Vitutusketju

  • 10 587 857
  • 56 164

Rygge

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Jaro
Viestin lähetti Hauptmann
F.A. cupin finaalista vielä:

Tyhmää, että ääni tulee ennen kuvaa. Hoopi sanoo etukäteen miten tilanteessa käy. Esim. "Ronaldon laukaus menee metrin ohi maalin.", vaikka TV-kuvassa laukaus on vasta lähdössä.

Sama. Mielenkiinnolla jo odotan, miten paljon ko. efekti vituttaa mahdollisessa rangaistuspotkukilpailussa. Todennäköisesti toimii tehokkaasti tappaen kaiken jännityksen.
 

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Vittu perkele saatana. Aina ei parempi joukkue voita. Joku saatanan Arschanal juhlii nyt kun tuomari jätti selkeän rankkarin puhaltamatta ja lisäksi pariin otteeseen pallo kävi tolpassa. Oli myös erikoinen tilanne kun pallo kaarsi maalin editse alle yläriman korkeuden. Siitä kuitenkin tuomittiin maalipotku koska avustava näki pallon menneen päätyrajan yli. Mielestäni tuossa tilanteessa jos pallo meni rajan yli niin se oli kyllä maali...
 

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Oikeus ei voittanut FA Cupin finaalissa. Sääli, että tuolla paskalla, mitä Arsenal esitti 120 minuuttia, voitetaan noinkin tärkeä pokaali. Parempi joukkue ei voittanut.
 

sweeney

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Alkoipa kesä miellyttävästi, jo hetken oireettomaksi valahtanut kohtuu kivulias ja ikävä tulehdus ilmestyi takaisin. Vahva antibiootti kuuri ja pääsykokeet siis odottavat... että silleen. JEE!
 

massimo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Devils, FC United of Manchester
Viestin lähetti Ikijokeri
Oikeus ei voittanut FA Cupin finaalissa. Sääli, että tuolla paskalla, mitä Arsenal esitti 120 minuuttia, voitetaan noinkin tärkeä pokaali. Parempi joukkue ei voittanut.

Juurikin näin! Aika halvalla ratkesi, mutta olihan ManUllakin aikaa 120min tehdä maali. Valitettavasti maalia ei tullut ja onni oli vastustajalla.

Vituttaa!
 

Cessi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM-liigan Siniviivat
vittu kun pitäis lukea tenttiin ihan sikana, mutta kesäduuni alkaa huomenna ja lukuajalle voi heittää hyvästit - ellei sitten yöunille, luultavasti jälkimmäisille, huoh.
Life sucks.
 

Hordi24

Jäsen
Suosikkijoukkue
Florida Panthers
Voi vittu.

Kitee - Oulu (9-4, 3-7, ?-?)

Ei voinu perkele Kitee olla lyömättä tota toisen jakson kolmatta jouksuansa, ei mitään väliä niille olisko lyöny vai ei, mutta kun sattumalta oli tulosvedossa 11-11.
Nythän tulos on tietenkin 12-11. Kerroin n.470.
Haistakaa vittu!

edit: vitutusta lisää edelleen kun sain kuulla osuneen tuloksen kertoimen: 1 723,93, v....
 
Viimeksi muokattu:

chewmeister

Jäsen
Suosikkijoukkue
Inter Milan, Kärpät, TPS, HJK, Barca, Penguins
Kyl hiukkasen vituttaa vahingos xboxin kovolta tuli poistettua 100 gigaa pelejä :( ei muutaku uudestaan niitä sinne hamstramaamaan no onneks se ei ollu edes ihan täynnäkään, mutta eipä se tässä paljoo lohduta.
 

Pikku Myy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Rakkaan ihmisen rakas ihminen kuoli. Koko yö meni puhelimessa kunnellen ja lohduttaen. Jokseenkin pieni olo, kun ei voi yhtään helpottaa toisen tuskaa, voi vaan olla. Nyt sitten koittanut koulussa puhua toisen puolesta, että se saisi jotenkin asiat täällä päässä selvitettyä, ettei kurssit mene vituiksi. En valita, mä tekisin ihan mitä vaan sen ihmisen puolesta, on vaan niin surullinen olo itselläkin. Ei paljoa tutkimusssuunnitelmat ja haastatteluraportit nappaisi.
 

Hordi24

Jäsen
Suosikkijoukkue
Florida Panthers
Haistakaa vittu vaan koko saatanan yyteeälläkin, voi vittu.
Sinne meni se viimeinenkin valonpilkahdus mun opinnoista kun ei ees jumalauta äikästä tuu kun a, JA CEENÄ LÄHETETTIIN
Voi vittu.
 

Gentleman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Ei tää o enää todellista!

Wittu asiakas muuttaa palaveri aikaa aina vaan uudestaan, nyt ehdotti jo että minä lähtisin saatana vielä Tornioon..

Ei muuten, mutta kun pitäisi päästä irti töistä jo tällä viikolla, että olisi edes viikko lomaa ennen uuden työn aloitusta.

EIKÖ TÄTÄ SAATANAN PROJEKTIA MUKA VOI SIIRTÄÄ KENELLEKÄÄN MUULLE?
 

Kinke-13

Jäsen
Suosikkijoukkue
Raitis Ivanans
Nimimerkki vladin valitus,ruikutus,ulina ja voivottelu joka saatanan ketjussa! Ja se maanantai!
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Minua harmittaa kun kaikki haukkuvat Kalea, ei ole oikein että kaikki on Kalen kimpussa, ajatelkaa nyt itseänne jos aina vaan sanottaisiin kengää kengää.

Haluaisin sanoa tukisanat Kalervo olet mies paikkalasi, koirat haukkuu ja karavaani kulkee.

Ja jos saat vapaalippuja seuraaviin Latvian kisoihin muista ystävää !

Nimim. veinikretski, Tallinn.

Ps, Osoitteen saa toimituksesta, ja mieluummin loppuottelu ja finaali lippuja+ hotelli.
 

scholl

Jäsen
Ron Dennis on kyllä uskomattoman ärsyttävä urpo. Jaksaa aina vain jauhaa siitä, että jokaisen suomalaisen pitäisi olla ylpeä Räkästä. Formuloissa on ihan sama, mikä passi kuljettajalla on. Se, että pärjääkö Räkä tai ei on yksi asia, mikä voi joitain ilostuttaa tai vihastuttaa tai olla yhdentekevää, mutta se, että joku englantilainen ammattikoululaisäijä pyrkii määräilemään sitä, mitä tämän kansakunnan pitää tuntea, on kyllä helvetti.
 

Evenuel

Jäsen
Suosikkijoukkue
ö-ö-ö
Mua sitten vituttaa ja ärsyttää ihmiset, jotka syövät suu auki ja siten mässyttävät.
Miten kukaan voi olla niin piittamaton kanssaihmisiä kohtaan, että pakottaa muut moisen julmuuden kohtaamaan?

Ja kun on kylässä, niin ei kehtaa asiasta mainitakaan...
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Vituttaa oma osaamattomuuteni.

Perjantaina kävin katsastuskonttorilla hakemassa bilikkaani kilvet. Kun ne eivät sopineet, soitin lankomiehelle tietäen, että sieltä tulee neuvo.

Neuvo oli, ettei suomalaiset kilvet sovikaan siihen suoraan, käy Hessumobiilissa hakemassa sovituskappaleet. Tänään kävin Hessulta hakemassa ne, mutta arvatkaapa osasinko siltikään asentaa kilpiä.

Väliaikainen ajolupakin menee tänään umpeen...
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Viestin lähetti Enye
Vituttaa kun koeviikko on alkamassa. Ruotsin opiskelu ei vain UPPOA! Paskat.
Vähän sama ongelma Pitkä Matikka ei uppoa!!!!!! Vitun koeviikko prkl!
 

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Vituttaa nykynuorten tapa tunkea esim. irc-keskusteluissa niitä hymiöitä tuhottomasti viestiensä jatkeeksi.

Näyttääkö tämä muka jotenkin hyvältä:

[23:33] Tauno_Tasalakki: Arvatkaa mitä mulle kävi tänää! :D:D:D:D:D:D
[23:33] Tauno_Tasalakki: Mä sain orgasmin, kun kattelin lepakkopokee koneel :D:D:D:D Voittex kuvitella :D:D

Huom. Kuviteltu teksti, pelkkä esimerkki. Tuota se joka tapauksessa on. Vitun rasittavaa luettavaa.
 

Troy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Steelers
Viestin lähetti Ikijokeri
Vituttaa nykynuorten tapa tunkea esim. irc-keskusteluissa niitä hymiöitä tuhottomasti viestiensä jatkeeksi.

Näyttääkö tämä muka jotenkin hyvältä:

[23:33] Tauno_Tasalakki: Arvatkaa mitä mulle kävi tänää! :D:D:D:D:D:D
[23:33] Tauno_Tasalakki: Mä sain orgasmin, kun kattelin lepakkopokee koneel :D:D:D:D Voittex kuvitella :D:D

Huom. Kuviteltu teksti, pelkkä esimerkki. Tuota se joka tapauksessa on. Vitun rasittavaa luettavaa.

Itse olen miettinyt myös tuota hymiöhommaa. Alkuun koin ne todella turhiksi, mutta sitten oli pakko alkaa käyttää, kun jengi ei muuten ymmärtänyt esim. huumorilla heitettyjä läppiä. Tuota teinien miljoonan hymiön systeemiä en tajua alkuunkaan. laittaisivat edes erilaisia hymiöitä perkele. Onkohan musta tulossa vanha, kun alan olla huolestunut Suomen tulevaisuudesta noiden armoilla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös