Vitutusketju

  • 10 590 944
  • 56 164

rapster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kolarin Turmio
Re: Re: Vittu!

Viestin lähetti hannes_ko
Jees, käyhän se lukio loppuun niin sen jälkeen ei tarvitse enää mitään ostaakaan omilla rahoilla...
Pyh ja pah, lukiolla sen enempää kuin käydyllä ammattikoululla tai yliopistollakaan ei tee hewoisen wittua, jos mielessä on pelkkä rahanteko. Sellaiset hirviöt raha löytää koulutuslinjasta riippumattakin - tai vaikka sellainen puuttuu kokonaan. Sinnikkyys ja neuvokkuus ovat kuulemma aika kovia valtteja tässä maailmassa.

Ai niin, aiheesen. Mua vituttaa se, että noin 95 % ihmisistä tässä maailmassa näyttää idiooteilta. Harvat tuntuvat yhtään sen fiksummilta tällä hetkellä. Torvelot typerine mielipiteineen ja jästisine päineen suksikoon vittuun. Kuulostanpa ilahduttavan teini-ikäiseltä, no vitut siitä, taidankin maata kotosalla koko huomisen. Vittu jee.
 

rapster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kolarin Turmio
Re: Re: Re: Vittu!

Viestin lähetti rapster
Ai niin, aiheesen. Mua vituttaa se, että noin 95 % ihmisistä tässä maailmassa näyttää idiooteilta. Harvat tuntuvat yhtään sen fiksummilta tällä hetkellä. Torvelot typerine mielipiteineen ja jästisine päineen suksikoon vittuun. Kuulostanpa ilahduttavan teini-ikäiseltä, no vitut siitä, taidankin maata kotosalla koko huomisen. Vittu jee.
Hmm, pitääpä täsmentää vielä, ettei kukaan turhaan ajattele, että minäkö: räystästukat, kokoomusnuoret, puuhelmi- ja liippahousuhiihtäjät, keski-ikäiset grillikusipäät, kaikki jotka ovat tyytyväisiä siihen, että heille työnnetään joka vitun tuutista paskaa musiikkia truutalla korviin, ylipäänsä kaikki pikkusieluiset, itsekkäät, fanaattiset keskinkertaisuudet, suksikaa kuuseen.

Noin! Ketju teki tehtävänsä. Enää ei edes tee mieli lyödä ketään/mitään.
 

Miguel

Jäsen
Eilen meni pitkään hyvin. Pelicansin jatkoaikatappiosta huolimatta vierasmatkalla oli hauskaa, ja mukava meno jatkui myöhään yöhön. Ja kun yleensä baari-iltoina vastakkainen sukupuoli tuntuu kiertävän minut kaukaa, eilen vaikutti olevan useampikin kiinnostunut. Erään tytön kanssa juttelin mukavia pitkät tovit.

Mutta sitten jokin meni pahasti vikaan, ja se jokin olin minä itse. Synkkyyttä ennakoi blackjackista saatujen voittojen häviäminen takaisin sinne mistä ne oli saatukin. Se ei vielä jaksanut haitata kovin paljon. Sen sijaan tavaran nouseminen ylös elimistöstä oli painajaismaista. Vähän se ihmetyttikin, kun olin jo jäähdyttelyvaiheessa juomisen suhteen. Useampaan kertaan jouduin puhumaan norjaa, minkä jälkeen olo oli niin paska, ettei edes tyttö jaksanut hirveästi kiinnostaa. Eikä tyttöäkään ehkä enää kiinnostanut rapakuntoinen Miguel.

Illan kruunasi oharin tekeminen kaverille, jolle olin luvannut yöpymispaikan meiltä. Sanoin baarissa, että minä lähden nyt enkä varmaan herää puhelimen soittoon. OK, kaveri tuumi, hän herättää sitten veljeni tai keksii jotain muuta. Onneksi hän pääsi helposti eräälle toiselle kaverille yöksi, mutta silti vituttaa lupauksen pettäminen.
 

hannes_ko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Fly Emirates
Re: Re: Re: Vittu!

Viestin lähetti rapster
Pyh ja pah, lukiolla sen enempää kuin käydyllä ammattikoululla tai yliopistollakaan ei tee hewoisen wittua, jos mielessä on pelkkä rahanteko. Sellaiset hirviöt raha löytää koulutuslinjasta riippumattakin - tai vaikka sellainen puuttuu kokonaan. Sinnikkyys ja neuvokkuus ovat kuulemma aika kovia valtteja tässä maailmassa.

Täh, mitä höpäjät? Minähän yritin Matti-pojalle antaa valistusta ankaraa maailmaa varten. Siis vittuilin. Että kunhan käyt sen lukion loppuun, niin sitten ei tarvitsekaan maksaa vuokraa, ruuasta, laskuja tahi veroja. Silloin vaan elellään ja olellaan. Ei ollut mikään kannanotto rahantekoon, sillä kyllähän ne rikkaatkin omalla rahalla maksaa...
 

mikkoz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho
Toi Mika Saukkosen selostus on niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin rasittavaa ja huonoa..

"kiekko kävelee" :( murrr ja perkele!
 

Swift

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Philadelphia Eagles, Flyers
Suoraan sanottuna vituttavat kaiken maailman neitikiekon ystävät, Markku Kruus, Marko Kivenmäki ja TPS:n loistavat fanit.
 

Turnipsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Viestin lähetti Swift
Suoraan sanottuna vituttavat kaiken maailman neitikiekon ystävät, Markku Kruus, Marko Kivenmäki ja TPS:n loistavat fanit.

Saanen udella tuota viimeistä kohtaa, miksi? Liittyen tapaus Nielikäiseen? Kun Pasi ei saakkaan lyödä mailalla ensin toista pelaajaa ja nyrkillä toista? <g>
 

Miguel

Jäsen
Viestin lähetti Miguel
Sen sijaan tavaran nouseminen ylös elimistöstä oli painajaismaista. Vähän se ihmetyttikin, kun olin jo jäähdyttelyvaiheessa juomisen suhteen. Useampaan kertaan jouduin puhumaan norjaa, minkä jälkeen olo oli niin paska, ettei edes tyttö jaksanut hirveästi kiinnostaa. Eikä tyttöäkään ehkä enää kiinnostanut rapakuntoinen Miguel.

Sen verran selvennän tuota, etten pitkin baarin lattiaa ei laatat sentään lentänyt vaan selvisin vessaan asti.

Ja osasyy huonoon kuntooni on saatu selville. Otin ennen baariin menoa kaverin lonkeropullosta huikkaa. En minä silloin mitään maistanut, mutta pirtua siinä seassa oli kuulemma ollut. Turhan rankkaa tavaraa, kun pohjiakin oli reilusti.
 

PeZu

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Voi Vittu Kun Vituttaa

Joo on toi uus änäri sitten hyvä peli kun osais pelata sitä. Ei pysty äijiä ohjaamaan muualta kuin nuolinäppäimistä ja arvaa vaan kuka on pelannut viimeiset kolme vuotta aivan jollain muilla näppäimillä. VITTU. Koita siinä sitten pelata!!

Niin ja sekin vielä et tänään oli niin kuivat luennot kun yks luennoitsija pähkäilee aivan yksinkertaisia asioita ja sekoilee puolet ajasta.

Kerran vielä - Vittu!!

Menen vitutustani purkamaan salibandykaukaloon!
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Re: Voi Vittu Kun Vituttaa

Viestin lähetti PeZu
Niin ja sekin vielä et tänään oli niin kuivat luennot kun yks luennoitsija pähkäilee aivan yksinkertaisia asioita ja sekoilee puolet ajasta.

Kerran vielä - Vittu!!


Niin, mikäli en ole aivan väärin ymmärtänyt, niin taisipa kyseessä olla samainen luento, missä minäkin olin. Vai olitko jollain vielä kamalemmalla luennolla sekoilemassa?

