Mainos

Vitutusketju

• 10 703 522
  • 56 258

TM

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
tintti83 kirjoitti:
Kissanhiekka taas haisee ihan hirveälle. Ei vaan voi vaihtaa kun ei ole uutta tilalle ja kaupat ei edelleenkään ole auki huomenna.

Alle 400-neliöiset kaupat saavat tänään olla neljä tuntia auki klo 8-18 välillä.

www.yle.fi/tekstitv/html/P119_01.html

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
TM kirjoitti:
Alle 400-neliöiset kaupat saavat tänään olla neljä tuntia auki klo 8-18 välillä.

Ja huoltoasemat on kyllä koko ajan auki. Tuolla Venäjän suunnalla en sitten tiedä miten Tintillä on lähistöllä mikään, mutta auki ne on.

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Suurin osa pienistä kaupoista pitää ovensa auki kello 12-16. Ihan tiedoksi vaan :)

Ei tässä lähistöllä ole kun tuo iso spaarin kauppa ja ärrä. No joo siwaan ehkä 1km. Muttei siellä sitä kissanhiekkaa ole. No ikkuna auki tänäänkin. Vitutus on vähän vähentynyt. Katotaan kohta uudestaan. Vai loikkaanko onnellisuusketjuun.

Cosmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
JB & KG
Saatana joku kiimainen talitintti piti mua koko aamuyön hereillä.Tittyy tittyy tittyy! Nyt on sitten pää niin kipiä kun ei ole nukuttua saanut kunnolla. Ensi yöksi mä ostan pari värikästä undulaattia, syötän niille käyneitä pihlajanmarjoja ja heitän siihen pihalle tyrkylle. Loppuu se vitun vonkaaminen!

Rinoa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vttaa se, kuinka värjätyt lasit päässä toiset meistä tätä maailmaa katselevat. Olkoot kuinka "oma poika joka ei tee koskaan mitään väärin" niin turha sitä on puolustella kun kerran on taas mokattu niin on mokattu. Aikuinen mies kantakoot vastuun omista valinnoistaan. Hemmetti!

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
Post-rock/ Post-punk
Vituttaa sellaiset tyypit, jotka alkavat keskustelupalstalla jakelemaan puheenvuoroja tyyliin: "Mitä vittuu ne muiden joukkueiden fanit tulee tänne jauhaa paskaa." Keskustelupalsta on keskustelupalsta ja silloin on syytä varautua siihen, että jokainen jolla kirjoitusoikeudet on, saa kommentoida jokaista ketjua ja aihetta jos siltä tuntuu. Toki jos penää analyyttistä keskustelua, niin sen kyllä ymmärrän ja jopa hyväksyn, sitä ei ole koskaan liikaa, itsekin sitä opettelen, mutta se ei mielestäni kuitenkaan liity mitenkään siihen mikä jengi lukee suosikkijoukkueen kohdalla.

Toinen mikä vituttaa on tyypit, joiden postaukset alkaa lauseella: "Siis mä näkisin, että tähän ketjuun kirjoittelevat kahdenlaiset tyypit...blaa..blaa...blaa." Sen jälkeen puhutaan ylimieliseen ja piruilevaan sävyyn näistä kahdesta ryhmästä, jotka on itse keinotekoisesti muodostanut, mutta johon ei kuitenkaan itse kuulu, kun on niin kaiken yläpuolella. Jälleen, analyyttisessä keskustelussa ei ole mitään vikaa, mutta helposti se vain menee tuohon edellämainitun tyyliseen jaaritteluun.

SSee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Semir Ben-Amor
Vituttaa tosiaan kun jonkun höntsäilyn takia jää laatusarja väliin tältä päivältä. Kiitti vitusti.

Humpauttaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Porin Ässät! Kaipaisen Matti. Vittu! No nähdäämpä enemmän finaaleita. Eipä se haittaa niin kauan kuin Ässät ei voita. Voi pillu, että silti vituttaa tuo tulos.

J.Petke

Jäsen
Kuka vielä kehtää väittää ettei raha tuo onnea? Perkele, sitten kun valmistun juhlin enemmän sitä että pääsen tuosta perkeleen kelasta eroon kuin että saan kouluni loppuun. Taidan mennä myymään itteeni että saan laskut maksettua.. Tosin että en usko että ketään niin epätoivoista on että saisin tienattua..

Salama44

Jäsen
Humpauttaja kirjoitti:
Porin Ässät! Kaipaisen Matti. Vittu! No nähdäämpä enemmän finaaleita. Eipä se haittaa niin kauan kuin Ässät ei voita. Voi pillu, että silti vituttaa tuo tulos.
Samat sanat, nyt ne hoilaa Porissa: "den glider in, den glider in..."
Miksei Matti vetänyt sitä äijää kumoon? Missään tapauksessa ei olisi pitänyt päästää laukomaan. Kyllä ne Ässäfanit vielä tulevat jatkossa tähänkin ketjuun kirjoittamaan.

Viktor Ulk

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Inter Milan, St.Kilda Saints, VF
Riikassa. Se on RIIASSA! Tällä tarkoitan Latvian pääkaupunkia, jota niin monin tekstein kuvaillaan matkakohdeketjussa.

Ehkä olen pikkusielu, mutta ainakin ylpeä siitä.

Riikassa ei ole kuin hänen poikaystävänsä, ja hänkin vain satunnaisesti.

Kesätyöt kiven takana. Patistetaan hakemaan töitä helevetin aikaisin, palkinnoksi tulee huhtikuun lopulla märkää rättiä naamaan: "valitettavasti palkkasimme työntekijöidemme jälkeläisiä & muuta roskasakkia". Heittäisivät edes noppaa, niin jokaisella Taunolla olisi yhtäläiset mahdollisuudet.

Pitäkööt perkele tehtaansa. Toivottavasti lomauttavat koko henkilökunnan ja muuttavat Kiinaan mahdollisimman pian.

scholl

Jäsen
Viktor Ulk kirjoitti:
Riikassa. Se on RIIASSA! Tällä tarkoitan Latvian pääkaupunkia, jota niin monin tekstein kuvaillaan matkakohdeketjussa.

Ehkä olen pikkusielu, mutta ainakin ylpeä siitä.

Riikassa ei ole kuin hänen poikaystävänsä, ja hänkin vain satunnaisesti.

Ei pitäisi olla oikeus valita sitä, mistä kukin saa olla vittuuntunut, mutta haloo tuo on todellakin pikkuseikka, kun vertaat siihen kuinka monta kertaa Jatkoajassa kirjoitetaan päinhelvettiä Grünn ja Brückler pelkästään sm-liigaa mainitakseni. Siinä saa joka kerta purra hammasta, ettei tule ruudun läpi tinttaamaan asianomaisia nenään ja kysymään, että menikö jakeluun.

Timi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit - Schalke 04
Miksi vitussa, jotkut ajavat yhdeksääkymppiä satasen alueella ja tukkivat tien. Varsinkin silloin kun on kiire. Vittu!

Cube

Jäsen
scholl kirjoitti:
Ei pitäisi olla oikeus valita sitä, mistä kukin saa olla vittuuntunut, mutta haloo tuo on todellakin pikkuseikka, kun vertaat siihen kuinka monta kertaa Jatkoajassa kirjoitetaan päinhelvettiä Grünn ja Brückler pelkästään sm-liigaa mainitakseni.
Puhumattakaan siitä miten jotkut sankarit kirjoittavat esim. rugby tai Oseania.

Vekurinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki altavastaajat
scholl kirjoitti:
Ei pitäisi olla oikeus valita sitä, mistä kukin saa olla vittuuntunut, mutta haloo tuo on todellakin pikkuseikka, kun vertaat siihen kuinka monta kertaa Jatkoajassa kirjoitetaan päinhelvettiä Grünn ja Brückler pelkästään sm-liigaa mainitakseni. Siinä saa joka kerta purra hammasta, ettei tule ruudun läpi tinttaamaan asianomaisia nenään ja kysymään, että menikö jakeluun.

Puhumattakaan yhdyssanoista.

Nimim. "itse tyydytys"

Köpi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Buffalo Sabres, Green Bay Packers
Mikael Forssell. Pitää sen ikuisen sairastajan sillo tehdä maali kun ei tarttis.

Rocco

Jäsen
Alakerran koira... Vituttaa kun koiran omistaja on ilmeisesti saanut työpaikan ja koira ulvoo joka aamu alkaen 7.45... Ei puhettakaan että saisi nukuttua jos se hurtta siellä ulvoo.

Alakerrassa on nyt toista päivää lappu omistajan luettavaksi ja jollei se auta niin isännöitsijälle lähtee tietoa. Koirat on jees, mutta omistajat lähes aina ei.

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Perkeleen perkele. Meni mielenkiintoinen kesätyöpaikka sivu suun... niin kerrottiin äskettäin saamassani sähköpostiviestissä. Harmillisinta asiassa on, että olen ollut kyseisessä yhtiössä töissä jo viime vuoden toukokuusta alkaen. Tuo ei siis riittänyt vieläkään osoittamaan pätevyyttä.

Noh, totuuden nimissä saimme työkavereiden kanssa helvetin hyvät naurut aiheesta. Tuo hakemus, johon sain vastauksen, taitaa olla joku keväällä 2003 tekemäni...

Vastasinkin tuohon sähköpostiin kiittäen samalla nopeasta vastauksesta. Samaten mainitsin, että olen ollut töissä kyseisessä toimipisteessä jo melkein vuoden ajan...

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy