Vituttaa sellaiset tyypit, jotka alkavat keskustelupalstalla jakelemaan puheenvuoroja tyyliin: "Mitä vittuu ne muiden joukkueiden fanit tulee tänne jauhaa paskaa." Keskustelupalsta on keskustelupalsta ja silloin on syytä varautua siihen, että jokainen jolla kirjoitusoikeudet on, saa kommentoida jokaista ketjua ja aihetta jos siltä tuntuu. Toki jos penää analyyttistä keskustelua, niin sen kyllä ymmärrän ja jopa hyväksyn, sitä ei ole koskaan liikaa, itsekin sitä opettelen, mutta se ei mielestäni kuitenkaan liity mitenkään siihen mikä jengi lukee suosikkijoukkueen kohdalla.
Toinen mikä vituttaa on tyypit, joiden postaukset alkaa lauseella: "Siis mä näkisin, että tähän ketjuun kirjoittelevat kahdenlaiset tyypit...blaa..blaa...blaa." Sen jälkeen puhutaan ylimieliseen ja piruilevaan sävyyn näistä kahdesta ryhmästä, jotka on itse keinotekoisesti muodostanut, mutta johon ei kuitenkaan itse kuulu, kun on niin kaiken yläpuolella. Jälleen, analyyttisessä keskustelussa ei ole mitään vikaa, mutta helposti se vain menee tuohon edellämainitun tyyliseen jaaritteluun.