No kyllähän meidän pitäisi tietää jo tässä vaiheessa opintojamme, että tylsät luennot voi käyttää paljon hyödyllisemminkin, kuten esimerkiksi syömällä pitsaa, pelaamalla korttia tai juomalla teetä.

Mua vituttaa se, että olin ensin aamulla kahdeksasta kahteentoista töissä eikä taaskaan yhtään mitään tekemistä keksitty meikäläiselle. Rahan saanti lusmuilemalla on toki todella siistiä, mutta joskus sitä jopa tekisi mielellään jotain työtäkin. Sitten olikin parin tunnin tauot ja sitten nuo katastrofi-luennot, joista PeZukin tuossa mainitsi. Tämän jälkeen vielä pariksi tunniksi suunnittelemaan jotain vitun RF-ASICia jollain vitun bugisella softalla, jonka pitäisi edustaa tekniikan huippuluokkaa. Työohje oli niin perseestä, että assistenttia tarvitsi joka hetki pyytää neuvomaan.

Nyt on rikki ja väsynyt. Peerkule!!!!
 

M@rko77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LFC, FC Lahti ja Pelicans
Vituttaa kun a) ei osaa tanssia b) ei jaksa opetella c) ei ole rytmitajua ja d) tangoilut ei vielä ihan tässä vaiheessa iske. Tuossa viime viikolla olisi laivalla ollut tanssiseuraa yllin kyllin tarjolla, mutta täytyy sanoa ettei osaa..Sitä näköjään saa mitä tilaa..

Niin ja sekin vituttaa, ettei Tallinnan sittarista tee suomalaisella pankkikortilla (ilman visa-ominaisuutta) paskaakaan.. :mad:
 

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
Vituttaa TPS, vituttaa Antti Aalto, vituttaa Marco Tuokko, vituttaa Jani Kiviharju, vituttaa ääliöt jotka sanovat ettei Nielikäinen ole koskaan tapellu ketää kovia vastaan (hakekaa vittu faktaa älkääkä spekuloiko paskalla, www.nielikainen.net katsokaa vittu sieltä pelaajien taustoja jos jaksatte laiskaa persettänne nostaa.. joo, siel o itkupilli ruotsalaisii ja jotain muita eerikkikoivuja, ite kerjäsivät saatana turpaansa, sama ku mäkkäri hakkas variksen, parempi antaa ku ottaa turpaan, etenki ku ei nähny kuka tuli koputtaa).

sit mua vituttaa junalippujen korkeet hinnat akselilla helsinki-lappeenranta... mua vituttaa kun Kim Hirschovitsia vain haukutaan ja parjataan, c'mon, give him a fucking chance.

Ottaa kyl kans päähän se ku Martin Spanhel vaa surffaa tukka hulmuten kaukalossa, menis kotiinsa vaikka gayleffoihin näyttelee, ulkonäkönsä puolesta sopis erittäin hyvin (joo, tiedän miltä homoleffojen miehet näyttää, eiks oo kauheeta, ne näyttää samoilta ku heteroleffojen miehet).

Ainiin... vitun Minnesota Wild...sainas sellasen läskin ja halpamaisen Matt Johnsonin, kunnon tusinatappelija, ei anna Boogaardille mahiksii nhl:ään, elää vanhoilla teoillaan..

sit mua vituttaa kyl iha vitusti se, et tota Heleniuksen kirjaa varten ei oo viel keksitty sopivaa nimee... vituttaa kans ku Samin pitää pelata jossain narreissa, huhhuh, onneks kirjaan ei tuu ku yks kappale samin narrivuodesta... ei sitä kestäis enempää ;)

aijuu... hiemanko vituttaa kans nää kaikki, jotka pitää suomifutiksesta...SIIS haloo...se o potkupalloo... ei jumalauta, hakekaa elämä vaikka kiteen torilta...
 

Pärde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Colorado Avalanche
Vituttaa se, et ESPN NHL Hockey ilmestyy vasta lokakuun lopulla Playstationille. Joutuu pahimpien vieroitusoireiden takia ostamaan EA:n tekeleen eikä vittu varmasti jää enää rahaa laatukamaan.

Ai niin, vituttaa myös se ettei ole ollut rahaa sitten kesäkuun puolen välin jälkeen. Onneksi se s**tanan kausari tuli ostettua jo vittu keväällä.

Ja miksi vitussa meillä ei ole kunnon kakkossentteriä ja nelosessa lihaosastoa??!!
 

Kiisa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, HPK-Inkkarit, IHN ja FC HML
Vituttaa kokoaikainen modelinjasta valittaminen. Viestejä kahteen modeketjuun on tullut melkein 600... tuokin määrä kun olisi kirjoitettu lätkäpuolelle niin olisi tullut ulos paljon asiaa. Moni kirjoittaja on tuhlannut energiaa siihen, että on purkanut patoutumiaan modeja vastaan, saman energian olisi voinut käyttää nostamaan SM-Liiga, Mestis ja NHL-palstojen tasoa entisestään. Olisi paljon mielenkiintoisempaa lukea kirjoituksia niistä.
 

teemu_s

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC, Montreal Canadiens
Viestin lähetti Cairns
aijuu... hiemanko vituttaa kans nää kaikki, jotka pitää suomifutiksesta...SIIS haloo...se o potkupalloo... ei jumalauta, hakekaa elämä vaikka kiteen torilta...

Ja Kiteellähän tapellaan välillä ihan tosissaan... ;-)

Vittu saatanan nää hurrit tartteis kunnon potkun perseelle. Vittu mitä vastanussittuja aasinmulkkuja koko kansa. Hyi olkoot kun täältä pääsen pois.
 

Poison

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Menee hermot. Pahasti. Minullakin kun ehkä sentäs jopa mahdollisesti on olemassa jokin ihmisarvo! Perhana....
 

wilco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK,LiPu
Viestin lähetti Cairns
aijuu... hiemanko vituttaa kans nää kaikki, jotka pitää suomifutiksesta...SIIS haloo...se o potkupalloo... ei jumalauta, hakekaa elämä vaikka kiteen torilta...

Ei, ei se edes ole potkupalloa, enemmänkin mänttikuulaa, niin hieno on ollut tämänkin kauden ohjelma. Ja ne peleissä pelin näyttävä rakentaminen, korkea pallo ja haluttomat perään...

Että silleen...
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Eino_Mies, joka kuuntelee Radio Novaa saa juuri sitä mitä tilaa ;)

Töissä vituttaa muutama henkilö. Minähän en tosiaan hoidakaan kuin heidän vastuualueelleen kuuluvia tehtäviä, paitsi seitsemän muun henkilön vastuualueeseen kuuluvia, joten tokihan heidän työpyyntönsä tulee tehdä ennen muita ja mielummin heti valmiiksi. Perhana. Kostoksi laitan nuo työpyynnöt tuosta pinkan alimmaisiksi. Siitäs saivat.
 

Mammutti

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Blackhawks,Cam Neely, Timo Peltomaa
Eiks nyt perkele voi olla tv-ohjelmia ilman pakollisia homoja!!!!!
Eilenki kolmessa ohjelmassa illan aikana. Jotain rajaa.. Voi kohta enää telkkariikaan kattoo.
 

V-man

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Viestin lähetti Mammutti
Eiks nyt perkele voi olla tv-ohjelmia ilman pakollisia homoja!!!!!
Eilenki kolmessa ohjelmassa illan aikana. Jotain rajaa.. Voi kohta enää telkkariikaan kattoo.

Miksei koskaan lesboja? Missä on kiintiölesbot? Lesboja ruutuun niinkuin olis jo!
 

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eiks nyt perkele voi olla tv-ohjelmia ilman pakollisia heteroita!!!!!
Eilenki kolmessa ohjelmassa illan aikana. Jotain rajaa.. Voi kohta enää telkkariikaan kattoo.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös