Vitutusketju

  • 10 564 691
  • 56 146

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Muutaman kerran oppitunnilla saanut huomautuksen siitä, mutta ei voi pitää suljettunakaan kun tarvitsee usein nopeasti puhelinta.

Hehe, olisi mukavaa saada lisätietoja tästä sinun "tarpeestasi." Asiahan ei minulle kuulu, mutta opettajallesi se todellakin kuuluu.

Tiedät aivan hyvin itsekin, että mitään oikeata tarvetta kesken oppitunnin sinulla ei ole. Jos muijasi on raskaana tms, niin voit varmaankin kertoa siitä opettajalle. Jos kyse on jonkun ihmisen menehtymisen odottamisesta, niin se ehtii kyllä odottaa sen pienen hetken välituntia.
 
Viimeksi muokattu:

Tommy

Jäsen
Suosikkijoukkue
#17
Harvoin vituttaa, mutta tämä jatkuvien keskinkertaisten naislaulajien esiintulo ja radiosoitto. Ei jaksa yhtään kun kaikki kuulostaa paskalta ja samalta.

Katri Ylander, Jenni Vartiainen, Siiri Nordin, Irina, Jippu.
Uskomatonta paskaa, ei jaksa enempää.
 
Viimeksi muokattu:

jussi_j

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
....
Katri Ylander, Jenni Vartiainen, Siiri Nordin, Irina, Jippu.
Uskomatonta paskaa, ei jaksa enempää.

Auta vitutkseesi sen verran, että Jenni on sentään hyvinkin pantavan näköinen nainen, vaikka sitten laulaisi samalla. Onko se muten oikeasti lesbo, jos on, niin sitten kyllä vituttaa.
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Vituttaa, kun Tommy ei näytä esimerkkiä keskinkertaisille naislaulajille ja ala itse huippu naislaulajaksi. Yrittäisi edes.
 

Miksu00

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Auta vitutkseesi sen verran, että Jenni on sentään hyvinkin pantavan näköinen nainen, vaikka sitten laulaisi samalla. Onko se muten oikeasti lesbo, jos on, niin sitten kyllä vituttaa.

Eihän se mikään lesbo ole, eikös sillä ollut jossain vaiheessa lähes 50-vuotias äijä? Nätti tyttöhän tuo on, vaikka gimmelin aikaan vielä ehkä vähän nätimpikin.
 

jussi_j

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mistäs tämmönen päätelmä juontuu, ei kait vaan Ihmisten edessä -piisistä, jonka on sanoittanu Teemu Brunila.
Nimenomaan, yksi kaveri sanoi, että lesbobiisi ja eukko on varmaan kanssa. Kun sanoja kuunteli, niin eihän se ihan idiootti johtopäätös olisi.

Eihän se mikään lesbo ole, eikös sillä ollut jossain vaiheessa lähes 50-vuotias äijä? Nätti tyttöhän tuo on, vaikka gimmelin aikaan vielä ehkä vähän nätimpikin.

Ja vielä vanhemmista miehistä diggailee ....
 

=ihmiskilpi=

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, HABS (kaappi-Tuto)
100e

100e onkin vähän rahaa kun pesukoneen korjaaja tulee huomisaamuna paikalle kun muija laittoi pesukoneeseen TYYNYN! joka tietenkin hajos ja sitä saatanan pumpulia on joka paikassa ja pumppua tukkimassa. Ei tonne pääse tonne pesukoneen sisälle joku ihmeen kuusiokolotyyppinen erikoisavain tietenkin tarvittaisiin... nooh antaa soittaa ja maksaa. mä lähden salille.
 

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Blues-HIFK telkkarista alkamassa, Keller kokoonpanossa ja hyvä peli tulossa. Kuvaa ei vaan näy, ääni kyllä kuuluu. Ei paljon taas vituta.
 

jessie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Vituttaa tyhjänpäiväinen (?) mustasukkaisuus, johon syyllistyn tällä kertaa itse. Ahdistava olo ja ikävät mielikuvat pyörii päässä. Yleensä en tämmöiseen sorru, nyt vaan erinäisten syiden vuoksi on mokoma vaiva päässyt iskemään.

Tähän tuskin auttaisi edes tukeva känni.
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Vituttaa ja oikein huolella. Mikä voi miehessä olla vikana. Nyt en kyllä jaksa itseäni, en sitten yhtään. Heti yhdestä lauseesta iski armoton vitutus ja masennuksen sekainen tunne. Voisi kyllä sanoa, että jo oli aikakin. Johan tässä oltiin muutama kuukausi lähes täydellisessä maanisessa tilassa...
 

kamik

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
1191,44 syytä vitutukseen kolahti kirjeenä Kelalta. Sama luku euroina pitää maksaa takaisin, syynä liian kovat ansiot opiskeluaikana.

Joo rikastuin kesätöillä, voi vhittu.
 
B

Brenahan

Vituttaa IFK:n ylivoima ja Lasse Korhonen. Näiden lisäksi vituttaa eräs jalankulkija, joka tyhmäili tänään oikein kunnolla.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Näin ylioppilaskirjoitusten aikana vituttaa vanhempien jatkuva negatiivinen huomauttelu siitä etten pääse välttämättä läpi tiettyjä aineita, eikä tule sen takia ylioppilaaksi. Olisi ok jos tämä toistuisi harvoin mutta joka ikinen päivä useita kertoja.

Lisäksi sama jatkuu kun mietin mahdollisia tulevia opiskelupaikkoja. "Ei sun papereilla sinne pääse". Kesätöitäkin olen hakenut ja etsinyt tässä viime aikoina mutta silti tulee jatkuvasti huomautuksia siitä miten täytyisi yrittää enemmän. Hemmetti ei se niin helppoa ole saada töitä.

Onneks pian on syksy ja toivottavasti oma kämppä.

Mites jos kerran sanot niille kovaan että "Muumioilla ei oo mielipidettä"?

Ei varmaan muuta mitään, mut ehkä ilmeet piristää.
 

Tombe76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Vituttaa kun kello on niin vähän. Nukkumatti meinaa tulla väkisin vierailulle, mutta kun ei oikein kehtaisi duunissa nukkua. Minkäs mahtaa kun on niin idiootti ettei malta nukkua päivällä.

Onneksi työmatka on lyhyt (3min), ei ehdi nukahtaa rattiin. Sitäkin tuli 5 vuotta harrastettua moottoritiellä. Ilman ajatusta joka aamuyö duunin jälkeen 70km suoraa kolmostietä, eikä kotona muistanut oikein mitään Nurmijärven jälkeen... Ja jos junalla on teininä nukkunut paikallisliikenteessä aseman ohi, niin autollakin on kerran tullut nukuttua rampin ohi. Ei ole ylpeilyn aihe, mutta oli kieltämättä aika ihme fiilis kun tajusi olevansa jo seuraavalla rampilla...
 

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
Vituttaa, kun eilinen peli oli mitä oli (Tappara-TPS) Mutta ennen kaikkea vituttaa C2 katsomossa istunut joku v*tun ongelmaperhe.. Takanani istui siis Isä, poika ja äiti. Eihän siinä muuten mitään, mutta olisitte kuullet mitä törkeyksiä poika päästi suustaan.. (ikää about <10 v.) Poika vaan huuteli ihan mitä sattuu ja kelle sattuu, ei tainnut edes tietää ketä siellä pelaa. Sattuiko joku muu kuulemaan. Jos istuit siellä C2 (oikea??) katsomossa, niin et voi erehtyä henkilöstä..
 

ilman sukkia

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Brax: Viinan hinta ylös lasten suojelemiseksi
Viinan hinnan jojoilu/poliittinen päätöksenteko. Kyllähän tässä "kokeilussa" taas yllättävän pitkään menikin, että pystytään myöntämään faktat. Kuka hyötyy siitä että alkoholi ns. halpaa? On ihmisiä jotka juovat kaikki rahansa, maksoi se mitä tahansa. Turha kuvitella että siitä oopperalippuun jäisi rahaa kun alkoholin hintaa lasketaan.
 

DevLdr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saipa, Hifk, Vancouver C.
Vituttaa Stadin pysäköinnin valvonta!! Tai oikeastaan lappuliisojen asenne.
Parkkeerasin tänään puolihuolimattomasti, kiiressä autoni liian lähelle suojatietä, olin kuitenkin hakenut kiltisti pysäköintilipukkeen.

Autolle palatessani, löysin auton lisäksi elämäänsä ilmeisesti kypsyneen parkkipirkon kirjoittamassa minulle pikavoittoa. Alkuhämmästykseltäni kysyin, että mikähän mahtaa olla ongelmana?

Vastaus kuului jotakuinkin seuraavasti: " Ongelmana on liikenneturvallisuuden vakava vaarantaminen, tällaisista asioista opetetaan kyllä jo autokoulussa". Tämän jälkeen lappuliisa ojensi lappunsa ja sanoi ole hyvä. Tokaisin hämmentyneenä, ilmeisen lakoniseen sävyyn, "kiitos". Niin eiköhän LL ala korottamaan ääntään ja esitelmöimään minulle, ettei tarvitse olla ivallinen että töitä tässä vaan tehdään....

Sappeni kiehuessa tokaisin vain että hyvää päivänjatkoa ihmisten päivien piristämiseen itse valitsemallanne tiellä.

Ei saakeli, myönnän että autoni oli väärin parkkeerattu, mutta toivottavasti en näe noita luomakunnan ihanuuksia ihan hetkeen uudelleen, voi olla että on hienoinen asennevamma muotoutumassa...
 

dee_snyder

Jäsen
Suosikkijoukkue
JJK
Vituttaa, vituttaa todella paljon. En ymmärrä kuinka yksi ihminen (Mrs. Big) voi vieläkin saada minun (Carrie) pääni sekaisin, kai se on oikeesti mentävä lääkärin puheille että saisi joillain lääkkeillä elämään edes jonkinlaista otetta...
 

Saikka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhmät ihmiset ja epähauskat läpät.
Vituttaa, vituttaa todella paljon. En ymmärrä kuinka yksi ihminen (Mrs. Big) voi vieläkin saada minun (Carrie) pääni sekaisin, kai se on oikeesti mentävä lääkärin puheille että saisi joillain lääkkeillä elämään edes jonkinlaista otetta...

Sorry, en mä voi sille mitään että mä oon näin saatanan komea ja ihana.

Vituttaa tällä hetkellä suhteellisen rankasti pitkävedon kuseminen. Iloisin mielin tuossa katselin että aijai, päälle 150e oli tullut, ennenkuin aloin tarkastelemaan lappuani. Toisin kuten piti, olin laittanut epähuomiossa Lappeenrannan, enkä suinkaan Honkaa. Mietin vielä, että miten ihmeessä näin on päässyt käymään, kuitenkin Honka on suosikkijoukkue Suomikoripallossa, ja 99% ajasta pelaan heidän voittoaan. Kyllä saa ihminen sokea olla kun laittaa kakkosen ykköseksi. Huolellisuutta, perkele.
 

Tumpe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lipö ty.
Ostin pitkästä aikaa Tropicana-tuoremehua, omenaa. Ainakin semivituttaa tän litkun hinta, 3,15e/litra mut toisaalta kun maistaa tätä mahtavaa mehua niin onhan tää sen arvoista...
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Ostin pitkästä aikaa Tropicana-tuoremehua, omenaa. Ainakin semivituttaa tän litkun hinta, 3,15e/litra mut toisaalta kun maistaa tätä mahtavaa mehua niin onhan tää sen arvoista...

Tropicana on tosissaan laatua. Itekkin aina kärvistelen sen hinnan kanssa, mut sitte se laatu voittaa ja riemu ylimmillään kun maistaa.

Vastapainona juon Olvia kun oluesta on kyse.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös