Vitutusketju

  • 10 558 394
  • 56 140

MarkusMaggot

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaljaliigalaiset
Ei vittu minkälaisen vitutuksen voi yksi ihminen saada aikaan. Muutenkin ihmissuhteiden kannalta sitä on niin täydessä nollatilanteessa ja täynnä kysymysmerkkejä omista ajatuksistaan ja tunteistaan, että kiinnostipa ihan vitusti kuunnella mitä kuuluu sellaisen ihmisen elämään, jonka haluaa unohtaa ihan täysin muutenkin.

Jotenkin tää kuitenkin kuvaa mun elämää kaikin puolin. Liian helppoa ei voi mitenkään olla, yhden asian kun saa edes näennäisesti hyvään kuntoon, niin johan sitä rakoilua alkaa löytyä joltain toiselta nurkalta.

Saatana.
 

entti7

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Team Harrier
Mistä helvetistä osa ihmisiä ammentaa käytöstapojaan? Olin eilen kohtuulliseen ruuhka-aikaan jonottelemassa junalippuja kun eräs keski-iän ohittanut frouva päätti tulla eteeni jonossa. Ei siinä mitään, jos tilanne olisi ns. härdelli-tasoa, mutta kun ei; jono oli ihan selkeä ja tämä frouva ehti säätämään huoneessa jo tovin ennen kuin päätti tulla suoraan minun eteen jonoon. Mitä vittua, miten voi ja mikä oikeutta käyttäytymään noin törkeästi. Eihän minunkaan elämä ole muutamasta minuutista kiinni, mutta missä helvetissä on käytöstavat? Vai oikeuttaako ikä/sukupuoli/vähäjärkisyys/vast. elämään niinkuin pellossa. Olin niin hämmästynyt tästä täysin törkeästä käyttäytymisestä etten edes avautunut tälle pellelle!

Se tanan aivokääpiö on tänään satavarmasti istumassa meikäläisen paikalla kun iltapäivällä hyppään junaan. Lupaan hänelle permiksen suoristuttavaa palautetta, oppiipahan olemaan!
 

Janiz80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Vai oikeuttaako ikä/sukupuoli/vähäjärkisyys/vast. elämään niinkuin pellossa. Olin niin hämmästynyt tästä täysin törkeästä käyttäytymisestä etten edes avautunut tälle pellelle!

Sappi alkaa kiehumaan täälläkin, ymmärrän täysin mistä puhut. Henkilökohtaisesti eniten vituttaa päältä viidenkympin olevat ihmiset, useimmiten rouvashenkilöt. Jostakin ovat elämänsä aikana onnistuneet niin perkeleellisen määrän katkeruutta, että se on sitten hyvä purkaa julkisesti. Tällainen henkilö on yleensä nenänvarttaan pitkin maailmaa seuraava, ryppyinen ja naama norsunsukupuolielimen muotoisena. Heille on tullut jostakin käsitys, että korkeampi ikä = korkeampi kasti.

Tämän iän saavuttaessasi sinun ei siis tarvitse
-tervehtiä ketään
-vastata tervehdykseen
-olla ystävällinen
-noudattaa yhteisiä sääntöjä (jonottaminen!)

Tunnet silti oikeuden arvostella muiden käyttäytymistä ja puhut lähipiirillesi vuosia siitä nuorukaisesta, joka kerran tulistui sinulle rautatieaseman jonossa "vaikka minä en tehnyt mitään".

Pöyristyttävää.
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Siirsin tuolta otteluseurantaketjusta tänne, koska kuvannee tunnetilaa paremmin:

En tiedä olenko ainoa, mutta jotenkin rasittavaa kuunneltavaa tuo Osku Grönman? Olematta siis sen enempää kummankaan tänään pelaavan joukkueen puolella. Muutoinkin kaverista jäänyt mm. JKL:n kirjoitteluistaan sellainen olo, että pitää aina itseään hieman parempana näihin "peruskiekkoilijoihin" verrattuna. Muistaa aina mainita opiskelevansa psykologiaa yo:ssa (jääkiekkoilijalle ehkä harvinaista, mutta normi-ihmiselle...) sekä NHL-"uransa" jotakuinkin joka lauseessa. Erityisesti tämä ilmeisesti opiskelujensa alkuvaiheen pakertaja kokee tuon psykologiataustansa tekevän hänestä suurenkin analyytikon ihmisen psyykkeeseen. Tämä siis ihan IMO, mutta kuitenkin.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Vitun jokerit! Olis nyt tehnyt sen maalin varsinaisella peliajalla tai sitten ei ollenkaan. Köyhälle maistuisi 65 euroa! Vituttaa muutenkin tuo joukkue niin helvetisti!
 

Näsä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Clarke Wilm, Teppo Numminen
Mennyt ihan ohi. Kenestä on kyse? Minä en yhtään Turkulaista siellä huomannut.

Tuomas "Osku" Grönman siellä selostamossa kommentteja lateli.
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Vittu. Vitun lihasnykäykset saatana. Todella rasittavaa.
 

Jape

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Huitasin juuri vahingossa pyyhkeellä olutpullon kylpyhuoneen lattialle, vittu. Olihan siinä kuuraamista kun pientä sirua oli siellä sun täällä. Eipä ole himassa kovin usein olutpullot hajoilleet, kun pöydältä laminaatille/matolle on kivuttomampi pudota kuin pesukoneen reunalta klinkkerilaatalle.

Lasipullot jo museoon kiitos.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Hahaha :) Miten vaan. On muuten oikeesti vitun rasittavaa. Hommasin tänään magnesiumia tohon vaivaan. Saa nähdä onko siitä mitään apua vai pitääkö mennä lekuriin avautumaan.

Heh, onks noi lihasnykäykset samanmoisia mitä miula tulee kun käy nukkumaan, että yhtäkkiä jalka tempasee ittensä asennosta A asentoon B kun taikaiskusta?
 
Hahaha :) Miten vaan. On muuten oikeesti vitun rasittavaa. Hommasin tänään magnesiumia tohon vaivaan. Saa nähdä onko siitä mitään apua vai pitääkö mennä lekuriin avautumaan.

Katos, katos, Sherminatorilla sama vaiva kuin meikässä. Todellakin tuo on ihan vitun rasittavaa. Tuosta sydämen vierestä on itseäni ottanut viime aikoina. Tosin joskus olen kyllä miettinyt, että onko sydämessä jotain vikana, mutta kyllä se lihaksesta melko varmasti ottaa. Meinaan sydämen lyönnit on ihan normiluokkaa.

Ja tuota magnesiumia olen itse tuohon ottanut viime aikoina ja tullut siihen tulokseen, että ei siinä enää niin paljon nykimistä ilmene kuin silloin ennen magnesiumin käyttöönottoa.
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Heh, onks noi lihasnykäykset samanmoisia mitä miula tulee kun käy nukkumaan, että yhtäkkiä jalka tempasee ittensä asennosta A asentoon B kun taikaiskusta?

Ei oikeastaan. Mulla nuo nykäykset on sellaisia että ne saattaa tulla koska tahansa ja minne tahansa. Katotaan auttaako tuo Magnesium. Toivottavasti.

Jomppa! Mulla on kanssa ollut rytmihäiriöitä. Muutaman kerran olen käynyt EKG:ssä mutta mitään sen vakavempaa ei pitäisi olla. Joku sivuääni siellä kummittelee mutta sen ei pitäisi kuitenkaan tappaa. Ainankaan vielä tässä iässä.

Voi vittu. Nyt kävi nykimään persettä.
 

julle-jr

Jäsen
Ehkä kannattaisi ostaa tölkkiolutta niin välttyisi tältäkin vitutukselta.
Eli jos nimim. Jape nyt ostaisi tölkkiolutta, niin hänen rikkomansa lasipullo palaisi tilaan ennen rikkoontumista ja näin ollen pullon sisältö olisikin nautittavissa, eikä kylpyhuoneen klinkkerilattialla myöskään olisi lasinsiruja?
 

JHOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Vituttaa tuo Bluesin perseily kyllä niin paljon, että pakko oli himaan tulla. Huhhuh.

Kiitos Ekille ja muille Bluesin miljoonamiehille, jotka ette saa tehtyä varmoista maalipaikoista tusinavahdin taakse yhtään maalia.

Kiitos ja anteeksi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös