Vitutusketju

  • 10 539 050
  • 56 130

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Vittu, ei ole todellista. Telian digiboksi ei toimi? Eri sovellukset avautuu todella hitaasti tai ei lainkaan. En ole nyt aamulla pystynyt katselemaan digiboksilla ollenkaan televisiota. Huomasin jo aiemmin että Ruutu+ teki sitä että kun Big Brother 24/7 sammutti katselutilassa niin seuraavalla kerralla koko Ruutu+ oli pahasti tiltissä ja ei auttanut kuin koko sovelluksen poisto ja uudelleen asennus.

Nyt aamulla tilanne on vain entistä pahempi. Ruutu+ toimii hitaasti, tai ei lainkaan suostu latautumaan ja ei nuo muutkaan sovellukset avaudu. Kun yrittää Cmoreenkin kirjautua Telian tunnuksilla niin valittaa häiriöstä.

Ja tilannetta pahentaa sekin että jotain häikkää Chromecastissakin. Ei se enää yhtä helposti ja samalla lailla suostu siirtämään puhelimesta Chromecastin avulla kuvaa televisioon. Eli tilanne on nyt se että en pysty tällä hetkellä lainkaan katselemaan televisiota. Voi vittu näitä nykytekniikoita. Aina yhtä luotettavia.
Joo, epäilen kanssa samaa mitä @Glove totesi, että kokeile ottaa virtapiuha pois vaikka edes kymmeneksi sekunniksi, niin pääset edes alkuun. Mä jouduin tekemään tuon bootin AINA kun television tai boksin käynnisti. Laite lähti raksuttamaan siis toisella yrittämällä joka kerta. Onneksi pääsin nyt kesällä vihdoin eroon tuosta paskaboksista.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Otahan töpselit irti niistä laitteista vaikka minuutiksi. Ainakin omassa töllössä on auttanut jos jotain ihmeellisiä vikatiloja on tullut päälle.

No kyllä minä tuossa noita johtoja yritin jo irti ottaakin ja laittaa takaisin. Ei tuntunut tehoavan kyllä. Nyt olen pois kotoakin niin en pysty ihan hetkeen mitään tekemään.

Tuota boksi valitti että ei saa yhteyttä Ethernetiin. Mutta sitten huomasin kyllä että älypuhelinkaan ei saa itse asiassa yhteyttä wi-fiin, sekin toimi siis vain mobiiliverkolla aamulla.

Että en nyt tiedä sitten missä lopulta vika on. Ei tuon boksinkaan kanssa ennen ole kyllä ongelmia ollut, minulla se on ollut jostain toukokuusta alkaen. Mutta näemmä vika voi olla nyt sitten kuitenkin jopa Teliassa laajemminkin ja laajakaistassa, eikä vain minun laitteissani. Nämä on vain pahoja jos kuitenkin kronaa ja kronaa itse ja sitten selviää että itse ei olisi mitään pystynyt tekemäänkään. Illalla tuo voi jo toimiakin.
 

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Vittu, ei ole todellista. Telian digiboksi ei toimi? Eri sovellukset avautuu todella hitaasti tai ei lainkaan. En ole nyt aamulla pystynyt katselemaan digiboksilla ollenkaan televisiota. Huomasin jo aiemmin että Ruutu+ teki sitä että kun Big Brother 24/7 sammutti katselutilassa niin seuraavalla kerralla koko Ruutu+ oli pahasti tiltissä ja ei auttanut kuin koko sovelluksen poisto ja uudelleen asennus.

Nyt aamulla tilanne on vain entistä pahempi. Ruutu+ toimii hitaasti, tai ei lainkaan suostu latautumaan ja ei nuo muutkaan sovellukset avaudu. Kun yrittää Cmoreenkin kirjautua Telian tunnuksilla niin valittaa häiriöstä.

Ja tilannetta pahentaa sekin että jotain häikkää Chromecastissakin. Ei se enää yhtä helposti ja samalla lailla suostu siirtämään puhelimesta Chromecastin avulla kuvaa televisioon. Eli tilanne on nyt se että en pysty tällä hetkellä lainkaan katselemaan televisiota. Voi vittu näitä nykytekniikoita. Aina yhtä luotettavia.
Mulla oli vähän sama viime viikolla. Soitin Telialle, mutta siellä ei näkynyt mitään ongelmia yhteyksissä. Painoin boksista resettia kynällä ja toimii paremmin kuin aiemmin.
 

Gostisbehere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia City of Brotherly Love

ALKOT aukeavat perjantaina 9.9. poikkeuksellisesti vasta yhdeksän jälkeen. Syynä on FASD-päivän kampanja, jonka tavoitteena on lisätä raskautta suunnittelevien ja odottavien äitien tietoisuutta alkoholin haitallisuudesta raskauden aikana.

Mukana kampanjassa ovat Alkon lisäksi myös R-kioskit ja S-ryhmän myymälät eli Prismat, S-marketit, Food Market Herkut, Alepat, Salet ja ABC:t ympäri Suomen.


Alkoholinmyynti aloitetaan kaikissa liikkeissä 9 minuuttia tavallista myöhemmin.


– Haluamme lisätä yleistä tietoisuutta raskaudenaikaisesta alkoholinkäytöstä asiallisesti ja syyllistämättä. Olemme iloksemme saaneet mukaan kampanjaan myös päivittäistavarakauppaa, Alkon vastuullisuuspäällikkö Marja Aho toteaa tiedotteessa.

– Kun äiti juo, sikiökin juo. Alkoholi on sikiön kehitystä uhkaava tekijä, johon odottava äiti voi itse vaikuttaa. Täysraittius raskausaikana riittää. Alkoholin käytön turvarajaa kun ei voida määritellä, Aho toteaa.



Nyt kyllä sorretaan isiä huolella..
Ei me isät olla paksuna joten antakaa sitä kaljaa shaatana.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Nyt kyllä sorretaan isiä huolella..
Ei me isät olla paksuna joten antakaa sitä kaljaa shaatana.
Jos ei pysty odottamaan 9. minuuttia kauempaa viinapulloa perjantaina niin kannattaa varmaan miettiä oman elämänsä realiteetteja.
 

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins

ALKOT aukeavat perjantaina 9.9. poikkeuksellisesti vasta yhdeksän jälkeen. Syynä on FASD-päivän kampanja, jonka tavoitteena on lisätä raskautta suunnittelevien ja odottavien äitien tietoisuutta alkoholin haitallisuudesta raskauden aikana.

Mukana kampanjassa ovat Alkon lisäksi myös R-kioskit ja S-ryhmän myymälät eli Prismat, S-marketit, Food Market Herkut, Alepat, Salet ja ABC:t ympäri Suomen.


Alkoholinmyynti aloitetaan kaikissa liikkeissä 9 minuuttia tavallista myöhemmin.


– Haluamme lisätä yleistä tietoisuutta raskaudenaikaisesta alkoholinkäytöstä asiallisesti ja syyllistämättä. Olemme iloksemme saaneet mukaan kampanjaan myös päivittäistavarakauppaa, Alkon vastuullisuuspäällikkö Marja Aho toteaa tiedotteessa.

– Kun äiti juo, sikiökin juo. Alkoholi on sikiön kehitystä uhkaava tekijä, johon odottava äiti voi itse vaikuttaa. Täysraittius raskausaikana riittää. Alkoholin käytön turvarajaa kun ei voida määritellä, Aho toteaa.



Nyt kyllä sorretaan isiä huolella..
Ei me isät olla paksuna joten antakaa sitä kaljaa shaatana.
@FASlapsi tykkää tästä.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
ALKOT aukeavat perjantaina 9.9. poikkeuksellisesti vasta yhdeksän jälkeen. Syynä on FASD-päivän kampanja, jonka tavoitteena on lisätä raskautta suunnittelevien ja odottavien äitien tietoisuutta alkoholin haitallisuudesta raskauden aikana.
Lappeessa paikallisen Alkon edustalla @FASlapsi jakaa nimmareita ja pamfletteja. Sekä tiskin alta Mensan jäsenkirjoja Jatkiksen tykkäyksiä vastan. Be there or be square!
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Kuinka monella teillä on oma päivä, ja vieläpä Wayne Gretzkyn pelinumeron mukaan valittu päivä? Ketä meitä nyt on, Eino Leino, Minna Canth, Sibelius, ja nyt myös minä.

Kun tuutte 9.9. myöhässä sieltä Alkosta, muistakaa vetää lippu salkoon ihan päin helvettiä, ja sen jälkeen käteen, ja sitten muistella minua, Mensa-kerholaista ja nelinkertaista Vuoden Jatkoaikalaista.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Mulla oli vähän sama viime viikolla. Soitin Telialle, mutta siellä ei näkynyt mitään ongelmia yhteyksissä. Painoin boksista resettia kynällä ja toimii paremmin kuin aiemmin.

Tässä modeemissa ei näy olevan reset-nappulaa ja ei ohjekirjassakaan ole sellaista puhe. Ja en nyt tiedä missä ongelma on, kun tosiaan älypuhelinkaan ei tällä hetkellä löydä nettiyhteyttä wi-fillä.

Johtojen liitännät on tarkastettu, laitteita on sammuteltu ja niin edelleen mutta mikään ei tunnu tuottavan tulosta. Aika voimaton olo alkaa tämän suhteen olemaan, ei tiedä oikein mitä tekisi ja mistä saisi apuakaan. Digiboksi on kuitenkin tärkeä laite minullekin, sen ympärillä kuitenkin pyörii elämä aika paljon kun olen kotona. Olo on kuin olisin nyt eksyksissä.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Onko sulla @vilperi laajakaista Telian kautta myös?

On juu. Sinne Telian helppiin en saa suoraan yhteyttä koska minulla on yhä siinä puhelinliittymässäkin jotain häikkää tai asetus joka estää sen kun sinne soittaessa sanoo että tästä liittymästä ei voi soittaa kyseiseen numeroon.

Telian asiakaspalveluun voin soittaa ja sieltä kautta saan yhteyden sitten Helppiinkin mutta tämä tapahtuu vasta huomisesta kello 9 lähtien. Chatista voi jotain apua saada.

Tässä vaan alkaa olemaan aika turhautunut olo, aika paljon tässä on kuitenkin jo yritetty kronata johtojen kanssa, käynnistetty ja sammutettu laitteita ja tarkastettu että johdot on oikein ja hyvin kiinni. Johtojen toimivuutta en ole tarkastanut ja ei sitäkään niin helposti edes tarkisteta kun ei ole varajohtoja.
 

Stevie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
On juu. Sinne Telian helppiin en saa suoraan yhteyttä koska minulla on yhä siinä puhelinliittymässäkin jotain häikkää tai asetus joka estää sen kun sinne soittaessa sanoo että tästä liittymästä ei voi soittaa kyseiseen numeroon.

Telian asiakaspalveluun voin soittaa ja sieltä kautta saan yhteyden sitten Helppiinkin mutta tämä tapahtuu vasta huomisesta kello 9 lähtien. Chatista voi jotain apua saada.

Tässä vaan alkaa olemaan aika turhautunut olo, aika paljon tässä on kuitenkin jo yritetty kronata johtojen kanssa, käynnistetty ja sammutettu laitteita ja tarkastettu että johdot on oikein ja hyvin kiinni. Johtojen toimivuutta en ole tarkastanut ja ei sitäkään niin helposti edes tarkisteta kun ei ole varajohtoja.
Lataa puhelimeen minun telia sovellus ja ota yhteyttä sitä kautta.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Lataa puhelimeen minun telia sovellus ja ota yhteyttä sitä kautta.

Ehdin ottamaan yhteyden chatiinkin mutta nyt digiboksi alkoi toimimaan taas siinä jutellessa. En nyt tiedä mikä tähän lopulta auttoi vai oliko syy jossain laajemmalla mutta pääasia että toimii taas. Ilo on ylimmillään kyllä.
 

Polemos

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nakkilan uimaseura Uivat Nakit
Jos on tietokone käytössä niin tv.telia.fi toimii edelleen. Näkyy samat kanavat kuin boxilla sekä tallennukset.
 

Pipolätkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Dallas
Pakko kyllä purkaa tätä vitutusta johonkin. Olen lopen kyllästynyt nykyiseen työhöni ja hainkin kesällä uusia töitä, jotka poikkeavat täysin nykyisestä. Pääsin haastatteluihin ja lopulta eräs yritys ilmoitti, että he haluavat palkata minut. Työ oli itselle todellinen lottovoitto ja juuri sellaista mitä oikeastaan kuvittelen haluavani. Ei vain ollut ihan varmaa milloin työ alkaisi ( että alkaako tyyliin kahden vai kolmen kuukauden päästä) ja lupasivat palata seuraavalla viikolla asiaan.

Tämä ei olisi mikään ongelma, koska minulla on niin paljon lomia ja ylitöitä pitämättä, että voisin jäädä vaikka samantein odottamaan sen pari kuukautta. En tietenkään halua irtisanoutua, ennen kuin on nimet paperissa.

No tosiaan tästä on nyt se kaksi viikkoa kulunut ja nyt olen viimeiset kaksi päivää yrittänyt soittaa kyseiselle henkilölle, joka ei vastaa soittoihini eikä edes soita takaisin! Omat työt nyt eivät tietenkään nappaa pätkääkään, koska on luvattu jo uutta työtä, mutta kun ei vittu viitsitä edes ilmoittaa mitään! Tekisi mieleni jo haistattaa vitut koko hommalle, mutta työ on oikeasti aivan unelma-ammattini oloinen.
 

D.Santon

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga.
Skuutit vituttaa myöskin monen muun asian ohella. Kaupungilla meinasi tulla törmäys, kun kulman takaa ilmestyy kolme (3) jonnea sen härvelin päällä energiajuomat kädessä ja heliumiäänellä vinkuen. "Vittu varo! Kato etees! Höhöhöö!" Ja matka jatkuu.

Huomaa myöskin käyttäjäkunnan (joiltain osin siis) arvostuksen ja suhtautumisen kyseisiin ihmiskunnan suurimpiin keksintöihin, kun monesti noita on heitelty katuojiin ja tienpenkkoihin. Paskaakos noista, kun eivät ole omia.

Mopoautoihin on onneksi/valitettavasti tottunut sen verran, ettei jaksa niin paljoa kiinnittää huomiota. Vituttavat toki, muttei niin paljoa kuin ennen. Tietysti kaikkeen tottuu ja niin edelleen.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Oles

koukku

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Skuutit vituttaa myöskin monen muun asian ohella. Kaupungilla meinasi tulla törmäys, kun kulman takaa ilmestyy kolme (3) jonnea sen härvelin päällä energiajuomat kädessä ja heliumiäänellä vinkuen. "Vittu varo! Kato etees! Höhöhöö!" Ja matka jatkuu.

Huomaa myöskin käyttäjäkunnan (joiltain osin siis) arvostuksen ja suhtautumisen kyseisiin ihmiskunnan suurimpiin keksintöihin, kun monesti noita on heitelty katuojiin ja tienpenkkoihin. Paskaakos noista, kun eivät ole omia.

Mopoautoihin on onneksi/valitettavasti tottunut sen verran, ettei jaksa niin paljoa kiinnittää huomiota. Vituttavat toki, muttei niin paljoa kuin ennen. Tietysti kaikkeen tottuu ja niin edelleen.

Sama asiaa kironnut useamman kerran ja olen tilanteessa antanut melko railakasta palautetta, johon jonnet ovat tietenkin vastanneet vittuilemalla takaisin. Ai että kun lauta tökkäisi kakspäällä johonkin katukiveen, kyllä harmittaisi vittupetterin etuhampaiden kunto.
 

Glove

Jäsen
Vituttaa kun taas huonosti nukutun yön jälkeen väsyttää ja tietää jo etukäteen, ettei tästä tule kovin hyvä päivä.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: KiVi

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, LHF
Kannattaa @Pipolätkä pitää kiinni ajatuksesta unelmatyö. Vaikkei mainitsemasi paikka sitä sitten jostain syystä lopulta tarjoaisikaan, niin kannattaa hakea sitä toisaalta. Ymmärrän vitutuksesi,ja itse jo kumartaisin perseeni heitä kohti, mutta sitä en toki kehoita sinun tekevän.
Itse teen unelmatyötäni nyt. Vaikka olisin ehkä voinut tehdä sitä aina, mutta enpä toki voi tietää että oisko se siltä loppupeleissä tuntunut.
Vaikea tosin kuvitella etteikö olisi.

Lapsena haaveena ja leikeissä mukana oli ajatus että minusta tulee isona semmonen joka ajelee rekkaa ja tekee ihmisille ruokaa siitä käsin. Muistan nämä leikit ja aatokset hyvin terävästi.
No kokkikouluja kävin ja vähän työksenikin niitä maistelin aikanaan. Ukkini, R.I.P tarjoutui maksamaan kaikenmualiman kortit ajeluihin h.autoa isommilla. Ei napannut. Ehkä jopa siksi etten halunnut hyväksyä hänen taloudellisia sijoituksiaan minuun. Oma ylpeys. Mutta Ukki oli elämää hienompi Mies. Halusi vaan auttaa kun oli mahdollista.

Eikä siinä. Aikalailla 20v. meni sitten muissa hommissa. Aikalailla fifty-fifty myynti- ja restaurointihommissa eli ihan duunarina, mutta tienashan noissa.
Aina on ollut kuitenki mukana se palo tehdä ruokaa ihmiselle. Viime kesänä otin työni oheen 1kk. työkokeilun keittiölle nähdäkseni miltä se niinku näyttäisi pitemmän päälle. Hyvältä näytti ja hetkittäin mietin mitä vittua mä tein 20 vuotta.
No ei siellä työhistoriassa mitään vitutuksia ole, mutta melkeen haluisin kuitenkin vittuuntua kun tähän ketjuun höpisen.
Kokeilun jälkeen en ole itselleni vakituista paikkaa haalinut, enkä sellaiseen ole valmiskaan, sillä ensinnäkin tykkään nyt juuri tästä että saan päättää milloin ja kenelle teen. Ja minä kyllä teen kun olen löytänyt nämä paikat ja tykkään kun hullu puurostaan.
Aika helvetin paljon teen töitä juuri nyt, mutta eipä haittaa kun se on mun elämä.

Muutama tunti sitten taas ajelin kotia hoivaamasta ihmisiä jotka olivat perjantaista asti armoillani,oikeasti hokien jälleen kerran
" Vittu mä tykkään tästä hommasta".
Pieni narsisti siellä kaiketi peilistä nykyään virnuilee, mutta kyllähän se ihmisen ihmiseltä saama suora ja välitön palaute vaan lämmittää kylmimmänkin mieltä. Sydäntä.

Oon tuota hokenut jo hyvän aikaa. Kuulostaa sairaalta jopa omassa päässäni, mutta tietämättä mitään enempiä niin ota koppia tehdä unelma työtäsi.

Amen.
 

KiVi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nanna Karalahti
Miksi Liigaosiossa pahoitellaan, jos käydään kirjoittamassa muun kuin oman suosikkijoukkueen osioon ja etenkin miksi osa sen joukkueen kannattajista on ohjaamassa toisen joukkueen kirjoittajaa ovista ulos? Tyhmää.

Sen ymmärrän, jos jotakin jankkaajaa pyydetään poistumaan uudelleen nussittavaksi.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Mopomiitit vituttavat ja tässä yksi syy siihen.


Mieleeni tulee vain kaksi hyvää asiaa noista miiteistä: nuoret pääsevät tapaamaan toisiaan ja lisäksi he pääsevät rassaamaan mopojaan. Sosiaalisten suhteiden ylläpitäminen on tärkeää nuorille ja samoin on myös teknisten laitteiden tunteminen ja korjaamienn. Muuta hyvää mopomiiteistä en pysty sanomaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös