Vitutusketju

• 10 698 781
  • 56 253

Jääkuutio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins + ex-Kiekko-Espoo
Vituttaa kun oli synttärit ja kaikkea, mutta kaikkihan meni ihan normaalisti vituiks. Piti pitää hauskaa, vetää naamat jne. Lopputulos: kirjoittelen Jatkoaikaan, oon semikännissä, muijakin lähti siskolleen yöksi ja väsyttää... Jotain hyvääkin: sain vittuilla jollekin vitun suomileijonanatsihuora-pokelle. Kiitos iltani piristämisestä. Mistä teitä sikiää???

Viimeksi muokattu:

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Vittu miksi noilla saiteilla pitää olla pakollinen rekisteröinti. Sen vielä kestää silloin kun on tarpeellinen paikka, niin kuin tämä, mutta eipä näy aktivointimailia.

azimov

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, AFC Ajax, Montreal Canadiens
Voi saatanan saatana, FF lukossa taas! Eihän edellisestä kaatumisesta olekaan kuin pari viikkoa..

Vituttaa.

Borgie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Hanskat hukassa, taas.

Saatanan saatana!

Hukkasin sitten toisen nahkahanskan eilen baarissa. Oli ne jo viikon vanhat. Ja edelliviikonloppuna meni molemmat hanskat toisesta parista, vitun vittu. Saisi nämä saatanan pakkaset loppua, ettei tarvitsisi käyttää mitään tumppuja.

Niin, ja onko karapulaa, no ei - eipä. Viime yö meni sikiöasennossa vessan lattialla. Välillä heräsin oksentamaan. Jee jee. Vittu!

Erik Loka

Jäsen
Jääkuutio kirjoitti:
Vituttaa kun oli synttärit ja kaikkea, mutta kaikkihan meni ihan normaalisti vituiks. Piti pitää hauskaa, vetää naamat jne. Lopputulos: kirjoittelen Jatkoaikaan, oon semikännissä, muijakin lähti siskolleen yöksi ja väsyttää... Jotain hyvääkin: sain vittuilla jollekin vitun suomileijonanatsihuora-pokelle. Kiitos iltani piristämisestä. Mistä teitä sikiää???

Samat kekkerit oli mullakin, vaan ei menny ihan vituiks kuitenkaan!

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Vittu, saatana

Kohta kaksi viikkoa flunssa painanut päälle ja tällä hetkellä olo on kuin kirgiisisissillä Kongon miinakentillä. Eli, suomeksi kuume on nousemassa. Ja minä kun olen ollut intissä jo ihan tarpeeksi vempassa muutenkin... Kaipa se on silti mentävä aamuvastaanotolle huomenna, jos olo tästä pahanee. Jää vaan muista jälkeen...

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Suhteellisen iso vitutus. Ylivoimaisesti pahinta on se, että syyllisen tähän vitutukseen löytää kun katsoo peiliin. Voi perkele että olen taitava, vittu.

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Selkä jo muutaman päivän ollu ihan helvatin kipee ja jouduin tänään jättämään kaukisvuoron väliin. Mieli olisi tehnyt pelata, mutta kun on niin pirun raihnainen olo. Vittu, muutenki aneeminen päivä tämä sunnuntai.

Wrighter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Buffalo Sabres
Hieroin hetki takaisin eukkoni niskaan tiikeribalsamia ja äsken sitten samalla kädellä oikeata silmääni! Perkele että kirvelee! En suosittele kenellekään..

Andrej

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Wrighter kirjoitti:
Hieroin hetki takaisin eukkoni niskaan tiikeribalsamia ja äsken sitten samalla kädellä oikeata silmääni! Perkele että kirvelee! En suosittele kenellekään..
Kannattaa muuten iltapissalla ottaa tuo kivelyefekti huomioon kanssa.

Tietokone. Vittusaatana. Ei vaan onnistu.

mikkoz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho
harmittelua

Harmi kun tv2 on vaihtanut lähes kaikki muodollisesti- ja muutenkin pätevät naisjuontajansa tommosiin ihme vinkuheiniin.
Sitten mulla on kolme lähes uutta huulirasva tuubia, enään pitäisi tietää että missä, mun huulet on ihan auts auts.

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
jlammi kirjoitti:
Huoh. nyt vituttaa vaihteeksi, ikää puskee jo 32v. Tässä alkaa tulla jo vanhaksi. Toinen jalka haudassa..
Tervetuloa kerhoon. Samat kilsat mittarissa täälläkin. Silti olet vielä toistaiseksi nuorempi kuin vanhempasi.

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vitun ykkösen spåra! Aina myöhässä, aina.

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Wrighter kirjoitti:

Älä välitä. Laitoin kerran muijan korvatippoja silmääni. Hyvä, ettei näkö lähtenyt.

Aivan hieman vituttaa, kun huomasin lauantain Turun reissun jälkeen jättäneeni kassin taksiin. Tosin siellä oli vain muutama bisse ja pipo, enkä vaivaudu nyt alkaa metsästämään niitä.

Jeda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Skuru skujaa miten lystää...

Ykkönen on kiskobussien ruokaketjussa alimmaisena. Ihan sama minkä linjan suhari on kipeenä, loppupeleissä aina ykkösen vuoro jää ajamatta. Tämän kuulin Tenkasen kolleegalta ihan itseltään. Kuulemma muilla linjoilla palautepuhelimet tukkeutuu raivostuneiden mummojen viesteistä jos vuoro jää ajamatta, Käpyläläiset taas puree huultaan. Ensin jäivät lauantaivuorot pois, kohta ilmeisesti koko linja lakkautetaan. Neljä vuotta kuljin ykkösellä itse töihin. On tullut tovi ellei toinenkin seisottua Käpylän päättärillä ihmettelemässä kun ei aikataulu ja todellisuus oikein kohtaa. Silloin vitutti.

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jeda kirjoitti:
Ykkönen on kiskobussien ruokaketjussa alimmaisena.
Näin se taitaa olla, mutta kyllä on ykköstä rankaistu myös reitillä. Jos Mäkelankadulta keskustaan on menossa, niin harva viitsii heittää ykkösellä Kallion kierrosta ja uhrata siihen lisäaikaa, kun useamallakin dösällä pääsee Mäkelänkatua/Hämeentietä suoraankin. Ehkäpä osin tästäkin johtuen linjan vuoroja vähennellään ja muutoinkin ajellaan milloin sattuu. Jaan kyllä sen ajatuksen, että pikkaisen tuo vituttaa.

JuVii

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues
Vituttaa niin suunnattomasti näin jälkikäteen kun olin viemässä hallilla pitkävetoa luukulle, siinä oli singlenä Jokereille 2, kerroin 3.10, panos 20e. Juuri minua ennen ollut kerkesi lapun jättää, mutta minä en. Se siitä.

smasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Djurgårdens IF, Eintracht Frankfurt
Ihmissuhteet ovat ihan perseestä. Varsinkin naispuolisten kanssa.

En sano enää kellekään mitään niin en ketään loukkaakaan, perkele. Rupean erakoksi, kun mulla on niin saatanan hienoja ajatuksia mistä muut eivät mitään ymmärrä.

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquinta
smasa kirjoitti:
kun mulla on niin saatanan hienoja ajatuksia mistä muut eivät mitään ymmärrä.

Tämä on ikävää. Pitää ajatella, ettei ketään suurta neroa ole ymmärretty heidän omana aikanaan. Jälkipolvet kiittävät Sinua smasa.

Pitäisi lukea matematiikkaa. Ja historiaa. Ehkä vähän uskontoakin. Ja mikäkö vituttaa?

M@rko77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LFC, FC Lahti ja Pelicans
Väsyttää ihan vitusti..ei jaksa ei pysty ei kykene..miten ihmeessä jotkut pärjäävät parin tunnin yöunilla?

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy