Suosittelisin nim. Arnoldin Nykin reissua, auton vuokrausta ja Manhattanin ruuhkia. Tuntuu sen jälkeen pieneltä. Ja minä olin eilen Tampereella klo 16 enkä ollut mitään ruuhka havaitsevinani. En edes niillä teillä jotka menivät kohti Porin tietä...Viestin lähetti Arnold
Ja minä kun olen kironnut välillä Porin ruuhkia, niin Tampereen ruuhkat sai pienen porilaispojan pään pahasti sekaisin. Kyllä, tuli tänään käytyä Mansesterissa, muuten oli ihan kiva reissu, mutta tuo neljän ruuhka oli aika kokemus.
Viestin lähetti Pee
Onneksi tällaisista sairaista pukeutumiskoodeista on nykyään päästy eroon.
Sama. Vituttanut aina. Ja vituttaa aina.
Viestin lähetti ervatsalo
Niin, olen hämmentynyt. Olen samaa mieltä schollin kanssa.
Täältä tähän
Ei pidä mutta silti tämä teksti tähän.Viestin lähetti Arnold
Ei kaikkia allekirjoittaneen juttuja kannata ottaa nyt aivan kirjaimellisesti.
Joka tapauksessa vitutti hieman jonotella Tampereelta poislähtiessä.
Viestin lähetti Cougar
Lisäksi Helsingissä ihmiset ovat sisäistäneet sen, että kun valot vaihtuvat, niin sitä lähdetään joukolla liikkeelle eikä odoteta, että se edellä oleva on ajanut tietyn matkan (10 metriä) ja vasta sitten sopii itse lähteä liikkeelle. Sorry kärjistys mutta useimmissa muissa kaupungeissa näin tuntuu asia olevan.
Viestin lähetti Vakio
Eikä ne ole ne etelän mökkiläiset, jotka siellä matelee, koska sama meno näkyy olevan talvellakin.
Viestin lähetti Kaiser Soze
Niin, landella kun ei ole päätön kiire minnekään, kuten oravanpyöräisessä kaupungissa.
------
Ettei se asenne vain olisikin kaupunkilaisella pielessä?
K
Viestin lähetti Vakio
Se on huomattu, että kiire siellä ei ole minnekään. Toisaalta, jos stadissa ajettaisiin noin, työmatkaliikenteeseen menisi tunti kauemmin kuin nykyään ja saastepäästöt olisivat vielä huomattavasti nykyistäkin pahemmat.
Viestin lähetti tahtookirjoittaa
Vituttaa KELA
Viestin lähetti HN
Seuraavat Jatkis-fraasit vituttavat:
* "mutta mutta ..."
* "Itsehän ..."
* "Niin, ..." -aloitus
* "HMV"
* "fyysisyys"
... Nyt sitten joku valopää vastaamaan tähän avautumiseen tosi-älyttömän-hassunhauskasti käyttämällä viestissään noita kaikkia fraaseja!
Viestin lähetti Pikku Myy
Joo, tää ihottuma on kyl ihan selkeesti sivuoire tosta sun lääkekuurista tohon toiseen ihottumaan. Joo, ei tähän kyl voi määrätä mitään lääkettä ennen kuin sä oot syöny sen edellisen kuurin. Kauas sulla on sitä jäljellä, ai kaks kuukautta, just joo. Onhan se joo vähän ikävää niin, koita nyt kuitenkin olla raapimatta sitä. Ai kutisee vai, no laita vaikka jotain perusrasvaa ja vältä auringonottoa. Tuu sitte uudestaan kun oot sen edellisen kuurin syöny loppuun.
Ngh!