Vitutusketju

  • 10 560 786
  • 56 142

costi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, #33 Timo Hirvonen
Vitun Kärpät! Tarjottiin viimeisillä minuuteilla kahden miehen yv:tä, mutta ei kelvannut. 1-4 tuloksella olisi moniveto osunut, mutta vitut.
 

Harkins#33

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ville Peltonen, Rem Murray, DEFC #18
Nythän on maailman loistavin aika tulla pihaa auraamaan, ei jumalauta jotain rajaa! Vittu, en olis halunnutkaan nukkua...

Eikä tota lunta ees oo kuin pari hassua senttiä, pitäkää tunkkinne.
 

Mats Bedö

Jäsen
Suosikkijoukkue
TrailBlazers, HIFK, Bruins & Raiders
Alkaa sateet vituttamaan jo pikkuhiljaa. Tanaan ei toiminu netti eika tv kuuteen tuntiin, lahes kaikilla motareilla on liikaa vetta ja ne on poikki seka valtatiet rannikolle on suljettu. Niin kun on muuten melkeen kaikki koulutkin huomenna.

On esterilta tullut taas!
 

Kopteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Bruins
VITTU! KYRPÄ! SAATANA!

Vittujen kevät sentään, just tajusin, että kissa on syönyt mun kuulokkeista johdon poikki. Vastahan noi on toiset kuulokkeet mille käy ihan samoin. Se, mikä tässä eniten vituttaa on, että noi viimeset on reilun pari viikkoo vanhat ja maksoivat suomeksi sanottuna aika helvetisti. Vittu että tää elämä on hieno asia, ensin maksaa laskuja niin helvetisti, että koko tili menee ja nyt sit tällainen uusi ja mukava menoerä. SAATANA! Vittu mää hirtän ton eläimen....

Ei sissos.

Korjaa se piuha?
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Vittujen kevät sentään, just tajusin, että kissa on syönyt mun kuulokkeista johdon poikki. Vastahan noi on toiset kuulokkeet mille käy ihan samoin.

Minä ostin maanantaina uudet kuulokkeet, kun pikku kissa söi edelliset. Uuden laturin välikappaleen hankin pari viikkoa sitten.

Hinnat olivat 15 euroa ja 5 euroa. Noilla mennään, jos kissaa meinaa pitää, ei voi mitään hifistelyä. Minä en ainakaan jaksa piilotella noita jatkuvasti tarvittavia tavaroita.

Olet hirttämässä sinänsä viatonta kissaa, koska itse jätit kuulokkeet esille.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
VITTU! KYRPÄ! SAATANA!

Vittujen kevät sentään, just tajusin, että kissa on syönyt mun kuulokkeista johdon poikki. Vastahan noi on toiset kuulokkeet mille käy ihan samoin. ...Vittu mää hirtän ton eläimen....

Taas hyvä osoitus siitä että kissat ovat eläimiä joiden ainoa ominaisuus on ääretön pahuus. Kissat on saatanasta!

Itseäni vituttaa taas kerran tämä talvi. Vituttaa kun on kylmää. Vituttaa kun joka saatanan kerta kun lähtee autolla johonkin, joutuu ensin lapioimaan sen esiin vitun lumimöykyn alta. Talvi on saatanasta!

Lisäksi vituttaa joulu. Vituttaa kaikki teennäiset jouluntoivotukset, kaikki äitelät ja tekopirteät joululaulut, kaikki saatanan typerännäköiset ja mauttomat jouluvalot. Vituttaa kun kaupassa vittuuntuneen näköiset myyjät joutuu pakon edessä näyttämään typerältä idioottimaiset tonttuhatut päässään. Vituttaa kun joulu saa ihmiset vielä normaaliakin typerämmiksi. Vituttaa kun kaikki kaupat on kohta täynnä jouluostoksiaan tekeviä ihmisiä, jotka pyörivät edessä kuin vähä-älyiset idiootit. Vituttaa kun kaikki ärsyttävät sukulaiset odottavat että käyn heillä kylässä vain koska on joulu, ja kun nämä samat ärsyttävät sukulaiset sitten tuppautuvat itse kylään koska en ole käynyt siellä. Vituttaa kun töissä on joulun takia vielä normaaliinkin verrattuna moninkertainen kiire. Joulu on saatanasta!
 

Killeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Taas hyvä osoitus siitä että kissat ovat eläimiä joiden ainoa ominaisuus on ääretön pahuus. Kissat on saatanasta!

Itseäni vituttaa taas kerran tämä talvi. Vituttaa kun on kylmää. Vituttaa kun joka saatanan kerta kun lähtee autolla johonkin, joutuu ensin lapioimaan sen esiin vitun lumimöykyn alta. Talvi on saatanasta!

Lisäksi vituttaa joulu. Vituttaa kaikki teennäiset jouluntoivotukset, kaikki äitelät ja tekopirteät joululaulut, kaikki saatanan typerännäköiset ja mauttomat jouluvalot. Vituttaa kun kaupassa vittuuntuneen näköiset myyjät joutuu pakon edessä näyttämään typerältä idioottimaiset tonttuhatut päässään. Vituttaa kun joulu saa ihmiset vielä normaaliakin typerämmiksi. Vituttaa kun kaikki kaupat on kohta täynnä jouluostoksiaan tekeviä ihmisiä, jotka pyörivät edessä kuin vähä-älyiset idiootit. Vituttaa kun kaikki ärsyttävät sukulaiset odottavat että käyn heillä kylässä vain koska on joulu, ja kun nämä samat ärsyttävät sukulaiset sitten tuppautuvat itse kylään koska en ole käynyt siellä. Vituttaa kun töissä on joulun takia vielä normaaliinkin verrattuna moninkertainen kiire. Joulu on saatanasta!


En itse olisi paremmin voinut kirjoittaa. Samaa mieltä täysin.
 

ipa rules

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Packers
Itseäni vituttaa taas kerran tämä talvi. Vituttaa kun on kylmää. Vituttaa kun joka saatanan kerta kun lähtee autolla johonkin, joutuu ensin lapioimaan sen esiin vitun lumimöykyn alta. Talvi on saatanasta!

Vaikka hintaa onkin kohtuullisesti, niin webasto on oikeasti aivan käsittämättömän hieno laite.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Vaikka hintaa onkin kohtuullisesti, niin webasto on oikeasti aivan käsittämättömän hieno laite.

Webasto kieltämättä auttaisi hieman, mutta sekään ei poista lumia pihalta, oven edestä, terassilta jne. Ja se Webastokaan ei poista sitä vitutusta jonka pakkanen aiheuttaa, kun lämmityskustannukset kasvaa tai kun pitää pukeutua kuin Michelin-mies joka kerta kun astuu ulos ovesta.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Itseäni vituttaa taas kerran tämä talvi. Vituttaa kun on kylmää. Vituttaa kun joka saatanan kerta kun lähtee autolla johonkin, joutuu ensin lapioimaan sen esiin vitun lumimöykyn alta. Talvi on saatanasta!

Webasto kieltämättä auttaisi hieman, mutta sekään ei poista lumia pihalta, oven edestä, terassilta jne. Ja se Webastokaan ei poista sitä vitutusta jonka pakkanen aiheuttaa, kun lämmityskustannukset kasvaa tai kun pitää pukeutua kuin Michelin-mies joka kerta kun astuu ulos ovesta.

Olisikohan -OO-:n aika pakata kamppeet ja muuttaa suosiolla johonkin lämpimämpään maahan, jossa ei ole talvella kylmä eikä lunta. Jossain keski-Afrikassa näitä em. ongelmia ei taatusti ole. Lähetä kortti sieltä jostain, kun olet muuttanut.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Olisikohan -OO-:n aika pakata kamppeet ja muuttaa suosiolla johonkin lämpimämpään maahan, jossa ei ole talvella kylmä eikä lunta. Jossain keski-Afrikassa näitä em. ongelmia ei taatusti ole. Lähetä kortti sieltä jostain, kun olet muuttanut.

Mutta mitäs minä sitten valittaisin?
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Vaikka ei itseäni kosketa, vituttaa ja ihmetyttää kovin tuo Nokian vesisekoilu, toivottavasti vastuullisilla on paskat housussa muutenkin kuin ripulin seurauksena. Jos on varmasti ikävä tauti aikuisellekin, mitä sitten lapsille, vanhuksille ja sairaille.

100 000 pulloa oluttakin jouduttiin tuhoamaan.
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Matt Nickerson 5+20 min. syy: hengittäminen.
 
Suosikkijoukkue
HIFK,Nashville Predators ja Nurmijärven Kurra
Paras roosteri paikallispelissä ja narreilta avauskokoonpanosta poissa 7 pelaajaa. Turpaan tuli joka osa-alueella. Todella surkea esitys HIFK:lta eilen jaffa-areenalla. Millä ihmeen tuurilla petopaidat ovat ottaneet voitot Tapparasta ja Pelsuista. Palattiin taas omalle tutulle tasolle peliesityksissä. Baxter ja Harri kiitos ja näkemiin.
 

Jii

Jäsen
Suosikkijoukkue
musta & valkoinen
Eipä tullut taaskaan sitä ylennystä. Nyt palstan upseerit ja esikuntatyypit, laittakaas ne mun paperit kesäksi kuntoon.

nimim. päivät kyllä riittää
 

Vakio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Man City
Itseäni vituttaa taas kerran tämä talvi. Vituttaa kun on kylmää. Vituttaa kun joka saatanan kerta kun lähtee autolla johonkin, joutuu ensin lapioimaan sen esiin vitun lumimöykyn alta.

Mitä vitun lunta? Kun oliskin lunta ja muutama pakkasaste niin kuin talvella kuuluukin, niin kaikki olisi ok. Mutta vittu näitä vesisateita ja myrskytuulia joulukuussa.
 

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Saakelin Xbox kun et suostu menemään nettiin.. prkl ja hermot menee.
 

varjo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Montreal Canadiens, (Internazionale), Nash&Suns
Digitv tuo uutta sisältö jne. JA VITUT....kakkoselta tulee Finding Nemo ja tottakai dubattuna, ei siinä mitään, pienet lapset voivat silloin katsoa sen...mutta on meitä aikuisiakin, jotka tahtoisivat leffan katsoa ilman dubbausta ja sitä varten Digitv:ssä olisi hienosti noita muitakin audiokanavia, mutta eiiiiii, sehän olisi jo ihan liian nerokasta, että tällaisissa tapauksissa lähetettäisiin originaalia audioraitaa.

No, en maksa tv-maksua, joten en voi valittaa, voin vain pitäytyä maksamisesta vielä jatkossakin, kun Yleä ei kiinnosta palvella minun tarpeitani.
 

disco-stu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JK Mylly
Digitv tuo uutta sisältö jne. JA VITUT....kakkoselta tulee Finding Nemo ja tottakai dubattuna, ei siinä mitään, pienet lapset voivat silloin katsoa sen...mutta on meitä aikuisiakin, jotka tahtoisivat leffan katsoa ilman dubbausta ja sitä varten Digitv:ssä olisi hienosti noita muitakin audiokanavia, mutta eiiiiii, sehän olisi jo ihan liian nerokasta, että tällaisissa tapauksissa lähetettäisiin originaalia audioraitaa.

No, en maksa tv-maksua, joten en voi valittaa, voin vain pitäytyä maksamisesta vielä jatkossakin, kun Yleä ei kiinnosta palvella minun tarpeitani.

Niinpä, kyllä vittu johonki lätkäpeliin saadaan kakkosääniraidaks jotkut pissikset ja pipopäärunkkarit hirnumaan, mutta kun jotain edes lähelle loogista ja järkevää pitäisi tällä digi-tv paskalla tehdä niin eihän siitä mitään tule. Onko joku oikeasti jossain hyötynyt tästä mahtavasta uutuudesta mitenkään?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös