Vitutusketju

  • 10 541 047
  • 56 130

Kaiser Soze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rontti's potatoes, whiners and wankers
Viestin lähetti Designer
Erittäin hyvän ystäväni isä kuoli viime yönä, enkä tiedä yhtään, mitä tehdä tai miten voisin auttaa.

Soita ja kysy tarviiko kaveri seuraa.
Kuuntele, se on paras apu mitä voit antaa.

K
 

Tobias

Jäsen
Yleinen kiire

Vituttaa tää yleinen kiire, joka on jatkuvaa. Koko ajan on jotain pieniä mutta tärkeitä asioita kalenteri täynnä ja nuo hoidettavat asiat vituttavat vapaa-aikanakin. Pitäis osata sanoa useammin "ei". Vitun vittu, taas menee koko päivä sykkiessä, ja illalla on taas se tuttu olo, ettei kuitenkaan saanut mitään aikaiseksi.
 

Fossey

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Vujtekin koipi. Ja tämä "juupas, eipäs". Sanoisivat nyt PERKELE että pelaako vai ei, eikä viikon välein "vielä viikon huili".
 

Kyynis

Jäsen
Viestin lähetti Designer
Erittäin hyvän ystäväni isä kuoli viime yönä, enkä tiedä yhtään, mitä tehdä tai miten voisin auttaa.


Niinkuin Kaizer Soze kirjoitti niin soita. Kerro suoraan miten hyvänä ystävänä pidät kaveriasi ja jos hän tarvitsee juttukaveria tai ns itkuseuraa niin olet vapaaehtoinen. Suru asioissa on vaikea neuvoa toista koska jokaisen ihmisen suru on erillainen. Kuulet varmasti samat jutut monta kertaa ja mitä ihmeellisimmissä paikoissa.

En tiedä. Itseä auttoi se, että tiesi voivansa soittaa toiselle ihan mihin kellonaikaan tahansa jos siltä tuntui. Tuntui myös hyvältä, kun kaupungilla oli joku seurana kävelemässä vaikka ei puhuttu mitään. Itselle toi itkupuoli ei tuottanut tuskaa koska tunteiden näyttäminen on luonnollista. Jos teillä on hyvä ystävä rinki niin menkää vaikka johonkin mettään missä voitte tarpeen vaatiessa itkeä, potkia puita ja huutaa pahaa oloa pois. Tunteiden näyttäminen vaatii "turvallisen" ympäristön jäyhille äijille.

Ehkä tarkein neuvo mitä osaan antaa niin kerro kaverillesi, että EI VIINAA ja jos mahdollista ei rauhoittavia.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Olen ollut tekstiviestitse yhteydessä ystävääni, koska hän ei vielä ole halukas puhumaan. Kerroin hänelle, että puhelimeni on koko ajan auki ja hän voi soittaa koska vain, vaikka keskellä yötä. Tuntuu kyllä aivan helvetin pahalta nyt. Melkein kuin joku löisi välillä lekalla rintaan.
 

pest

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Viestin lähetti Designer
Erittäin hyvän ystäväni isä kuoli viime yönä, enkä tiedä yhtään, mitä tehdä tai miten voisin auttaa.

Kokemuksesta voin sanoa, että tuossa tilanteessa ihminen haluaa olla 'yksin', vain perheen kesken. Kaver(e)ille on hankala heti oman isän kuoleman jälkeen sanoa mitään. Riippuu tietysti ihmisestä kauan henkilökohtainen suruaika kestää, mutta sitten kun se on ohi niin kavereista on apua.
 

M@rko77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LFC, FC Lahti ja Pelicans
Viestin lähetti pest
Kokemuksesta voin sanoa, että tuossa tilanteessa ihminen haluaa olla 'yksin', vain perheen kesken. Kaver(e)ille on hankala heti oman isän kuoleman jälkeen sanoa mitään. Riippuu tietysti ihmisestä kauan henkilökohtainen suruaika kestää, mutta sitten kun se on ohi niin kavereista on apua.

Minun kaverini isäpuoli kuoli tuossa elokuussa. Sain tietää asiasta vasta nyt ja hieman olen kyllä loukkaantunut, kun hän ei soittanut tai kirjoittanut asiasta. No, ehkä hän halusi surra perheensä parissa, en tiedä. Kuitenkin tarjosin nyt apuani ja lohdutin häntä. Eihän surutyö lopu koskaan, vaan jatkuu koko elämän. :(
 

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ja taas. Kyllä mä vaan osaan.

Takana viisi tuntia unta ja edessä kahdeksan tunnin koulupäivä, plussana siihen päälle toki vielä Jokerit-Kärpät matsi.
 

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Viestin lähetti girlzilla15
Ja taas. Kyllä mä vaan osaan.

Takana viisi tuntia unta ja edessä kahdeksan tunnin koulupäivä, plussana siihen päälle toki vielä Jokerit-Kärpät matsi.

Pientä. Jokerit-Toronto matsin jälkeen etsin puoleen yöhön saakka autonavaimiani, jotka pieni tyttäreni oli piilottanut ollessani matsissa. Tarvitsin ehdottomasti autoa ennen seitsemää aamulla. En voinut tietenkään herättää tyttöä ja tiedustella avaimien mahdollista sijaintia, enkä niitä myöskään yöllä löytänyt. Siinä sitä pyöriskeltiin about viisi tuntia ja kuuden aikaan aamulla oli pakko kysyä missä isin auton avaimet ovat. Tyttö vastasi, että ne ovat hävinneet ja jatkoi nukkumista. Pakko oli herättää muija, joka löysikin avaimet parissa minuutissa.
 

Turnipsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Auran Aaltojen nettiradio toimii taas aivan loistavasti. Jatkaa siitä mihin viimekaudella jäi. Pitääkö tollasta palvelua edes pitää / mainostaa kun koko p***a ei suostu toimimaan. ..vetti!
 

Kaiser Soze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rontti's potatoes, whiners and wankers
Viestin lähetti timppa
Auran Aaltojen nettiradio toimii taas aivan loistavasti. Jatkaa siitä mihin viimekaudella jäi. Pitääkö tollasta palvelua edes pitää / mainostaa kun koko p***a ei suostu toimimaan. ..vetti!

Siellä on koko paska serveri alhaalla.
Ei vastaa edes pingiin... loistavaa TPS - mäistä palveluntarjontaa...

K

Edit. Eilen en testannut pingiä, kun Sportilta sitten matsi tuli.
 
Viimeksi muokattu:
K

kangaroo

Viestin lähetti PeteX
etsin puoleen yöhön saakka autonavaimiani, jotka pieni tyttäreni oli piilottanut

Mulle kävi muuten kerran ihan samalla tavalla, kun tyttö oli about kaksivuotias. Otin vara-avaimet käyttöön ja etsin ne varsinaiset myöhemmin paremmalla ajalla.
 

Turnipsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Viestin lähetti Kaiser Soze
Siellä on koko paska serveri alhaalla.
Ei vastaa edes pingiin... loistavaa TPS - mäistä palveluntarjontaa...

K

Saitko eilen vastaamaan pingiin? Ottaa kyllä päähän tarjota palveluita jotka eivät toimi ollenkaan. Voisi itsekkin pistää web-sivun jossa on tarjolla liveselostukset joka pelistä tämän kauden ajalta.
 
V*tuttaa kaikki! Koko HIFK kaikkine jäsenineen ja sitten vielä lisäksi meni prätkä tänään paskaksi ja sitten vielä sain ykkösen kokeesta, johon vielä kaiken lisäksi luin!
 

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Viestin lähetti kangaroo
Mulle kävi muuten kerran ihan samalla tavalla, kun tyttö oli about kaksivuotias. Otin vara-avaimet käyttöön ja etsin ne varsinaiset myöhemmin paremmalla ajalla.

Näin olisin tietysti tehnyt, jollei virta-avain olisi aikoinaan katkennut lukkoon ja silloin vasta vitutti!
 

Miguel

Jäsen
Pelicansin taaperruksen aiheuttamien tunteiden kuvailemiseen riittää pari sanaa: voihan vittu.

Ja minä kun jo ilmoittauduin HIFK-vieraspelimatkalle. Todellisia elämyksiä luvassa. Sitä paitsi, jos Pelsu sattumalta voittaisikin, alkaisi pikku hiljaa vituttaa IFK:n puolesta.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Viestin lähetti PeteX
Näin olisin tietysti tehnyt, jollei virta-avain olisi aikoinaan katkennut lukkoon ja silloin vasta vitutti!

Hmm... mitenkäs minulla on sellainen fiilis, että auton avaimista voi myös itsekin teettää itselleen vara-avaimen... miksi et siis teettänyt itsellesi vara-vara-avainta (kiva sana) tuon tapauksen jälkeen?

Itseäni vituttaa. Kaverilla tuntuu menevän päin persettä enkä itse kykene auttamaan muuta kuin kuuntelemalla, mutta kun tuntuu ettei siitäkään ole mitään hyötyä. Avuttomuuden tunne ja sitä kautta jotenkin syyllisyys kalvaa.

Joo ja pakollinen virkamiestason ruotsin kurssi vituttaa niin saatanasti. Ei se ruotsi itsessään, mutta kun miksi vitussa sen opetus pitää tehdä niin vitun tylsästi. Sama kaavoihin kangistuminen, kuin yläasteella tai lukiossa. Jotain vitun grammatikia, ja jokainen vuoron perään ehdottaa jotain sanaa. Tai sitten kysellään parilta tyhmiä kysymyksiä tyyliin: "Varför studerar du här i Tammerfors?" ja vastaillaan: "Jag studerar här i Tammerfors att jag vet inte." Tai sitten mennään johonkin vitun kielistudioon ja kuunnellaan jotain perkeleen rahisevaa magneettinauhaa: "Hejssan. Jag heter Håkan och jab bor i Uppsala och.."
 
Viimeksi muokattu:

Rixa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Mä en oo ikinä ymmärtäny tota helvetin kieliopin määrää vieraiden kielten opetuksessa. Saisivat lisätä enemmän puhetta ja vuorovaikutteista kanssakäymistä.
Vituttaa tuntemattomat ihmiset jotka selvittävät henkilökohtaisia asioitaan puhelimessa minulle. Ei mua kiinnosta perkele. Tää on kyä harvinaista mutta tällä hetkellä naiset ei vituta yhtään.
 

wilco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK,LiPu
Viestin lähetti Rixa74
Mä en oo ikinä ymmärtäny tota helvetin kieliopin määrää vieraiden kielten opetuksessa. Saisivat lisätä enemmän puhetta ja vuorovaikutteista kanssakäymistä.

Tuo on kyllä totta, mutta hieman vaikeaa ehkä arvioida. Sekin on totta, että kun on kielioppi selkärangassa, niin kieltä puhuttaessa siihen pääsee sisään nopeammin ts. oppii puhetta ja sanoja. Vähän hämärästi sanottu, mutta ehkä löydätte thi pointin...

Että silleen...
 

amok

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
listaa

- Viikon vanha kannettava kone lähti Gigantin takuuhuoltoon, kestää varmasti liian kauan.

- Tempaisin eilen polveni todella napakasti pöydän kulmaan.

- Kärpät hävisi kahdella karkealla henkilökohtaisella virheellä eilen.

- Flunssa tykyttää takaraivossa.

- Työpaikan henkilöstöpolitiikka v*tuttaa.

- Ajoin työpaikalle "lähden ajoissa niin ei tarvi kiirehtiä" -autoilijan takana koko matkan.

- Pitäisi tehdä asiakkaalle venäjänkielistä webbiä kyriilisillä aakkosilla.

- Viikonloppuna sukulaisille.


AAAAAHHHHH!!!!!
 

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Vituttaa maikkari, sen torstainen"kiekkomakasiini" nimeltä Hockey Night ja sen maailman ärsyttävin juontaja Mika Saukkonen!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös