Vitutusketju

  • 10 559 333
  • 56 140

kakkonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Yhä edelleen, jos lajin etu on kiinni siitä miten toinen laji pärjää tai ei pärjää, niin silloin vikaa on jossain muualla kuin siinä toisessa lajissa. Jos futis menee lätkän edelle kiinnostavuudessa sen takia että pääsee arvokisoihin, niin silloin kannattaa miettiä että mitä pitäisi tehdä toisin lätkän puolella. Eikä toivoa sitä että toisessa lajissa ei pärjätä.Molemmat lajit kun pystyy elämään rinnakkain.

Omasta tekemisestä se on kiinni, ei siitä mitä muut tekee.

En ole ihan samaa mieltä.

Meinaatko että jos nyt olisi tullut menestystä ja kisapaikka niin Suomessa ei olisi tullut futisbuumia? Ja meinaatko että futiksen suosion nousu ei näkyisi jääkiekon seuraamisessa?

Itse luulen että jonkinasteinen futisbuumi olisi tullut ja tämä varmasti vie resursseja (eri tavoilla) pois jääkiekosta.
 

Shelter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
En ole ihan samaa mieltä.

Meinaatko että jos nyt olisi tullut menestystä ja kisapaikka niin Suomessa ei olisi tullut futisbuumia? Ja meinaatko että futiksen suosion nousu ei näkyisi jääkiekon seuraamisessa?

Itse luulen että jonkinasteinen futisbuumi olisi tullut ja tämä varmasti vie resursseja (eri tavoilla) pois jääkiekosta.

Itsehän tuota toivoisin. Kun ei lätkä jaksa enää kiinnostaa, kiitos SM-liigan systeemien suljettuna, kaiken maailman välisarjoineen yms. Maajoukkuetoiminnasta ei viitsi edes aloittaa. Tai siis lajina kiinnostaa edelleen, muut asiat vaan tekee sen, että kiinostavuus nollassa. Eli kyllä jääkiekko tekee sen ihan itse, ei siihen tarvita futista tai muutakaan lajia. Ja itse en tajua miten lätkän seuraaminen vähentyisi vain sen takia että futiskin saisi tässä maassa osakseen sen arvon minkä se ansaitsee. Futista pelataan kesällä ja lätkää talvella, kaudet ei paljoa toistensa päälle mene.

Mutta edelleen, vaikka futisbuumi tulisi, niin silloin lätkän pitäisi vastata siihen, ja miettiä että millä kiinnostavuus saataisiin nousemaan.


Mutta tää keskustelu ei taida vitutusketjuun kuulua....

Itse aiheeseen, vituttaa edelleen eilinen tappio.
 

SGD

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ei raha kiekkoa
Itse luulen että jonkinasteinen futisbuumi olisi tullut ja tämä varmasti vie resursseja (eri tavoilla) pois jääkiekosta.

Katso nyt vaikka Ruotsia. Näkyykö sikäläinen futisbuumi muka jääkiekossa jotenkin? Hyvin näyttävät Suomelle pärjäävän ja enemmän rahaakin taitaa sikäläisessä kiekkosarjassa liikkua.

Shelterin kanssa aika täydellisesti samaa mieltä sekä oman jääkiekkoon suhtautumisen että eri lajien välisen "kilpailun" osalta. Vituttaa että jääkiekko on Suomessa pilattu työntämällä sitä joka tuutista, hinnoittelemalla tasoltaan laskeneen liigan liput reilusti yli ja tekemällä liigasta täysin hälläväliä-sarja kymmenen joukkueen pudotuspeleineen ja sulkemisineen. Nykymuodossa 25 euroa marraskuun HIFK-SaiPa spektaakkelista on minulle liikaa, kun pelissä ei ole edes minkään valtakunnan merkitystä.
 

scholl

Jäsen
Itse luulen että jonkinasteinen futisbuumi olisi tullut ja tämä varmasti vie resursseja (eri tavoilla) pois jääkiekosta.

Taloudellisia resursseja ehkä, mutta toisaalta Veikkausliigassa sponsorointirahat ovat vielä aika alhaiset, joten tuskin sm-liigalla siinä mielessä on pelattavaa.

Mitä tulee sitten junioreihin niin taitavammat (kiltimmät) kaverit pelaavat futista ja tappelemaan taipuvaiset (hullummat) tykkäävät taklata kaukaloissa. Eivät todellakaan ole samoja nuoria molemmissa lajeissa.
 

Cmprs

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, HIFK
Mitä tulee sitten junioreihin niin taitavammat (kiltimmät) kaverit pelaavat futista ja tappelemaan taipuvaiset (hullummat) tykkäävät taklata kaukaloissa. Eivät todellakaan ole samoja nuoria molemmissa lajeissa.
Tässä on schollilla selkeästi minua parempia tietolähteitä. Itse olen ainakin junnuna pelannut molempia lajeja melkoisella antaumuksella, ja itse asiassa niin olen tähän asti luullut tuhansien ja taas tuhansien junnujen tehneen aiemmin ja tekevän myös nyt ja tulevaisuudessa. Tuntuu yhtäkkiä todella hienolta olla erilainen. Pari-kolme hymiötä.
 

Orman Mollis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins
Tässä on schollilla selkeästi minua parempia tietolähteitä. Itse olen ainakin junnuna pelannut molempia lajeja melkoisella antaumuksella, ja itse asiassa niin olen tähän asti luullut tuhansien ja taas tuhansien junnujen tehneen aiemmin ja tekevän myös nyt ja tulevaisuudessa. Tuntuu yhtäkkiä todella hienolta olla erilainen. Pari-kolme hymiötä.

Niin minäkin, saattaahan se toki olla että kesällä loma-aikaan olen ollut kiltti poika ja talvella kun on ollut pimeää pikku-Ormanista on tullut esiin hullun piirteitä, hänet on nähty jopa tappelevan jäällä!!!

--

Vituttaa tuo keli tuolla ulkona, pimeätä on kuin persereiässä!! Vettä tihnuttaa taivaalta, +/- 0 näyttää mittari, lumet on sulanut ja musta tien pinta imee kaiken valon. Helvetin mukava on ajella autolla, kun saa olla pelko perseessä milloin joku jalankulkija/pyöräilijä ilman heijastinta tulee yllättäen eteen!! Miten on niin helvetin vaikeaa käyttää heijastinta, en itse lähde tällaisella ilmalla ilman heijastinta minnekkään..
 
Viimeksi muokattu:

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vituttaa törkeästi pesutupa. Pesin eilen taloyhtiön pesutuvassa pyykkiä. Otin sitten vaatteet veks koneelta ja aivan hirveälle haisi osa vaatteista, haju oli kuin kusen ja bensan sekoitusta. No, ajattelin että ehkä se johtuu pesuainemerkistä, jota käytin ensimmäistä kertaa. Tänään sitten laiton Omoa ja sama juttu! Hirveä dunkkis. Aluksi mielessäni meinasi käydä, että joku on kussut pyykkeihini, mutta ehkä tuo haju johtuu siitä että taloyhtiössä on putkiremppa, ja veikkaan että remonttimiehet ovat pesseet paskaisia haalareitaan tuossa pesukoneessa. Vituttaa!
 
Voiko vitutukseen kuolla?

Kertokaapas te, jotka olette hieman useammin tämän asian kanssa tekemisissä.
 

Cmprs

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, HIFK
Niinkin mitätön asia kuin JA:n haun toimimattomuus laittaa kyllä ajoittain keittämään pahasti. Esim. kahden sanan haku ei mene millään läpi, vaan jysähtää paikalleen.
 

kakkonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Katso nyt vaikka Ruotsia. Näkyykö sikäläinen futisbuumi muka jääkiekossa jotenkin? Hyvin näyttävät Suomelle pärjäävän ja enemmän rahaakin taitaa sikäläisessä kiekkosarjassa liikkua.
Siis ihan tosissaanko meinaat ettei vaikuta jääkiekkoon (harrastajiin/ ammattilaisten "pelaaja-ainekseen" tai toisaalta resursseihin?) mitenkään jos futis lajina nousisi Suomessa toiselle tasolle mitä se nyt on? Huhhuh.

EDIT: joo,huono ketju keskustella tästä asiasta..
 

Hiili

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tänään vituttaa Teoston kyltymätön ahneus. Tällä päivämäärällä nimimerkki Hiili päätti vaihtaa leiriä ja hankkia jatkossa kaiken musiikkinsa ilmaiseksi netistä. Artisteja tuen jatkossa vain käymällä keikoilla.
 

SGD

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ei raha kiekkoa
Siis ihan tosissaanko meinaat ettei vaikuta jääkiekkoon (harrastajiin/ ammattilaisten "pelaaja-ainekseen" tai toisaalta resursseihin?) mitenkään jos futis lajina nousisi Suomessa toiselle tasolle mitä se nyt on? Huhhuh...

En meinaa yhtään mitään, osoitin vain todellisen esimerkin joka mielestäni osoittaa hypoteesisi ainakin naapurimaan osalta vääräksi. Vituttaa tämmöinen luetun ymmärtämättömyys.
 

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
Tänään vituttaa toi ulkona vallitseva keli.. Ei kukaan jaksa marraskuun loppupuolella muutamaa plus astetta ja vesisadetta.. Ei tule kentällä olemisesta yhtään mitään tollasella kelillä.. Ja vielä kun saisi muillekkin, kuin tekojääkentille jäät...
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Lähdin yhdelle. Ajokortti, opiskelijakortti ja parit plussakortit hävinnyt. Rahaa mennyt ihan helvetisti ja kamala olo. Lisäksi kaksi uusintaa odottaa maanantaina ja tiistaina. Mitään en ole lukenut, tietenkään. Kauanko menee ennen kuin saa uuden kortin?
 

kakkonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Piti jo lopettaa aiheen puiminen mutta oli tuo SGD:n viimeinen kommentti sen verran pihalla että laitetaan vielä vastaus.
En meinaa yhtään mitään, osoitin vain todellisen esimerkin joka mielestäni osoittaa hypoteesisi ainakin naapurimaan osalta vääräksi. Vituttaa tämmöinen luetun ymmärtämättömyys.
Kyllä minä lukea osaa. Osoittaako se "teoriasi" oikeaksi jos Ruotsi pärjää Suomelle jääkiekossa? Sinä et osaa lukea, ei ollut pärjäämisestä edes kyse.

En jaksaisi sinulle päivänselvää asiaa vääntää rautalangasta, mutta laitetaan vielä kerran jos nyt menisi jakeluun: ammattimaisesti harjoitettu futis takuuvarmasti vie resursseja ammattimaisesti harjoitetusta jääkiekosta. Tuotahan minä olen toistanut ja noin se on. Oletko eri mieltä?

Noista sinun esimerkeistä niin katsoppa tilannetta Ameriikoissa, siellä näkee hyvin useamman huippulajin kilpailun. Jääkiekko tulee sen verran takana (harrastajamäärissä=> huippuyksilöissä, katsojamäärissä, rahassa jne. että tavallaan jokainen laji kärsii kun muutkin napsii resursseja. Kyllä USA pärjää Suomelle jääkiekossa (ja varmaan futiksessakin)...
 

scholl

Jäsen
Valitin huonoa sateista säätä. Nyt kun taas on hieno sää niin valitan yhä, kun en keksi tekemistä. Ei uskalla vielä oikein urheilla ja ostoksille ei voi lähteä, kun tuli jo kaikki ostokset tehtyä sadepäivänä. Tällaisena semitalvisena päivänä Helsingissä ei ole todellakaan mitään tekemistä. Täytyy pohtia, että ryytyykö himassa vai lähtiskö vaikka kruisailee jonnekin. Tosin täällä ei ole mitään mielenkiintoisia paikkoja.
 

MadMike

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, HML Huskies, Fremantle Dockers, Western Force
Eilisen pikkujoulun jäljiltä krapula ja siihen päälle noussut vielä kuume. Ei saatana, että on vittumainen olo.

Meinasin mennä lällättelemään krapulaketjuun mutta napsahti ns. omille nilkoille.
 

mtuq

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Haistakaa koko IFK vittu.

Vitutti aikaisemmin, että ei päässyt Paikanpäälle tsiikaamaan juhlamatsia, vitutti vielä enemmän, kun HIFK meni 3-0 johtoon.

No nyt ei vituta yhtään, että ei ollut paikalla, päin vastoin. Vaikka koko kausi on ollut yhtä paskaa, ei vielä ikinä ole vituttanut HIFK:n häviö näin paljon. Olipa sitten tämän kauden viimeinen näkemäni HIFK:n peli, jos ei jotain radikaalia tapahdu. Saatanan lampaita koko jengi, ei voi käsittää.

Taidanpa fiilistellä Ismo Alangolla: Vittu kun vituttaa.
 
K

kiwipilot

Vittu saatana, alkaa pikkuhiljaa käpy palaa naappurin spurgukorsteeniin. Lupasi perkele isännöitsijälle jotta vähentää sisällä polttamista, mutta vitut. Taas kun himaan tultiin niin kämppä haisi kuin pahin kapakka. On tiivistetty pahimpia paikkoja silikoonilla mutta jostain se katku pukkaa olohuoneeseen. Pitäisi vissiin pumpata pari tuubia suoraan äijän turpavärkkiin. Kaverilla on muuten oma parveke mutta koskaan en ole ukkoa siellä röökillä nähnyt, polttaisi perkele vaikka partsilla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös