Vitutusketju

  • 10 548 877
  • 56 138

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Toivon jatkoajalle menevää peliä niin molemmat saa ainakin yhden pisteen.
Joku suurimaalinen peli varsinaiselle sopisi. Olisi viihdettä, kun varmaan tänään ihan pelillisesti sitä ei varmaan ole tarjolla.
 

D.Santon

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga.
Jaaha. Se taisi pesukone mennä paskaksi. Virrat laitoin päälle, kuului joku naksahdus ja meni koko masiina pimeäksi. Vittu tämähän tästä puuttuikin.
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Mua taas vituttaa _yks'_vitun_kumitissi_, jonka urheilulajitietous näyttää pysähtyvän siihen, minkä lajin edustajalle/joukkueelle kulloinkin nostaa jalkaa vapaalipun toivossa - vittu!

Eihän sitä näin vanhoilla päivillä pitäisi enää provosoitua tuollaisesta(kaan), mutta jotenkin tuon mainitun idiootin ulostulot kaikkineen, lähtien toiminnasta urheilutapahtumassa, pistää vanhaa vihaksi.
 
Suosikkijoukkue
Pata ja Capitals
Suomen ruotsalainen kansanpuolue RKP kaikkinensa ärsyttää kyllä vuosi vuodelta voimakkaammin.

Ei ole mitään parempaa kun, oliko se nyt syyskuun alussa, kansa kuumeisesti odottaa mihin tulokseen on tultu budjettiriihessä missä päätettiin sähkötuista, ja sitten ulos neuvotteluista iloisena paikalle pelmahtaa oikeusministeri Henriksson ensimmäisenä kertomaan että saatiin ruotsia vuosiviikkotunti lisää perusopetukseen.

Viska zemppa viska jee.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK

"Isi sanoi pahasti, joten poltanpa kukkakaupan."

Tässä uutisessa vituttaa muutama asia yli kaiken: 1) kundin arvostus toisen elämäntyötä kohtaan, 2) hovioikeuden päätös alentaa korvausvaatimusta 8000:lla eurolla, 3) kundin välinpitämättömyys muita eli tässä tapauksessa talon asukkaita kohtaan. Paska jätkä.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Vituttaa, kun käsi on kipeä. Vetäisin perjantaina perseelleni, kun oli liukas alamäki, ja otin refleksinomaisesti oikealla kädellä vastaan. Silloin perjantaina ei vielä tuntunut missään, eikä lauantainakaan aamulla, mutta lauantai-iltana kättä alkoi särkeä. En saanut kunnolla edes nukuttua.

Tänään sitten heti kipugeelin ostoon, mutta ei sekään tunnu paljon auttavan, ehkä vain pehmentää särkyä. Joku venähdys tämä varmaan vain on, kun kipu tuli myöhässä ja tuntuu säteilevän olkapäästä. Jos siellä olisi jotain murtunut, niin käsi olisi varmasti ollut kipeä ihan alusta saakka. Ja tiettävästi minulla on vahvat luut. Käden liikuttelukin onnistuu ihan normaalisti, jos ei kivusta välitä.

Ja tuoppiahan minä nostan aina vasemmalla kädellä, joten tärkeimmät toiminnot onnistuvat.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Vituttaa, kun käsi on kipeä. Vetäisin perjantaina perseelleni, kun oli liukas alamäki, ja otin refleksinomaisesti oikealla kädellä vastaan. Silloin perjantaina ei vielä tuntunut missään, eikä lauantainakaan aamulla, mutta lauantai-iltana kättä alkoi särkeä. En saanut kunnolla edes nukuttua.

Tänään sitten heti kipugeelin ostoon, mutta ei sekään tunnu paljon auttavan, ehkä vain pehmentää särkyä. Joku venähdys tämä varmaan vain on, kun kipu tuli myöhässä ja tuntuu säteilevän olkapäästä. Jos siellä olisi jotain murtunut, niin käsi olisi varmasti ollut kipeä ihan alusta saakka. Ja tiettävästi minulla on vahvat luut. Käden liikuttelukin onnistuu ihan normaalisti, jos ei kivusta välitä.

Ja tuoppiahan minä nostan aina vasemmalla kädellä, joten tärkeimmät toiminnot onnistuvat.
Mää oon molemmat käteni rikkonu niin miljoona kertaa. Voin kertoo kokemuksella että noista geeleistä ei oo niin mitään apua. Aivan huuhaata. Joskus nuarna poikana "valkku" anto mulle jotain kipulääkejuamaa. Autto kyllä kipuihin, mutta samalla pääkoppaan muutti pari muutakin asukasta kertoon että kuinka tulee olla. En suasittele.
 

hege

Jäsen
Voi v noiden alkoholistien kanssa. Yhden sukulaisen kanssa oli sovittu, että tulee katsomaan finaalia kundin kanssa meille. No kaveri ei vastannut kun yritin soitella neljän aikaan ja kun kundi itse soitti niin sankari vastasi ja sanoi tulevansa taksilla, itsellä vähän jo heräsi epäilykset siinä kohtaa.

Sukulainen saapui sitten paikalle ja viina haisi hieman ja sitten kävi ilmi että housuihin oli myös kustu ja baarista tultiin niin minulla hitsasi kiinni sen verran että heitin sankarin pihalle vailla sääliä. Olisi vittu soittanut ja perunut koko homman niin olisin keksinyt jonkun stoorin kundille ja poika olisi ollut hyvissä mielin mutta nyt sekin meni pieleen. Kaveri selitti, että tämä ei toistu mutta tiedänkö baaria mihin hän voisi mennä katsomaan finaalia ja voinko soittaa taksin. Sanoin vain, että juopot voi kävellä baariin jos viinan himo on riittävä.
Nyt sitten vituttaa oma käytös, sukailen käytös ja se kun kundi joutui homman näkemään. No ei mahda mitään.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Korona vol 3. Vittu.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Korona vol 3. Vittu.
Aina kun on jotain kulkutautia liikkeellä niin kaikki mun tutut sairastuu. On flunssat ja lentsut joka vuasi pariin kertaan ja nyt koronat ja muut. Mulla ei ikinään. No, joskus lähtee maku ja hajuaisti pariks päivää mutta ei muuta. Kaikki pöpöt vissiin karttaa mua. Kuumetta mulla ei oo varmaan ikinä. Tosin hyvänä ihmisenä kompensoin tätä sillä että mulla on poikkeuksellisen hyvä taito onnistua teloon itteeni mitä mielikuvituksellisemmilla tavoilla. Enkä nyt puhu mistään S/M jutuista...
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Aina kun on jotain kulkutautia liikkeellä niin kaikki mun tutut sairastuu. On flunssat ja lentsut joka vuasi pariin kertaan ja nyt koronat ja muut. Mulla ei ikinään. No, joskus lähtee maku ja hajuaisti pariks päivää mutta ei muuta. Kaikki pöpöt vissiin karttaa mua. Kuumetta mulla ei oo varmaan ikinä. Tosin hyvänä ihmisenä kompensoin tätä sillä että mulla on poikkeuksellisen hyvä taito onnistua teloon itteeni mitä mielikuvituksellisemmilla tavoilla. Enkä nyt puhu mistään S/M jutuista...
No joo, ei mullakaan ole kuumetta. Nuhaa ja yskää vaan ja väsyttää.

En mä muuten varmaan olis tajunnutkaan, mutta kun yritin mennä työterveyteen kyselemään kuuntelis ton mun keuhkoputken, se kun on kipiä. Eivät huolineet ennen koronatestiä. Lopputulos on sitten selvä.

Työt voi hoitaa etänä kun on suht normaali olotila tätä kröhää lukuunottamatta. Positiivista on sitten se ettei kait tarvitse jouluna lähteä sukuloimaan.

Safkaakin voi tilata himaan.

Pitäsi varmaan juoda viinaa niin pöpöt kualis, sitä ei tuoda onneksi kotiovelle.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Miten niin "onneksi"? Minä en olisi sellaisesta ollenkaan pahoillani....
Tässä olotilassa kenties viina irrottaisi limat. Henkilökohtaisesti ei olisi niin hyvä idea. Saattaisi lähteä muutakin kuin lima lapasesta.
 

Gennadi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, R.I.P M-juna, Ketterä
Vituttaa kun pitää olla koko aattopäivä huomenna autonratissa ja luuhata sukulaisissa. Katsoa kun muut nauttivat herkullisia glögejä sekä joulumaltaita. Varmaan kalapöydässä tarjoillaan autottomille jääkylmää Grey Goosea ja kahvipöydässä sitten kullanruskeaa XO:ta.

Kostoksi illalla, jos sinne koskaan pääsen, juon bulkki alekokkia suoraan tölkistä ja lämmintä kossua pullon suusta. Laitan saksalaisia marsseja soimaan ja käyn naapurin puolella kusella (vaikka hän ei ole mitään tehnytkään).
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Tässä alkaa huumori loppumaan ja epätoivo puskemaan pintaan kun neljättä yötä putkeen olen vakavissa ongelmissa unen kanssa ja näyttää että tulossa on toinen valvottu yö putkeen. Itkinkin tossa äsken, ekaa kertaa varmaan lähes kahteen vuoteen. Niin syvällä uidaan nyt.

Harkitsen jo lääkärille hakeutumista sillä en tiedä kestääkö psyykeeni viidettä tuskien yötä putkeen. Vituttaa syvästi kun tämä uniongelma tuntuu vain koko ajan pahenevan. Olipahan pakko avautua tästä tännekin. Vittu.
 

Creed Bratton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Tässä alkaa huumori loppumaan ja epätoivo puskemaan pintaan kun neljättä yötä putkeen olen vakavissa ongelmissa unen kanssa ja näyttää että tulossa on toinen valvottu yö putkeen. Itkinkin tossa äsken, ekaa kertaa varmaan lähes kahteen vuoteen. Niin syvällä uidaan nyt.

Harkitsen jo lääkärille hakeutumista sillä en tiedä kestääkö psyykeeni viidettä tuskien yötä putkeen. Vituttaa syvästi kun tämä uniongelma tuntuu vain koko ajan pahenevan. Olipahan pakko avautua tästä tännekin. Vittu.

Hakeudu lääkäriin nuori mies. Kyllä sieltä jotain apua pitäisi saada akuuttiin ongelmaan ja toivottavasti myös apua pidemmälle aikavälille miten saat tuota korjattua.

Itsellä ei ole aiheesta kokemusta, mutta varmaan rutiinit, liikunta, syömistottumukset ainakin tuohon vaikuttaa.

Mutta ensin akuutisti haet nyt apua pahimpaan vaikka päivystyksestä.
 

koukku

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Lapsella olisi pitänyt olla tänään nelivuotisneuvolaan liittynyt lääkäriaika ja tämän mukaan oltiin järjestetty joulunajan aikataulut. No äsken tuli sitten soitto (neljä tuntia ennen käyntiä), että lääkäri on poissa ja aika joudutaan valitettavasti siirtämään. Vituttaa ihan kympillä, ensinnäkin olisin lähtenyt pikkumiesten kanssa jo tänään reissuun ilman tuota lääkärikäyntiä (nyt junaliput on tietenkin varattu huomiselle) ja toisekseen uusi aika on tietenkin keskellä kiireistä työviikkoa, johon jompi kumpi meistä joutuu sitten uhraamaan yhden työpäivän. Miksi näissä asiakas joutuu aina kärsijän rooliin?
 
Viimeksi muokattu:

Creed Bratton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Lapsella olisi pitänyt olla tänään nelivuotisneuvolaan liittynyt lääkäriaika ja tämän mukaan oltiin järjestetty joulunajan aikataulut. No äsken tuli sitten soitto (neljä tuntia ennen käyntiä), että lääkäri on poissa ja aika joudutaan valitettavasti siirtämään. Vituttaa ihan kympillä, ensinnäkin olisin lähtenyt pikkumiesten kanssa jo tänään reissuun ilman tuota lääkärikäyntiä (nyt junaliput on tietenkin varattu huomiselle) ja toisekseen uusi aika on tietenkin keskellä kiireistä työviikkoa, johon jompi kumpi meistä joutuu sitten uhraamaan yhden työpäivän. Miksi näissä asiakas joutuu aina kärsijän rooliin?

Tuohan meni ihan hyvin normineuvolan palveluskaalalla. Meillä usein selviää vasta paikan päällä, että terveydenhoitaja tai lääkäri ei ole saatavilla.

Viimeksi piti ensin hoitajan ottaa lapsesta mitat ja sen jälkeen lääkärintarkastus. No hoitajaa ei koskaan ilmestynyt ja lääkäri ei sitä halunnut/kyennyt tehdä ja valitteli ettei nyt pysty kokonaan käyntiä hoitamaan, kun paino ja pituus puuttuu. Noh vaimo oli aivan raivona tuosta kokemuksesta ja soitti sinne Vantaan neuvolanpuhelinpalveluun valittaakseen aiheesta, siellä selvisi että lääkärin olisi pitänyt voida ne mitat ottaa.

Ihan pelleilyä, onneksi nuorempi lapsi on kohta vuoden ja tähän mennessä terve, niin ei tarvitse sen laitoksen kanssa enää olla tekemisissä kuin kerran vuodessa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös