Vitutusketju

• 10 689 167
  • 56 246

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Olen jotenkin onnistunut hävittämään tärkeän tiedoston koneelta ja nyt pitää alusta lähtien kirjoittaa työhakemus uudestaan. Vituttaa kun inhoan sitä muutenkin tehdä

Et ollut vielä ehtinyt lähettää sitä minnekään? Jos ehdit, niin se löytyy tietenkin lähetetyisytä posteista.

Tämän tiedät varmaan itsekin, mutta ehkäpä jollekin ei tulisi mieleen.

Cassu

Jäsen
Et ollut vielä ehtinyt lähettää sitä minnekään? Jos ehdit, niin se löytyy tietenkin lähetetyisytä posteista.

Tämän tiedät varmaan itsekin, mutta ehkäpä jollekin ei tulisi mieleen.

Tuon tiesin joo, mutta kun koko tiedosto on hävinnyt ja työhakemuspohja sen mukana. Eli joudun koko hakemuksen kirjoittamaan uudestaan

MarkusMaggot

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaljaliigalaiset
VITTU! KYRPÄ! SAATANA!

Vittujen kevät sentään, just tajusin, että kissa on syönyt mun kuulokkeista johdon poikki. Vastahan noi on toiset kuulokkeet mille käy ihan samoin. Se, mikä tässä eniten vituttaa on, että noi viimeset on reilun pari viikkoo vanhat ja maksoivat suomeksi sanottuna aika helvetisti. Vittu että tää elämä on hieno asia, ensin maksaa laskuja niin helvetisti, että koko tili menee ja nyt sit tällainen uusi ja mukava menoerä. SAATANA! Vittu mää hirtän ton eläimen....

FinJeevel_86

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, NHL, Liigakarsinnat
"Kaverit" vituttaa. Olivat eilen kolmestaan kaverin kämpällä. Sitten kun piti baariin lähteä niin puhelu mulle ja kyytiä kysymään. Kyyti kelpaa, seura ei. Arvatkaa, veinkö ne sinne baariin...

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pakkoko tuota saatanan Pig Brothelia on tunkea mukaan uutisiinkin? Perkele.

Arttu#29

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Vitun urheilukanava +. Ei näy suorana korispeliä koska lähetys on huono, saatana jotain uusintaa. Olisi ollut hieno nähdä televisiosta suorana kun nyt sopcastila.
Ei voi mitään. Perkele

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Maikkarin kymppiuutisissako? Oliko edes loppukevennyksenä?

Taisi se loppukevennys olla. Onneksi Upin alustus oli niin pitkä, että ehti vaihtamaan kanavan. Todennäköisesti spotin näkemisen vaikutus aivoille olisi ollut sama kuin parin viikon ryyppyputken.

"Kaverit" vituttaa. Olivat eilen kolmestaan kaverin kämpällä. Sitten kun piti baariin lähteä niin puhelu mulle ja kyytiä kysymään. Kyyti kelpaa, seura ei. Arvatkaa, veinkö ne sinne baariin...
Melkein toivon että olisit kyydittänyt nämä kusipäät jonnekin hankeen 30km päähän ihmisasutuksesta.

Itseäni vituttaa jälleen kerran oma saamattomuus. Kaikki velvollisuudet unohtuvat, kun saa Football Managerin käynnistettyä.

AnFa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Vaikka lihansyöjä olenkin niin vituttaa ja harmittaa joidenkin kasvattajien asenne omiin eläimiinsä. Olisi kirveellä töitä. http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/Oikeutta+El%C3%A4imille+aikoo+julkaista+uusia+shokkikuvia+rotista+karsinoissa/1135232290184

Eläpä muuta sano. Itsekin olen lihansyöjä (ja kettutyttöjen vastustaja) ja en ihan pienistä hätkähdä, mut tuollaista ei vaan voi käsittää. Kysymys kuuluu vain että miksi? Onko se niin vaikeaa hoitaa työt kunnialla?

hannes_ko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Fly Emirates
Onko se niin vaikeaa hoitaa työt kunnialla?
Varmaankin muutamissa tapauksissa vastaus on: kyllä. Kuluttajat vaativat halpaa ruokaa ja koko ajan isompia laitoksia. Niin isoja, että ihminen väsyy. Sitä voi jaksaa muutaman vuoden elää niin, että laajentaa koko ajan ja samalla hoitaa ne jo itsessään aikaa vievät työnsä, mutta lopulta sitä ei enää jaksa.

Suosikkijoukkue
HIFK
Valencia CF. Kauheeta kuraa aina, kun ovat Urheilukanavalla. Kyllä muuten luistaa sarjassa, mutta kun pitäs Suomen televisiossa pelata, niin meneekö pojilla löysät housuun. Kyllä menee.

laiska

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Vittu! Työkuviot, palkkaus ja perseennuolijat vituttaa. Vituttaa siinä määrin, että hakemustahan tässä pitää alkaa väsäämään pariin avoinna olevaan duuniin...

Halmela

Jäsen
Suosikkijoukkue
maajoukkue
-Saako eläinten vuoksi rikkoa lakia?
- Kyllä!

Näin sanoo Oikeutta Eläimille tiedottaja Akuliina Pekkarinen Nelosen uutisissa.
Ottaa pattiin.

Murmeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Vancouver Canucks
-Saako eläinten vuoksi rikkoa lakia?
- Kyllä!

Näin sanoo Oikeutta Eläimille tiedottaja Akuliina Pekkarinen Nelosen uutisissa.
Ottaa pattiin.
Kieltämättä typerästi sanottu. Tällaiset kommentit nakertavat näiden organisaatioiden uskottavuutta siitä vähästä mitä niillä ylipäätään on.

Jos kuitenkin räikeitä laiminlyöntejä saadaan tällä tavalla ihmisten ilmoille, ymmärrän toimet jollain tasolle. En hyväksy mutta ymmärrän.

En tiedä virallisten tahojen toimintatavoista mutta uskoisin tilojen pystyvän lakaisemaan omat laittomuudet maton alle aina tarkastuksien aikana. Tuskin ihan täysiä yllätystarkastuksia tiloihin tehdään?

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Vituttaa se että joutuu koko ajan tekemään käytännössä kahden miehen työt. Vituttaa se että siitä saa yhden naisen palkan. Vituttaa se että meidän osasto on taas laitettu koekaniiniksi puolivalmiille järjestelmälle, ja tietenkin vuoden kiireisimpään aikaan. Vituttaa kun hyvää työtä ei arvosteta enää paskan vertaa vaan nopeus ja tehokkuus on kaikki kaikessa. Vituttaa kun on niin saamaton että ei saa aikaiseksi tehdä asioille mitään. Vituttaa tuo Lukon taaperrus, kohta ollaan huonompia kuin Ässät. Vituttaa sekin että tällä hetkellä vituttaa niin moni asia.

costi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, #33 Timo Hirvonen
Vitun Kärpät! Tarjottiin viimeisillä minuuteilla kahden miehen yv:tä, mutta ei kelvannut. 1-4 tuloksella olisi moniveto osunut, mutta vitut.

Harkins#33

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ville Peltonen, Rem Murray, DEFC #18
Nythän on maailman loistavin aika tulla pihaa auraamaan, ei jumalauta jotain rajaa! Vittu, en olis halunnutkaan nukkua...

Eikä tota lunta ees oo kuin pari hassua senttiä, pitäkää tunkkinne.

Mats Bedö

Jäsen
Suosikkijoukkue
TrailBlazers, HIFK, Bruins & Raiders
Alkaa sateet vituttamaan jo pikkuhiljaa. Tanaan ei toiminu netti eika tv kuuteen tuntiin, lahes kaikilla motareilla on liikaa vetta ja ne on poikki seka valtatiet rannikolle on suljettu. Niin kun on muuten melkeen kaikki koulutkin huomenna.

On esterilta tullut taas!

Kopteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Bruins
VITTU! KYRPÄ! SAATANA!

Vittujen kevät sentään, just tajusin, että kissa on syönyt mun kuulokkeista johdon poikki. Vastahan noi on toiset kuulokkeet mille käy ihan samoin. Se, mikä tässä eniten vituttaa on, että noi viimeset on reilun pari viikkoo vanhat ja maksoivat suomeksi sanottuna aika helvetisti. Vittu että tää elämä on hieno asia, ensin maksaa laskuja niin helvetisti, että koko tili menee ja nyt sit tällainen uusi ja mukava menoerä. SAATANA! Vittu mää hirtän ton eläimen....

Ei sissos.

Korjaa se piuha?

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Vittujen kevät sentään, just tajusin, että kissa on syönyt mun kuulokkeista johdon poikki. Vastahan noi on toiset kuulokkeet mille käy ihan samoin.

Minä ostin maanantaina uudet kuulokkeet, kun pikku kissa söi edelliset. Uuden laturin välikappaleen hankin pari viikkoa sitten.

Hinnat olivat 15 euroa ja 5 euroa. Noilla mennään, jos kissaa meinaa pitää, ei voi mitään hifistelyä. Minä en ainakaan jaksa piilotella noita jatkuvasti tarvittavia tavaroita.

Olet hirttämässä sinänsä viatonta kissaa, koska itse jätit kuulokkeet esille.

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
VITTU! KYRPÄ! SAATANA!

Vittujen kevät sentään, just tajusin, että kissa on syönyt mun kuulokkeista johdon poikki. Vastahan noi on toiset kuulokkeet mille käy ihan samoin. ...Vittu mää hirtän ton eläimen....

Taas hyvä osoitus siitä että kissat ovat eläimiä joiden ainoa ominaisuus on ääretön pahuus. Kissat on saatanasta!

Itseäni vituttaa taas kerran tämä talvi. Vituttaa kun on kylmää. Vituttaa kun joka saatanan kerta kun lähtee autolla johonkin, joutuu ensin lapioimaan sen esiin vitun lumimöykyn alta. Talvi on saatanasta!

Lisäksi vituttaa joulu. Vituttaa kaikki teennäiset jouluntoivotukset, kaikki äitelät ja tekopirteät joululaulut, kaikki saatanan typerännäköiset ja mauttomat jouluvalot. Vituttaa kun kaupassa vittuuntuneen näköiset myyjät joutuu pakon edessä näyttämään typerältä idioottimaiset tonttuhatut päässään. Vituttaa kun joulu saa ihmiset vielä normaaliakin typerämmiksi. Vituttaa kun kaikki kaupat on kohta täynnä jouluostoksiaan tekeviä ihmisiä, jotka pyörivät edessä kuin vähä-älyiset idiootit. Vituttaa kun kaikki ärsyttävät sukulaiset odottavat että käyn heillä kylässä vain koska on joulu, ja kun nämä samat ärsyttävät sukulaiset sitten tuppautuvat itse kylään koska en ole käynyt siellä. Vituttaa kun töissä on joulun takia vielä normaaliinkin verrattuna moninkertainen kiire. Joulu on saatanasta!

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy