Vitutusketju

  • 10 589 941
  • 56 164

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Vituttaa yksi nuorempi jamppa. Kundi on saanut meikäläisestä jonkunlaisen pakkomielteen. Seurustelee tosi kivan tytön kanssa, mutta pitäisi kuulemma päästä kokeilemaan vanhempaa ja kokenutta naista. "Sä olet asia, jonka haluaisin kokea". Vittu minä mikään asia olen. Herralta tulevat tekstiviestit rassaavat ja kaksi sanaa - ei kiinnosta - eivät tunnu menevän jakeluun. Jamppa ilmeisesti kuvittelee, että koska olen hänen huippuhothot-ystäväänsä tapaillut petipuuhien merkeissä, niin multa riittäisi kaverille kans. Sinkuthan ovat aina valmiita...

Jos ei vonkaaminen kohta lopu, niin näytän pari viestiä tyttöystävälleen, ehkä sitten helpottaa.
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Kelpaisko vähän vanhempi kaveri ?

Alamummo kirjoitti:
Vituttaa yksi nuorempi jamppa. Kundi on saanut meikäläisestä jonkunlaisen pakkomielteen. Seurustelee tosi kivan tytön kanssa, mutta pitäisi kuulemma päästä kokeilemaan vanhempaa ja kokenutta naista. "Sä olet asia, jonka haluaisin kokea". Vittu minä mikään asia olen. Herralta tulevat tekstiviestit rassaavat ja kaksi sanaa - ei kiinnosta - eivät tunnu menevän jakeluun. Jamppa ilmeisesti kuvittelee, että koska olen hänen huippuhothot-ystäväänsä tapaillut petipuuhien merkeissä, niin multa riittäisi kaverille kans. Sinkuthan ovat aina valmiita...

Jos ei vonkaaminen kohta lopu, niin näytän pari viestiä tyttöystävälleen, ehkä sitten helpottaa.

Kumma tyyppi kun ei ymmärrä, en voi muuta sanoa. Kun minä olen aikanani kysellyt niin heti ymmärsin kun sanottiin ! On siinä saatanan hottetotti :)

veini
'
Ps. Markkinointi oli sitä luokkaa, että kelpaisko vähän vanhempi kaveri...:)
 

Wilzu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
MP. Pelaajat vaeltavat ottelusta toiseen kentällä ilman minkäänlaista kiinnostusta pelaamista ja seuran edustamista kohtaan. Tie kohti alasarjoja on alkanut.

Paskaa. Joko jääkiekkokausi alkaisi?
 

Tommy

Jäsen
Suosikkijoukkue
#17
Loman jälkeinen työpäivä.. kyllä tää voimia vaatii.
Pieni apu löytyy siitä tiedosta että enemmän lomaa on vielä käyttämättä kuin käytetty.
 

Kalmari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, LäKi, KK-V, PaRa, Suomalaiset NHL:ssä
Vituttaa istua taas viikonlopun jälkeen töissä. Vituttaa lisäksi se, että kaverit tienaavat lähes kaksi kertaa enemmän tunnissa kuin minä.
 

Veijari

Jäsen
Alamummo kirjoitti:
Jos ei vonkaaminen kohta lopu, niin näytän pari viestiä tyttöystävälleen, ehkä sitten helpottaa.

Seuraavaan vonkausviestiin vastaat tuolla lainaamallani lauseella. Jos ei siitä ymmärrä niin sitten on päässä vika ja tyttöystävän tuleekin tietää.
 

Rixa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Viitaten noihin aiempiin viesteihin eräpäivien sopimisesta. Näin toki kannattaa tehdä ja olen jokusen kerran tehnytkin, soitto ennen eräpäivää kyseisen puljun aspaan ja kertoa tilanne-> No problems.

Raha-asiat sain onneksi sumplittua saman päivän (perjantai) aikana, tässä on eräänkin kerran huomannut menneiden vuosien aikana kuinka kätevä luottokortti on.

Nim. Mistä rahat uuteen telkkariin :)

Edit: Se vitutuksen aihe, maanantait tuppaavat olemaan töissä turhan kiireisiä ja perkl loman alkuun 15 työpäivää.
 

Anton

Jäsen
Viikonloppuna Vaimoke täytti tasakymmeniä ja pippaloimme niitä isolla porukalla ja vielä isommalla viinamäärällä. Lauantai-iltana kävimme porukalla saunassa ja näytillä oli mm. lahjaksi tulleet ”Pupupöksyt”.

Housut ovat vaaleanpunaiset, niissä on sivun pituudelta paljastavia pitsikoristeita puoleen väliin reittä, joissa kaninturkiksesta tehdyt somisteet lahkeiden suissa ja totta kai asiaankuuluva pinkki hännän nypykkä. Näyttää siis tavattoman typerältä jopa kauniiden naisten päällä.

Joku kysyi, että pistätkös Atte nuo jalkaan? Aluksi estelin… lopuksi yllyin puoliksi villiintyneen väyryseni kanssa aikamoisiin poseerauksiin.

Tänään kolahtivat ensimmäiset irvokkaat digikuvat sähköpostilaatikkoon kehotuksella, että voisin harkita sitä uravalintaa ihan vakavissani.

Pitäisiköhän jo viimein myöntää, että runsas, pitkäaikainen alkoholinkäyttö aiheuttaa pysyviä, vakavia psyykkisiä muutoksia ja kontrolloimatonta häiriökäyttäytymistä. *vituttaa ja nolottaa*

Se neljäs kuohuviinipullo oli varmasti pilaantunut!
 

hanu

Jäsen
Suosikkijoukkue
raitapaita
Anton kirjoitti:
Viikonloppuna Vaimoke täytti tasakymmeniä ja pippaloimme niitä isolla porukalla ja vielä isommalla viinamäärällä. Lauantai-iltana kävimme porukalla saunassa ja näytillä oli mm. lahjaksi tulleet ”Pupupöksyt”.

Housut ovat vaaleanpunaiset, niissä on sivun pituudelta paljastavia pitsikoristeita puoleen väliin reittä, joissa kaninturkiksesta tehdyt somisteet lahkeiden suissa ja totta kai asiaankuuluva pinkki hännän nypykkä. Näyttää siis tavattoman typerältä jopa kauniiden naisten päällä.

Joku kysyi, että pistätkös Atte nuo jalkaan? Aluksi estelin… lopuksi yllyin puoliksi villiintyneen väyryseni kanssa aikamoisiin poseerauksiin.

Tänään kolahtivat ensimmäiset irvokkaat digikuvat sähköpostilaatikkoon kehotuksella, että voisin harkita sitä uravalintaa ihan vakavissani.

Pitäisiköhän jo viimein myöntää, että runsas, pitkäaikainen alkoholinkäyttö aiheuttaa pysyviä, vakavia psyykkisiä muutoksia ja kontrolloimatonta häiriökäyttäytymistä. *vituttaa ja nolottaa*

Se neljäs kuohuviinipullo oli varmasti pilaantunut!

Tarina kuulostaa soveltuvin osin ah niin kovin tutulta. Vitutusta lieventää tässä tapauksessa se, että aikaa on kulunut lähes 30v, ja silloin ei onneksi ollut digikameraa edes keksitty ja toiseksi minä olen aina osannut nauraa myös itselleni. Jälkimmäistä suosittelen myös palstaveli Antonille.

t. hanu
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Toinen kahdesta valintakokeen esseestä meni ns. käsille, joten osasin jo tätä hiukan odottaa, mutta kirpaisi se silti: "Valitettavasti emme pysty tarjoamaan kaikille hakijoille opiskelupaikkaa suuren hakijamäärän vuoksi..." A4-arkki täynnä lässytystä. Sanoisivat vain, että olet niin v*½§n tyhmä, että kokeilepa ensi vuonna paremmilla luvuilla.

edit: 3x hiukan--> hiukan
 

Favor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Edmonton Oilers.
Mikä helvetti meikäläistä vaivaa kun alan aina aamu viiden jälkeen heräilemään ihan käsittämättömästi. Jos menen yhdeltä nukkumaan niin kaiken järjen mukaan minun pitäisi nukkua sujuvasti ainakin klo 11 asti ja yleensä olen nukkunutkin. Nyt yhtäkkiä alkanut heräilemään. Menee päivät pilalle kun väsyttää ja vituttaa.
Heräileminen ei johdu ulkoa/sisältä tulevasta melusta, ei johdu stressistä eikä herätessä edes kuseta. Se tässä vituttaa eniten kun ei keksi heräilyjen syytä.
Päivätorkkuja en ole koskaan ottanut enkä ala nytkään ottamaan, kahvikaan ei maistu joten kai se on sitten vaan kestettävä.
 

raisu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicäns
Favor kirjoitti:
Mikä helvetti meikäläistä vaivaa kun alan aina aamu viiden jälkeen heräilemään ihan käsittämättömästi. Jos menen yhdeltä nukkumaan niin kaiken järjen mukaan minun pitäisi nukkua sujuvasti ainakin klo 11 asti ja yleensä olen nukkunutkin. Nyt yhtäkkiä alkanut heräilemään. Menee päivät pilalle kun väsyttää ja vituttaa.
Mulla on vähän samaa ongelmaa näin kesäisin, heräilen välillä ihan järjettömän aikaisin ja sitten väsyttää koko päivän. Johtuu kai valoisuudesta, kun muina vuodenaikoina olen aina saanut vetästyä riittävästi unta nuppiin.
 

FlaPa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Florida Panthers
Vituttaa niin ettei veri kierrä! Varastettiin sitte auto la-su välisenä yönä tampereelta.. Vitun nulikat! Minä en anna ihmisarvoa tollasille rotille, perkele ku oliski saanu itseteossa kiinni! No nyt sitten odotetaan koska, mistä ja missä kunnossa auto löytyy mutta se on varma että hifit yms. on kadonnu..
 
Ei vittu, pitikin tsekata Iltalehden nettisivuilta viikon iltatyttö. Ei vittu, hieman mulle toimii tuommoinen paketti! Ihan helvetin uskomaton punapää, huh huh...

Nyt sitten vituttaa istua tässä kolmen päivän ryypiskelyn jälkimainingeissa ja kattella tuommoista kimalaista. Ei vittu, onhan se vitun hienoa olla sinkku kun voi mennä ja sekoilla ihan vapaasti, mutta ei saatana...Mistä mä saisin tommosen muijan? No kelpais nyt muunkinlainen, mutta toi on jotenkin ihan uskomaton, huh...

Vittu voinko mä vielä tähänkin aikaan päivästä olla näin kännissä, että tulee kaikkea tämmöistä kirjoiteltua...

edit: No ni! Vittu ettimällä löytyi vielä lisää kuvia tuosta! Helvetti, multa tais just lähteä järki...
 

Kaivanto

Jäsen
Tammerfest-ketjusta, mutta vastaan tänne, koska kyseessä on vitutus.

arpa80 kirjoitti:
Be-Popissa on aika pitkään ollut se, että kortilla ei saa maksaa klo 24 jälkeen.

Ei ole kyseisessä baarissa tullut käytyä eikä varmaan tule, mutta hyvä käytäntö ja saisi yleistyä. Saatana että vituttaa, kun ihmiset eivät osaa ottaa korteillaan seinästä rahaa, vaan lamauttavat ruuhkaisissa ravintoloissa viinanmyynnin maksamalla muovilla, jolloin maksutapahtuma kestää jotain kolme kertaa sen, mitä käteistä käytettäessä. Ja tämä siis koskien pankki- ja luottokortteja, Electronin pitäisi hitautensa vuoksi olla rikollinen maksuväline kaikissa yhteyksissä. Onneksi moni ravintola ei sitä kelpuutakaan.
 

Sisäliitin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Kaivanto kirjoitti:
Tammerfest-ketjusta, mutta vastaan tänne, koska kyseessä on vitutus.



Ei ole kyseisessä baarissa tullut käytyä eikä varmaan tule, mutta hyvä käytäntö ja saisi yleistyä. Saatana että vituttaa, kun ihmiset eivät osaa ottaa korteillaan seinästä rahaa, vaan lamauttavat ruuhkaisissa ravintoloissa viinanmyynnin maksamalla muovilla, jolloin maksutapahtuma kestää jotain kolme kertaa sen, mitä käteistä käytettäessä. Ja tämä siis koskien pankki- ja luottokortteja, Electronin pitäisi hitautensa vuoksi olla rikollinen maksuväline kaikissa yhteyksissä. Onneksi moni ravintola ei sitä kelpuutakaan.


On se sitten vitun hienoa kun ainoalla automaatilla kymmenen kilsan sisään on kilometrin jono?

Ja on se sitten hienoa kun ottaa sieltä tililtä sen 80€..Puolentunnin päästä uudestaan. Rahankäytössä säilyy kännissäkin jokin kontrolli kun maksaa kortilla.

Hommaisivat kunnon yhteydet. Mikä voi olla niin vaikeaa?
 

Kaivanto

Jäsen
kettu666 kirjoitti:
On se sitten vitun hienoa kun ainoalla automaatilla kymmenen kilsan sisään on kilometrin jono?

Ja on se sitten hienoa kun ottaa sieltä tililtä sen 80€..Puolentunnin päästä uudestaan. Rahankäytössä säilyy kännissäkin jokin kontrolli kun maksaa kortilla.

Hommaisivat kunnon yhteydet. Mikä voi olla niin vaikeaa?

Pahoitteluni laitilalaisuutesi johdosta. Ajatuksissani olivat metropolit, joissa käteisen nostaminen on mahdollista ilman kohtuutonta vaivaa. Omat kokemukseni ovat runsaimmat Tampereelta ja täällä jono-ongelmaa ei ole. Siksi toisekseen en ymmärrä, miksei käteistä voi pitää mukana, jos otetaan sellainen lähtöoletus, että tilillä ylipäänsä jotain liikennettä on.

Itse koen kuluttavani vähemmän kortilla maksaessani, koska en näe rahaa, jonka käytän. En ole havainnut tämän kokemuksen vaikuttavan tosiasialliseen kulutukseen. Tietysti, jos työnnät sen 80 euroa stripparin housuihin, ymmärrän kulutuspiikin, muuten en. Kaveripiirissäkin yli varojen elämiset ovat aina tapahtuneet visanvinguttelun johdosta. Kenellekään ei ole myyty enempää viinaa kuin mihin taskussa on ollut rahaa.

Yhteyksien nopeudet ovat sivuseikka (pl. Electron), kuittien tulostelu, allekirjoittelu ym. sähläys sitä aikaa vie.
 

ranger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves, Die Mannschaft
Off-topic

kettu666 kirjoitti:
Rahankäytössä säilyy kännissäkin jokin kontrolli kun maksaa kortilla.

Mielenkiintoista, omalta kohdaltani ei vanhemmiten ole tarvinnut kapakassa kontrollin perään juuri huudella kummallakaan formaatilla, mutta aiemmin kokemukset olivat nimenomaan päinvastaisia; käteistä käyttäessä tieto nostetusta rahamäärästä oli vielä herätessä kirkkaana tiedossa pahimmankin tuiskeen jäljiltä, kun taas pelkästään korttia vinguttaessa saattoi aika kullata muistoja ikävin jälkiyllätyksin. Samoin rajan vetäminen oli kontrollin kannalta helpompaa, tyyliin vielä suht. selvänä valittuna "automaatilta ehdottoman riittävästi, mutta ei hiluakaan enempää myöhemmin".


To each his own, toki.



Ranger
 

Tobias

Jäsen
Kaivanto kirjoitti:
Saatana että vituttaa, kun ihmiset eivät osaa ottaa korteillaan seinästä rahaa, vaan lamauttavat ruuhkaisissa ravintoloissa viinanmyynnin maksamalla muovilla, jolloin maksutapahtuma kestää jotain kolme kertaa sen, mitä käteistä käytettäessä. Ja tämä siis koskien pankki- ja luottokortteja

Mihin sulla on niin kiire?
Ei kai kukaan järkevä heiluttele seteleitä tiskillä. Maksan aina muovilla, eikä se kestä pitkään.
 

Kaivanto

Jäsen
Tobias kirjoitti:
Mihin sulla on niin kiire?
Ei kai kukaan järkevä heiluttele seteleitä tiskillä. Maksan aina muovilla, eikä se kestä pitkään.

Juomaan viinaa.

"Järkevä". Miksei?

Muovilla maksaminen höyläilyineen ja kuittisählinkeineen kestää selvästi pidempään kuin käteisellä maksaminen. Ruuhkaisessa ravintolassa tämä näkyy siten, että tiskit ruuhkaantuvat entisestään.
 

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
kettu666 kirjoitti:
Hommaisivat kunnon yhteydet. Mikä voi olla niin vaikeaa?
Ei se aina ole edes yhteyksistä kiinni. Varmennuspalvelu (jota esim. Visa Electron käyttää joka oston yhteydessä) vain tuppaa menemään jumiin aina silloin tällöin. Varsinkin pe-la ja la-su yöt ovat kriittisiä, ja sitten taas koko tiski venaa että meneekö se kortti läpi ja saako se teini maksettua sen femman kaljansa saman illan aikana. Meilläkin on töissä nopea yhteys, ja Electron yleensä menee muutamassa sekunnissa läpi, mutta on se silti käteistä hitaampaa.

Kontulan Amex kusee, ja pahasti.
 

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Veijari kirjoitti:
Alamummo kirjoitti:
Jos ei vonkaaminen kohta lopu, niin näytän pari viestiä tyttöystävälleen, ehkä sitten helpottaa.
Seuraavaan vonkausviestiin vastaat tuolla lainaamallani lauseella. Jos ei siitä ymmärrä niin sitten on päässä vika ja tyttöystävän tuleekin tietää.

Tein vinkin mukaan ja vonkapellehän sekosi täysin. Sain todella ala-arvoisen viestin, jossa hän kommentoin minun olevan vanha akka, joka jakaa kaikille, mutta pihtaa hänen kohdallaan. Annan kuulemma ymmärtää, mutten ymmärrä antaa. Ja lopussa vielä varoitetaan kertomasta tyttöystävälle.

Ei terve, kundilla ei ole tosiaankaan kaikki kotona. Ja tätä tyyppiä pidin jos en nyt ystävänä, niin kaverina. Toivottavasti nyt jättää meikäläisen rauhaan, kun sai omasta mielestään sanottua viimeisen sanan. En vaivautunut vastaamaan viestiin, mutta aion näyttää sen plus pari mehevintä vonkausta tälle jo aiemmin mainitsemalleni hottikselle frendilleen. Nolataan sitten kavereiden silmissä.


Edit: turha pilkku pois
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös