Vitutusketju

• 10 742 713
  • 56 309

sambersson

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Koko vitun Jatkoajan vapaan palsta. Mitään huumoria ei enää ole, eikä sitä saa missään enää viljellä ilman pelikieltoa. Kaikki on rasismia tai muuta paskaa. Mene keskustelemaan löylyhuoneeseen, niin pitäisi olla viikon työ tehtynä siitä, että faktat on varmasti kunnossa, tai sitten vaan pusket poskettoman määrän Twitter vai mikä X se nykyään onkaan linkkejä. Sanokaan minun sanoneen, mutta Jatkis upottaa tällä menolla itsensä. Onneksi kiekkopuolella vielä riittää mukavaa keskustelua.
Ottamatta kantaa viestien sisältöihin, niin kyllähän modejen päätyovien heilutus napsahtaa Jatkiksen omaan nilkkaan. Monimuotoisuus on tuhannesti parempaa kuin poteroiden kaivuu ja vastakkainasettelu...

LiiAaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Ottamatta kantaa viestien sisältöihin, niin kyllähän modejen päätyovien heilutus napsahtaa Jatkiksen omaan nilkkaan. Monimuotoisuus on tuhannesti parempaa kuin poteroiden kaivuu ja vastakkainasettelu...
Samaa mieltä. Ei kukaan jaksa kohta enää mitään vapaan puolelle kirjoittaa, ei jos jokaista viestiä kohdin pitää miettiä monta minuuttia sitä, että onkohan nyt korrektia sanoa tätä. Enkä siis tarkoita mitään tahallaan laitettuja törkyviestejä.

Itse ihmettelen sitä, että miksi joku jaksaa pahoittaa mielensä jostain viestistä. Mene uuteen viestiin ja eteenpäin. Mikä siinä on niin vaikeaa? Jos joku kertoo vitsin "kissaa on helpompi nussia kuin isoa koiraa", niin miksi vitsiketjuun tulee joku ilmoittamaan sen, että hän ei tykkää vitsistä yhtään ja hän on niin eläinrakas sekä hän ei sitä vitsailua hyväksy. Vittu se on vitsiketju. Älä sitten lue sellaista ketjua, älä jos haluat elää omassa ihanassa kuplassa ja välttää kaiken kuplasi ulkopuolisen paskan.

Tämä on hieno foorumi ja mielestäni loistavasti moderoitu. Vituttaa vain se, että vapaalla keskustelu on nykyisin täysin nolla. Ennen oli hauskoja viestejä ja sai jopa monesti aamukahvia seimaillessa nauraa. Enää ei näin ole.

Alejandro

Jäsen
Samaa mieltä. Ei kukaan jaksa kohta enää mitään vapaan puolelle kirjoittaa, ei jos jokaista viestiä kohdin pitää miettiä monta minuuttia sitä, että onkohan nyt korrektia sanoa tätä. Enkä siis tarkoita mitään tahallaan laitettuja törkyviestejä.
Välillä tuntuu, että olen joidenkin käyttäjien kanssa jollain eri palstalla. Kyllähän vapaalla puolella voi todella törkeää tekstiä tykitellä. Tiedän ihan omakohtaisesta kokemuksesta. Vain yksi rikepiste saldona, vaikka jälkikäteen ajateltuna olisi voinut olla jopa pelikielto paikallaan.

Minua ei siis vituta kirjoittaa tänne, eli ehkä olen siis väärässä ketjussa. Se kyllä tosin huvittaa ja suoraan sanottuna turhauttaa, että aikuiset miehet vinkuvat ja inisevät jatkuvasti moderaattorien (muka) despoottisesta linjasta. Tämä viimeinen osioni ei kohdistu sinuun (en muista yleisesti kuka käyttäjä on sanonut mitäkin, suurin osa vain harmaata massaa), mutta usealle tekisi oikein hyvää katsoa peiliin.

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Upeeta Ville upeeta, KuPS
Koko vitun Jatkoajan vapaan palsta. Mitään huumoria ei enää ole, eikä sitä saa missään enää viljellä ilman pelikieltoa. Kaikki on rasismia tai muuta paskaa. Mene keskustelemaan löylyhuoneeseen, niin pitäisi olla viikon työ tehtynä siitä, että faktat on varmasti kunnossa, tai sitten vaan pusket poskettoman määrän Twitter vai mikä X se nykyään onkaan linkkejä. Sanokaan minun sanoneen, mutta Jatkis upottaa tällä menolla itsensä. Onneksi kiekkopuolella vielä riittää mukavaa keskustelua.
Itse taas mietin, että mitä kaikkea tänne ylipäätään kannattaa kirjoittaa jääkiekon ulkopuolelta. Mulle tuli eilen illalla yksityisviesti, missä toinen käyttäjä oli onkinut tietoonsa minun oikean etunimeni joten eiköhän tuo siis tiedä kuka minä olen. Joo, olenhan mä toki kertonut suht avoimesti siitä mitä aina vapaa-ajalla tulee tehtyä, mutta onhan tuo nyt suhteellisen perseestä saada ensin näitä "Katos moro XXX!" ja sitten kun kyselee että kukas siellä toisessa päässä on, niin sitä ei tietenkään voida kertoa. No ei siinä, kyseinen keskustelu loppui toki omalta osaltani sitten siihen.

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC
Itse taas mietin, että mitä kaikkea tänne ylipäätään kannattaa kirjoittaa jääkiekon ulkopuolelta. Mulle tuli eilen illalla yksityisviesti, missä toinen käyttäjä oli onkinut tietoonsa minun oikean etunimeni joten eiköhän tuo siis tiedä kuka minä olen. Joo, olenhan mä toki kertonut suht avoimesti siitä mitä aina vapaa-ajalla tulee tehtyä, mutta onhan tuo nyt suhteellisen perseestä saada ensin näitä "Katos moro XXX!" ja sitten kun kyselee että kukas siellä toisessa päässä on, niin sitä ei tietenkään voida kertoa. No ei siinä, kyseinen keskustelu loppui toki omalta osaltani sitten siihen.

Nämä on kyllä naurettavia pellejä. Mä olen aika suoraan täällä paljastanut oman henkilöllisyyden/on helppo löytää, mutta silti joskus tullut tietyiltä sankareilta viestejä että tiedän kuka sä olet ja jostain ulkonäöstä vittuilua. Säälittävää touhua jos siihen vielä lisää ettei kerro kuka itse on.

Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Toi on kyllä rehellisesti sanottuna paskamaista toimintaa. Ite oon pyrkinyt mahdollisimman vähän jakamaan yksityiselämästäni tänne mitään sellaista, mistä jengi voisi päätellä kuka olen reaalielämässä. Tässä palstassa ylivoimaisesti parasta on, että voin esiintyä omana itsenäni siten, että palstapersoonani takana saan kuitenkin olla tuikituntematon mysteerinen hahmo. Jos joku täällä kävis onkimaan mun somet ja paljastamaan kuka oon, niin siinä olis lähellä että päättäisin palstaurani tasan siihen.

Samasta syystä mitään palstaselfieitä, mistä joku saattaisi meikäläisen tunnistaa, on turha odottaa.

Suosikkijoukkue
Vitutuksen aiheena on tällä kertaa meikäläisen läppärin hitaus. Lähdin lataamaan uusinta järjestelmäpäivitystä vajaa pari tuntia sitten ja edelleen vaan tuo hitura asentaa sitä, nyt ollaan oltu jonkin aikaa 74 prosentissa. Odottelen tässä siis edelleen, jotta milloinka pääsis restarttaamaan koneen, niin että homma saatais maaliin.

Huihaihei

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Vantaa
Vitutuksen aiheena on tällä kertaa meikäläisen läppärin hitaus. Lähdin lataamaan uusinta järjestelmäpäivitystä vajaa pari tuntia sitten ja edelleen vaan tuo hitura asentaa sitä, nyt ollaan oltu jonkin aikaa 74 prosentissa. Odottelen tässä siis edelleen, jotta milloinka pääsis restarttaamaan koneen, niin että homma saatais maaliin.
Toi on perseestä..

Wizzö

Jäsen
Reilun neljän tunnin päästä tarvis herätä töihin ja nukkumatin runkku on vissiin lakossa. No kai sitä yksi työpäivä menee pikku horroksessa...

Suosikkijoukkue
Reilun neljän tunnin päästä tarvis herätä töihin ja nukkumatin runkku on vissiin lakossa. No kai sitä yksi työpäivä menee pikku horroksessa...
Suosittelen huutamaan sängyssäsi lujaa "ÄLÄ ALA VITTUILEMAAN RUNKKU!" niin eiköhän se nukkumatin pentele kuule ja saman tein tajua vinkin, että nyt on Wizzö tosissaan, annetaas sille nyt ees muutaman tunnin voimatorkut.

No joo, tuttu tunne tuo et aamuvuoro edessä eikä uni tuu millään. Silloin ei yleensä jää muuta vaihtoehtoa kuin taistella läpi duunipäivän samoilla silmillä.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy