Vitutusketju

  • 10 567 566
  • 56 146
Suosikkijoukkue
Newcastle United, Duane Allman, LP-levyt
Pluto kirjoitti:
Tänään vitutti myös melkoisesti, kun matka Pitskun liikenneympyrästä Tullinpuomiin kesti n. 40 minuuttia dösällä. Oli siinä ja siinä, että kerkesin matsiin. Mitä helvettiä ne kaikki autot teki siellä ja miksei ne liikkuneet eteenpäin?

Hahaa, sama kohtalo. Hyppäsin rusan tebarilla veke dösästä ku alko vituttamaan aivan liikaa.
 

Jii

Jäsen
Suosikkijoukkue
musta & valkoinen
Miten voi olla mahdotonta niinkin simppeli asia kuin lamppujen kiinittäminen kattoon. Katossa kun on sen verran vanhat johdot ettei perinteinen sininen-ruskea-keltavihre logiikka toimi. Katossa on harmaa johto, lila johto ja harmaa johto, jonka päällä on lila eristysnauha (?). Olen kokeillut kaikkia komboja ja kerran sainkin pelaamaan, mutta kun ruuvasin systeemiä kiinni niin ei mitään. Otin homman irti ja pari johtoa irti sokerispalasta. No, johdot sokeripalaan tiukemmin kiinni ja uusintayritys. Eikä mitään.

Hermot menee. Koitetaan huomenna uudestaan, mutta jos ei skulaa niin epämiehekkäästi tilaan sähkömiehen paikalle.

Eikä muuten työhaku napannut tälläkään kertaa. Hitosti lohduttaa olla sijalla 4, kun kaksi otettiin. Olisi ollut alan paikka ja olisin ollut täysin sopiva tyyppi luonteeltani ja osaamiseltani. Mutta ei kelvannut.
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
ifota kirjoitti:
Haa! Kohtalotoveri, jos täytyisi valita vastenmielisin kotityö olisi se ehdottomasti lamppujen asentaminen. Jumalauta mitä touhua näillä nakeilla asentaa jotain pienenpieniä johtoja katon rajassa. Yök.
Lisää tovereita, vittusaatana!

Lisäksi on uskomatonta, kuinka nopeasti olkapäät puutuvat tuollaisissa hommissa. Muuten ovat käsittääkseni ihan ok-kunnossa, mutta vittu että tuntuu kuolema iskevän kun joutuu jotain katonrajassa yksin pitelemään tai ruuvailemaan.

Kun johtojen kanssa näprääminen alkaa vituttamaan, ruuvit ja nipsuttimet yksitellen putoilemaan lattialle ja lopulta vielä olkapäät tärisemään, niin lopputuloksesta lienee turha odottaakaan mitään hyvää. Siinä vaiheessa kannattaa heittää kaikki paskakamat lattialle ja siirtyä sohvalle syömään ja katsomaan Valioliigaa.

Näin teen, vitun paskalamppu saatana.
 
Itse oon pohtinut lampun asennusta jo puoli vuotta. Ensin pitäis tosin hankkia se valaisin. Saati sitten asentaa. Ja myöskin sen verta vanhat johdot ettei ite viittis sörkkiä. Olkkarissa ei ole kuin pienehkö lamppu joka hajosi pari päivää sitten. Edelleen pimeässä. Kun en sitten kauppareissulla muistanut uutta polttimoa ostaa. Enkä myöskään pesuainetta että saisi lattiat pestyä. Oli taas imuroitava kun kissoilla vissiin joku karvanlähtö aika. Kämppä on ihan helvatan kuuma vaikka ulkona pakkasta -25. Pitää vissiin kääntää patterit kokonaan pois päältä. Vituttaa myös kaikki ne mainokset mitkä tulee ruutuun kun avaa jonkun sivun. Siis ei mitkään pop-upit. Ne vaan peittää puolet sivusta ja saa etsiä miten hitossa ne sulkee. Esim. mtv3 ja iltasanomien sivuilla noita tuntuu olevan.
 

Andrej

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Muistutus itselle:

Älä koskaan, ikinä, milloinkaan enää osta tietokonetta komponentteina ilman asennuspalvelua. Rrrristus!

Nyt on jo prosessorin tuuletin kiinni, mutta muisti ei perkele mene paikalleen. Hahlo millin vinossa, vaikka se ei ole edes mahdollista. Tuon prosessorin asennuksen kanssa meni eilisiltana hermot niin pahasti, että nyt on vielä krapulakin.

Vittusaatana. Luulisi että tällä iällä olisi jo oppinut keskittymään asioihin jossa pärjää tällaisilla nakkisormilla.
 

Jurvanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Äsät!
VITTU! Pahin nöyryytys ikinä on käynyt. Ei jaksanut puolta tuntia sählyä kun alkoi henkeä ahdistamaan ja jalat petti alta. Siinä sitten herää 5 min myöhemmin pukukopista. OI VITUN VITTU. Rasitusastmakokeisiin sitten maanantaina.

Mitään vihaa niin paljoa kuin rajoittavuutta (ensin rillit ja nyt astma). Ihanaa.

Eikä edes varaa ryypätä päätä täyteen. 20 euro loppukuun ruokarahoiksi? Tottakai, kela.

Millä helvetillä perus-yksinasuva lukiolainen maksaa sadan euron kirjoitusmaksut?
Mitä sanoo sossutäti? "Hae opintolainaa. Ei me voida sua auttaa. Täällä on niitäkin, jotka ei oikeasti pärjää".
Vitulla päähän.
Kiitos ja jatkakaa
 

Tep

Jäsen
TPS ja viimeistelyn jalo taito. Ei helvetti, en ala. Vois vaikka tulevan viikon läksyjä ruveta kattelemaan, lauantai fiilikset on siinä jamassa.
 

pelikielto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vituttaa jatkuva riitely rahasta tyttöystävän kanssa. Vielä enemmän vituttaa vituiksi menevät kahdenkympin pitkätvedot. Jos saatana oppis olemaan kiukuttelematta kun niitä tekee... Ainiin, Saipakin vituttaa!!!
 

JanJ

Jäsen
Jäi näkemättä Studio Impossiblen avausjakso. Tytär oli siinä kahdessakin kohdassa. Ja kukaan tuttu ei sattumalta nauhoittanut jaksoa.
Lieventää, jos jollain olisi tuo nauhalle eksynyt. Korvausta vastaan nauhaa saa tarjota...

Edit:
No nyt ei vituta enää yhtään!
Ei, en saanut mitalia. Mutta eräs espoolainen T-alkuinen viisikirjaiminen nimimerkki järjesti minulle tuon jakson.
 
Viimeksi muokattu:

Jääkuutio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins + ex-Kiekko-Espoo
Vituttaa kun oli synttärit ja kaikkea, mutta kaikkihan meni ihan normaalisti vituiks. Piti pitää hauskaa, vetää naamat jne. Lopputulos: kirjoittelen Jatkoaikaan, oon semikännissä, muijakin lähti siskolleen yöksi ja väsyttää... Jotain hyvääkin: sain vittuilla jollekin vitun suomileijonanatsihuora-pokelle. Kiitos iltani piristämisestä. Mistä teitä sikiää???
 
Viimeksi muokattu:

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Vittu miksi noilla saiteilla pitää olla pakollinen rekisteröinti. Sen vielä kestää silloin kun on tarpeellinen paikka, niin kuin tämä, mutta eipä näy aktivointimailia.
 

azimov

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, AFC Ajax, Montreal Canadiens
Voi saatanan saatana, FF lukossa taas! Eihän edellisestä kaatumisesta olekaan kuin pari viikkoa..

Vituttaa.
 

Borgie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Hanskat hukassa, taas.

Saatanan saatana!

Hukkasin sitten toisen nahkahanskan eilen baarissa. Oli ne jo viikon vanhat. Ja edelliviikonloppuna meni molemmat hanskat toisesta parista, vitun vittu. Saisi nämä saatanan pakkaset loppua, ettei tarvitsisi käyttää mitään tumppuja.

Niin, ja onko karapulaa, no ei - eipä. Viime yö meni sikiöasennossa vessan lattialla. Välillä heräsin oksentamaan. Jee jee. Vittu!
 

Erik Loka

Jäsen
Jääkuutio kirjoitti:
Vituttaa kun oli synttärit ja kaikkea, mutta kaikkihan meni ihan normaalisti vituiks. Piti pitää hauskaa, vetää naamat jne. Lopputulos: kirjoittelen Jatkoaikaan, oon semikännissä, muijakin lähti siskolleen yöksi ja väsyttää... Jotain hyvääkin: sain vittuilla jollekin vitun suomileijonanatsihuora-pokelle. Kiitos iltani piristämisestä. Mistä teitä sikiää???

Samat kekkerit oli mullakin, vaan ei menny ihan vituiks kuitenkaan!
 

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Vittu, saatana

Kohta kaksi viikkoa flunssa painanut päälle ja tällä hetkellä olo on kuin kirgiisisissillä Kongon miinakentillä. Eli, suomeksi kuume on nousemassa. Ja minä kun olen ollut intissä jo ihan tarpeeksi vempassa muutenkin... Kaipa se on silti mentävä aamuvastaanotolle huomenna, jos olo tästä pahanee. Jää vaan muista jälkeen...
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Suhteellisen iso vitutus. Ylivoimaisesti pahinta on se, että syyllisen tähän vitutukseen löytää kun katsoo peiliin. Voi perkele että olen taitava, vittu.
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Selkä jo muutaman päivän ollu ihan helvatin kipee ja jouduin tänään jättämään kaukisvuoron väliin. Mieli olisi tehnyt pelata, mutta kun on niin pirun raihnainen olo. Vittu, muutenki aneeminen päivä tämä sunnuntai.
 

Wrighter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Buffalo Sabres
Hieroin hetki takaisin eukkoni niskaan tiikeribalsamia ja äsken sitten samalla kädellä oikeata silmääni! Perkele että kirvelee! En suosittele kenellekään..
 

Andrej

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Wrighter kirjoitti:
Hieroin hetki takaisin eukkoni niskaan tiikeribalsamia ja äsken sitten samalla kädellä oikeata silmääni! Perkele että kirvelee! En suosittele kenellekään..
Kannattaa muuten iltapissalla ottaa tuo kivelyefekti huomioon kanssa.

Tietokone. Vittusaatana. Ei vaan onnistu.
 

mikkoz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho
harmittelua

Harmi kun tv2 on vaihtanut lähes kaikki muodollisesti- ja muutenkin pätevät naisjuontajansa tommosiin ihme vinkuheiniin.
Sitten mulla on kolme lähes uutta huulirasva tuubia, enään pitäisi tietää että missä, mun huulet on ihan auts auts.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös