Vitutusketju

  • 10 567 663
  • 56 146

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Vituttaa PSV:n karmaiseva tappio. Miten vitussa nuo saatanan spagetinrunkkaajat aina onnistuu tuossa?! Nyt on sitten taas todellinen jalkapallon irvikuva tiedossa finaalissa: Liverpool - Milan... 0-0 ja pilkuilla jompikumpi vie, aivan vitun sama.

Oliko tänään jokin kiekkopelikin?
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Vittu mikä urheilun mahalasku taas ollut. Haistakaa kaikki vittu! Ja saatana vaikka sen Westerlundin perkelee voisin silpoa saatana paljain käsin, rusikoisin sen toisenkin silmän muodottomaksi! Vitun Quasimodon irvikuva! Vitun löysät kiekkoilijat, jotka ei voita ainuttakaan kaksinkamppailua! Jos ikinä olen noin löysä kun pelaan vaikka petankkia niin en tiedä mitä tekisin perkele!
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Vittu... pitäis tehdä yhtä jos toistakin mutta kun ei pysty keskittymään ja paneutumaan mihinkään kunnolla, on tämäkin olotila!

vlad.
 

Redalert

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Ozzy Osbourne,Black Sabbath
Voi helvetin kuustoista !
Rupesi eilen oikein kunnolla vituttamaan tuo Suomen surkea peliesitys Ruotsia vastaan ! Mitä kauheaa Mikki hiiri-meininkiä ! Missä on sisu ja asenne !? Ihan kauheaa katseltavaa kokonaisuutena, eikä kaksi edellistäkään ottelua olleet millään lailla oikein hyvää peliä. Pitäisi olla hyviä kovan luokan pelimiehiä ja maalivahteja, mutta paskanmarjat ! Hirveitä mokia, kaatuiluja kriittisissä tilanteissa, kiekon menetyksiä suoraan vastustajalle, maalivahdin haparointia ja söhellystä ja liikaa typeriä jäähyjä.
Kyllä meinasin sulkea television jo ennen matsin loppua, niin paljon otti päähän. En sitä sitten kuitenkaan tehnyt, vaan katsoin ottelun kunnialla loppuun saakka. Meni syteen tai saveen, niin kyllä minä ainakin uskon ja kannatan loppuun saakka. Se vain täytyy todeta, että tuollaisella paska pelillä ei pitkälle pötkitä ! PALJON on muututtava, jos meinataan tosissaan taistella mestaruudesta ! Nyt tarvitaan sitä kunnon Suomi Finland-perkele-asennetta ! Tsemppiä, sisua, asennetta ja ryhtiä Leijonat ! Ei tuollaista paskaa jaksa kukaan katsoa ! Ja jäähypenkiltä niitä otteluita ei edelleenkään voiteta ! Ja mielestäni maalin suulle pitäisi laittaa Bäckström, sekin voisi herättää joukkuetta... Nyt Suomi, peliä perkele !
Ja vaikka Martti Servoa inhoankin, niin tähän loppuun sopii hyvin siteerata häntä... " Mikä on kun ei taidot riitä, mikä on kun ei onnistu ? " Sitä sopii miettiä.
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Olin eilen pelaamassa kiekkoa Suomen pelin aikaan ja ehdin kotiin kolmanneksi eräksi. Uskomatonta perseilyä!
Ei kai se Erkka voi olla tuohon syy? vai onko ne pelaajat oikeasti noin vammaisia? vittu mitä perseilyä.

Jos tuo kaikki on kiinni valmentajasta, niin voi perkele sitten sitä Kummolaakin. Yksi saatanan inisijä valittaa että valmentaja huutaa. Sitten lähdetään kotiin maailmankisoista ja itketään lehdessäkin sitä. voi vittu.. sitten Summasella kenkää kun se kiusaa pelaajia. vittu kun koko Suomen kansa tietäisi totuuden, niin muuttuisi monella ääni kellossa. ei pelkästään maailmancupista vaan parista muustakin turnauksesta.

Summanen takaisin! vittu.
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Viestin lähetti B1
Olin eilen pelaamassa kiekkoa Suomen pelin aikaan ja ehdin kotiin kolmanneksi eräksi. Uskomatonta perseilyä!
Ei kai se Erkka voi olla tuohon syy? vai onko ne pelaajat oikeasti noin vammaisia? vittu mitä perseilyä.


Kolmas erähän oli Suomelta näennäisesti hyvää peliä kahteen ekaan verrattuna. Että siinä mielessä purkautumista en oikein ymmärrä.

Minua vituttaa vaan se, että Ruotsi oli eilen oikeasti niin perkeleen paljon parempi. Ehkä se Suomikaan ei oikeasti ollut niin paska, parempaan ei vaan ole mahdollisuuksia.
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Viestin lähetti repe_joke
Kolmas erähän oli Suomelta näennäisesti hyvää peliä kahteen ekaan verrattuna. Että siinä mielessä purkautumista en oikein ymmärrä.

Tarkoitin koko peliä kokonaisuutena. Pätkittäin hyviä suorituksia, kuten kuulemma ekassa erässä. Kokonaisuutena paskaa. Voi sanoa että World Cup meni niin hyvin, niin tälläinen on nyt sitten täyttä paskaa. Toki pelaajat vaihtuneet lähes 90-prosenttisesti, mutta onko sitten Erkan pelitapa sellainen, mikä ei vaan riitä.
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Viestin lähetti B1
Tarkoitin koko peliä kokonaisuutena. Pätkittäin hyviä suorituksia, kuten kuulemma ekassa erässä. Kokonaisuutena paskaa. Voi sanoa että World Cup meni niin hyvin, niin tälläinen on nyt sitten täyttä paskaa. Toki pelaajat vaihtuneet lähes 90-prosenttisesti, mutta onko sitten Erkan pelitapa sellainen, mikä ei vaan riitä.

Totuuden nimissä tuskin Ramikaan ois eilen saanut leijonista voittoa irti ruoskittua. Joukkue ei päätä huimaa, joten ei pidä odottaa liikoja.
Muutenkin koko joukkueesta kertoo se paljon, että suurimmat tähdet Timonen ja O.Jokinen pelaa enemmän tai vähemmän loukkaantuneena.
 

Turnipsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Olli "0+1" Jokinen, Ville "1+0" Peltonen. Suomen maajoukkueen kantava tutkapari MM 2005 -kisoissa.

Tulee ihan mieleen legendaarinen 1-ketju, Helminen, Jokinen, Peltonen.
 
Viimeksi muokattu:

bunghole

Jäsen
Viestin lähetti B1
Tarkoitin koko peliä kokonaisuutena. Pätkittäin hyviä suorituksia, kuten kuulemma ekassa erässä. Kokonaisuutena paskaa. Voi sanoa että World Cup meni niin hyvin, niin tälläinen on nyt sitten täyttä paskaa. Toki pelaajat vaihtuneet lähes 90-prosenttisesti, mutta onko sitten Erkan pelitapa sellainen, mikä ei vaan riitä.

Erkan peluutusta en ymmärrä ollenkaan. Alkusarjan kaksi ensimmäistä peliä Tanskaa ja Ukrainaa vastaan varmistellaan ja pelataan suurimmaksi osaksi kahdella ketjulla! Norrena oli epävarma Ruotsia vastaan, mutta Erkan tuntien ei olisi ihme vaikka Nikke aukoisi luukkua myös perjantaina! J.Jokinen on pelannut loistavasti ne vähät vaihdot joita on saannut pelata ja ihme olisi ellei Erkka tajuaisi antaa Jussille enemmän peliaikaa.

Kannattamani liigajoukkue ei vaikuta kyseisiin avautumisiin.
 

JanJ

Jäsen
Eilen olin ihanan mukavassa seurassa peliä katsomassa. Ilta venyi ja venyi koska oli niin viihtyisää.

Tänään taas "arki". Vittuilua ja suunsoittoa ja haukkumista ja valehtelemista jne jne jne jne.

Hirteen tekis mieli joskus.
 

Sakallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
AC Oulu
Joskus on vain niin vaikea ymmärtää toista.

Enpä jaksa muuta sanoa.
 

roni3

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Laura Ruohola
Viestin lähetti Sakallio
Joskus on vain niin vaikea ymmärtää toista.

Ja vittu lisään tuohon, että jos noita lapsia ei olisi, niin gt lähtis autotallista renkaat vinkuen ihan vittu eri suuntaa kun toi saatanan ajatusten tonava.
Kuinka joku voi helvetti olla niin saatanan kusipää.
Menis johonkin, ottais itseään niskasta kiinni ja rimpuilis vähän aikaa!!
 

Troy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Steelers
Viestin lähetti repe_joke
Joo koulu varmaan ilmottaa, että et enää opiskele, mutta milloinka on sitten eri juttu.
Kyllä nuo asiat kannataisi itse hoitaa, että ei tarvitse sitten oman saamattomuuden takia vitutusketjuun purkautua.
Tosin nuo valtionlaitokset on siitä perseestä, että siellä tekee eri ihmiset päätökset maksuista ja eri ihmiset ottaa vastaan eroilmotukset. Ja maksut lähtee automaationa ennen kuin kolmas ihminen kerkee kirjata koneelle, että niitä ei enää pitäisi lähteä.

Valtionlaitostenkin kanssa tulee kyllä toimeen, kun viitsii itse huolehtia, että asiat hoituu. Onhan ne vähän kankeita systeemejä välillä, mutta niistäkin yleensä selviää, kun potkii virkailijaa vähän perseelle.
 

JanJ

Jäsen
Viestin lähetti roni3

Ja vittu lisään tuohon, että jos noita lapsia ei olisi, niin gt lähtis autotallista renkaat vinkuen ihan vittu eri suuntaa kun toi saatanan ajatusten tonava.
JUURI NÄIN.

Huoh. Pakenen todellisuutta humalaan. Aloitanpa tuossa kun viinakauppa aukeaa.
 
Vituttaa, kun olen niin ujo, etten kehtaa mennä juttelemaan baarissa miesten kanssa! Eilenkin keräsin rohkeutta, kun oli just mun oloinen tyyppi ihan vieressä vaikka kuinka kauan, mutta kun ei pysty, niin ei pysty. Koitin keksiä vaikka mitä sanottavaa, mutta kaikki kuulosti ihan tyhmältä. Kirjoitin puhelinnumeronikin paperille ja annoin sen kaverilleni, kun lähdin käymään jossain muualla. Sanoin, että antaa mun numeron sille, jos se lähtee. No sitten, kun menin takaisin, jätkä oli edelleen siinä aika lähellä ja mun numeron oli antanut sille joku mun kaverin jätkäkaverin kaveri. Joopa joo... Siitä jätkästä varmaan kuuluu jotakin. Todennäköisesti se luulee, että se on mun kaverin numero, joka veti siinä jotain ihme showta koittaessaan saada mut juttelemaan sille. Pitäis kyl koittaa vähän rohkaista mieltään!

Sit kotimatkalla (kaverin luo) törmättiin vielä yhteen heppuun (serkun miehen veli, joka on mua varmaan 7 vuotta nuorempi). Se olis kovasti halunnut mun viereen nukkumaan, mut kaveri ei oikein lämmennyt ajatukselle. Varsinkin, kun se tietää, että serkkuni ei siitä tykkäisi. Vähän ottaa päähän sekin, ettei voi pitää kivaa jonkun kanssa, jotta ei suututtaisi sukulaista.
 

tombraider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Viestin lähetti Vecchia Volpe
Sit kotimatkalla (kaverin luo) törmättiin vielä yhteen heppuun (serkun miehen veli, joka on mua varmaan 7 vuotta nuorempi). Se olis kovasti halunnut mun viereen nukkumaan, mut kaveri ei oikein lämmennyt ajatukselle. Varsinkin, kun se tietää, että serkkuni ei siitä tykkäisi. Vähän ottaa päähän sekin, ettei voi pitää kivaa jonkun kanssa, jotta ei suututtaisi sukulaista.


Kaverisi ei ymmärrä, että pesä on tehty jakoa varten. Kyllähän laissakin puhutaan pesänjaosta. Eli mielestäni olet oikeassa hauskanpidon suhteen ja se on varsin luonteva tapa päättää ilta.
Eikun tänään vaan uutta kumia radalle ja rohkeesti vaan juttelemaan äijäitten kanssa. Miehethän eivät odota mitään henkevää ja viisasta keskustelua, vaan tirskunta ja tyhjäpää-talk saavat aikaan helpponakki- ilmiön, jolloin varmistat mukavan ja urheilullisen loppuillan.

p.s. Ei se järvi soutamalla kulu
 

Carlos

Jäsen
Viestin lähetti tombraider
Eikun tänään vaan uutta kumia radalle ja rohkeesti vaan juttelemaan äijäitten kanssa. Miehethän eivät odota mitään henkevää ja viisasta keskustelua, vaan tirskunta ja tyhjäpää-talk saavat aikaan helpponakki- ilmiön, jolloin varmistat mukavan ja urheilullisen loppuillan.

Naisilla on se hyvä puoli, että heidän ei ole ikinä vaikeaa löytää seuraa baarista. Kysyt yksi kerrallaan jokaiselta kiinnostavan näköiseltä mieheltä: "Moi, lähetkö mun luokse ottamaan pari ja harrastamaan kiihkeää seksiä?" Huonoimmassakin mahdollisesti kuviteltavissa olevassa tapauksessa viimeistään kolmas mies suostuu, riippumatta siitä onko joku varattu vai nou. 90% tapauksista tärpännee heti laakista.
 

OneBigRed

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Maajoukkueosion ämmämäinen kaakatus. Ei kehtaa edes osallistua.

Suomi häviää yhden pelin, ja kaikki loppu. OJ on paska, Norrena ei ole maalivahti, kaikki on paskoja, valmentaja on ruma, valmentaja on kyvytön, ja Kummola on läski. Ja PS. Ruutu on ämmä.

Pahempaa joukkohysteriaa en ole nähnyt sitten CNN-lähetysten 9/11.

Mitäs sitten jos Suomi sattuukin voittamaan sen seitsemännen pelin, ja vaikka pari seuraavaa? Tuulipuvut viuhuu ympäri niin että ilmasto vaihtuu ja tulee takatalvi?

Lisäksi palstaa rikastuttavat jokakeväiset "Olen seurannut palstaa jo vuosia, mutta nyt vasta uskalsin rekisteröityä/Olen uusi asiakirjoittaja"-hemmot, jotka rekisteröityvät tuossa huhtikuun puolessa välissä, asianaan lähinnä kertoa kuinka "Suomi on huono, suomalaiset juntteja, ja olen aina kannattanut Itä-Timoria".

Tämä flametus kuitenkin uppoaa vuodesta toiseen.
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Viestin lähetti OneBigRed
Maajoukkueosion ämmämäinen kaakatus. Ei kehtaa edes osallistua.

Suomi häviää yhden pelin, ja kaikki loppu. OJ on paska, Norrena ei ole maalivahti, kaikki on paskoja, valmentaja on ruma, valmentaja on kyvytön, ja Kummola on läski. Ja PS. Ruutu on ämmä.

Pahempaa joukkohysteriaa en ole nähnyt sitten CNN-lähetysten 9/11.

Mitäs sitten jos Suomi sattuukin voittamaan sen seitsemännen pelin, ja vaikka pari seuraavaa? Tuulipuvut viuhuu ympäri niin että ilmasto vaihtuu ja tulee takatalvi?

Lisäksi palstaa rikastuttavat jokakeväiset "Olen seurannut palstaa jo vuosia, mutta nyt vasta uskalsin rekisteröityä/Olen uusi asiakirjoittaja"-hemmot, jotka rekisteröityvät tuossa huhtikuun puolessa välissä, asianaan lähinnä kertoa kuinka "Suomi on huono, suomalaiset juntteja, ja olen aina kannattanut Itä-Timoria".

Tämä flametus kuitenkin uppoaa vuodesta toiseen.

Maajoukkue osiossa tosiaan on pieni "tuuletus" käynnissä.
Itse taisin olla ensimmäinen joka puuttui Jokisen huonoihin otteisiin. Enpä arvannut millainen haloo siitä nousi.

Hauska seurata mielipiteitä, jos Suomi tänään voittaa.
Täällä tuntuu porukka vaihtavan mielipiteitä useammin, kun sukkiaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös