Jazze Cazza
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Helsingin Jokerit,Detroit Red Wings,ManU
vituttaa työt ja se ettei niistä tule mitään väsyttää sekä kiinnostus nolla..työt loppuu klo 13-14 ja pitäis saada jotain aikaan,VITTU! Hajoilee..
irGGu kirjoitti:Saisin vihdoin varmasti jotain jota olen halunnut juhannuksesta lähtien. En vain tiedä tahdonko sitä enää. Ahdistaa.
Bauer kirjoitti:Vittu heti kun tulee hyvä kausi niin putsataan kunnolla.
Arttu#29 kirjoitti:Vituttaa toi että Ruotsissa ryöstetään koko ajan arvokuljetuksia. Taas sattui sellainen. Nyt samantapainen kuten 4 vuotta sitten Göteborgissa. On se kumma että ei pystytä turvaamaan noita kuljetuksia. Ovat todella kömpelöitä tai sitten kaiken takana on salaliittoteoria.(tai sitten ei)
Arttu#29 kirjoitti:Kyllä sai taas todistaa kännipaskojen käytöstä viime viikonloppuna. Olin luvannut hakea kaverini siinä joskus 3 maissa yöllä Helsingin keskustasta.
Jos olisin ajanut jonkun jalan yli olisin varmaan itse saanut syytteen.
Teal kirjoitti:Nyrkki olisi helähtänyt kuskin ikkunasta läpi!
pernaveikko kirjoitti:Ei noin saa tehdä, mutta tiedät aivan hyvin, että auton ikkunasta ei nyrkillä tulla läpi.
krobbe kirjoitti:Kyllä tietysti työmies palkkansa ansaitsee, mutta...
Käytimme eilen koiramme (pieni) hammaskiven poistossa. Kolmen varttin (45 minuuttia) hommasta lasku 105 €. Saatan olla väärässä, mutta kyllä on perkeleellinen korvaus hammaskiven poistosta koiralta.
Kyllähän koiran käyttäminen eläinlääkärillä maksaa, oli vaiva sitten miten pieni tai iso tahansa.krobbe kirjoitti:Pidin hintaa niin pyöristyttävänä, että soitin kahdelle muulle eläinlääkärille ja kysyin heidän hintaansa ko. toimenpiteestä.
Tulin siihen tulokseen, että me pääsimme halvalla; toisen hinta oli 135 € ja toisen 165 €!