Cube kirjoitti:
Et kai sinä Ted ole joku namusetä kun näin aiheesta tuohduit?
Hah. Olipa jotenkin arvattavissa, että tuo kortti lentää hihasta heti. ;)
Jos en olisi näin maltillinen sivistynyt ihminen, niin voisin vaikka suivaantua noinkin korskeasta herjaavasta olettamuksesta. Voin kuitenkin puhtain sydämin todeta, että ei, en ole namusetä, enkä millään pikku-corveteilla kyttää yhtikäs ketään.
Tuntuu, että yksisilmäisesti tätä aihetta lähestyy lähinnä Sinä, koska et suostu tunnustamaan ns. suurta kuvaa, vaan tarkastelet asiaa (ilmeisesti?) pelkän henkilökohtaisen - mahdollisesti aika suppeankin - kokemuksen kautta. Enkä tarkoita seksiä.
Kyllä minä tunnustan ja tiedostan ihan täysin, että hyväksikäyttäjiä valitettavasti on ja en pidä sitä missään tapauksessa oikeana toimintana. Hyväksikäyttää voi herkkäuskoista ihmistä, oli tämän ikä mikä tahansa. Mielestäni se ikä ei nimenomaan saa olla yksistään se määrite, minkä pohjalta oletetaan, että jotain hyväksikäyttöä on tapahtunut, tai tapahtumassa. Hyväksikäyttäjä hyväksikäyttää, resurssiennsa puitteissa minkäikäistä ja minkälaista ihmistä tahansa, jos vaan tilaisuus tulee.
Lähinnä nyt "ärähdin" siksi, että yleensä olettamus on heti tämäntyylistä, mitä täällä on ja arvellaan, että kaveri on henkisesti kypsymätön ja ties mitä. Aika rankkaa lokerointia mielestäni.
Jos nyt sitten rehellisiä ollaan ja etsitään sitä toitotettua näkökulmaa, niin "oma lehmä" on tietenkin ojassa tässä sikäli, että minulla on kuin onkin kokemusta itseäni suhteellisen paljon nuoremman naisen kanssa seurustelusta ja nimenomaan huom. seurustelusta. Hyväksikäyttämisestä ei ole, eikä tule olemaan, niin kauan kuin järkeä on vähänkin olemassa tässä pienessä päässä.
Omalta puoleltani ei ollut tarkoitus olla yksisilmäilyn agenttina ja pahoittelen sitä, parissa edellisessä viestissä on onneksi jo järkipuhetta, eikä pelkästään yleistä lynkkausmielialaa.
Tapaukset tapauskohtaisesti, sanon minä.