Vitutusketju

  • 10 537 183
  • 56 130

93

Jäsen
VITTU!

Eilisestä pelistä riittää vitutusta vielä tällekkin päivälle. kjcjkackjcsakjcsjnkjnksjnk Aamulla onnistuin hajoittamaan kännykkäni ja äsken sitten vittu kävin sitten kruunaamassa vitutuksen ryssimäll ä inssin vittuausdafhjashjsfashvhj

teemu_s:N mieliksi: c==3>-(
 

ifota

Jäsen
saatanan huonekaluliikkeet

Muistaakseni Predator joskus tilittikin huonekalujen kasaamisen vaikeutta.. No ei hätää siinä suhteessa, mulla on Lundia -sarjaa, jota on helppo purkaa, koota jne.
No toissapäivänä päätin mennä ostamaan kirjahyllyyn takalevyn. Selvisi, että Tampereella on yksi jälleenmyyjä (Koti-kaluste, kaupunki siis tre). Ei mitään, matka sujui mukavasti, palvelu oli ystävällistä ja sain tavaran. Kotiin päästyäni huomasin, että takalevyn(valkoinen) toisessa osassa on varmaan teipistä tms. pakkausmateriaalista jäänyt ~8cm leveä raita. Kello oli aika hyvin tasan neljä, joten päätin soittaa puljuun josko sieltä joku ehtisi vaikka huomenna(eli eilen) tai illalla vaihtamaan levyn, kun en viitsinyt ruuhkiin lähteä ajelemaan. Hienosti meni, oikein mukava naisihminen kyseli, koska olen kotona jne. ja sovittiin levyn vaihto eiliseksi 5n jälkeen. Eilen 6n jälkeen soitin liikkeesseen selittäen tilanteen:
"joo, annas kun mä yhdistän tonne.." dumdumdum [vitun rasittavaa odotusmusiikkia]
Edellispäivän mukava nainen vastaa ja selitän taas tilanteen: "aijaa, annas kun mä yhdistän tonne varastolle.."
dumduvitundum. Varastospede vastaa, selitän tilanteen
VS: "Ei pojat tänään ehdi tuleen"
I: "Mä en huomenna kotona ja kuljetus oli sovittu tälle päivälle"
VS:"No niissä takalevyissähän on kaksi puolta.."
I:"Ne tulee molemmat näkyviin ja sitä paitsi ostin muutenkin 1st hand tavaraa"
VS:"sähän se epeli oot, ja meiän pitäs tulla sinne asti vaihtaan se levy.."
I:"[jo huomattavan vittuuntuneena] joo, no niin mä ajattelin ja teillä oli myyjätkin samaa mieltä"
VS:"No niin, ei me nyt oikein tolla isolla autolla sinne keskustaan viitsittäs lähtee.. ainahan niissä levyissä on toinen puoli parempi, eikö se sulle muka kelpaa?"
I:"Mitä?!?"
VS:"On se kumma ettei kelpaa [tms.], pitää meitä juoksuttaa. Olisit tarkastanu sen levyn siellä kaupassa"
I:"Voi vitun pelle, mulla menee aidosti hermot suhun.. Mistä vitusta sä luulet, että sun palkka tulee? Ei kai vaan asiakkailta?"
VS: "muminaa.."
I: [punainen luuri]
Nyt mulla on paskanen takalevy, eikä todellakaan kuljetusta..
Ja aivan valtava vitutus.
 

Baritoni

Jäsen
Suosikkijoukkue
ILVES, Vasen Pakki Kerho, Murskeat Lokit, TurHmA
Yhdyn edellisiin puhujiin

Jumankauta Ifota, uskon että sinua vituttaa. Minua rupesi vituttamaan pelkkä tilityksesi lukeminen. Tuollaiset kusipäiset, yhteistyökyvyttömät idioottislobot ovat todellista niskalaukauskelpoista rottasakkia. Kuvailemasi varastospede saattaa olla firman maineelle todella vaarallinen.

Porkka-Koski: "Loppupeleissä" on todellakin raivostuttava, teennäinen ja typerä sanonta. Särähtää korvaan ikävästi.

Se, miten paljon hymiöt minua vituttavat, on kai tullut jo esille. Yritän käydä epätoivoista taistelua niitä vastaan. Sitten kun olen maailman kuningas, hymiöiden käyttäjät karkotetaan 20 vuodeksi Siperiaan tahi raskauttavissa tapauksissa passitetaan Tampereen keskustorille viideksitoista minuutiksi häpeäpaaluun Tapparan fanipaidassa. Harf harf.

B
 

Miksu00

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
vituttaa tää päivä ja muijan ihmekäyttäytyminen..toivottavasti illan ryyppyreissu kavereiden kanssa piristäis oloa.
 

Poison

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Nyt vituttaa se, että kun olin juuri saanut tehtyä hyvät suunnitelmat illaksi, alkoi oloni tuntumaan hieman kipeältä. Kun sitten äsken otin kuumemittarin pois kainalosta, sain huomata, että minulla on kuumetta. Eli hyvästi ne suunnitelmat kaupungille lähdöstä, leffan hakemisesta jne. Onneksi ystäväni sentäs lupasi tulla käymään.

Toinen hieman ketuttava asia on meneillään oleva koeviikko, mutta juuri nyt en siitä jaksa ottaa suurempia paineita, kun on viikonloppu ja pari päivää taukoa.
 

ranger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves, Die Mannschaft
Vitulla päähän, Baritoni.

Mua itketti kun olin vauva, lapsena keljutti
Sitten musta tuli nuori ja alkoi vituttaa

Mua vituttaa niin ankarasti, vituttaa aamusta iltaan
Vituttaa, on kaikki turhaa, ja vittu kun vituttaa...

By äänialakaimasi, kuten tietänet


Nyt vituttaa ihan vitusti, kun olen mennyt niitä vitun hymiöitä kirjoittamaan, vaikka ne oikeastaan vituttavat itseänikin niin maan vitusti, vittuvie.

Mutta tosissaan, olen pariin otteeseen alentunut kirjoittamaan hymiön varmistaakseni, että lukija POMMINVARMASTI ymmärtää tarkoitusperäni. Olen kai välillä liian hienotunteinen. Ehkä ei HN:ää lainatakseni pitäisi ymmärtämättömien takia laskea rimaa, mutta niin on kuitenkin tullut tehtyä. Ja seli seli.

No nyt vituttaa se, että hävettää. Vittu.

Äh, ja vitut. Todellisuudessa yritän vain välttää Tapparan fanipaidan pukemisen. Sekös nimittäin vasta vituttais. Siperialla ja häpeäpaalulla Tampereen keskustassa ei ole niin väliä.

Niin, vitullakovihellätkuhuuletohalki.



Ranger
 

werther

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hammas lohkesi! Kävin paikallisen terveyskeskuksen hammaspoliklinikalla ja sanoivat, että eivät voi ottaa edes jonoon. Tai voisivat, mutta vuoro olisi vasta ensi vuonna. Kehotettiin ottamaan yhteys päivystykseen. Vastaanottosihteeri painotti erityisesti, että minun tulee päivystykseen soittaessani valittaa hillitöntä särkyä, jos mielin päästä lähiaikoina hoidettavaksi. No eipä siinä mitään. En minä odottanutkaan pääseväni hoitoon perjantai-iltapäivänä, mutta jäi tunne, että terveydenhuollon säästöt iskivät jo omalla kohdallani. Näyttää siltä, että jos ihminen ei ole kuolemansairas, niin sitten hän on terve, tai ei häntä ainakaan hoideta. Tämähän on kuin ratkaisevan finaaliottelun kolmas erä, elikkä "ainoastaan kuolleet vihelletään". Onneksi hampaassa ei ole varsinaista kipua, vaan pientä jomotusta, mutta kun ei voi oikein syödä eikä juoda mitään kylmää tai kuumaa. Huoneenlämpöinen olut ei oikein innosta.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Päähän ottaa aika lailla. En edes tiedä mikä, mutta siltikin vituttaa. Kerho pelasi melko paskasti ja sikaili. Ei sekään kuitenkaan niin kamalasti vituta, sillä tiedän, että suunta muuttuu. Pardavy pelaa aivan varjojen mailla. Sekin vituttaa, mutta ei niin kauheasti, sillä luotan että mies joko alkaa pelaamaan tai sitten tilalle tulee parempi mies. On krapula, mutta ei sekään vituta, kun eilisilta oli kuitenkin ihan hauska. Maanantaina on tentti, mutta ei sekään oikein vituta, kun tentti on jo läpi. Menen ainoastaan yrittämään korottaa arvosanaa. En tiedä... vituttaa silti. Joko meikäläisellä on kaamosmasennus tai sitten pienien vitutusten summa on niin suuri, että se aiheuttaa tämän vitutuksen. Pitänee mennä nukkumaan ja herätä aamulla pirteämpänä ja iloisempana.
 

MissCool

Jäsen
Yhdyn, 'Sistis', sanoihisi aikalailla samoin.

"Päähän ottaa aika lailla. En edes tiedä mikä, mutta siltikin vituttaa. JYP tulee sarjataulukkoa pitkin alas niin että rytinä käy. Ei sekään kuitenkaan niin kamalasti vituta, sillä tiedän, että suunta muuttuu. Jypin ratkaisijamiehet (no, ainakin tehojen merkeissä) pelaa aivan varjojen mailla. Sekin vituttaa, mutta ei niin kauheasti, sillä luotan että miehet alkaa pelaamaan (uusia miehiä ei ole tarvis hankkia). Sunnuntaina on krapula, mutta ei sekään vituta, koska tiedän, että huominen on kuitenkin ihan hauska. Maanantaina, tiistaina ja keskiviikkona on tentti, mutta ei sekään oikein vituta, kun tiedän - ainakin ehkä - selviäväni lopuista tenteistä. En tiedä... vituttaa silti. Joko meikäläisellä on kaamosmasennus tai sitten pienien vitutusten summa on niin suuri, että se aiheuttaa tämän vitutuksen. Pitänee mennä nukkumaan ja herätä aamulla pirteämpänä ja iloisempana."
 

Baritoni

Jäsen
Suosikkijoukkue
ILVES, Vasen Pakki Kerho, Murskeat Lokit, TurHmA
reinsöör

Suomirokin Raimo Helmisen loisteliaiden lyriikoiden kepeä siteeraus pelasti sinut tuomiolta, ranger. Muuten sinut olisi passitettu välittömästi kuningas B I:n valtaannousun jälkeen sinne Siperiaan 20 vuodeksi Tapparan fanipaidassa #28 tai #33 (kovennettu karkoitus).

Minulla on karpula, mikä vituttaa. Se ei ole todellakaan ihmisarvoinen olotila, mestaruuskarpulaa lukuunottamatta. Ja minähän en ole koskaan elämässäni edes päässyt mestaruuskarpulaa kokemaan. SEKÖS vasta vituttaakin.

B

ps. Yksi suuri vitutuksen aihe on "enääN". Aargh.
 

varjo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Montreal Canadiens, (Internazionale), Nash&Suns
pitänee minunkin nyt avautua...Kesän jälkeen aivot ovat olleet aivan koomassa ja luennot ovat olleet pelkkää tervanjuontia, laskareista en edes viitsi mainita.

Kuitenkin tänään luennolla alkoi taas tuntua siltä että asiat alkoivat palailla mieleen....Laskarit näyttivät helpohkoilta mutta mutta....sunnuntaina onkin sitten edessä lähtö sotimaan aka. kertaamaan viikoksi.

Ei itse tapahtumassa mitään mutta kolme asiaa vituttaa:
1. viikon aikana ehtii tippua täysin kärryiltä
2. Kaikki opittu kyllä ehtii kadota taas päästä
3. Koska tiedän viettäväni vielä seuraavan ja sitä seuraavan viikonlopun metsässä niin "viikonloppujen" metsäputki venyy 5 vkl:n mittaiseksi estäen lähes täydellisesti opintoihin keskittymisen, eikä tuo herääminen maanantaisinkaan mitään herkkua ole metsäreissun jäljiltä.
 

JLand

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers, NY Yankees, NY Giants
Pitäisi päästä puolen tunnin sisällä Meadowlandiin katsomaan Devils vs. Rangers-peliä, mutta bussit perkele eivät kuljekaan tänään normaalisti ja taksia en viitsi napata.
 

Hamraan

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ottawa Senators, Edmonton
Kyllä jurppi ja syvältä kun tänään vastustaja joukkue salibandyssä teki viimeisellä minuutilla 5-6 voittomaalin selkäni taakse. Me johdettiin toisessa erässä sitä peli 5-1 ja sitten pojat lopettivat pelaamisen ja alkoi kaikenlaisten hasardien suma. Purkupallo heitetään vastustajan lapaan parhaalle maalinteko-sektorille. Yksi jätkä koittaa heittää mulle nostopalloa kulmasta johon mä en ollut valmis ja se muutenkin menee liian eteen vastustajalle joka ihme pompulla saa sen lentämään mun yli maaliin, sama jätkä vielä alimpana puolustajana koittaa lähteä pallon kanssa nousuun, ensimmäinen vastustajan kärkikarvaaja ottaa pallon kuin namun ja ampuu hyvästä paikasta varman maalin.

Sunnuntaina 5.divarin eka peli 10.00 toivon ettei kaverit ole krapulassa sillon, muuten voi tulla mulle ikävä peli.
 

werther

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti HN
Sekin vituttaa kyllä, että Ilta-Sanomissa sanotaan Lassia ja Leeviä Paavoksi ja Elvikseksi. Samoin se, että jossain aikakauslehdessä väitettiin smurffeja strumffeiksi.
Joskus 70-luvun alkupuolella ne olivat muffeja, 70-luvun loppupuolella käännös oli muuttunut strumffeiksi. Ja nyt... smurffeja. Strumffi on kuitenkin se nimi millä pienet siniset miehet tulivat tunnetuksi. Smurffi-nimeä käyttävät lähinnä 80- ja 90-luvulla syntyneet.


EDIT. Kuka muistaa vielä ajan jolloin Piko ja Fantasio ilmestyi nimellä Tipsu ja Tapsu?
 
Viimeksi muokattu:

Andrej

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Minä muistelisin jostain lukeneeni, että Strumffit on se alkuperäinen, ranskalaisen piirtäjän antama nimi, ja Smurffit taas amerikkalaisen kustannusyhtiön versio. Lisäksi muistelisin, että kuviossa oli vielä melkoisen hämäriä koukeroita, mm. tekijänoikeuksien osalta. En ikävä kyllä muista tarkemmin, kun on tämä... tämä... mikäs se nyt oli...

Ja kun ketju on mikä on, niin kerrotakoon että nyt vituttaa lähinnä se, että en osaa nukkua tarpeeksi pitkään alkoholin käytön jälkeen.
 

werther

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Korkkistrumffi vai smurffiruuvi?

Viestin lähetti HN
Minä en todellakaan ole syntynyt 80- tai 90-luvulla, vaan 70-luvun puolivälissä, mutta silti opin tuntemaan smurffit smurffeina smurffiinoineen. Ne olivat smurffeja sarjakuva-albumeissa, joita keräsin, ja ne olivat smurffeja telkkarin 80-luvun alun Pätkis-ohjelmassa, jossa näytettiin piirrettyjä. Minulle smurffit ovat aina olleet ja tulevat aina olemaan smurffeja. Ni.
Milloin tuo muutos muuten tapahtui? Vielä Non Stopin ilmestymisen aikoihin (oliko 76-80?) ne olivat strumffeja. Lukioaikoinani (83-86) muistan jo puhutun smurffeista. Kait sitä kokee oikeaksi sen nimen johon on skidinä tottunut. Ehkä tuossa Smurffi-nimessä vitutti eniten ko. sarjakuvahahmojen älytön kaupallistuminen. Smurffi-tuotteita tuntui tulevan joka tuutista.

Tuo kaikkein alkuperäisin suomennos Muffe, kiinnostaa itseäni enemmän, sillä muistan lukeneeni albumit "Muffe-maan mahtimies" ja "Musta-Muffet sotapolulla", mutta tuliko niitä muitakin? Kummalla nimellä ne ilmestyivät aikoinaan Ruudussa? Kun ei muista, niin ei muista.
 

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Edelliselle sivulle laittamastani linkistä saa jonkinmoisen käsityksen muffejen, strumffien ja smurffien historiasta.

Sarjakuvasivuja selailessani kävin muuten Tex Willerin sivuilla ja sieltä selvisi mm. erään henkilön muistelema asia. Hän sanoi, että Texille oli alunperin syntynyt tyttö, vaikka kuvioihin tulikin myöhemmin Kit-poika. Sivujen mukaan tyttö oli käännösvirhe ja oikeasti Texille syntyi kyllä poika.
 
Viimeksi muokattu:

Pihvi

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, ÄTPPOMK, Everton FC, Canucks
Voisi sanoa että vituttaa, kun vapaaviikonloput loppuvat osaltani hyyyvin pitkäksi aikaa tähän viikonloppuun.. Ja se tarkoittaa että missaan tuon vähän alempana olevan ketjun!! Eli Jatkoaika Cruisen..

Sekin vituttaa että huomenna on "mökkitalkoot" enkä todellakaan jaksaisi lähteä nikkaroimaan ja haravoimaan ja siivoamaan ja... Perkele! Hmmm, jos järjestänkin huomiseksi superkanuunan niin ehkä se on veruke luistaa! (Tai sitten talkoista tulee todellinen kärsimys!) No, riski on otettava..
 

Jet-Ace

Jäsen
Viestin lähetti Pihvi
Sekin vituttaa että huomenna on "mökkitalkoot" enkä todellakaan jaksaisi lähteä nikkaroimaan ja haravoimaan ja siivoamaan ja... Perkele! Hmmm, jos järjestänkin huomiseksi superkanuunan niin ehkä se on veruke luistaa! (Tai sitten talkoista tulee todellinen kärsimys!) No, riski on otettava..

Aiotko haravoida mökillä samaan aikaan kun MTV 3:lta tulee TPS-HIFK?
 

Shane

Jäsen
Vituttaa kun asun kerrostalon ekassa kerroksessa siten, että pääsisäänkäynti on aivan alapuolellani. No, tarkalleen ottaen juuri se ei vituta, vaan samassa talossa asuvat venäläisopiskelijat, jotka lähes joka saatanan ilta/yö kokoontuvat tuohon sisäänkäynnin eteen mölisemään aivan helvetin isolla äänellä. Mikä vittu siinä onkin, että ne päivän tapahtumat pitää kerrata juuri siinä ja silloin, kun normaalit ihmiset yrittävät nukkua!? Ja minkä helvetin takia sille vieressä olevalle juttukumppanille kaikki juttu pitää huutaa kuin tämä olisi kilometrin päässä?

Vittu kun olis rynkky tossa jossakin, niin joku kerta pistäisin parvekkeelta koko lössin kylmäksi, perkele..


Niin ja paskat kun on näin kylmiä kelejä, saatana kun JYPin tämäkin kausi alkaa mennä taas päin vittua, ja helvetin helvetti, kun ei ne Kaiserslauternin paskanaamat voinu tietenkään voittaa, kun oli pitkäveto enää siitä kiinni.

Ja tasaisen perusvitutuksen aiheuttaa tietenkin oma laiskuus ja saamattomuus, nytkin pitäis olla jo nukkumassa kun on huomenna aikanen herätys, mutta tässä sitä vaan koneen ääressä näpytellään jonkun turhan nettisivun takia perkele..
 

ranger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves, Die Mannschaft
Vaan jopas paukahti vituttaan

Tiedättekö, mitä voitte tehdä smurffeillenne? Tiedättekö, mitä voitte tehdä?


Ainiijoo, "enääN" on kiistatta vähän vitun arsyttävä. Samoin "montaA" ja "myösKIN" aiheuttavat väärissä paikoissa käytettynä valtavan erektion ottikkoon kasvaneessa dildossa. Ja jos jokin oikein tosissaan ottaa päähän, that would be seuraavanlainen lause:

"Jos olisin Ilves, niin voittaisin mestaruuden."

Mikä vitun "niin"? Ei siihen kuulu kirjoittaa "niin", te tolvanat! Lukiko siinä saatanan Kieliopin alkeet -kirjassa, että se jälkimmäinen lause alkaa aina ja vähän helvetin poikkeuksetta sanalla "niin"? No niin niin, ei saatana lukenut, prkl.

Voitte muuten kaikki haistaa vitun.



Ranger
 
Viimeksi muokattu:

Aksu

Jäsen
Lähinnä vituttaa tuo kalenterin täyttyminen. Vapaita viikonloppuja tarjolla ennen vuoden loppua näillä näkymin kaksi ja kaikki arkipäivät menee aamusta iltaan töissä. Okei, oma vika ja niin poiespäin, mutta ärsyttää kuitenkin. Kunhan kitisen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös