Vitutusketju

  • 10 591 229
  • 56 164

Afan

Jäsen
Afan kirjoitti:
a) ihmiset
b) kuume

Toisena peräkkäisenä iltana sama vitutus, mikä on sekä huolestuttavaa että harvinaista. Eipä silti, laimea on oma vitutus, jos korkin pari viestiä ylempänä kertomaa ajattelee.

Vituttaa silti. Vittu.
 

Tomppa#74

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
hitler kirjoitti:
Mulla kiitos kysymästä menee muuten ihan ok,mutta ny mua VITUTTAA toi naapurin jätkä.SE saatanan mulkku pysäköi ton vitun kekkosen ajan koslansa niin päin vittua että mä joudun joka saatanan ilta esittään jotain fakiiria että pääsen omasta autostani pihalle.

Osui ja uppos. Meidän parkkiksella on taasen tapana porukalla jättää koslansa poikittain tuonne parkkiksen "perälle", jossa siis pysäköinti on kielletty. Jaa miksikö on kielletty ja miksikö se minua haittaa? No siksi että kun viereisillä paikoillani (siis omilla paikoillaan) olevat naapurit ovat autoni piirittäneet, niin ruudustani ei käytännössä noiden "takana" olevien autojen vuoksi pääse peruuttamaan pois kuin joskus extrememillimetrityöskentelyllä, joka kiireessä vetää mittarin punaiselle ja kovaa (eikä nyt puhuta auton mittareista). Varmaankin neljä-viisi autoa olen kohta "ystävällisesti" viestittänyt lapulla aiheesta, mutta aina siihen ilmestyy joku toinen pirssi. Pistää vihaksi ja joka kerta tekisi mieli peruuttaa ihan loppuun saakka.

Pieniähän nämä murheet toki ovat tuohon Korkin esimerkkiin verrattuna.
 

Humpauttaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
nainen

Vituttaa tyttöystävä, joka uutena vuonna jätti kuin märän rätin. Nyt taas yrittää olla niin kaveria kuin olla voi. Itseä lähinnä ahistaa nuo keskustelut, ku kuitenkaan mahollisuuksia ei oo enää. Näin on annettu ymmärtää. Naiset on elämän suola...
 

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
korkki kirjoitti:
Emmä tiedä onko vitutusketju oikea paikka, mutta olen todella surullinen erään työtoverini kohdalle sattuneesta tragediasta, hänen avokkinsa ajoi nimittäin viime yönä rekan kanssa kolarin ja poistui keskuudestamme. Todella surullista tuota kaveria kohtaan koska hän on todella loistava ihminen eikä todellakaan ansainnut tuollaista. Niin ennustamatonta tämä elomme täällä on...

Kiukainen? Olen pahoillani. Elon ennustamattomuus käy aina silloin tällöin huipussaan. Pitää olla varovainen sen kanssa mitä miettii, voi meinaan järki lähteä. Realismi on upea asia, mutta en tiedä sopiiko kuolevaiselle.

Suhteellisen kontrollisoidusti Karjalaa ja rakia nautittuna, inhoan nimittäin krapulaa. Eikä siinä vielä kaikki, vatsa alkaa tehdä 24-vuotiaana tenää jo kahvin ja teenkin kanssa, närästää! Vittu, kaikki nautintoaineet alkaa olla pian pannassa! Muutenkin outo tunnelma...mutta ihmeellinen on elämä.
 
Suosikkijoukkue
AIK
bilisbulisbalisvittu

Teksti-tv:ltä kuultuna "joku vitun" Bulis heitti 4 byyriä ja Flyersiä vastaan ja ryssi mun pitkävedon hienon Florida- Carolina X haun jälkeen. Tämä varmaan vituttaisi, jos sattuisin pitämään voittamisesta ja ylimääräisestä rahasta.
 

1936

Jäsen
Suosikkijoukkue
1963 | 2021
Pikkukivet housun lahkeissa.

Vituttaa tollaiset herneen kokoiset pikkukivet, jotka löytävät tiensä housun lahkeisiin näin talvisaikaan. Empiirisen tutkimuksen perusteella niitä kertyy n. 40-50 kappaletta suurinpiirtein puolen tunnin kävelymatkalta.

Vessanpöntöstä ne häviävät 3-4 vetämiskerran jälkeen.

Jos unohtaa edellisen, niin on vitun kivaa nukkua sepelikasassa.
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
jupster kirjoitti:
Vituttaa tollaiset herneen kokoiset pikkukivet, jotka löytävät tiensä housun lahkeisiin näin talvisaikaan.

Näin yövuoron ollessa lopussa tämä lause herätti hilpeyttä. Tosin pienen väärinlukemisen johdosta.

Pikkukivet ne vaan lahkeessa hiertää, no eipähän ainakaan housut purista ;)

EDIT: Vittu työvuoro jatkuu 30 minsaa yli sen mitä alunperin piti. No eihän tuo paljon ole, mutta on tässä jo vittu 16 tuntia takana. Vois vaikka haluta nukkumaan.

P.S. Minähän en sitten tietenkään sairasta, jonka takia tämmöisiä voi sattua.
 
Viimeksi muokattu:

Rinoa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vituttaa aivan uskomattoman paljon se, että kuvittelee olevansa jonkun näköisessä asemassa yrityksessä ja kun tulee eteen melkoisen suuret muutokset firman sisällä huomaakin jäävänsä täysin ulkopuolelle ja kiinnostavat ja haastavat työtehtävät menevät ihmiselle joka ei pomojen sanojen mukaan kykene hoitamaan vakio töitään edes kunnolla.. *ärrinmurrin*
 

RedRave

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Detroit Lions, Die Mannschaft
Samaa täällä

Humpauttaja kirjoitti:
Vituttaa tyttöystävä, joka uutena vuonna jätti kuin märän rätin. Nyt taas yrittää olla niin kaveria kuin olla voi. Itseä lähinnä ahistaa nuo keskustelut, ku kuitenkaan mahollisuuksia ei oo enää. Näin on annettu ymmärtää. Naiset on elämän suola...

Mikään ei nosta päivän vitutuskerrointa, kun tuollainen "hei ollaan kavereita"-yhteydenotto. Motivaatio loppuu hommiin just siihen paikkaa, ja sappinesteet alkaa kiehuun. Itse en kyllä enään edes huolisi takaisin, mutta se mikä raivostuttaa on hänen tekopyhyys, ja "eihän tässä nyt mitään"-asenne. Ei sitä pieni ihminen aina kaikkea voi ymmärtää, mutta tod näk en edes haluaisikaan.
 

Hyttynen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers
Perse!

Ensin Flyers ottaa kuokkaan joiltain Habseilta, joku janbulis tekee neljä maalia. Sitten myöhästyy bussista ja joutuu menemään omalla autolla kouluun. Ja ei tuolla ruuhkassa kukaan osaa ajaa kunnolla ja joutuu väistelemään törttöjä ja sitten joutuu istumaan letkassa joka ei liiku mihinkään. Sitten huomaa tulleensa melkein tuntia liian aikaisin kouluun. Helpoksi luultu koe meneekin ihan päin persettä. Ja sitten täällä tuolla Flyers-ketjussa JP tulee vielä vittuilemaan Fopasta.

Mä en kestä!

(tosin avautuminen auttaa vähän)
 

Erling

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, Kiekko-Espoo, Arsenal, Honka
Nyt voin pojat kertoa että ei ole ikinä vituttanut näin paljon.
Elokuussa tehtiin tähystysleikkaus vasempaan olkapäähän koska se putoili milloin missäkin, mikä vähän vaikeuttaa jääkiekon pelaamista.
Noh operaatio ja sen jälkeisen fysiot sun muut maksoivat vajaa 5000 euroa. Onneksi on lisenssi eikä omasta pussista mennyt kuin bensarahat.

No tein paluun tuossa joulukuun alussa jäille, ja ekan matsin pelasin kaksi viikkoa sitten. Viime treenit ovat menneet hienosti, tuntuma peliin palaili ja pari päivää sitten valmentaja oikein kehui kuinka on taas tuttua rouhijaköntsää jäällä. Sitä on kuulemma kaivattu.
Tänään 1vs1 päätyväännössä vastaan astuu pitkäaikainen ketjukaveri. Samanlainen runnoja kuin minä, oikea rähinäkaksikko. Painitaan siinä sitten puolisen minuuttia, kun kaveri meinaa päästä maalintekoon. Viimeisillä voimillani heittäydeyn kiekon perään ja vastustajani katuu olkapääni päälle.

Kauhea rusahdus, niinpä tietenkin. Jumalauta sijoiltaanhan se saatana meni. Hetken kiroilin jäällä ja menin vaihtoaitioon vääntämään käden paikoilleen. Ei hyvää päivää.
Pelataan nyt tämä kausi tällä posliinolkapäällä, katotaan sitten onko tässä enää mitään vitun järkeä.

Rakastan tätä lajia, mä en halua lopettaa. Vittu.

Kattellaan. Pään vedän ainakin täyteen huomenna.
 

Ziggy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Ohjelmatietojen mukaan Eurosportilta pitäisi tulla tennistä (Australian open). Nyt siellä kuitenkin tulee joku vitun ostos-tv, missä mainostetaan tuollaista kätevää Magic Bullet merkkistä kodinkonetta.
Kyllä taas vituttaa entistä enemmän kun mieleeni tuli, että onnistuttiin ryssimään pari tärkeetä pistettä jollekkin helvetin maakuntien yhdistykselle.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Atlantan lääkärit voi haistaa niin pitkän vitun, ettei mitään rajaa.

Viimeinenkin mitalitoivo kiekosta putosi, kun Lehtonen sanoi että HV maajoukkue.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
VOI PERSEENREIKÄ!!!

Lonkat lonkat lonkat, AAAAAARGHT!
 

The M

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Ilmeisesti taideteollisen muotoiluinstituutin pääsykokeet lähestyvät ja joku tampio oli harjoitellut muotoilemalla pyöräni eturenkaan uusiksi.

Vitusti kiitoksia!
 

Borgie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Lukko

Lukon 1., 2. ja 3. sentterit särki koko loppukauden. Lovely!

Onneksi ykköspakki hajosi heti kauden alussa, pelattuaan kolme peliä. Splendid!

Vittu Perkele!

Hienoinen jomotus päässä, otin elien pari kaljaa pelissä. Ja muutaman sen jälkeen.

Ei mulla muuta, sanon kiitoksia.
 
Kämpässä on tasan yksi vajaan metrin pituinen matto. Ja tietenkin toinen kissa onnistuu oksentamaan just siihen ne karvapallonsa ja just syömänsä whiskasin. Perhana jos tähän kämppään vielä mattoja tulee niin muovinen ja sen naulaan lattiaan kiinni, niin pysyypähän siinä. Verhot ajattelin naulata kattoon kiinni. Joo ja toinen kissa meni vielä syömään noita ruuan jämiä tuosta laatasta. Kyllä ne on taas niiiiin suloisia otuksia.
Nimim. Ei ois aamupalaa tehnyt mieli syödä muutenkaan.
 

Kiisa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, HPK-Inkkarit, IHN ja FC HML
Janis - Tusina jätkä. Voi jumalauta.
 

Groove Armada

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Starkin noutopihan parakki
Vituttaa ihmiset, jotka tyrmäävät täysin Suomen menestysmahdollisuudet
2008 EM-karsinnassa.
 

Leiska

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SuKiKa
Joku vitun janari rupesi aamuviiden aikaan soittamaan samassa rapussa musiikkia sen verran kovalla, että sanoista alkoi saada selvää. Joku kävi sitten mainitsemassa asiasta ja himpun verran tuntuivat hiljentävän musiikkia. Voi vittu. Onneksi viikonlopun ajan saa olla rauhassa muualla.
 

Rontti

Jäsen
Suosikkijoukkue
paska kiekko
JussiK kirjoitti:
Mun käy sääliks siin mieles tätä jannuu, et olis varmaa olla kovasti halui edustaa maataan olympialaisissa, ja olishan se ollu jotain ikimuistoista. Mut nuori kaveri, 4 vuoden päästä uudestaan.
Voi vitty. 2010 Vancouver. Tosi lohduttavaa. Vittu, vattu ja räkä.
 

Kiisa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, HPK-Inkkarit, IHN ja FC HML
Rontti kirjoitti:
Voi vitty. 2010 Vancouver. Tosi lohduttavaa. Vittu, vattu ja räkä.

Ainoa liigasta joka olisi päässyt. Ei vituta yhtään ei. Ikinä ei ole.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös