saatanan huonekaluliikkeet
Muistaakseni Predator joskus tilittikin huonekalujen kasaamisen vaikeutta.. No ei hätää siinä suhteessa, mulla on Lundia -sarjaa, jota on helppo purkaa, koota jne.
No toissapäivänä päätin mennä ostamaan kirjahyllyyn takalevyn. Selvisi, että Tampereella on yksi jälleenmyyjä (Koti-kaluste, kaupunki siis tre). Ei mitään, matka sujui mukavasti, palvelu oli ystävällistä ja sain tavaran. Kotiin päästyäni huomasin, että takalevyn(valkoinen) toisessa osassa on varmaan teipistä tms. pakkausmateriaalista jäänyt ~8cm leveä raita. Kello oli aika hyvin tasan neljä, joten päätin soittaa puljuun josko sieltä joku ehtisi vaikka huomenna(eli eilen) tai illalla vaihtamaan levyn, kun en viitsinyt ruuhkiin lähteä ajelemaan. Hienosti meni, oikein mukava naisihminen kyseli, koska olen kotona jne. ja sovittiin levyn vaihto eiliseksi 5n jälkeen. Eilen 6n jälkeen soitin liikkeesseen selittäen tilanteen:
"joo, annas kun mä yhdistän tonne.." dumdumdum [vitun rasittavaa odotusmusiikkia]
Edellispäivän mukava nainen vastaa ja selitän taas tilanteen: "aijaa, annas kun mä yhdistän tonne varastolle.."
dumduvitundum. Varastospede vastaa, selitän tilanteen
VS: "Ei pojat tänään ehdi tuleen"
I: "Mä en huomenna kotona ja kuljetus oli sovittu tälle päivälle"
VS:"No niissä takalevyissähän on kaksi puolta.."
I:"Ne tulee molemmat näkyviin ja sitä paitsi ostin muutenkin 1st hand tavaraa"
VS:"sähän se epeli oot, ja meiän pitäs tulla sinne asti vaihtaan se levy.."
I:"[jo huomattavan vittuuntuneena] joo, no niin mä ajattelin ja teillä oli myyjätkin samaa mieltä"
VS:"No niin, ei me nyt oikein tolla isolla autolla sinne keskustaan viitsittäs lähtee.. ainahan niissä levyissä on toinen puoli parempi, eikö se sulle muka kelpaa?"
I:"Mitä?!?"
VS:"On se kumma ettei kelpaa [tms.], pitää meitä juoksuttaa. Olisit tarkastanu sen levyn siellä kaupassa"
I:"Voi vitun pelle, mulla menee aidosti hermot suhun.. Mistä vitusta sä luulet, että sun palkka tulee? Ei kai vaan asiakkailta?"
VS: "muminaa.."
I: [punainen luuri]
Nyt mulla on paskanen takalevy, eikä todellakaan kuljetusta..
Ja aivan valtava vitutus.