JanJ kirjoitti:keskusantennissa jotain häikkää = digiboksi ei pelitä.
No, onhan vielä neljä kohisevaa kanavaa.
Olisiko keskusantennin vahvistimessa virtavajetta?
Että silleen...
JanJ kirjoitti:keskusantennissa jotain häikkää = digiboksi ei pelitä.
No, onhan vielä neljä kohisevaa kanavaa.
DrAvalanche kirjoitti:Tiettyjen joukkueiden välinen keskinäinen nokittelu on joskus tuntunut hauskaltakin, mutta nyt ollaan jo siinä pisteessä ettei tuota kahden leirin välistä virtuaalista munanrunkkauskilpailua enää seuraa sikakaan kiljumatta.
Ota mallia tytöistä ku käyt pissillä.Appendix kirjoitti:Taas äsken pisti vituttamaan se, kun kävi kusella ja vaikka kuinka ravistais ja vatkais, ni AINA se viimenen tippa tulee boksereille!
Ota vessapaprua, taita sitä, aseta kikkelin päähän ja purista tipat ulos. Sitten vasta boxerit jalkaan ja virtsat jää sinne wc-stooliin.Appendix kirjoitti:Taas äsken pisti vituttamaan se, kun kävi kusella ja vaikka kuinka ravistais ja vatkais, ni AINA se viimenen tippa tulee boksereille!
Appendix kirjoitti:Taas äsken pisti vituttamaan se, kun kävi kusella ja vaikka kuinka ravistais ja vatkais, ni AINA se viimenen tippa tulee boksereille!
Ruutiveijari kirjoitti:Ota vessapaprua, taita sitä, aseta kikkelin päähän ja purista tipat ulos. Sitten vasta boxerit jalkaan ja virtsat jää sinne wc-stooliin.
No mulla alkaakin vittu koulu jo 2.1.06 eli aika pieni vitutuksen aihe sulla jos saan vaan sanoa.Smyth#94 kirjoitti:No, mua vituttaa ku koulu alkaa jo 9.1.06 lomaa siis jäljellä enää ihan vähän.
Stounifani kirjoitti:Siirretyt ottelut Englannissa. ..ttu.
InSideHockey kirjoitti:Ja Innasen piti selostaa ManUn matsi mutta ei ainakaan mun tv:stä kuulu kuin englantia.
Rygge kirjoitti:Taitaa olla äänessä tuossa Liverpoolin paikallisessa.
Thoke kirjoitti:No mulla alkaakin vittu koulu jo 2.1.06 eli aika pieni vitutuksen aihe sulla jos saan vaan sanoa.