Vitutusketju

  • 10 550 366
  • 56 138

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Vittu, että vituttaa tuo imeke. Eilen kolasin ja tuntuu, että juuri selvisi viime talven lumi infernosta.

Tänään töistä pois polkiessa pyörätiet hitonmoisessa pöpperössä ja 11,5 tunnin työpäivän jälkeen hieman harmitti tuo valkoinen paska.

Lisää lupaa ennusteet. Voi vitalis sentään!!
 

Rairama

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL & Vaasan Sport
Vituttaa, kun muija alottaa valittamisen puoli minuuttia sen jälkeen kun on tullut töistä kotiin: "Et sit oo voinu siivota". Joo en, oon pari tuntia sit tullut iteki vasta kotiin ja olis ihan kiva levätä hetken. Eipä tainnut sitä huomata, että pesin vessanpöntön aamulla, täytin tiskikoneen ja heitin töihin mentäessä puolet roskista mitä oli eteiseen kertynyt.

Mutta mitäpä näistä - päivä muiden joukossa kun jatkan miettimistä, että olisko se vaan helpompi ja vähemmän stressaavaa erota.
 

koukku

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Vituttaa tämä lumikaaos, joka alkoi tänä talvena sitten jo marraskuussa. Tuota perunapeltoa on kyllä niin mukava ajaa polkupyörällä, lisäksi liian tiiviissä kaupungissa lumetkaan ei mahdu kuin Itämerta saastuttamaan. Saatana.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Vittu vähän tullut lunta niin joukkoliikenne ihan sekaisin. Reittioppaan mukaan parikin bussia piti tulla, ei näkynyt tai sitten hyytyivät pari pysäkkiä aiemmin. No ei hätää, ehdin juna asemalle sen verran ajoissa että mikäs tässä. Seuraava juna tulee puolen tunnin päästä. En ehtisi sillä ajoissa työpaikalla joten u käännös ja kotiin etäilemään sään takia.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Miltähän tuntus kattoo joskus vaikka vartti tota saatanan Vain Elämää paskannusta kun pelkät mainoksetkin saa vitutuskäyrän aivan kattoon? Kuinka pehmee pitää olla päästään että kattelee tollasta?
 

Spire

Jäsen
Vituttaa, kun muija alottaa valittamisen puoli minuuttia sen jälkeen kun on tullut töistä kotiin: "Et sit oo voinu siivota". Joo en, oon pari tuntia sit tullut iteki vasta kotiin ja olis ihan kiva levätä hetken. Eipä tainnut sitä huomata, että pesin vessanpöntön aamulla, täytin tiskikoneen ja heitin töihin mentäessä puolet roskista mitä oli eteiseen kertynyt.

Mutta mitäpä näistä - päivä muiden joukossa kun jatkan miettimistä, että olisko se vaan helpompi ja vähemmän stressaavaa erota.
No tuon nalkuttamisen on loputtava ainakin. Kannattaa myös kysellä mikä sitä risoo, siellä saattaa olla taustalla jotain paljon syvempää kuin siivoaminen. Kliseisesti nimimerkillä kokemusta on.
 

Spire

Jäsen
Miltähän tuntus kattoo joskus vaikka vartti tota saatanan Vain Elämää paskannusta kun pelkät mainoksetkin saa vitutuskäyrän aivan kattoon? Kuinka pehmee pitää olla päästään että kattelee tollasta?
Kokeile joskus. Ota nenäliinäpaketti mukaan niin on kivempi kyynelehtiä kun Suvi Teräsniska tms. kertoo kappaleidensa syntytarinoita.

"No siis levy-yhtiö niinku teki nää sanat tähän nii tää ei niinku sillai kerro omista tunteista mut oishan tää niinku voinu tapahtua vaikka jollekin mun kaverille tai tutulle"
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Vittu vähän tullut lunta niin joukkoliikenne ihan sekaisin. Reittioppaan mukaan parikin bussia piti tulla, ei näkynyt tai sitten hyytyivät pari pysäkkiä aiemmin. No ei hätää, ehdin juna asemalle sen verran ajoissa että mikäs tässä. Seuraava juna tulee puolen tunnin päästä. En ehtisi sillä ajoissa työpaikalla joten u käännös ja kotiin etäilemään sään takia.
Oisit lähtenyt aiemmin. Seiskan jälkeen lähdin ja junat oli ajoissa. Nii.

Tosin oisin mielelläni jäänyt etäilemään, mut ei pystynyt.

Se tosin vituttaa et taas oon kerännyt hommia itelleni enemmän kuin pitäis. Tänään 5 palaveria, osa päällekkäin. Jossain vaiheessa pitäisi ne oikeatkin duunit tehdä. Ei ole vapaa-ajan ongelmia ainakaan.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Vituttaa, kun muija alottaa valittamisen puoli minuuttia sen jälkeen kun on tullut töistä kotiin: "Et sit oo voinu siivota". Joo en, oon pari tuntia sit tullut iteki vasta kotiin ja olis ihan kiva levätä hetken. Eipä tainnut sitä huomata, että pesin vessanpöntön aamulla, täytin tiskikoneen ja heitin töihin mentäessä puolet roskista mitä oli eteiseen kertynyt.

Mutta mitäpä näistä - päivä muiden joukossa kun jatkan miettimistä, että olisko se vaan helpompi ja vähemmän stressaavaa erota.
No tuon nalkuttamisen on loputtava ainakin. Kannattaa myös kysellä mikä sitä risoo, siellä saattaa olla taustalla jotain paljon syvempää kuin siivoaminen. Kliseisesti nimimerkillä kokemusta on.
Tämän jutun kuulin harjoitteluaikanani (70-luvulla) työmaaparakissa ruokatunnilla.
Mun työnjohtajani siinä katseli eväitään ja totesi, että eipä aamulla juuri kerinnyt eväitä laittamaan, kun piti käydä verkoilla ensin ja emäntäkin lähti jo kuudeksi töihin.
Siihen eräs vanhempi työntekijä alkoi kertomaan eräästä kaverista jollain työmaalla, jolla oli aina vain teetä termospullossa eväänä. Olivat sitten udelleet joskus, että eiko sille oikein ruoka maistu päivällä, johon vastaus kuului, ettei oo kerinnyt tehdä eväitä.
- No, eikö emäntä tee?
- Ei, vittuilee vaan - mitenkähän siitäkin pääsis eroon?'
- No nussi vaikka se akka kuoliaaksi, sillai oikein vihan kädellä!

Seuraavana aamuna kaveri tuli kuulemma hymyillen töihin pannareita eväänään....
 

rpeez

Jäsen
Vittu, että vituttaa tuo imeke. Eilen kolasin ja tuntuu, että juuri selvisi viime talven lumi infernosta.

Tänään töistä pois polkiessa pyörätiet hitonmoisessa pöpperössä ja 11,5 tunnin työpäivän jälkeen hieman harmitti tuo valkoinen paska.

Lisää lupaa ennusteet. Voi vitalis sentään!!
Onko tuo imeke oikea sana, vai Metsa Manin keksintöä? Valkoinen paska viittaa Metsa Maniin. Onko imeke nuorta lunta vai nuoskaa vai normi lunta? Murre sana?
Täysin vieras sana minulle ennen youtubea niin siksi kyselen.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Onko tuo imeke oikea sana, vai Metsa Manin keksintöä? Valkoinen paska viittaa Metsa Maniin. Onko imeke nuorta lunta vai nuoskaa vai normi lunta? Murre sana?
Täysin vieras sana minulle ennen youtubea niin siksi kyselen.
Miätin samaa. Mulle tulee miäleen että kun joku imee pippeltä, niin sieltä päästä ruiskahtaa imekettä. Otan käyttöön.
 

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Onko tuo imeke oikea sana, vai Metsa Manin keksintöä? Valkoinen paska viittaa Metsa Maniin. Onko imeke nuorta lunta vai nuoskaa vai normi lunta? Murre sana?
Täysin vieras sana minulle ennen youtubea niin siksi kyselen.
Youtubesta toki tämän itsekin bongannut ja jäänyt itselleni jotenkin arkiseen käyttöön lumesta. Ei sen suurempaa taustaa kertoa.
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings

rpeez

Jäsen
Youtubesta toki tämän itsekin bongannut ja jäänyt itselleni jotenkin arkiseen käyttöön lumesta. Ei sen suurempaa taustaa kertoa.


Näyttäisi olevan ihan oikea murresana.

Siis esim takku. Toisin sanoen lumen kohdalla sillä tarkoitettaneen nuoskalunta joka on v-mäistä lumilingottavaa kun se ei oikein kulje koneessa vaan paakkuuntuu ja takkuaa tukkien lingon, kokemusta on. Ei ihme että Metsa Man kiroaa sitä.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Minulle tulee enemmän mieleen, että imeke olisi joku imijän suuhun asennettava apuväline joka helpottaa sen pippeleen imuttelua.
Ei muuta kun innovoimaan ja hakeen vaikka Leijonan Luolasta rahotusta!
 

Oles

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim Ducks, Leijonat
Maha nyt temppuillut pari viikkoa. Välillä paha olo ja koko ajan tekee ilmaa, röyhtäyttää ja pierrettää.

Laktoosi-intoleranssia? Testaa laktoosittomia tuotteita tai käy lääkärillä testissä.

Jos ei ole sitä, niin itsellä monesti toimii kombucha mahavaivoihin (Puhdistamo -brändin juomista olen tykännyt). Tai voi ostaa jotain maitohappobakteereja apteekista. Voi kanssa kokeilla jotain IBS:ään tarkoitettua lääkettä.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Vittu tätä maalämpöremonttia. Koneet pörisevät pihalla vielä tähän aikaan perjantai-iltana. Ja turha kai sanoakaan, että aloittavat aamulla seitsemän jälkeen. Pärr, pärr, saatana!

Tämä on jopa pahempaa kuin kesän 2021 parvekeremontti, jolloin virolaiset rakennusmiehet hyppivät tuossa partsilla koko juhannuksen. Se kesti sentään vain muutaman päivän. Tätä on kestänyt jo kohta kolme kuukautta.
 

Gennadi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, R.I.P M-juna, Ketterä
Ja taas sitä paskaa on satanut varmaan joku10cm! Just eilen duunin jälkeen meni tunti, kait se on pakko vaan ottaa aamujumpat ystäväni lumikolan kanssa.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Ja taas sitä paskaa on satanut varmaan joku10cm! Just eilen duunin jälkeen meni tunti, kait se on pakko vaan ottaa aamujumpat ystäväni lumikolan kanssa.
Aamujumppa tekee sulle ihan hyvää. Mä otan vaan aamusumppia.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
@Czescku Illan matsi taitaa vituttaa molempia leirejä etukäteen. Toinen poistuu paikalta pikkuisen vähemmän pettyneenä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös