Vitutusketju

  • 10 591 229
  • 56 164

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
jlammi kirjoitti:
Huoh. nyt vituttaa vaihteeksi, ikää puskee jo 32v. Tässä alkaa tulla jo vanhaksi. Toinen jalka haudassa..
Tervetuloa kerhoon. Samat kilsat mittarissa täälläkin. Silti olet vielä toistaiseksi nuorempi kuin vanhempasi.
 

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vitun ykkösen spåra! Aina myöhässä, aina.
 

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Wrighter kirjoitti:
Hieroin hetki takaisin eukkoni niskaan tiikeribalsamia ja äsken sitten samalla kädellä oikeata silmääni! Perkele että kirvelee! En suosittele kenellekään..

Älä välitä. Laitoin kerran muijan korvatippoja silmääni. Hyvä, ettei näkö lähtenyt.

Aivan hieman vituttaa, kun huomasin lauantain Turun reissun jälkeen jättäneeni kassin taksiin. Tosin siellä oli vain muutama bisse ja pipo, enkä vaivaudu nyt alkaa metsästämään niitä.
 

Jeda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Skuru skujaa miten lystää...

Ykkönen on kiskobussien ruokaketjussa alimmaisena. Ihan sama minkä linjan suhari on kipeenä, loppupeleissä aina ykkösen vuoro jää ajamatta. Tämän kuulin Tenkasen kolleegalta ihan itseltään. Kuulemma muilla linjoilla palautepuhelimet tukkeutuu raivostuneiden mummojen viesteistä jos vuoro jää ajamatta, Käpyläläiset taas puree huultaan. Ensin jäivät lauantaivuorot pois, kohta ilmeisesti koko linja lakkautetaan. Neljä vuotta kuljin ykkösellä itse töihin. On tullut tovi ellei toinenkin seisottua Käpylän päättärillä ihmettelemässä kun ei aikataulu ja todellisuus oikein kohtaa. Silloin vitutti.
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jeda kirjoitti:
Ykkönen on kiskobussien ruokaketjussa alimmaisena.
Näin se taitaa olla, mutta kyllä on ykköstä rankaistu myös reitillä. Jos Mäkelankadulta keskustaan on menossa, niin harva viitsii heittää ykkösellä Kallion kierrosta ja uhrata siihen lisäaikaa, kun useamallakin dösällä pääsee Mäkelänkatua/Hämeentietä suoraankin. Ehkäpä osin tästäkin johtuen linjan vuoroja vähennellään ja muutoinkin ajellaan milloin sattuu. Jaan kyllä sen ajatuksen, että pikkaisen tuo vituttaa.
 

JuVii

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues
Vituttaa niin suunnattomasti näin jälkikäteen kun olin viemässä hallilla pitkävetoa luukulle, siinä oli singlenä Jokereille 2, kerroin 3.10, panos 20e. Juuri minua ennen ollut kerkesi lapun jättää, mutta minä en. Se siitä.
 

smasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Djurgårdens IF, Eintracht Frankfurt
Ihmissuhteet ovat ihan perseestä. Varsinkin naispuolisten kanssa.

En sano enää kellekään mitään niin en ketään loukkaakaan, perkele. Rupean erakoksi, kun mulla on niin saatanan hienoja ajatuksia mistä muut eivät mitään ymmärrä.
 

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquinta
smasa kirjoitti:
kun mulla on niin saatanan hienoja ajatuksia mistä muut eivät mitään ymmärrä.

Tämä on ikävää. Pitää ajatella, ettei ketään suurta neroa ole ymmärretty heidän omana aikanaan. Jälkipolvet kiittävät Sinua smasa.

Pitäisi lukea matematiikkaa. Ja historiaa. Ehkä vähän uskontoakin. Ja mikäkö vituttaa?
 

M@rko77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LFC, FC Lahti ja Pelicans
Väsyttää ihan vitusti..ei jaksa ei pysty ei kykene..miten ihmeessä jotkut pärjäävät parin tunnin yöunilla?
 

jlammi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Jokerit, TPS, TuTo
Huoh, kävinpä tänään keilahallilla katsomassa viime viikon kisan tuloksia ja vitutus oli aika kova kun huomasin että jäin 150 eurosta vain 12 pistettä ja 200 eurosta n 16 pistettä, eli pari paikkoa.

Kalliiksi tuli ne 12 jättöä yhteen kisaan vaikka muuten paras tulos kymmeneen vuoteen (1226 6 sarjaa) Joskus vaan onni ei ole kohdallaan ihan tarpeeksi..
 

dali

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lamoriellon Enkelit, the Spirit of CBA
Vituttaa, kun taisin ryssiä työhaastatteluni. Piti sitten tsempata esivalinnan ja valintakokeiden kautta haastatteluihin, ja sitten taisin kusaista potin...

Voi kele.

Huomennahan tuon sitten tietää, oliko vitutukseeni aihetta.
 

Cube

Jäsen
Pakko häpeillen myöntää, että Presidentinvaalit 2006 -ketjun Niinistö-leirin kollektiivinen ja älyttömän vastenmielinen ylimielisyys on vihdoin päässyt ihoni alle viime päivinä. Tulkaa tänne ÄO-testiin, niin nähdään mitä se tyhmä oikeasti äänestää, vittu saatana!!

Se sentään vähän lämmitti, että siellä suunnalla muutama haksahti viikonloppuna maailman ehkä läpinäkyvimpiin provovoihin (or so I thought..) ja loukkaantuneena ihmetteli, että miten tohdin pitää itseäni muita parempana. Elitisti.

Oikeasti ei kuitenkaan vituta mikään. Elämässä menee tällä hetkellä liian hyvin siihen, vaikka lukemista riittääkin vähän liikaa.
 

dali

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lamoriellon Enkelit, the Spirit of CBA
dali kirjoitti:
Vituttaa, kun taisin ryssiä työhaastatteluni. Piti sitten tsempata esivalinnan ja valintakokeiden kautta haastatteluihin, ja sitten taisin kusaista potin...

Voi kele.

Huomennahan tuon sitten tietää, oliko vitutukseeni aihetta.

Joo, voi vittu. Varasijalle jättivät. Voi pirunpaska kitalaessa! Herrat oli heinänteossa...
 

Viljuri

Jäsen
Cube kirjoitti:
Pakko häpeillen myöntää, että Presidentinvaalit 2006 -ketjun Niinistö-leirin kollektiivinen ja älyttömän vastenmielinen ylimielisyys on vihdoin päässyt ihoni alle viime päivinä. Tulkaa tänne ÄO-testiin, niin nähdään mitä se tyhmä oikeasti äänestää, vittu saatana!!

Se sentään vähän lämmitti, että siellä suunnalla muutama haksahti viikonloppuna maailman ehkä läpinäkyvimpiin provovoihin (or so I thought..) ja loukkaantuneena ihmetteli, että miten tohdin pitää itseäni muita parempana. Elitisti.

Oikeasti ei kuitenkaan vituta mikään. Elämässä menee tällä hetkellä liian hyvin siihen, vaikka lukemista riittääkin vähän liikaa.

Älä nyt turhaan ota hiekkalaatikkoleikkejä henkilökohtaisesti. Joukossa aina tyhmyys tiivistyy (minkä Narvanmaa osoitti kiistatta), mutta kiivassanainenkin leikkihän on juuri sitä, mitä monet ovat kaivanneet kaikesta samaa mieltä olemisen sijasta.

Vaikka siis olemmekin eri mieltä.
 

jesse72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, MP, E. Frankfurt, hyvä MJE!
"Yhteishuoltajuuskoira" taas hoidossa ja lenkiltä tullessa huomasin että äijä aristaa toista tassuaan..Kynsi haljennut alhaalta ylös, puolet melkein irti ja sisus näkyy..AUTS!!

Eläinlääkäriin varmaan lähdettävä..
 

Kiisa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, HPK-Inkkarit, IHN ja FC HML
Työkaverini, joka ilmaantuu vähintään 2 kertaa viikossa töihin kännissä. Ja näin ollen on täysin työkyvytön noina päivinä. Jäis kotiin nukkumaan.

edit. lisäavautuminen
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Vituttaa DNA:n uudet hörhö mainokset. Aina kun se mainos tulee, niin tekisi mieli ampua itsensä, että ei tarvitse tuota paskaa enää ikinä nähdä.

Vittu enää ikinä osta mitään dna myymälöistä.
 

Bandana

Jäsen
Suruviestejä

No johan koetelleen pikku Bandanan henkistä kanttia, kun viikon sisään on pukannut kaksi suru-uutista.

Viikko sitten sain togolaiselta 'viranomaiselta' viestin, että sukulaisena Mr. Patrick S. Bandana on kuollut perheineen auto-onnettomuudessa vuonna 2001, ja tänään sain toiselta togolaiselta 'viranomaiselta' viestin, että toinen sukulaiseni Mr. Charles A. Bandana perheineen menehtyi tapaninpäivän tsunamissa.

Positiivista on se, että molemmat viranomaiset lupasivat mulle kymmenien miljoonien perinnön jos teen jotakin ja vedän käteen.

Negatiivista on se, että ainakin jälkimmäinen näistä toimi aika ikävästi loukkaavana provona.

Fakta on se, että togolaiset neekerit on perseestä. Saatanan pellet.

Se on kuitenkin sanottava, että kaikki rahat mitkä noi neekerit saa, ne ansaitsee. Ihan oikein niille jotka tommosiin täkykirjeisiin menee, sillä se osoittaa sekä niin suurta tyhmyyttä että niin suurta ahneutta, että ihan naurattaa ja hävettää samaan aikaan.

Ps.. Togo... tsihihi... kuulostaa siltä kuin joku 3-vuotias olisi antanut maan nimen.
 

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Emmä tiedä onko vitutusketju oikea paikka, mutta olen todella surullinen erään työtoverini kohdalle sattuneesta tragediasta, hänen avokkinsa ajoi nimittäin viime yönä rekan kanssa kolarin ja poistui keskuudestamme. Todella surullista tuota kaveria kohtaan koska hän on todella loistava ihminen eikä todellakaan ansainnut tuollaista. Niin ennustamatonta tämä elomme täällä on...
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Joku mitä ilmeisimmin seonnut aika totaalisesti? Viittaan yläpuolella olevaan viestiin (Bandanan).

***

Vituttaa kun aamulla on koulua, olisi ollut ihan kiva ryypätä enemmänkin kavereitten kanssa paarissa, mutta tälläistä tää on. Eiku nukkumaan.
 

hitler

Jäsen
Suosikkijoukkue
Koovee,raimo helminen,esa keskinen,
Mulla kiitos kysymästä menee muuten ihan ok,mutta ny mua VITUTTAA toi naapurin jätkä.SE saatanan mulkku pysäköi ton vitun kekkosen ajan koslansa niin päin vittua että mä joudun joka saatanan ilta esittään jotain fakiiria että pääsen omasta autostani pihalle.Olen jo kahdesti ystävällisesti maininnut asiasta ja sen kyrvän vastaus on ollut "joo".Pitääkö mun tosiiaan ruveta vittu ruokavaliolle ettei tarvi nukkua autossa öitäni.Kaiken lisäksi se on hippi eli sitä ei voi lyödä.Vai pitääkö mun vaihtaa farmariin että pääsen takakontin kautta ulos.Eli vaihdetaan ihan hyvä auto farmariautoon,maksan väliä jos joku lyö jotain hippiä jossain.
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Vittu joo. Vuorokausirytmi aivan päin persiitä. Nyt kun pitäis olla nukkumassa niin meikäläinen se täällä vaan notkuu ja hörppii rommikolaa saatana. Tämä kuuluisi ehkä enemmän kalsarikänniketjuun.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös