Vitutusketju

  • 10 540 901
  • 56 130
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Tv-mainokset. Ei vittu. 99% mainoksista saa vitutuskäyrän tappiin ja vihaan sitä tuputettavaa tuotetta. On nää markkinamiähet saatana neroja
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Viälä yks vitutus. Telkkarista tulee taas joku Vaaleanpunainen Pantteri re-make. Joku vitun Steve Martin pääosassa. Voi jeesus mitä paskaa. Osaako joku nimetä ketään paskempaa näyttelijää kun Steve vitun Martin? Voin kuvitella kuinka jotain Peter Sellersiä vituttaa kattella pilvensä reunalta tämmöstä ulostetta.
 

Creed Bratton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Viälä yks vitutus. Telkkarista tulee taas joku Vaaleanpunainen Pantteri re-make. Joku vitun Steve Martin pääosassa. Voi jeesus mitä paskaa. Osaako joku nimetä ketään paskempaa näyttelijää kun Steve vitun Martin? Voin kuvitella kuinka jotain Peter Sellersiä vituttaa kattella pilvensä reunalta tämmöstä ulostetta.

Menin aikanaan silloisen tyttöystävän houkuttelemana katsomaan tuon leffateatteriin. Oli niin hirveetä kuraa, että ensimmäisen kerran elämässä kävelin kesken leffan ulos.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Viälä yks vitutus. Telkkarista tulee taas joku Vaaleanpunainen Pantteri re-make. Joku vitun Steve Martin pääosassa. Voi jeesus mitä paskaa. Osaako joku nimetä ketään paskempaa näyttelijää kun Steve vitun Martin? Voin kuvitella kuinka jotain Peter Sellersiä vituttaa kattella pilvensä reunalta tämmöstä ulostetta.
Steve Martin on hyvä näyttelijä ja koomikko. Paskempia löytyy esimerkiksi Adam Sandler, Kevin James, Kevin Sorbo, Rob Schneider ja pitkä lista muitakin.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Iskipä puhtaasti lähinnä vitutus, kun tuolla kävellessäni melkein todistin, kun autoilija keksi töytäistä kävelijää suojatiellä. Kunpa en olisi kuullut sitä kiljahdusta.
 

hiitti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United
V*tuttaa oma suku ja sieltä ihan jopa ne "läheisimmät" ärsyttää. Jatkuvasti utelemassa kaikkea ja varsin yleensä aina löytyy jotain negatiivista omasta tai muiden elämästä. Raskasta ja pilaa päivän todella usein vaikka kuinka yrittää olla välittämättä.

Onko paha, jos ei halua olla tekemissä omien sukulaisten kanssa?!
 

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Posti vituttaa ja isosti. Tilasin jo hyvän aikaa sitten paketillisen piilolinssejä verkkokaupasta, ja hetken jo näyttikin että tilaus sujuu odotetusti. No, nytpä on kaksi viikkoa siitä kun paketti on saapunut Suomeen, mutta eipä ole näkynyt eikä kuulunut. Pari kertaa oltu jo yhteydessä, ja "selvitellään asiaa kovasti, pitäisi tulla seuraavassa jakeluerässä varmaankin". Nyt kolmet jakelut olleet ja tyhjää näyttää laatikko edelleen. Perjantaina tilaisuus, jossa linssejä tarvitsen ja jonka vuoksi tein tämän tilauksenkin suht etuajassa. Oli liikaa näköjään vaadittu.

Huomenna lähtee kohtuullisen äkäinen puhelu Postin asiakaspalveluun. Pahoitteluja on kuunneltu tarpeeksi, nyt tarvitaan pikkuhiljaa jotain konkreettista. Varsinkin kun tili tyhjeni kyllä rahoista samointein kun tilauksen napautin.
 
Viimeksi muokattu:

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Posti vituttaa ja isosti. ...
Tämä!
Jos suinkin mahdollista, valitsen aina nykyisin jonkin toisen kuljettajan kuin postin. Olen joutunut painimaan samojen ongelmien kanssa nykyisin lähes aina, kun posti on tuonut jotain meidän huusholliin. Nytkin ovat tilaamani chilinsiemenet teillä tietymättömillä, vaikka ovat lähteneet myyjältä jo viime viikolla...
Ei nyt, jumalauta, luulisi yhden kirjelähetyksen vaativan aikaa viikkoa (tai enemmän) liikkuakseen paikasta A paikkaan B Suomen kokoisessa maassa...
 

SamSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
Voi vittu, Yle Puhe lopetetaan. Taas yksi muutos, jonka olisi voinut jättää tekemättä.
Tämä! Ajan paljon työkseni ja olen ollut aktiivinen kuuntelija vuosia. Ensin Yle Puhetta alettiin paskomaan soittamalla musiikkia ajoittain. Sitten lopetettiin parhaat puheohjelmat ja alettiin soittamaan podcasteja uusintoina, jotain saakelin viki ja köpi muka hassutteluja sitten jotain teinityttöjä hihittelemässä, varsinkin kun isoin osa kuuntelijoista on varmaankin ollut keski-ikäisiä ja vanhempia. Sitten ihmetellään kun kuulijat katoavat = tehdään johtopäätös että asema on turha ja ei kiinnosta joten lopetetaan se. Vtuttaa kyllä.
 

pyyksteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ducks, Jokerit
Vituttaa kun taas hyvässä vauhdissa ollut salitouhu jää tauolle loukkaantumisen takia. Tällä kertaa selkä mavessa ja niin kipeä ettei Burana-Panacod-sirdalud -combokaan auta nukkumaan yön yli tai että pääsisi ryömimättä yöllä vessaan.

Kävelyä/töpöttelyä ympäri kämppää, koska liikkeen loppuminen johtaa aina liikkeelle lähdön tarpeessa isompaan puukoniskuun mitä pidempään on paikoillaan.
 

friikki otus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Viikko sairastelua takana. Vuosi koronasta ja jo neljäs tauti päällä. Polvivamma pilasi talven harrastukset ja nyt koskee olkapäähän jatkuvalla syötöllä. Alkaa jo kääntyä vitutuksen puolelle. Kohta alkaa taas Ilveksen peli. Katsotaan mitä sen jälkeen on olo.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Mitäköhän mä noin pari viikkoa sitten mietin, kun päätin vaihtaa nettitarjoajan? No, en ainakaan sitä ettei sulla, vetti, ole aikaa tehdä muuta kun duunia seuraavat pari viikkoa. Toi uus boksi on ollut odottelemassa jo viikon, ilmoituskin on tullut että toimii. Tajusin just äsken että entinen netti loppunee tänään.

En ota sitä riskiä että mennään kännykän 5G:n kanssa eteenpäin.
Ei muuta kun uutta asentamaan. Kunhan nuo wanhojentanssit saa katsottua.

E. Kaikki 5 laitetta toimii kuin sinisen junan vessa. Vitutus peruttu.
 
Viimeksi muokattu:
(1)
  • Tykkää
Reactions: hege

J.Petke

Jäsen
Heräsin aamulla, kun puoliso oli lähtenyt jo duuniin. Tässä sitten aamupäivällä katselin kaksi kuukautta sitten ostettuja ruokatuoleja, jotka olivat omalla mittapuulla ns. vitun kalliit ja näköjään siinä on aamulla säädetty matkalaukun kanssa jotain siten, että mustaksi petsatusta selkänojasta lohjennut pikkurilllin kynnen kokoinen palanen ja siltä kohtaa tietysti paistaa vaalea puu niin räikeästi, että näkyy varmaan perkele naapuritalon kyylämummolle asti. Kai tuo nyt sit vittu pitää tussata umpeen jotenkin.

Tiedän vain, kun illalla asiasta mainitsen, niin syy on tietenkin minun, kun ostin niin kalliit tuolit. Siitä voi olla varma, että syy ei tietenkään missään nimessä voi olla hänen.

Kulutustavaraahan nuo tietysti ovat ja varmaan tulevaisuudessa tulee kärsimään kolhun jos toisenkin mutta aina nuo ensimmäiset vituttaa.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Heräsin aamulla, kun puoliso oli lähtenyt jo duuniin. Tässä sitten aamupäivällä katselin kaksi kuukautta sitten ostettuja ruokatuoleja, jotka olivat omalla mittapuulla ns. vitun kalliit ja näköjään siinä on aamulla säädetty matkalaukun kanssa jotain siten, että mustaksi petsatusta selkänojasta lohjennut pikkurilllin kynnen kokoinen palanen ja siltä kohtaa tietysti paistaa vaalea puu niin räikeästi, että näkyy varmaan perkele naapuritalon kyylämummolle asti. Kai tuo nyt sit vittu pitää tussata umpeen jotenkin.

Tiedän vain, kun illalla asiasta mainitsen, niin syy on tietenkin minun, kun ostin niin kalliit tuolit. Siitä voi olla varma, että syy ei tietenkään missään nimessä voi olla hänen.

Kulutustavaraahan nuo tietysti ovat ja varmaan tulevaisuudessa tulee kärsimään kolhun jos toisenkin mutta aina nuo ensimmäiset vituttaa.

Älä mainitse. Sitten kun puoliso tekee löydön, sano, että ohhoh, kukahan siihen on ja millä osunut, tota noin, oonkohan mä tässä viime aikoina heilutellut täällä mitään isoa, heh-heh. Siitä päästään jo niin tutuille urille, että loppu menee automaattisesti itseään ruoskien, että kai mä jotenkin oon ton kolhun saanut aikaan ja pitikin ostaa näin kalliit tuolit.
 

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Älä mainitse. Sitten kun puoliso tekee löydön, sano, että ohhoh, kukahan siihen on ja millä osunut, tota noin, oonkohan mä tässä viime aikoina heilutellut täällä mitään isoa, heh-heh. Siitä päästään jo niin tutuille urille, että loppu menee automaattisesti itseään ruoskien, että kai mä jotenkin oon ton kolhun saanut aikaan ja pitikin ostaa näin kalliit tuolit.
Ruoskin meillä meitä molempia aina jo ennakkoon. Yritän etukäteen estää puolisoa ostamaan mitään erityisen kallista kotiin, kun aina jotakin kumminkin sattuu ja sitten molempia vituttaa aina, kun tulee joku kolhu. No sama, vaikka ei olisi kallistakaan niin vituttaa, jos heti kolhiintuu ym.

Mutta huvittavinta on, että ainakin kumpikin meistä tarvittaessa osaa heittäytyä marttyyriksi ja julistaa: ”Ostetaan uusi. Minä maksan!”
 
Viimeksi muokattu:

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Selkä on kipeä ja jalka on kipeä ja taisi mulla joku muukin paikka olla kipeä mutta en muista enää.
 

Mechalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Idän ihme, Honka
Monesti sitä miettii mikä helkutin mielensäpahoittajien yhteiskunta Suomesta on nykyisin tullut. Mistään ei tunnu saavan puhua, oli posista tai negasta kyse, koska aina joku tuntuu ottavan nokkiinsa.
Antakaas kun kerron pienen tarinan: Mulla on yksi itseni tavoin riittämättömyyden tunteesta kärsivä ystävä(nimeä en mainitse eikä löydy mun Facebook-kaverilistaltakaan) jolla on ollut vaikeaa ja jota olen kerran yrittänyt auttaa vertaistuen muodossa, mutta tää kyseinen ihminen kuvainnollisesti heitti mua märällä rätillä päin naamaa silloin kun viimeksi laitoin sille viestiä kysyäkseni haluaisko se puhua koska oltiin kerran juteltu tästä asiasta, ja se sai mut masentumaan entisestään, ei sillä etteikö toi rajoitusten sävyttämä kahden-kolmen vuoden yksinäinen ja kaveriton ajanjakso olis masentanut mua jo aivan tarpeeksi.
Monesti mietin että eikö kukaan tunnista hyväntahtoista ihmistä edes silloin jos se seisoo niiden edessä päällään tanssien ripaskaa ilkosillaan vai onko mun olemassaolollani minkäänlaista merkitystä enää nykyään? Pitäiskö mun mukamas sitten olla pahansuopa p*skiainen että edes JOKU pitäisi musta sellaisena kuin olen?
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Töihin liittyen tuli juuri kutsu pe 10.3. IFK-TPS-matsiin. Ilmeisesti ihan tarjoilut luvassa, ja tottakai suostuin. Nyt vasta valitettavasti huomasin, että silloinhan on kauden viimeinen Kaakon derby. Vähän harmittaa, vaikka ei noissa derbyissä jännitystä enää ole. Kyllä nyt jäi tämän kauden derbyt harmillisen vähiin. Onneksi IFK-TPS on toinen perinteinen herkkupala.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös