pernaveikko
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK, Crusaders, Lechia
Humpauttaja kirjoitti:Tyttöystävä lukenu mun viestejä täältä. Sepä muuten vituttaa. Ja paljon.
Tämä on julkinen foorumi, mikä tuossa voi vituttaa?
Humpauttaja kirjoitti:Tyttöystävä lukenu mun viestejä täältä. Sepä muuten vituttaa. Ja paljon.
Alamummo kirjoitti:Vituttaa yksi nuorempi jamppa. Kundi on saanut meikäläisestä jonkunlaisen pakkomielteen. Seurustelee tosi kivan tytön kanssa, mutta pitäisi kuulemma päästä kokeilemaan vanhempaa ja kokenutta naista. "Sä olet asia, jonka haluaisin kokea". Vittu minä mikään asia olen. Herralta tulevat tekstiviestit rassaavat ja kaksi sanaa - ei kiinnosta - eivät tunnu menevän jakeluun. Jamppa ilmeisesti kuvittelee, että koska olen hänen huippuhothot-ystäväänsä tapaillut petipuuhien merkeissä, niin multa riittäisi kaverille kans. Sinkuthan ovat aina valmiita...
Jos ei vonkaaminen kohta lopu, niin näytän pari viestiä tyttöystävälleen, ehkä sitten helpottaa.
pernaveikko kirjoitti:Tämä on julkinen foorumi, mikä tuossa voi vituttaa?
Alamummo kirjoitti:Jos ei vonkaaminen kohta lopu, niin näytän pari viestiä tyttöystävälleen, ehkä sitten helpottaa.
Anton kirjoitti:Viikonloppuna Vaimoke täytti tasakymmeniä ja pippaloimme niitä isolla porukalla ja vielä isommalla viinamäärällä. Lauantai-iltana kävimme porukalla saunassa ja näytillä oli mm. lahjaksi tulleet ”Pupupöksyt”.
Housut ovat vaaleanpunaiset, niissä on sivun pituudelta paljastavia pitsikoristeita puoleen väliin reittä, joissa kaninturkiksesta tehdyt somisteet lahkeiden suissa ja totta kai asiaankuuluva pinkki hännän nypykkä. Näyttää siis tavattoman typerältä jopa kauniiden naisten päällä.
Joku kysyi, että pistätkös Atte nuo jalkaan? Aluksi estelin… lopuksi yllyin puoliksi villiintyneen väyryseni kanssa aikamoisiin poseerauksiin.
Tänään kolahtivat ensimmäiset irvokkaat digikuvat sähköpostilaatikkoon kehotuksella, että voisin harkita sitä uravalintaa ihan vakavissani.
Pitäisiköhän jo viimein myöntää, että runsas, pitkäaikainen alkoholinkäyttö aiheuttaa pysyviä, vakavia psyykkisiä muutoksia ja kontrolloimatonta häiriökäyttäytymistä. *vituttaa ja nolottaa*
Se neljäs kuohuviinipullo oli varmasti pilaantunut!
Mulla on vähän samaa ongelmaa näin kesäisin, heräilen välillä ihan järjettömän aikaisin ja sitten väsyttää koko päivän. Johtuu kai valoisuudesta, kun muina vuodenaikoina olen aina saanut vetästyä riittävästi unta nuppiin.Favor kirjoitti:Mikä helvetti meikäläistä vaivaa kun alan aina aamu viiden jälkeen heräilemään ihan käsittämättömästi. Jos menen yhdeltä nukkumaan niin kaiken järjen mukaan minun pitäisi nukkua sujuvasti ainakin klo 11 asti ja yleensä olen nukkunutkin. Nyt yhtäkkiä alkanut heräilemään. Menee päivät pilalle kun väsyttää ja vituttaa.
arpa80 kirjoitti:Be-Popissa on aika pitkään ollut se, että kortilla ei saa maksaa klo 24 jälkeen.
Kaivanto kirjoitti:Tammerfest-ketjusta, mutta vastaan tänne, koska kyseessä on vitutus.
Ei ole kyseisessä baarissa tullut käytyä eikä varmaan tule, mutta hyvä käytäntö ja saisi yleistyä. Saatana että vituttaa, kun ihmiset eivät osaa ottaa korteillaan seinästä rahaa, vaan lamauttavat ruuhkaisissa ravintoloissa viinanmyynnin maksamalla muovilla, jolloin maksutapahtuma kestää jotain kolme kertaa sen, mitä käteistä käytettäessä. Ja tämä siis koskien pankki- ja luottokortteja, Electronin pitäisi hitautensa vuoksi olla rikollinen maksuväline kaikissa yhteyksissä. Onneksi moni ravintola ei sitä kelpuutakaan.
kettu666 kirjoitti:On se sitten vitun hienoa kun ainoalla automaatilla kymmenen kilsan sisään on kilometrin jono?
Ja on se sitten hienoa kun ottaa sieltä tililtä sen 80€..Puolentunnin päästä uudestaan. Rahankäytössä säilyy kännissäkin jokin kontrolli kun maksaa kortilla.
Hommaisivat kunnon yhteydet. Mikä voi olla niin vaikeaa?
kettu666 kirjoitti:Rahankäytössä säilyy kännissäkin jokin kontrolli kun maksaa kortilla.
Kaivanto kirjoitti:Saatana että vituttaa, kun ihmiset eivät osaa ottaa korteillaan seinästä rahaa, vaan lamauttavat ruuhkaisissa ravintoloissa viinanmyynnin maksamalla muovilla, jolloin maksutapahtuma kestää jotain kolme kertaa sen, mitä käteistä käytettäessä. Ja tämä siis koskien pankki- ja luottokortteja