Mainos

Vitutusketju

• 10 702 851
  • 56 253

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Vituttaa. Latailin kaikessa rauhassa aikuisviihdettä koneelle, kun yhtäkkiä F-secure ilmoittaa, että virus löytynyt, eikä tietenkään osannut tätä matoa poistaa. Sitten kone päättää vielä jumittua kesken virustarkistuksen, joten en ikinä saanut selville, missä tää pöpö sijaitsee. Enkä luonnollisestikaan jaksa enää F-securea avata tehdäkseni uutta tarkistusta, laiska kun olen.

Rattlehead

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gundit
Voisi varmaan opetella lukemaan niitä dvd-pakettien kansia. Fiksuna katselin, että perkele tuosta irtoaa Seinfeldin kaudet 1 ja 2 samassa paketissa tarjoushintaan. No, tajusin sitten vasta himassa että paketti sisältää 5 ekaa jaksoa ekalta tuotantokaudelta ja puolet toisesta. Extroja on kyllä reilusti, mutta tärkeintä olisi ollut kuitenkin varsinainen sarja. Itseänihän tästä saan taas vaihteeksi syyttää ja sekös vituttaa.

Vituttaa myös kipeytynyt hammas. Täytyy maanantaina varmaan soitella yksityiselle ja katsoa kuinka kipeäksi sitä saa maksaa itsensä... Neljään vuoteen en ole käynyt joten arvatenkin aika saatanan kallis remontti tulossa.

sunnuntai

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Newcastle united
Vituttaa tuo akka Oprahissa (joo katon sitä sillon tällön), varpilla tappanu ukkonsa ja ny vaan selittää kuinka laiva yhtiö ei maailmaa pysäyttäny ja anteeksi pyytäny, kun ite oli ukon hivuttanu parvekkeelta alas, lumppu.

Franchi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, ACF Fiorentina
Rattlehead kirjoitti:
Voisi varmaan opetella lukemaan niitä dvd-pakettien kansia. Fiksuna katselin, että perkele tuosta irtoaa Seinfeldin kaudet 1 ja 2 samassa paketissa tarjoushintaan. No, tajusin sitten vasta himassa että paketti sisältää 5 ekaa jaksoa ekalta tuotantokaudelta ja puolet toisesta.
Seinfeldin ensimmäinen tuotantokausi sisältää 5 jaksoa (pilotti + 4). Toinen tuotantokausi sisältää 12 jaksoa. Vaikea uskoa, että olisi olemassa boksi, jossa on vain 6 jaksoa toiselta tuotantokaudelta.

Rattlehead

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gundit
Franchi kirjoitti:
Seinfeldin ensimmäinen tuotantokausi sisältää 5 jaksoa (pilotti + 4). Toinen tuotantokausi sisältää 12 jaksoa. Vaikea uskoa, että olisi olemassa boksi, jossa on vain 6 jaksoa toiselta tuotantokaudelta.
Ei vittu, niin muuten onkin. Täytyi käydä peräti tarkistamassa ja paikkaansa tuo pitää. Olen aina pitänyt itsestäänselvyytenä, että jokainen tuotantokausi olisi täysi, sellaiset 22-24 jaksoa kuten jenkkisarjat yleensä. Tiesin kyllä, että sarjan pilotti tuli vuotta ennen varsinaista tuotantoa, mutta sitä en tajunnut että sarjan kaksi ekaa tuotantokautta oli tynkiä. No, ainakaan ei tunnu enää siltä että meikäläistä olisi kusetettu. Vitutus muutti vain muotoaan.

Greffin

Jäsen
"Välimatka piinaa ja painaa mua"

Jotkut rakastavat toisiaan, mutta välimatka on vain liikaa, eikä muuttokaan onnistu kummaltakaan vielä suhteellisen pitkään aikaan. Jolloin vitutus on armoton.

Thoke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Masokistien ja pessimistien suosikki=SaiPa
Lähdetään taas mökkireissulle perheen kanssa. Vituttavinta on se, että joudumme matkan aikana viettämään yhden yön omassa mökissämme (loput ajasta serkkujen mökillä) ja siellä on hyttysiä ihan perkeleesti. Ja kun allekirjoittaneella on atooppinen iho, niin hyttysenpuremat ja niistä aiheutuvat isot paukamat tulevat olemaan jälleen riesana. Samoin hemmetinmoinen kutiaminen. VIttu!

Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Vituttaa ollaan häviöllä !

Tällä hetkellä minua vituttaa että ollaan MSN-foorumilla(Afrikka-foorumi) Karalahden fani-foorumista kolme jäsentä häviöllä, Karalahden faneilla on 8 jäsentä ja meillä on vain viisi, vittu pyydän jääkiekon ystäviltä apuja ei näin voi saatana olla !

Vitutus käyräni nousee mikäli ei pyyhkäistä ohi ja äkkiä !

veini

Ps. Saatana sentään !
Ps 2, Hifki me ohitettiin, niillä ei ole kuin kaksi jäsentä :) !

Viimeksi muokattu:

metsänpeikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Greffin kirjoitti:
"Välimatka piinaa ja painaa mua"

Sama.

Ei se välimatka sinänsä vituta. Oikeastaan ihan kivakin juttu, ettei jatkuvasti tarvi nuhjata yhdessä, ja silloinhan ne yhdessäolohetketkin tuntuu paremmilta, kun niitä on joutunut odottamaan. Pitäis vaan opetella luottamaan ihan oikeasti ja tosissaan siihen toiseen. Mustasukkaiselta ihmiseltä ei helposti onnistu.

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Humpauttaja kirjoitti:
Tyttöystävä lukenu mun viestejä täältä. Sepä muuten vituttaa. Ja paljon.

Tämä on julkinen foorumi, mikä tuossa voi vituttaa?

Derby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, NJ Devils
Ehkä vähän off-topic mutta kuitenkin: lämppäsin erästä eukkoa yökerhossa Jyväskylässä 4 tuntia ja kun pilkku tuli, kysyin: "asutkos ihan yksinäsi?" johon muija vastasi: "en kun avovaimoni kanssa" voi jumalauta tuohonko minä nyt sitten tuhlasin monta arvokasta tuntia, kaksi lonkeroa ja useamman tupakan tarjonneena!? Hyvin kyllä onnistui kusettamaan minua

Sir von Aulis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jääkiekko
Humpauttaja kirjoitti:
Tyttöystävä lukenu mun viestejä täältä. Sepä muuten vituttaa. Ja paljon.

Nimimerkkiin viitaten;

"Ei nouse sonni pukilleeeeeh..."

Ei vaan, olen omasta puolestani pahoillani.

Itselläin vituttanee aamuinen krapula ja mustis-luokkaa olevat jätkäkaverit, jotka repii naistansa pois mun jutulta... vaikka ois ollu mukava jutella kuuden vuoden jälkeen ni eipä onnistunu se...

ps.Ei nimi miestä pahenna, paitsi Jarkko.

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Vituttaa yksi nuorempi jamppa. Kundi on saanut meikäläisestä jonkunlaisen pakkomielteen. Seurustelee tosi kivan tytön kanssa, mutta pitäisi kuulemma päästä kokeilemaan vanhempaa ja kokenutta naista. "Sä olet asia, jonka haluaisin kokea". Vittu minä mikään asia olen. Herralta tulevat tekstiviestit rassaavat ja kaksi sanaa - ei kiinnosta - eivät tunnu menevän jakeluun. Jamppa ilmeisesti kuvittelee, että koska olen hänen huippuhothot-ystäväänsä tapaillut petipuuhien merkeissä, niin multa riittäisi kaverille kans. Sinkuthan ovat aina valmiita...

Jos ei vonkaaminen kohta lopu, niin näytän pari viestiä tyttöystävälleen, ehkä sitten helpottaa.

Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Kelpaisko vähän vanhempi kaveri ?

Alamummo kirjoitti:
Vituttaa yksi nuorempi jamppa. Kundi on saanut meikäläisestä jonkunlaisen pakkomielteen. Seurustelee tosi kivan tytön kanssa, mutta pitäisi kuulemma päästä kokeilemaan vanhempaa ja kokenutta naista. "Sä olet asia, jonka haluaisin kokea". Vittu minä mikään asia olen. Herralta tulevat tekstiviestit rassaavat ja kaksi sanaa - ei kiinnosta - eivät tunnu menevän jakeluun. Jamppa ilmeisesti kuvittelee, että koska olen hänen huippuhothot-ystäväänsä tapaillut petipuuhien merkeissä, niin multa riittäisi kaverille kans. Sinkuthan ovat aina valmiita...

Jos ei vonkaaminen kohta lopu, niin näytän pari viestiä tyttöystävälleen, ehkä sitten helpottaa.

Kumma tyyppi kun ei ymmärrä, en voi muuta sanoa. Kun minä olen aikanani kysellyt niin heti ymmärsin kun sanottiin ! On siinä saatanan hottetotti :)

veini
'
Ps. Markkinointi oli sitä luokkaa, että kelpaisko vähän vanhempi kaveri...:)

Wilzu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
MP. Pelaajat vaeltavat ottelusta toiseen kentällä ilman minkäänlaista kiinnostusta pelaamista ja seuran edustamista kohtaan. Tie kohti alasarjoja on alkanut.

Paskaa. Joko jääkiekkokausi alkaisi?

Tommy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Loman jälkeinen työpäivä.. kyllä tää voimia vaatii.
Pieni apu löytyy siitä tiedosta että enemmän lomaa on vielä käyttämättä kuin käytetty.

Kalmari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, LäKi, KK-V, PaRa, Suomalaiset NHL:ssä
Vituttaa istua taas viikonlopun jälkeen töissä. Vituttaa lisäksi se, että kaverit tienaavat lähes kaksi kertaa enemmän tunnissa kuin minä.

Veijari

Jäsen
Alamummo kirjoitti:

Seuraavaan vonkausviestiin vastaat tuolla lainaamallani lauseella. Jos ei siitä ymmärrä niin sitten on päässä vika ja tyttöystävän tuleekin tietää.

Rixa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Viitaten noihin aiempiin viesteihin eräpäivien sopimisesta. Näin toki kannattaa tehdä ja olen jokusen kerran tehnytkin, soitto ennen eräpäivää kyseisen puljun aspaan ja kertoa tilanne-> No problems.

Raha-asiat sain onneksi sumplittua saman päivän (perjantai) aikana, tässä on eräänkin kerran huomannut menneiden vuosien aikana kuinka kätevä luottokortti on.

Nim. Mistä rahat uuteen telkkariin :)

Edit: Se vitutuksen aihe, maanantait tuppaavat olemaan töissä turhan kiireisiä ja perkl loman alkuun 15 työpäivää.

Anton

Jäsen
Viikonloppuna Vaimoke täytti tasakymmeniä ja pippaloimme niitä isolla porukalla ja vielä isommalla viinamäärällä. Lauantai-iltana kävimme porukalla saunassa ja näytillä oli mm. lahjaksi tulleet ”Pupupöksyt”.

Housut ovat vaaleanpunaiset, niissä on sivun pituudelta paljastavia pitsikoristeita puoleen väliin reittä, joissa kaninturkiksesta tehdyt somisteet lahkeiden suissa ja totta kai asiaankuuluva pinkki hännän nypykkä. Näyttää siis tavattoman typerältä jopa kauniiden naisten päällä.

Joku kysyi, että pistätkös Atte nuo jalkaan? Aluksi estelin… lopuksi yllyin puoliksi villiintyneen väyryseni kanssa aikamoisiin poseerauksiin.

Tänään kolahtivat ensimmäiset irvokkaat digikuvat sähköpostilaatikkoon kehotuksella, että voisin harkita sitä uravalintaa ihan vakavissani.

Pitäisiköhän jo viimein myöntää, että runsas, pitkäaikainen alkoholinkäyttö aiheuttaa pysyviä, vakavia psyykkisiä muutoksia ja kontrolloimatonta häiriökäyttäytymistä. *vituttaa ja nolottaa*

Se neljäs kuohuviinipullo oli varmasti pilaantunut!

hanu

Jäsen
Suosikkijoukkue
raitapaita
Anton kirjoitti:
Viikonloppuna Vaimoke täytti tasakymmeniä ja pippaloimme niitä isolla porukalla ja vielä isommalla viinamäärällä. Lauantai-iltana kävimme porukalla saunassa ja näytillä oli mm. lahjaksi tulleet ”Pupupöksyt”.

Housut ovat vaaleanpunaiset, niissä on sivun pituudelta paljastavia pitsikoristeita puoleen väliin reittä, joissa kaninturkiksesta tehdyt somisteet lahkeiden suissa ja totta kai asiaankuuluva pinkki hännän nypykkä. Näyttää siis tavattoman typerältä jopa kauniiden naisten päällä.

Joku kysyi, että pistätkös Atte nuo jalkaan? Aluksi estelin… lopuksi yllyin puoliksi villiintyneen väyryseni kanssa aikamoisiin poseerauksiin.

Tänään kolahtivat ensimmäiset irvokkaat digikuvat sähköpostilaatikkoon kehotuksella, että voisin harkita sitä uravalintaa ihan vakavissani.

Pitäisiköhän jo viimein myöntää, että runsas, pitkäaikainen alkoholinkäyttö aiheuttaa pysyviä, vakavia psyykkisiä muutoksia ja kontrolloimatonta häiriökäyttäytymistä. *vituttaa ja nolottaa*

Se neljäs kuohuviinipullo oli varmasti pilaantunut!

Tarina kuulostaa soveltuvin osin ah niin kovin tutulta. Vitutusta lieventää tässä tapauksessa se, että aikaa on kulunut lähes 30v, ja silloin ei onneksi ollut digikameraa edes keksitty ja toiseksi minä olen aina osannut nauraa myös itselleni. Jälkimmäistä suosittelen myös palstaveli Antonille.

t. hanu

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy