Vitutusketju

  • 10 541 245
  • 56 130

Ollius

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Viestin lähetti Arnold
Turha poraaminen, joka tuntuu tullen trendiksi täällä Jatkoajassa. Sanotaanko hei kaikki oikeutemme irti?! Vittu..

Veit sanat suustani. Ihme touhua.

Ja terveisit sille narkkaripojulle, joka oli päättänyt pistää autostereoitani kiertoon poolestani. Kiitokset kauniista ajatuksesta, mutta olisin minä itsekin voinut ne eteenpäin myydä, ettei sinun olisi tarvinnut vaivautua käymään autossani. Ja harmi kun ei se avaimesi suostunut käymään virtalukkooni, nyt joudun ihan itse ajelemaan autolla.

Ja jos tarvitset sitä katkennutta avaimenjämää, ilmoittele ihmeessä. Tottakai minä voisin sen palauttaa, jos se vaikka seuraavaan autoon kävisi.

Vitun mulkut.
 
K

kangaroo

Vituttaa koko nettitouhu, monestakin syystä. Ja vituttaa jatkuvasti kaatuileva kone, jolla ei voi enää kunnolla pelatakaan. Taidan siirtyä konsolipeleihin. Jos vittu olisi vaan aikaa.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti kangaroo
Jos vittu olisi vaan aikaa.

Aikaahan rupeaa löytymään, kun jätät kaikki muut pelit, paitsi IFK:n voittopelien jälkeiset matsit väliin. Ei tarvitse kovin usein peliin raahautua.

Vituttaa, mutta silti taas huomenna hallille...
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Viikonloppu ilman kihlattua..................sniif............
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Viisaudenhampaan leikkauksesta kulunut tasan viikko ja kipu ei saatana soikoon ole yhtään hellittänyt. Tuntuu kuin koko hemmetin leukaluu olisi väännetty mutkalle. Särkylääkkeet pitävät sentään pään jotenkin kasassa, mutta muuten alkaa kärsivällisyys olla loppu.
 

amorphous

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mighty Hawks of Monte Carlo. HIFK.
Vituttaa noi parkkipirkot. Saatana. Rikesakko täälläpäin 40 eeroa, olisi sille vähän muutakin käyttöä ollut. No, ehkä ens kerralla muistan sen saatanan pysäköintikiekon.
 
Viimeksi muokattu:

teemu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokipojat
Eino_Mies, kannattaisiko soittaa sille hammaslääkärille? Minulla oli ihan saatanan kova särky muutama päivä viisaudenhampaan leikkauksen jälkeen, määräsi jonkun antibioottikuurin (tai jotain, epäili, että haava oli tulehtunut) ja vahvoja särkylääkkeitä -> oireet loppui lähes saman tien.
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Viestin lähetti teemu
Eino_Mies, kannattaisiko soittaa sille hammaslääkärille? Minulla oli ihan saatanan kova särky muutama päivä viisaudenhampaan leikkauksen jälkeen, määräsi jonkun antibioottikuurin (tai jotain, epäili, että haava oli tulehtunut) ja vahvoja särkylääkkeitä -> oireet loppui lähes saman tien.
No kävinpä juuri eilen näyttämässä suuvärkkiäni uudestaan hammaslekurilla ja se sanoi että hyvin näyttää toipuneen. Niin varmaan näyttääkin, mutta kun ei siltä tunnu. Sanoi vaan että ajan myötä kipukin hellittää. Tähän minäkin haluan uskoa.
 
Suosikkijoukkue
TPS
Vituttaa ku ei ole ehtinyt/muistanut katsastaa Jatkoaikaa sitten kesäloman. Tässäkin ketjussa oli n.25 sivua uusia vitutuksia.

Ja tietenkin mikä aina vituttaa niin huominen krapula...
 
Suosikkijoukkue
Jokerit
Vittu!

Vittu kun vituttaa tuo lukion käynti! Pitää ostella omilla rahoillaan sanakirjoja yms. vittu! Ja ens viikolla on jo kahet kokeet pitäs viikonloppuna lukea. vitun vittu! ja sitten perkeleen TPs torpedoi minun huippuveikkaukset. Vittu!
 

Ghost

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Pittsburgh Penguins
Vituttaa se, että nyt kun MTV3 on ottanut tuon helkkarin kaikki maalit maikkari plussalla -sonnan käyttöön, ei analogisten lähetysten seuraajat tunnu näkevän enää puoliakaan maaleista.

EDIT: Lisätään samaan viestiin, että vituttaa Koistiselle tuomittu jäähy, joka vie monta miljoonaa liigapörssipistettä pois. Ja vielä aiheetta.
 
Viimeksi muokattu:

Iceman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Kaipa tämä vitutukseen kuuluu...

Olen irtisanottu duunistani.

Sikäli hyvä että hermot oli jo pitemmän aikaa loppu työ"kavereitteni" kyvyttömyyteen ja siihen että sain loputtomasti asioita hoitaakseni - jotka eivät kuuluneet minulle millään tavalla - vain sen takia että "no kun sinä pystyt selvittämään tämän..."

Nimeltämainitsematon suurkonserni katsoi, että pidetään heebot duunissa jotka ovat olleet kalustoa jo useampia vuosia ja laitetaan pihalle kundit jotka osaavat duunin rautaisesti ja tekevät hommansa vitun hyvin. Konserni sääästää.

No, se siitä. Tulevaisuus vain tässä lamassa aiheuttaa velalliselle huolta. Joten, jos joku firma kaipaa tietoturvan todellista ammattilaista leipiinsä, nyt lähtis vitun hyvä kohtuu edullisesti.

CV :tä tulee jos on takana jotain vakavastiotettavaa. YV :tä tulemaan.

Iceman
 

Kapo 00

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Viestin lähetti Los Sin Nombre
Ja tietenkin mikä aina vituttaa niin huominen krapula...
Krapula tulee mutta minä päätän päivän! ja lisää vanhoja vitsejä?
Krapula on köyhien tauti!
Voihan Vitalis! taas meni väärään ketjuun!
 

muaddib

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mimosanherkät Itkupillit ja Setämiehet
Ei jumalauta!

Viimesen päälle kaikki ruuat italialaisittain, 4 ruokalajia ja viinit ja kaikki, kunnolla olin ja mukava, ilman mitään lähitaistelukontaktia enkä puhunut jääkiekosta pätkääkään, ja pimu esittää "Turku talvella"-kuvaelman kaikilla mausteilla!

Kyllä alkaa hiukan usko hiipumaan tähän naissukupuolen suhteellisuudentajuun, ei tällasia äijiä kasva joka oksalla!

Can't live with them, can't shoot them...

The Pena Trophy tänne, ja heti!

-Tana!

muaddib
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei tuolla suorituksella Thorpyä vielä saa. En tiedä saako minunkaan suorituksellani, sen verran vahvasti Tölikassa ja Ruissalossa penaillaan, mutta tuosta menen kyllä ohi.

Eilen olin kotonani kaverin kanssa pelailemassa NHL:lää ja tissuttelemassa kaljaa. Eräs naispuolinen ystäväni soitti ja pyysi luokseen vahtimaan nukkuvaa poikaansa siksi aikaa, kun hän käy yhteisen ystävämme kanssa oluella. Sanoi, että menee korkeintaan kaksi tuntia... Arvannette lopun - pilkkuun astihan tytöt siellä baarissa jaksoivat istua.

Kyseinen ystävättäreni oli jo aiemmin luvannut heittää minut tänään hallille, ja tämän tempauksen takia pyysin, että tulee matsin (ja jälkipelien) jälkeen myös hakemaan. Lupasi kyllä, mutta saapa nähdä. Jos ei tule, niin siihen loppuu yksi ystävyys.

Toisaalta, olisihan minun pitänyt se tietää, että valehteleminen on naisille luontainen kommunikointimuoto - naisen valehtelemisen tunnistaa helposti: nainen valehtelee silloin, kun huulet liikkuvat, ja sieltä välistä tulee ääntä.

Can't live with them, the end! (Al Bundy)
 

aaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Voi vittu kun vituttaa eiliset kännitoilailut...
PERKELE!
 

hannes_ko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Fly Emirates
Re: Vittu!

Viestin lähetti Matti Koskinen
Vittu kun vituttaa tuo lukion käynti! Pitää ostella omilla rahoillaan sanakirjoja yms. vittu!

Jees, käyhän se lukio loppuun niin sen jälkeen ei tarvitse enää mitään ostaakaan omilla rahoilla...
 

Torstai

Jäsen
1. Ainainen rahapula
2. Ainainen rahapula
3. Ainainen rahapula
4. Ainainen rahapula
5. Ainainen rahapula
6. Ainainen rahapula
7. Ainainen rahapula
8. Ainainen rahapula
9. Ainainen rahapula
sekä jatkuva kerjuu.


-Launatai-
 

ApZu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Beijing Nordic Vikings
Naiset!!! Vittu kun ahdistaa oikeasti niiden epäloogisuus. Ensin saa olla ilman niiden tarjoamaa hyvin mieluista "hyödykettä" melkein 18-vuotta elämästään, seuraavaksi seuraa sellainen 5 vuoden jakso että "sitä" saa silloin tällöin (lue kerran vuodessa) ja nyt sitä olisi tarjolla useammaltakin taholta samaan aikaan. Häslää nyt sitten useamman kanssa samaan aikaan, kun perkele ei osaa päättää kuka niistä ois se paras. Vittu.....

Lisäksi ahdistaa tämä ihmisen heikkous alkoholia kohtaan, elikkäs taas pitäs mennä ottamaan muutama...

Ainiin ja huominen krapula vituttaa jo valmiiks
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Dippadappadaa... Vituttaa. Tai oikeastaan naurattaa samalla.

On nimittäin kämppiksellä tällä hetkellä niin helvetin tyhmiä ryyppykavereita tuossa olohuoneessa, että huhhuh. Pakko tulla aina välillä tuulettumaan omaan huoneeseen.

Tämän hetkinen keskustelu:

Seppä 1: "Yks kaveri väitti, että on runkannut 6-vuotiaasta asti"
Seppä 2: "Ei vittu, kaverilla on varmaan iso kulli!" (Tätä teoriaa ihmettelin ainakin itse..)
Seppä 3: "Vitut, ei kai kukaan voi 6-vuotiaana runkata, eihän silloin edes seiso. Tai ei mulla ainakaan seissyt."
Seppä 2: "Salettiin seisoo jo kuuden vanhana."

Jee jee... Hevimetalli soi ja pitkätukat huutaa... Jos lähtis taas osallistumaan keskusteluun...

Eli siis: Vituttaa kun oon selvinpäin!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös