Mistä helvetistä osa ihmisiä ammentaa käytöstapojaan? Olin eilen kohtuulliseen ruuhka-aikaan jonottelemassa junalippuja kun eräs keski-iän ohittanut frouva päätti tulla eteeni jonossa. Ei siinä mitään, jos tilanne olisi ns. härdelli-tasoa, mutta kun ei; jono oli ihan selkeä ja tämä frouva ehti säätämään huoneessa jo tovin ennen kuin päätti tulla suoraan minun eteen jonoon. Mitä vittua, miten voi ja mikä oikeutta käyttäytymään noin törkeästi. Eihän minunkaan elämä ole muutamasta minuutista kiinni, mutta missä helvetissä on käytöstavat? Vai oikeuttaako ikä/sukupuoli/vähäjärkisyys/vast. elämään niinkuin pellossa. Olin niin hämmästynyt tästä täysin törkeästä käyttäytymisestä etten edes avautunut tälle pellelle!
Anteeksi mutta en ymmärrä tätä vitutusta. Tuohan on mukavin mahdollinen tilanne mitä kuvitella saattaa. On helppoa ohittaa rouva ja kohteliaasti ilmoittaa, että luukulle pääsee saapumisjärjestyksessä. Tähän voi tietysti sarkastisesti sitten lisäillä kommentteja näkökyvystä tai ymmärryksestä kohteliaasti hymyillen. Nyt kaikki pojat kaivakaa pientä rohkeutta ja toimikaa irl nettiin kirjoittamisen sijasta niin teidän yli ei joka paikassa kävellä. Muistakaa, että tuollaiset arkipäivän konfliktit voi hoitaa sen kummemmin kiihtymättä ilman huutamista ja polven sijoittamista naamatauluun. Suu on hyvä väline jos sitä käyttää vaikkapa puhumiseen.
Vituttaa niin saatanasti. Kiitos hei.Vituttaa.
Ei varmasti mukavin tilanne, mitä kuvitella saattaa. Hyvä pointti kuitenkin, ja olen samaa mieltä. Sinänsä samastun kyllä edelliseenkin kirjoittajaan, jota tuo vitutti. Vituttaa minuakin, suunnattomasti. Minulla on vain tapana tehdä asialle jotakin, juuri tuo sarkastinen kommentointi kyseisen henkilön havainnointikyvystä tms toimii. Se pitää hyvin kierrokset itsellä kohtalaisissa lukemissa, ja ne karkaavat vasta silloin, jos henkilö itse ei huomaa väistyä.
Vituttaa muuten selän takana mutiseminen ja kyräily. Jos edellä oleva on mielestään rikkonut sääntöjä, niin miksi siihen ei voida reagoida kuin sisäisesti? Se ihme mutina ei kuulu edes mummoille, jotka mielellään tuota päivittelyä harrastavat. Jospa nuorempi sukupolvi oppisi ilmaisemaan tunteitaan paremmin, olisi itselläkin taatusti parempi olo. Ei sitten tarvitsisi kotonakin vielä siitä puhista.
Yksi itseä huvittava tapa on olla yliasiallinen tällaisia etuilijoita käsitellessä. Tyyli "Anteeksi rouva, ette huomanneetkaan että tässä takana onkin jonoa?" -tyylinen heitto vaatii jonkin verran pokan pitelemistä, mutta onhan se sen arvoista.
Yksi itseä huvittava tapa on olla yliasiallinen tällaisia etuilijoita käsitellessä. Tyyli "Anteeksi rouva, ette huomanneetkaan että tässä takana onkin jonoa?" -tyylinen heitto vaatii jonkin verran pokan pitelemistä, mutta onhan se sen arvoista.
Kyllä on vituttanut. Ei vaan ole jaksanut avautua vielä, mutta nyt aion. Tämä kesäaikaan siirtyminen. Vaikka se on yksi vaivainen tunti, mutta saa kyllä sellaisen tokkuran aikaan että vitutusta pukkaa. Muutenkin viikonloppuna unirytmi oli mitä sattui ja sitten vielä se tunnin riisto sunnuntaiaamusta. Nyt tuntuu, että stressaantuu aivan mitättömistäkin jutuista, keskittymiskyky on olematonta ja väsyttää aivan älyttömästi. Vittu!Mitä vittua, ketään ei muka oo vituttanu yli puoleen vuorokauteen! VITTU.
vittuun kaikki.