Vitutusketju

  • 10 548 735
  • 56 138

Oles

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim Ducks, Leijonat
HFboardsilla oli joku venäjän paskapuhetta levittäjä vauhdissa peruttua World Cupia käsittelevässä ketjussa. Voi helvetti, kun sai kiehumaan. Zelensky on kuulema diktaattori ja Ukraina on maailman korruptoituneimpia valtioita. Jälkimmäisessä väitteessä on toki perää, mutta sekin taitaa olla venäjän lahja. Ja jokatapauksessa, venäjä on vielä korruptoituneempi kuin Ukraina, joten siinä on peiliin katsomisen paikka.

Ketju on jo lukossa ja paskaviestit poistettu, mutta vittu kun vieläkin vituttaa. Meni äskön elokuvaa katsoessa ajatukset tuohon nilkkiin, mikä nakersi katselukokemusta. Ärsyttää, että tuommoinen menee ihon alle.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Nyt se loskapaska taas tulee.
 

Liitteet

  • 98A39FF2-5F13-47C8-810A-E5F711C00601.png
    98A39FF2-5F13-47C8-810A-E5F711C00601.png
    573,2 KB · kertaa luettu: 167

Gennadi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, R.I.P M-juna, Ketterä
Siis voi vitun neuvostoliitto! Ostin led-nauhasarjan ja eihän se toimi kuten normaalit valot katkaisimesta. Pitää laittaa johonkin appiin ja modeemiin. Ja tästä asennuksesta ei tule vittuakaan. Mitä vittua on tapahtunut tavallisille toimiville asioille? Joo on aika ajanut mun ohi, mutta ei kait nyt valojen päälle laittamiseen tarvita näin paljon tuskaa? Luojan kiitos että huomenna on seurakuntavaalit, saa purettua tätäkin ongelmaa siellä.
 

Gennadi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, R.I.P M-juna, Ketterä
Noni, heti kun otti brandyä niin johan koneinsinööri sähköstä mitään tietämättä sai homman jiiriin. Tarvittiin vain kolvi ja tinaa. Mutta vituttaa se silti että tähän piti ryhtyä!
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Olen taas sellaisessa yskässä että vituttaa. Ei ollut edes koronan aikana tällaista. Välillä tuntuu että yskin vatsansisällön pihalle... Onneksi en ole vielä yrjönnyt yskiessäni. Ollaan taas eri huoneissa miehen kanssa kun kuka tätä köhimistä jaksaa kuunnella koko illan ja yön vieressään. Ehkä huomenna jotain olisi paremmin... Toivon niin!
 

Mark Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Tulin duunista, avasin telkkarin ja katsottuani muutaman minuutin uusintaa Ylen aamulähetyksessä vitutti enemmän kuin mikään hetkeen aikaan.
Siellä puhuttiin suomalaisten rahankäytöstä ja inflaation vaikutuksesta kulutukseen.
Asiantuntijaksi oli kaivettu Aalto-yliopistosta vanhempi professori ja Helsingin yliopistosta nuorempi Essi-blondi.
Essi oli sitä mieltä, että osa suomalaisista ON SAATTANUT huomata, että elintarvikkeiden hinta on VÄHÄN noussut. Toisaalta kuulemma jotkin asiat ovat halventuneet, joten se auttaa. MITKÄ?

Essi Asiantuntija vaikutti siltä, että opiskelijabudjetti on ollut voimassa vielä keväällä ja nyt valmistuttuaan dosentiksi (mikä vittu se edes on?), huomaa, että mullahan on rahaa hankkia asioita enemmän kuin viime vuonna ja miettii, että mitähän vastasin tentissä inflaatio/deflaatio-kysymykseen!
Tietenkään siinä pätkässä, minkä näin, ei puhuttu energian, polttoaineen ja kyllä te nyt tiedätte, minkä kaikkien muiden hinnannoususta!

Vitutti kuitenkin tuo yksi lause. Voi olla, että oli pidempi haastattelu ja ovat puhuneet asiaakin.

Kai ne tietää, kun ovat asiantuntijoita. Ja Essi oli muodollisesti pätevähkö.
 

Pottakameli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Turhan aktiivinen yövuoro vaihteeksi. Joskus lyhyessäkin ajassa sattuu ja tapahtuu.

Yksi täysin muistamaton ei nuku millään ja tarvittavalla lääkityksellä ei ollut vastetta. No lopulta (ehkä?) kävi nukkumaan. Kun yhden saa nukkumaan alkaa toinen huutamaan äitiä ja kun yrität rauhoitella ja todistella kaiken olevan hyvin, niin kolmas alkaa sisustaa yhteisiä tiloja mm. Kantamalla tuoleja ympäriinsä.

Samalla ainoa hälytysranneketta käyttävä soittaa ja on päättänyt silputa puhtaan vaippansa tuhannen päreiksi ilman sen suurempaa logiikkaa. Onneksi pönttö ei sentään ollut tukossa.

Vielä on 4 tuntia aikaa.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Yksi täysin muistamaton ei nuku millään ja tarvittavalla lääkityksellä ei ollut vastetta. No lopulta (ehkä?) kävi nukkumaan. Kun yhden saa nukkumaan alkaa toinen huutamaan äitiä ja kun yrität rauhoitella ja todistella kaiken olevan hyvin, niin kolmas alkaa sisustaa yhteisiä tiloja mm. Kantamalla tuoleja ympäriinsä.
Perus maanantai @pettter illä, kun ringin jäbät on tullu sen kämpille lämmitteleen yäks.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Vittu lisää saikkua saatana. Eihän sitä tässä oo ollukkaan...
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Vittu lisää saikkua saatana. Eihän sitä tässä oo ollukkaan...

Ihan rauhassa vaan. Itse jäin sairauslomalle 3.5 2022 ja tällä hetkellä lomaa on 30.4 2023. Olen yli 60 vuotias, joten arvaat varmaan mitä se tarkoittaa? Kelalta tullut jo kirjeitä, miten menetellä, kun työkyvyttömyyseläke alkaa.
 

Korjelovits

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Posti. Ajattelin olevani hyvissä ajoin liikkeellä kun kiikutin isänpäivähommat tiistaina postiin mutta vielä mitä, Suomen Postilaitokselta kestää neljä vitun päivää kuljettaa kirjettä 300km. Mitä helvettiä. Ja ei todellakaan ainakaan hinnalla ole kompensoitu tuota paskaa.
Täytyy tähän kompata. Kaveri postitti minulle kirjeenä erään pelin 11.11. Perille kirje saapui 22.11. Siinä kerettiin olla jo Postin chattiin yhteydessä, että onkohan mahdollisesti hukkunut jonnekin.
Vuonna 2012 tilasin ulkomailta erään pelin tiistaipäivänä. Torstaina kun tulin kotiin, niin peli oli kolahtanut luukusta sisään. Kyllä on kovasti alamäkeen menty.
 

ace

Jäsen
Tuttu tarina. Sama tänään täällä.
Hyvä että saitte liksanne @Glove kanssa. Itse jouduin tänään muistuttamaan pomoa että vink vink, tänään olis mun tilipäivä. Yritti vielä että jos maksan sulle nyt tämän verran ja loput saat "myöhemmin". En suostunu, huomenna toivottavasti rahat tilillä ja silti ovat pystyssä vielä yhden kuukauden palkan kun aluksi olin liian kiltti.

Joo ei täällä Puolassa päde ihan samat lait mihin ollaan Suomessa totuttu.
 

penalalli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, Leeds United
Miksi Yle uutisoi sotamurhaajakansasta mitään päälähetyksessään? Prkl.
 

Mechalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Idän ihme, Honka
Mä en vi**u jaksa enää... Kaikki ne kaverit joita haluaisin vi**u nähdä heittää mua vi**u märällä rätillä naamaan joka v**un kerta ja sanoo mukamas olevansa ah niin v**un kiireisiä joka v**un viikko... Ihan sama vaikka vi**u katkaisisin kaikkiin hyväkkäisiin välit ja näkisin pelkästään perhettä ja sukulaisia niin kukaan ei vi**u välittäis paskan vertaa. Vi**ttaa.
 

Gennadi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, R.I.P M-juna, Ketterä
Vittu mikä kärsimysnäytelmä tämä viikonloppu taas oikealle Karjalalle. Dikkeliltä pataa aina ja sitten vielä Itä-Savolaisilta kuritusta päälle, eikö Herran piiskasta nahka lopu jo?
 

sunnuntai

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Newcastle united
Maha nyt temppuillut pari viikkoa. Välillä paha olo ja koko ajan tekee ilmaa, röyhtäyttää ja pierrettää.

Sitten menneen viikonlopun olin isolla kirkolla ja nyt maataan jossain helvetin kuume flunssassa.

Oisin voinut ilman näitäkin vaivoja kyllä
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös