla.

Jep, suosittelisin jopa ottamaan puhelun. Joudun työni puolesta jonkin verran itse kyselemään erääntyneiden saatavien perään, ja voin vakuuttaa että asiakas joka itse ottaa yhteyttä maksuvaikeuksien tiimoilta on todella harvinaista herkkua. Aktiivisuus noissa asioissa palkitaan, ellei sitten joudu asioimaan nuijan tai mulkun kanssa. Tavallisempi kuvio on se, että kun itse otan yhteyttä eräpäivän mentyä: "Ei ole lasku, olla suihkusa".
 

Tuamas

Jäsen
Arvauskeskus.

Ei mitään järkeä näemmä käydä arvauskeskuksessa, taas meni 22 euroa hukkaan.
Eli tämä iki-ihana korvatulehdus, tiistaina kävin arvauskeskuksessa ja sain antibiootin, mutta oireet vain pahenivat.

Nyt sitten kävin äsken yksityisellä korvalääkärillä, meni puoli minuuttia ja täti totesi, että sinulla on erittäin paha korvakäytävän tulehdus, korva muurautunut käytännössä umpeen ja että noilla sinulle määrätyillä antibiooteilla ei tee tässä vaivassa yhtään mitään.

Jos en olis käynyt yksityisellä, olisi vaiva vain pahentunut entisestään ja vaarana olisi voinut olla jopa kuulon pysyvä heikkeneminen.

Ei perkele, jos ei ole oikeasti mitään hajua, niin miksei sitten ohjaa spesialistille tai sano että: "Mää en ny kyl oikee tiä mikä tää o"

Eli yksityinen tulee kaikissa avohaavoja vaativammissa tapauksissa yleensä halvemmaksi ja jos ajalleen laskee hintaa, niin yksityinen on aivan varmasti halvempi.
 

Borgie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Clocks kirjoitti:
"Ei ole lasku, olla suihkusa".

Tipuin :)

Tätä se kesäloma ja ylimääräinen aika teettää. Piti treenata sikspäkki näkyville ja kaikkea muuta rästihommaa tehdä, mutta on tullut pääsääntöisesti löhöiltyä, luettua, grillattua, oltua saaressa ja festareilla, juotua kaljaa jne.

Ettei mene OT:ksi, niin kai tässä joku pitäisi vituttaakkin. Katsotaanpas: aurinko paistaa, ei, Tammerfestit tiedossa, ei, chiksi tilanne hyvä, ei sekään, hmmm... joo, nyt mä keksin, en löytänyt vielä Janinan tissikuvia netistä. En kyllä paljon jaksanut etsintään panostaakkaan...
 

Clocks

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tuamas kirjoitti:
Eli yksityinen tulee kaikissa avohaavoja vaativammissa tapauksissa yleensä halvemmaksi ja jos ajalleen laskee hintaa, niin yksityinen on aivan varmasti halvempi.

Tosi on, vaikka poikkeuksiakin löytyy. Oikea jalkapohjani kipeytyi jonkin aikaa sitten, koska olin juossut liikaa siihen soveltumattomilla lenkkareilla. Yksityinen ortopedi sulki pois pari mahdollisuutta ja käski menemään kotiin, jossa "se joko pahenee tai sitten se ei pahene". Mainitsin asiasta tutulle hierojalle, joka hypisteli koipeani hetken ja käski ostamaan apteekista viiden euron arvoisen kylmägeelipussin. Pussi jalkaan muutaman kerran ja vaiva (kuulemma jonkun kalvon rikkoutumisesta seurannut tulehdus) poissa. On se vähän arpapeliä, missä sitten käykään.
 

Jii

Jäsen
Suosikkijoukkue
musta & valkoinen
Rixa kirjoitti:
.

Rahaa siis ei tule kuukauteen ja laskujakaan ei tietenkään ole eihän :).
Tässä nyt selvittely menossa mitä asialle voi tehdä.

Vähän samaa juttua. Parin viikon lomani oli merkitty palkkakuittiin palkattomaksi. Palkallisesta oli puhetta kun aloitin. Pomo tulee lomalta parin viikon ja silloin keskustellaan asiasta ja joka tapauksessa palkanlaskija lomalla, joten aikaisintaan elokuun puolivälissä rahat tilillä.

Häiden seuraksena tiedossa laskuja sen verran, että taitaa mennä aika arpapeliksi elokuun rahatilanne. No, menen Turun satamaan myymään hanuria, jos ei muu auta.
 

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Vituttaa. Latailin kaikessa rauhassa aikuisviihdettä koneelle, kun yhtäkkiä F-secure ilmoittaa, että virus löytynyt, eikä tietenkään osannut tätä matoa poistaa. Sitten kone päättää vielä jumittua kesken virustarkistuksen, joten en ikinä saanut selville, missä tää pöpö sijaitsee. Enkä luonnollisestikaan jaksa enää F-securea avata tehdäkseni uutta tarkistusta, laiska kun olen.
 

Rattlehead

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gundit
Voisi varmaan opetella lukemaan niitä dvd-pakettien kansia. Fiksuna katselin, että perkele tuosta irtoaa Seinfeldin kaudet 1 ja 2 samassa paketissa tarjoushintaan. No, tajusin sitten vasta himassa että paketti sisältää 5 ekaa jaksoa ekalta tuotantokaudelta ja puolet toisesta. Extroja on kyllä reilusti, mutta tärkeintä olisi ollut kuitenkin varsinainen sarja. Itseänihän tästä saan taas vaihteeksi syyttää ja sekös vituttaa.

Vituttaa myös kipeytynyt hammas. Täytyy maanantaina varmaan soitella yksityiselle ja katsoa kuinka kipeäksi sitä saa maksaa itsensä... Neljään vuoteen en ole käynyt joten arvatenkin aika saatanan kallis remontti tulossa.
 

sunnuntai

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Newcastle united
Vituttaa tuo akka Oprahissa (joo katon sitä sillon tällön), varpilla tappanu ukkonsa ja ny vaan selittää kuinka laiva yhtiö ei maailmaa pysäyttäny ja anteeksi pyytäny, kun ite oli ukon hivuttanu parvekkeelta alas, lumppu.
 

Franchi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, ACF Fiorentina
Rattlehead kirjoitti:
Voisi varmaan opetella lukemaan niitä dvd-pakettien kansia. Fiksuna katselin, että perkele tuosta irtoaa Seinfeldin kaudet 1 ja 2 samassa paketissa tarjoushintaan. No, tajusin sitten vasta himassa että paketti sisältää 5 ekaa jaksoa ekalta tuotantokaudelta ja puolet toisesta.
Seinfeldin ensimmäinen tuotantokausi sisältää 5 jaksoa (pilotti + 4). Toinen tuotantokausi sisältää 12 jaksoa. Vaikea uskoa, että olisi olemassa boksi, jossa on vain 6 jaksoa toiselta tuotantokaudelta.
 

Rattlehead

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gundit
Franchi kirjoitti:
Seinfeldin ensimmäinen tuotantokausi sisältää 5 jaksoa (pilotti + 4). Toinen tuotantokausi sisältää 12 jaksoa. Vaikea uskoa, että olisi olemassa boksi, jossa on vain 6 jaksoa toiselta tuotantokaudelta.
Ei vittu, niin muuten onkin. Täytyi käydä peräti tarkistamassa ja paikkaansa tuo pitää. Olen aina pitänyt itsestäänselvyytenä, että jokainen tuotantokausi olisi täysi, sellaiset 22-24 jaksoa kuten jenkkisarjat yleensä. Tiesin kyllä, että sarjan pilotti tuli vuotta ennen varsinaista tuotantoa, mutta sitä en tajunnut että sarjan kaksi ekaa tuotantokautta oli tynkiä. No, ainakaan ei tunnu enää siltä että meikäläistä olisi kusetettu. Vitutus muutti vain muotoaan.
 

Greffin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Pittsburgh Penguins
"Välimatka piinaa ja painaa mua"

Jotkut rakastavat toisiaan, mutta välimatka on vain liikaa, eikä muuttokaan onnistu kummaltakaan vielä suhteellisen pitkään aikaan. Jolloin vitutus on armoton.
 

Thoke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Masokistien ja pessimistien suosikki=SaiPa
Lähdetään taas mökkireissulle perheen kanssa. Vituttavinta on se, että joudumme matkan aikana viettämään yhden yön omassa mökissämme (loput ajasta serkkujen mökillä) ja siellä on hyttysiä ihan perkeleesti. Ja kun allekirjoittaneella on atooppinen iho, niin hyttysenpuremat ja niistä aiheutuvat isot paukamat tulevat olemaan jälleen riesana. Samoin hemmetinmoinen kutiaminen. VIttu!
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Vituttaa ollaan häviöllä !

Tällä hetkellä minua vituttaa että ollaan MSN-foorumilla(Afrikka-foorumi) Karalahden fani-foorumista kolme jäsentä häviöllä, Karalahden faneilla on 8 jäsentä ja meillä on vain viisi, vittu pyydän jääkiekon ystäviltä apuja ei näin voi saatana olla !

Vitutus käyräni nousee mikäli ei pyyhkäistä ohi ja äkkiä !

veini

Ps. Saatana sentään !
Ps 2, Hifki me ohitettiin, niillä ei ole kuin kaksi jäsentä :) !
 
Viimeksi muokattu:

metsänpeikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Greffin kirjoitti:
"Välimatka piinaa ja painaa mua"

Sama.

Ei se välimatka sinänsä vituta. Oikeastaan ihan kivakin juttu, ettei jatkuvasti tarvi nuhjata yhdessä, ja silloinhan ne yhdessäolohetketkin tuntuu paremmilta, kun niitä on joutunut odottamaan. Pitäis vaan opetella luottamaan ihan oikeasti ja tosissaan siihen toiseen. Mustasukkaiselta ihmiseltä ei helposti onnistu.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Humpauttaja kirjoitti:
Tyttöystävä lukenu mun viestejä täältä. Sepä muuten vituttaa. Ja paljon.

Tämä on julkinen foorumi, mikä tuossa voi vituttaa?
 

Derby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, NJ Devils
Ehkä vähän off-topic mutta kuitenkin: lämppäsin erästä eukkoa yökerhossa Jyväskylässä 4 tuntia ja kun pilkku tuli, kysyin: "asutkos ihan yksinäsi?" johon muija vastasi: "en kun avovaimoni kanssa" voi jumalauta tuohonko minä nyt sitten tuhlasin monta arvokasta tuntia, kaksi lonkeroa ja useamman tupakan tarjonneena!? Hyvin kyllä onnistui kusettamaan minua
 

Sir von Aulis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jääkiekko
Humpauttaja kirjoitti:
Tyttöystävä lukenu mun viestejä täältä. Sepä muuten vituttaa. Ja paljon.

Nimimerkkiin viitaten;

"Ei nouse sonni pukilleeeeeh..."


Ei vaan, olen omasta puolestani pahoillani.

Itselläin vituttanee aamuinen krapula ja mustis-luokkaa olevat jätkäkaverit, jotka repii naistansa pois mun jutulta... vaikka ois ollu mukava jutella kuuden vuoden jälkeen ni eipä onnistunu se...

ps.Ei nimi miestä pahenna, paitsi Jarkko.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös