Vitutusketju

  • 10 589 941
  • 56 164
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Re: Kiukkuiset mummot ja papat

Viestin lähetti MouseInTheHouse
Minkä ihmeen takia mummojen ja pappojen pitää tulla kiukuttelemaan kauppoihin ja muihin vastaaviin paikkoihin?Perkele, kun joka päivä palaa hermot oikeasti ilkeisiin vanhuksiin. En yleensä ala itkemään julkisella paikalla mutta ton yllämainitun tapauksen jälkeen oli pakko rynnätä takahuoneeseen; valehtelijaksi haukkuminen ilman syytä muiden kuullen oli liikaa kaiken muun stressin päälle.

Tällaiseen käytökseen juurikin vanhusten kohdalla törmää usein, osa heistä on niin epäluuloisia, että jos sanot päivää, niin ne jää alaleuka tukinarujen varaan ihmettelemään, ettei se vaan yritä lompakkoa tai käsilaukkua viedä. Ärsyttää tällaiset ajattelemattomat paskiaiskääkät, joilla tuntuu omasta mielestään olevan oikeus muille äksyilyyn ja haukkumiseen.

Vittu poikkaria selkään ja samalla mitalla takasin...saatanan käppyrät.
 

Gleb

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Vituttaa paperiteollisuuden työtaistelu, ensi talven rahoja pitäisi olla kesätöissä tienaamassa, mutta töihin ei ole menemistä vaikka ei edes paperiliittoon kuulu.
 

Pärde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Colorado Avalanche
Satuin näkemään äsken vilauksen Sub TV:n "Anoppi"-ohjelmasta. Mikä vittu siinä on, että joka paikkaan pitää nykyään tunkea homoja, vain siksi, että nämä ryhmänä ovat just nyt 'in'. Minulla ei ole mitään ko. statuksen omaavia henkilöitä vastaan, kyrpii vain tuo "trendi". Tulee mieleen entisaikojen televisiosarjojen "kiintiöneekerit".
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Eilen otti päähän Tsekin voitto Kanadasta, mutta tänään olen taas normaalin onnellinen nuori aikuinen. Jos olisin ehtinyt finaalin jälkeen Jatkoaikaan, olisin kirjoittanut rumia ja perättömiä juttuja Tsekistä ja tsekkiläisistä, mutta koska päätin nukkua yön ylitse, tyydyin tänään vain leipomaan pellillisen sämpylöitä ja kuljeskelemaan boksereillani pitkin kämppää.
 

hansonbrother

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal
Viestin lähetti Gleb
Vituttaa paperiteollisuuden työtaistelu, ensi talven rahoja pitäisi olla kesätöissä tienaamassa, mutta töihin ei ole menemistä vaikka ei edes paperiliittoon kuulu.
Samoilla fiiliksillä, mulla tosin alkais varmaan pidempi, kuin pelkän kesän duuni.
 
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Vituttaa tämä sade. Olen joutunut tässä kulkemaan töissä polkupyörällä ja joka ikinen päivä se sadekuuro aamulla ja iltapäivällä aina kun olen matkalla. Nyt saa riittää, lahjoitan munamankelini Sudaniin tai jonnekkin muualle kuivalle alueelle paikalliselle poppamiehelle. Sen rakkineen kun kartanolle raahaa, niin varmasti tulee vettä taivaalta niinkuin Esterin perseestä. He piruparat tarvitsevat vettä enemmän kuin minä.
 
Lievän vitutuksen sai aamulla aikaan se kun lähetti toi mainosniput jotka torstaina pitäs jakaa. Siis vajaa 500 kpl jotain älyttömän paksuja mainoslehtiä. Ei saatana noita nippuja on lähes 20 tossa lattialla ja fillarillako ne pitäs jakaa? Äkkiseltään laskettuna ei tarvis tehdä kun 6 reissua että noi jakas. Kun jakopiirikin on eri missä asun. Ja autoahan ei meinaa millään saada lainaan. Hirveesti kun ei ihmisiä täältä vielä tunne. Ja mutsia tuntuu kiinnostavan ihan vitusti. Kai nuo muuten meniskin jos olis terve. Mutta kun venäytin selkäni jotain puoli vuotta sitten ja jalka kramppasi pahemman kerran pari kuukautta sitten. Ja isomman rasituksen jälkeen en kävele tai paljon muutenkaan liiku viikkoon. Niin ja se summa mikä noiden jakamisestahan on niin saatanan iso että sen takia kannattaa kärsiä. Tän keikan jälkeen luultavasti irtisanon itteni ja sanon muuttavani Kiinaan.
 

Troy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Steelers
Viestin lähetti tintti83
Lievän vitutuksen sai aamulla aikaan se kun lähetti toi mainosniput jotka torstaina pitäs jakaa. Siis vajaa 500 kpl jotain älyttömän paksuja mainoslehtiä. Ei saatana noita nippuja on lähes 20 tossa lattialla ja fillarillako ne pitäs jakaa? Äkkiseltään laskettuna ei tarvis tehdä kun 6 reissua että noi jakas. Kun jakopiirikin on eri missä asun. Ja autoahan ei meinaa millään saada lainaan. Hirveesti kun ei ihmisiä täältä vielä tunne. Ja mutsia tuntuu kiinnostavan ihan vitusti. Kai nuo muuten meniskin jos olis terve. Mutta kun venäytin selkäni jotain puoli vuotta sitten ja jalka kramppasi pahemman kerran pari kuukautta sitten. Ja isomman rasituksen jälkeen en kävele tai paljon muutenkaan liiku viikkoon. Niin ja se summa mikä noiden jakamisestahan on niin saatanan iso että sen takia kannattaa kärsiä. Tän keikan jälkeen luultavasti irtisanon itteni ja sanon muuttavani Kiinaan.

Mitä meilläpäin tuota mainosten jakoa seurannut niin aika usein joku nuori jannu käy kippaamassa mainokset suoraan lehtiroskikseen. Esim. porukoillani on käynyt aika usein, että ei ole mainoksia tullut ollenkaan. Pari kertaa joku jannu havaittu roudaamassa säkkikaupalla mainoksia roskikseen. Ei niinku sillä, että niissä mainoksissa hirveesti menettäs, mutta työmoraalin kannalta aika huolestuttavaa. Kuten muuten myös se, että mä kirjoittelen nyt tänne... :-/
 
Veikkaan ettei sitä kukaan tietäisi jos tosiaan kippaisin nuo mainokset johonkin roskikseen. Ilmeisesti en ole sittenkään niin paatunut että sellaista tekisin. Edellisen reissun olisin voinut kuitata ja ottaa rahat pois vaikken jakanutkaan. Mutta tuli kuitenkin ilmoitettua pomolle etten pysty jakamaan kun on jalka paskana. Tosin ne jaettavat mainokset ehti jo tulla ja niitä lojuu vieläkin tuossa kun eivät ole niitä pois hakeneet. No varmaan puolet olen kipannut niistä lehtikeräykseen mutta jotenkin ei vaan ilkeä kaikkia käydä kerralla sinne heittämässä. Veikkaan kuitenkin ettei kukaan yö uniaan menettänyt vaikkei tiimarin mainosta saanutkaan. Kai se on vielä tänään autoa kyseltävä lainaksi ettei sit perjantaina tarvi tänne kirjoitella että on selkä paskana ja vituttaa. No en ehkä Kiinaan muuta. Kun muutto Slovakiaankin on kesken. Jokunen vuosi sitten uhkasin muuttaa slovakiaan jos suomi häviää lätkän mm-kisoissa oliko se nyt välierissä slovakialle. Ja hävishän se. Jaa enpä avaudu enempää kun ei edes liiemmin vituta. Vielä.
 

Luke

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mikä vitun 372,85 € + alv. 22% ? Paskaako se veroton hinta ketään kiinnostaa. Se siinä oleellista on, että mitä joutuu maksamaan. Ja lopullista hintaa ei tietenkään mainita missään, joten sen saa jokainen ihan omassa päässään laskeskella. Mitä seuraavaksi? 8,30 € + alv. 22% + materiaalikulut + rahti + työntekijöiden palkat + ruotsinlaivalla ryypätyt ja nussitut edustuskulut.

Ei tää nyt oikeesti niin hirveesti vituta, mutta ihmettelempä vaan.
 

Siivu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Habs, Ilves
Veikkaan ettei sitä kukaan tietäisi jos tosiaan kippaisin nuo mainokset johonkin roskikseen.

Tjaa-a. Täällä Hämeen suunnalla on/oli tapana soitella satunnaisesti jakelualueen koteihin ja kysyä, ovatko mainokset löytäneet perille asti. Muutaman kaverin tiedän 90-luvulla saaneen saavillisen paskaa niskaan kun mainokset olivat eksyneet johonkin soramontulle, tms.
 

Emilio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Newcastle
Jostain syystä minua vituttaa tänään pelattava Uefa-cupin finaali. Joukkueistako sitten johtuu....
 

The Hawks

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, FC Jazz, SBS Masku
Mua vituttaa formulat. Tai lähinnä jatkuvat spekulaatiot siitä voittaako Räikkönen mestaruuden vai ei. Fakta on kuitenkin se että vaikka McLaren on ollut nyt nopea niin samalla tavalla on Renukin ja kokonaisuutena se on ollut alkukauden paras talli. Vitut se Kimi mitään voittaa.

Niin ja mulle on yksi maku pärjääkö Räikkönen vai ei. Häkkisen ollessa mukana bisneksessä jaksoin vähän jännittää Mikan puolesta mutta Kimin suhteen on ihan yhdentekevää. Tulevista mahdollisista kuskeista Kovalaista voisi sympatiseerata, mutta Rosbergin Nicoa ei todellakaan!

EDIT: Tuohon mainoshommaan vielä. Tiedän kyllä mitä se vitutus on kun näkee että lähetti on tuonut joku kymmenen pinkkaa eri mainoksia kämpän eteen, jossa odottavat lajittelua ja jakamista. Olen nimittäin joskus aikanaan niitä hommia kokeillut. Se homma todellakin on perseestä! Ja palkka ei ole juuri mitään.

Itse jaoin ne pois kohtuullisen tunnollisesti, okei välillä oli kuitenkin pientä otteen lipsumista havaittavissa..

Se täti joka valvoi meidän jakamista oli kaikenlisäksi melkoisen syvältä hänkin.
 
Viimeksi muokattu:

RV16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chilinakit ja muu paskansyönti
Vitun porot vie mestaruuden taas. Ainoo hyvä asia että menee pk-seudun ulkopuolelle. Vittujen vittu.
 

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Viestin lähetti RV16
Vitun porot vie mestaruuden taas. Ainoo hyvä asia että menee pk-seudun ulkopuolelle. Vittujen vittu.

Eiköhän tuo Oulu ala hiljalleen nousta samalle tasolle pk-seudun kanssa? :)

Kärpät on nykyisin kyllä todellinen 90-luvun lopun Jokerit. Noh, money talks.
 

Yuppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Україна
Viestin lähetti Olkku
#14 Vittu, että ottaa pattiin, tällä hetkellä.

Sama. Ärh
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Haistapa sinä verottaja iso paska! Vuosikaudet olen ollut veroehdotuksen piirissä ja aina on tullut tähän mennessä palautusta, millon enemmän, millon vähemmän. Mutta nyt se pentele tipautti luukusta kirjeen, jossa lukee että mätkyjä tulee 222 euroa. Saatana, ensi jouluna meikämanne menee anelemaan almuja pelastusarmeijan joulupadasta.
 

metsänpeikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Kansaneläkelaitos; pidän teistä kaikista valtavasti.

Ja erityisesti siitä maailman hitaimmasta, elämäänsä kyllästyneestä tädistä, joka ei itsekään tiedä asioista yhtään mitään, ja joka puhuu niin perkeleen hiljaa, että joka lauseen jälkeen saa kysyä "Anteeksi mitä?", ja joka ei voi sanoa asioita niin kuin ne ovat, vaan kiertelee ja kaartelee miljoonan mutkan kautta.

Mukavaa, että minulla kului tänään vain yksi tunti muutaman hassun paperilapun palauttamiseen. Konttorissanne on todella nautinnollista istuskella ja viettää laatuaikaa.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Viestin lähetti metsänpeikko
Kansaneläkelaitos; pidän teistä kaikista valtavasti.

Tulisitko paremmin toimeen ilman kyseistä instanssia? Sinulla saattaa olla oikeus johonkin tukiin, mutta ei suinkaan velvollisuutta hakea niitä.
 

metsänpeikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Viestin lähetti pernaveikko
Tulisitko paremmin toimeen ilman kyseistä instanssia? Sinulla saattaa olla oikeus johonkin tukiin, mutta ei suinkaan velvollisuutta hakea niitä.

Niinpä. Olet aivan oikeassa. Kiitos tästä muistutuksesta. Taidan sittenkin pitää kyseisestä instanssista oikein kovasti.

Ja sitten pidän vielä oikein valtavasti lisää, kun hommaavat sinne luukuilleen sellaisia ihmisiä, jotka pystyvät työnsä hoitamaan, ja sitten varsinkin, kun oikeasti myöntävät niitä tukia sellaisille, jotka niitä saattavat vaikka tarvitakin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös