Vitutusketju

  • 10 566 946
  • 56 146

koukou

Jäsen
Suosikkijoukkue
KK
Re: Oma rauha

Viestin lähetti ervatsalo
Niin, juuri mikäänhän ei voita sitä kun aamulla herää, hipsii keittiöön ja läväyttää puolijäykällä kullilla tiskipöytään, niin että tärähtää. Tämän jälkeen kun lataa kahvinkeittimen ja juo kunnon sumpit, niin jo on kumma, jos ei päivä lähde käyntiin.

Mikäli moista harrastaisi muiden nähden, niin hulluna pitäisivät.

Täältä tähän
Kyllä mä harrastan vaikka en yksin asukkaan. Ja sivusta katsojat tykkäävät vain kun "puran" puolijäykkyyden tiskipöytään, enkä sivusta katselijaan.
 

Vesuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vyborg Jesters
Re: Oma rauha

Viestin lähetti ervatsalo
Mikäli moista harrastaisi muiden nähden, niin hulluna pitäisivät.
Uskoisin, että varsin monet pitävät hulluna, vaikka eivät ole tuota rituaalia paikanpäällä todistamassa.
 

koukou

Jäsen
Suosikkijoukkue
KK
Viestin lähetti irGGu
Omat laskut maksan itse, kaikki bensat, auton korjauskulut, puhelinlaskut, lehtitilaukset ym. Sähkön ja veden isi nyt hoitaa tässä samalla, onneksi. Uskoisin että jos tämä olisi kerrostalokämppä joutuisin noihinkin osallistumaan. Minä siivoan, minä tiskaan, minä pesen pyykit, kuuraan ikkunat, teen ruuan, haravoin, teen pihatyöt ym. ym.
Ja kaikki nämä pystyy maksamaan 20€/pv tuloilla?
Sinullehan jäisi rahaa ja vapaa-aikaa vielä käteenkin kun asuisit yksin.


Vituttaa säälittävän vittuilun yritys.
 

Troy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Steelers
Viestin lähetti irGGu
Nämä kaikki pystyy maksamaan 20 euron päivätuloilla. Ei tuota ongelmia.

Rahaa ja vapaa-aikaa tuskin jäisi sen enempää. Ja sitäpaitsi, mitä sillä rahalla ja vapaa-ajalla edes tekee jos tykkää elää näin?

Opiskelu-/työpaikka on kyllä vahvasti hakusessa, jompaankumpaan jos pääsisi olisi asiat huomattavasti paremmin, mutten silti todellakaan aio omaan kämppään muuttaa yksin kuin pakon edessä.

No siis hommahan muuttui täysin kun kerroit asumisestasi. Jos käytännössä asut yksin ja oma rauha on niin mikäs siinä sitten ollessa. Ilman muuta kannattaa pesiä mahdollisimman halvalla.
 

Pee

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Viestin lähetti scholl
Silloin kun olin 18v, käytettiin pikkutakkia ja jos ei ollut nahkakenkiä, käännytettiin kotiin vaihtamaan kengät. Se on fakta.

Onneksi tällaisista sairaista pukeutumiskoodeista on nykyään päästy eroon.

Viestin lähetti ervatsalo
Niin, itseäni vituttaa ihmiset, jotka tulevat kertomaan toisille, mitkä asiat saavat vituttaa ja kuinka paljon.

Sama. Vituttanut aina. Ja vituttaa aina.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Ja minä kun olen kironnut välillä Porin ruuhkia, niin Tampereen ruuhkat sai pienen porilaispojan pään pahasti sekaisin. Kyllä, tuli tänään käytyä Mansesterissa, muuten oli ihan kiva reissu, mutta tuo neljän ruuhka oli aika kokemus.
 

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sinivalkokeltainen
Viestin lähetti Arnold
Ja minä kun olen kironnut välillä Porin ruuhkia, niin Tampereen ruuhkat sai pienen porilaispojan pään pahasti sekaisin. Kyllä, tuli tänään käytyä Mansesterissa, muuten oli ihan kiva reissu, mutta tuo neljän ruuhka oli aika kokemus.
Suosittelisin nim. Arnoldin Nykin reissua, auton vuokrausta ja Manhattanin ruuhkia. Tuntuu sen jälkeen pieneltä. Ja minä olin eilen Tampereella klo 16 enkä ollut mitään ruuhka havaitsevinani. En edes niillä teillä jotka menivät kohti Porin tietä...

PS: milloin ja missä Porissa on ruuhkia?
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Ei kaikkia allekirjoittaneen juttuja kannata ottaa nyt aivan kirjaimellisesti.

Joka tapauksessa vitutti hieman jonotella Tampereelta poislähtiessä.
 

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sinivalkokeltainen
No, mun viesti nyt oli huumorilla kirjoitettu. Eihän tuo jonossa seisominen ikinä mukavaa homma ole. Jotta aiheeseen (=vitutukseen) päästäisi niin esitettäkööt kysymys. Vituttaa kun erään ison yrityksen edustaja lupasi maksaa tietyn korvauksen minulle 2 viikkoa sitten "mahdollisimman pian." Kysynkin että kuinka kauan tämä "mahdollisimman pian" on kun ei rahoja näy?
 

bunghole

Jäsen
Viestin lähetti Pee
Onneksi tällaisista sairaista pukeutumiskoodeista on nykyään päästy eroon.



Sama. Vituttanut aina. Ja vituttaa aina.

Älä nyt Pee ala löysäilemään!

Sunhan pitäs olla aina kaikessa vastaan! Ei nyt aleta mielistelemään! Onko Pee rakastunut vai mistä tuollainen muutos? Onko joku saanut tietää kaverin salasanan tänne? Ei tuollaista paskaa voi syntyä Pee:n näppiksellä! Kokoa nyt mies itsesi ja asennetta siihen touhuun! Sun ois pitäny kommentoida jotain tyyliin "Ei sua nyt tuollanen voi vituttaa! Kuules ku kerran jyppilässä..." Eihän tästä mikään hyvävelikerho saa tulla! Pitää nyt joku olla joka laittaa vastaan jokaisessa asiassa outoakin oudompiin argumentteihin vedoten!

Mihin täällä ollaan menossa?! Vittu mua huvita kohta enää yhtään mikään..
 

mtmela

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Keltainen #27. Kajaanin Hokki.
Viestin lähetti ervatsalo
Niin, olen hämmentynyt. Olen samaa mieltä schollin kanssa.

Täältä tähän

Koin eilen saman ilmiön, kyseessä oli tämä baareihin mennään ryyppäämään eikä pelehtimään ajatus. Olin niin hämmentynyt, että kesti vuorokauden hyväksyä ajatus. Eikä asia edes minua vituta.
 

Cougar

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Detroit Red Wings
Viestin lähetti Arnold
Ei kaikkia allekirjoittaneen juttuja kannata ottaa nyt aivan kirjaimellisesti.

Joka tapauksessa vitutti hieman jonotella Tampereelta poislähtiessä.
Ei pidä mutta silti tämä teksti tähän.

Mikäli ikinä Helsingissä olet ruuhka-aikaan ajanut, niin ehkä tiedät mitä todelliset ruuhkat ovat? Helsingissä ne kuitenkin ovat selvästi lyhyempiä kuin vastaavalla liikennemäärällä muissa kaupungeissa. Lisäksi Helsingissä ihmiset ovat sisäistäneet sen, että kun valot vaihtuvat, niin sitä lähdetään joukolla liikkeelle eikä odoteta, että se edellä oleva on ajanut tietyn matkan (10 metriä) ja vasta sitten sopii itse lähteä liikkeelle. Sorry kärjistys mutta useimmissa muissa kaupungeissa näin tuntuu asia olevan.

Stadissa kun ajaa niin kaistanvaihtokin sujuu parissa sekunnissa verrattuna esimerkiksi jyvälän ajajiin jotka eivät anna tilaa kuin erittäin harvoin. Ja silloinkin kyseessä on erittäin harvinainen tapaus. On tietysti myös ammattiautoilijoita, jotka väläyttävät valoja oikealla hetkellä - tossa on tilaa - ja heitä kiitänkin suuresti. Asenteissa tiettyjen osalta on kuitenkin paljon tarvetta muutokseen – myös itselläni.

Cougar.

PS. Tämä vituttaa, kun muualla ajaa.
 
Viimeksi muokattu:

Iceman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Vituttaa

Pörssiyhtiö tuottaa voittoa ja kasvattaa liikevaihtoa. Tämä ei kuitenkaan riitä yhtiön johdon mielestä osakkeenomistajille joten aloitetaan tuloskunnon tervehdyttämistoimet. Yhtenä keinona on työn siirtäminen alhaisemman kustannusten maihin. Lienee järkevää yhtiön kannalta mutta ei juuri nyt lämmitä kun olen pian taas tilanteessa että tarvitsee löytää uusi parittaja IT -huorauksen jalossa toimialassa. Vituttaa.
 

Vakio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Man City
Viestin lähetti Cougar
Lisäksi Helsingissä ihmiset ovat sisäistäneet sen, että kun valot vaihtuvat, niin sitä lähdetään joukolla liikkeelle eikä odoteta, että se edellä oleva on ajanut tietyn matkan (10 metriä) ja vasta sitten sopii itse lähteä liikkeelle. Sorry kärjistys mutta useimmissa muissa kaupungeissa näin tuntuu asia olevan.


Cougarin kirjoitus on täyttä asiaa. Tämä on vitutaanut minuakin jo yli 20 vuotta. Varsinkin kesällä tulee ajeltua paljon eräässä n. 20.000 asukkaan pikkukaupungissa ja liikenne on siellä uskomatonta penailua. Risteyksissä käännytään niin hitaasti, että normaaliin stadin rytmiin tottunut joutuu seisomaan jarrulla, ettei aja perään. Ylipäätään risteyksestä ei voida kääntyä tai ajaa suoraan yli, ellei risteävää tietä mahdollisesti lähestyvään autoon ole vähintään kilometri etäisyyttä. Valoista ei osata lähteä liikkeelle. Ykköstä aletaan hakea sieltä Ladan vaihdelaatikosta siinä vaiheessa kun vihreät ovat jo aikoja sitten vaihtuneet jne.

Eikä ne ole ne etelän mökkiläiset, jotka siellä matelee, koska sama meno näkyy olevan talvellakin.
 

Kaiser Soze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rontti's potatoes, whiners and wankers
Viestin lähetti Vakio
Eikä ne ole ne etelän mökkiläiset, jotka siellä matelee, koska sama meno näkyy olevan talvellakin.

Niin, landella kun ei ole päätön kiire minnekään, kuten oravanpyöräisessä kaupungissa.
Landella on aikaa jopa sanoa naapurille päivää ja vaihtaa muutama sananen. Kaupunkilaisethan eivät tunnetusti ehdi tuollaisia junttimaisia toimintoja suorittamaan, vaan koko ajan täytyy painaa kissan kokoinen vaahto perseessä.

Ettei se asenne vain olisikin kaupunkilaisella pielessä?

K
 

Vakio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Man City
Viestin lähetti Kaiser Soze
Niin, landella kun ei ole päätön kiire minnekään, kuten oravanpyöräisessä kaupungissa.
------

Ettei se asenne vain olisikin kaupunkilaisella pielessä?

K

Se on huomattu, että kiire siellä ei ole minnekään. Toisaalta, jos stadissa ajettaisiin noin, työmatkaliikenteeseen menisi tunti kauemmin kuin nykyään ja saastepäästöt olisivat vielä huomattavasti nykyistäkin pahemmat.
 

Kaiser Soze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rontti's potatoes, whiners and wankers
Viestin lähetti Vakio
Se on huomattu, että kiire siellä ei ole minnekään. Toisaalta, jos stadissa ajettaisiin noin, työmatkaliikenteeseen menisi tunti kauemmin kuin nykyään ja saastepäästöt olisivat vielä huomattavasti nykyistäkin pahemmat.

Niimpä. Maassa maan tavalla, kaupungissa kaupungin tavalla ja landella landen tavalla.

Kaupunkilainen ei sisäistä landen tapoja ennekuin asuu landella. Sama pätee maalaiseen kaupungissa. Stadiin muutettuani olen itsekin vasta sisäistänyt ajatuksen rullaportaiden oikeassa reunassa seisomisesta. Landella kun on ihan sama, vaikka istuisi jakkaralla keskellä portaita. Niin kiire ei kenellään ole, ettei jaksaisi odottaa.

K
 

Troy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Steelers
Omassa kaupungissa liikenne sujuu noihin ruuhka-aikoihin ihan sujuvasti siinä mielessä, että silloin siellä ei niitä ajotaidottomia juuri seassa ole. Sen sijaan päiväsaikaan liikkuminen täällä maaseudun läheisyydessä on hiukan riskaabelia ja joskus vähän hermojakin rassaa.

Tuosta pääkaupunkiseudun työmatkaliikenteestä sanoisin sen verran, että sillä hermojen menettämisellä ja puskurissa roikkumisella ei se liikenne siitä yhtään nopeudu. Tietenkin pitää ajaa sujuvasti ja riittävällä nopeudella, mutta sellainen hermorauniomainen auton hyökkyyttäminen ja torvensoittelu ei auta kenenkään asiaa.

Itse myöhästyn mieluummin vaikka vähän töistä ja otan rennosti työmatkalla kuin menetän hermoni jo ennen töiden alkua.
 

emppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, ja ne muut pikku seurat.
Viestin lähetti tahtookirjoittaa
Vituttaa KELA

Koskakohan sitä oppis kusettamaan Kelaa...
asumistuet jäi tulematta ja näin ollen kusi koko vappu!
Rahaongelmat on perseestä...jää ens kuun vuokra siitä hyvästä maksamatta! FUCK...
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Viestin lähetti HN
Seuraavat Jatkis-fraasit vituttavat:

* "mutta mutta ..."

* "Itsehän ..."

* "Niin, ..." -aloitus

* "HMV"

* "fyysisyys"


... Nyt sitten joku valopää vastaamaan tähän avautumiseen tosi-älyttömän-hassunhauskasti käyttämällä viestissään noita kaikkia fraaseja!


Niin, mutta mutta itsehän olen sitä mieltä, että fyysisyys on HMV.

Ei mua itseä vituta nyt mikään, ehkä tuleva krapula sunnuntaina.
 

Untitled

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen Maajoukkue
Vitun Helsingin Sanomat

.. Menivät ostamaan Radio Helsingin. Lisää hittikanavia?

Tähänkö se menee

"Radio Hesarin parhaat hitit 13.00-14.00. 95.2 MHZ"

Eminem
Anastacia
Antti Tuisku
Linking Park
K-Maro
50 Cent
Hanna Pakarinen
Britney Spears
Jennifer Lopez
Usher
Avril Lavingne
Destinys Child
Nelly
 

Pikku Myy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo, tää ihottuma on kyl ihan selkeesti sivuoire tosta sun lääkekuurista tohon toiseen ihottumaan. Joo, ei tähän kyl voi määrätä mitään lääkettä ennen kuin sä oot syöny sen edellisen kuurin. Kauas sulla on sitä jäljellä, ai kaks kuukautta, just joo. Onhan se joo vähän ikävää niin, koita nyt kuitenkin olla raapimatta sitä. Ai kutisee vai, no laita vaikka jotain perusrasvaa ja vältä auringonottoa. Tuu sitte uudestaan kun oot sen edellisen kuurin syöny loppuun.

Ngh!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös