Kahden viikon ränni.Ehkä siitä tulee parin viikon loma niin kuin yleensä.
Meillä systeemi toimii niin, että Windowsin salasanan etätyöasemalle saa vaihdettua, kun on ensin kirjautunut sisään koneelle ja laittanut vpn:n päälle. Vasta tämän jälkeen salasanan vaihtaminen onnistuu. Jos vpn ei ole päällä, salasanaa ei saa vaihdettua.Pidän itseäni silleen ihan kohtalaisen hyvänä koneiden kanssa, mutta näköjään Windowsin salasanan vaihto meidän työjärjestelmissä on sitten liian kryptisen yhdistelmän takana. Mutta eipä siinä, meidän konttorilta kaksi ihmistä on vissiin onnistunut tuon salasanan vaihdon suorittamaan ja heilläkin otti aavistuksen verran aikaa.
Joo, lämmitän saunan ja otan lonkeron.
Jep, yritetty. Toimiko, no ei.Meillä systeemi toimii niin, että Windowsin salasanan etätyöasemalle saa vaihdettua, kun on ensin kirjautunut sisään koneelle ja laittanut vpn:n päälle. Vasta tämän jälkeen salasanan vaihtaminen onnistuu. Jos vpn ei ole päällä, salasanaa ei saa vaihdettua.
Yksinkertainen neuvo: älä juo sitä. Tiedän että tämä on käytännössä vaikea toteuttaa. Itse olen naisten kanssa ollessa ollut kuukausia ilman alkoholia, mutta jossain vaiheessa viina alkaa kiinnostaa enemmän kuin pillu. Varsinkin kun sitä pillua on saanut tarpeeksi. Viinan kanssa ei olekaan kuin kaksi vaihtoehtoa: joko juot sitä tai et. Jälkimmäinen on yleensä parempi. Naisten kanssa se ei toki sovi yhteen. Mutta ei sitä viinan houkutusta voi koskaan täysin välttää.Vituttaa alkoholi ja se mitä se tekee minulle.
Vituttaa alkoholi ja se mitä se tekee minulle.
On kuitenkin asioita joita en haluaisi tästä tämänhetkisestä hyvästä elämästäni pilata ja ne helposti alkoholin avulla pilaa.
Ikävä kyllä, jos siltä tuntuu niin olisi hyvä luopua alkoholista kokonaan jos tuntuu ettei sen nautinta ole hallinnassa. Jos kaikista hyvistä päätöksistä huolimatta kaljoittelu johtaa joka kerta ylilyönteihin on ehkä hyvä miettiä jos vaikka jättäisi alkoholin. Tiedän että se on hyvin raskasta. Se on kuitenkin niin kiinteä osa meidän kulttuurin illanviettoja.Olen suvusta jossa varsinkin miehet on tupanneet jäädä tuon aineen vangiksi aikalailla ja minä olen matkalla samaan.
Eikö putkiremontit yleensä tehdä nousu kerrallaan? Eli pitäisi olla myös sun kämpässä?Suoraan kämppäni yläpuolella olevassa asunnossa on alkanut pari päivää sitten putkiremontti, jonka yhteydessä myös kyseisen asunnon keittiö ja lattiat uusitaan. Voinette arvata tunnelmani tällä hetkellä.
Voi olla, että samainen remppa on jo toteutettu omassa kämpässäni, sillä tänne muuttaessani sekä keittiö että kylpyhuone olivat kuin tehtaalta tulleet.Eikö putkiremontit yleensä tehdä nousu kerrallaan? Eli pitäisi olla myös sun kämpässä?
Tsemppiä haastatteluun!No jooh. Pitäisi herätä aamulla seitsemän aikaan ja olla puoli ysiltä skarppina työhaastattelussa. Menin kymmenen jälkeen nukkumaan, mutta eihän sitä unta ditten ollut havaittavissa, vaikka tunnin sitä yritin tavoitella. Olishan se ollut kiva, että olisi ollut aamulla pirteä ja reipas olo ja näyttää parhaitapuoliaan haastattelussa. Nyt jo tietää, että olen siellä väsyneenä ja vittuuntuneena. Toivottavasti ei sen takia mene vituiksi.
Ehkäpä pitäisi olla käytössä sanat:Hiukan fysiikkaa, kemiaa ja keittiöpsykologiaa tietäville lienee selvää vitutuksen kaava, joka on aina vakio. Vitutuksella on tietty maksimikattoraja.
Kumpi on vakavampi huoli, se että ihminen on vakavasti sairas, vai se että hän kolauttaa pikkuvarpaansa keittiön jakkaraan? Tässä kohtaa kysyttäessä vastaus lienee kaikille päivän selvä, ellet ole juuri lyönyt varvastasi jakkaran jalkaan.
Mutta. Juuri sillä hetkellä, kun lyöt sen varpaasi siihen saakelin jakkaran jalkaan, joka kojottaa keskellä kulkuväylää, niin vitutusarvot nousevat kattoon. Juuri siinä hetkessä vähät välität maailman nälkää näkevistä lapsista tai kuolemansairaista vanhuksista. Vitutuksen määrä nousee hetkessä kattoon saakka pomppiessasi samalla yhdellä jalalla keittiön pöytää ympäri.
-Kesto*itutus, pitkäkestoihin vaivoihin.
No sehän on hyvä, josko ei ainakaan aina ole kesto *itutusta päällä.*tuttaa, kun ei ole tällaista kesto*itutusta pysyvästi sairaana. Jos olisi, osaisin ehkä ottaa paremmin vastaan kaikkia säälikommentteja.
No sehän on hyvä, josko ei ainakaan aina ole kesto *itutusta päällä.
Tuohon kun vielä lisää kausi*itutuksen niitä varten, jotka jaksavat *ittuuntua joka syksy/talvi/kevät/kesä, niin eiköhän noilla pärjää...Ehkäpä pitäisi olla käytössä sanat:
-Pika*itutus, lyhytaikais vaivoihin.
-Kesto*itutus, pitkäkestoihin vaivoihin.
Ja tietysti myös puhekieli *itutus niille, jotka sitä viljelevät suunnilleen joka lauseessa.
Voisi lisätä myös kuu kausi *itutuksen oikutteleville naisille, ja kukkahattumaisille miehille.Tuohon kun vielä lisää kausi*itutuksen niitä varten, jotka jaksavat *ittuuntua joka syksy/talvi/kevät/kesä, niin eiköhän noilla pärjää...
Nyt liikutaan jo vaarallisilla vesillä...Voisi lisätä myös kuu kausi *itutuksen oikutteleville naisille, ja kukkahattumaisille miehille.
Hmm. Ehkäpä viina*itutus niille, jotka eivät tuota ainetta osaa ottaa, *ittuuntumatta, ja rähisemättä.
Itsellä koeviikko menossa ja kemia olisi vuorossa keskiviikkona. Ei siinä, opettaja antoi 6kpl, joita ei ole edes käsitelty muiden kappaleiden lisäksi. Kemia oli yläkoulussa 6. Että voihan vittu sanon minä
Lapsi aloitti elokuun alussa päiväkodin ja pisin pätkä terveenä 5 päivää. Vittu mitä jatkuvaa sairastelua.