On maistettu Red, Black, Blue, Green ja Gold (ihan spessuja ei täällä ole saatavilla, eikä ole tullut muuallakaan vastaan). En minä ihan lämpimikseni puhu.
Huoh taas. Tottahan niissäon eroja. Red ja Black ovat totaalista kuravettä, nuo muut hiukan parempia. Niistä kaikista puuttuu silti persoona, jokin mikä tekisi niistä rahan arvoisia, muistettavia. 4000 euron blue spesiaali barrel strengthinä voisi olla ihan mielenkiintoista, mutta miksi? Laprhoiag on kuitenkin parempaa 30 euron pullo hintaan.Jollet huomaa noissa viskeissä makueroja niin kannattaa hakeutua lääkärin vastaanotolle. Tuskin sekään voi asiassa auttaa mutta saat ehkä edes diagnoosin siitä mikä on kaverin makuhermot tuhonnut.
Yleltä tulee livenä provinssi ja hyvän fiiliksen pilaa elämää paskempi juontaja. Hermot menee prkl.
Jos et minua usko, niin googleta viski arvostelijoiden sivuja.
Minulla ei tietääkseni ole mitään velvotteita palstalaisten harhaluulojen vääräksi todistamiseen. En ole väittänyt, että JVBlu olisi ns. paskaviski (ylihintainen kyllä), mutta voit itse kokeilla single maltteja ja todeta eron.Eiköhän se ole ihan sinun velvollisuus johdattaa minut tiedon alkulähteille, joissa Johnnie Walkerin Blue Label on haukuttu paskaksi viskiksi.
En ole väittänyt, että JVBlu olisi ns. paskaviski (ylihintainen kyllä)
Chivas ja Jonny Walker ovat suurinta kusetusta sitten Lacoste tennispaitojen ja Fila tennissukkien. Eli turhaa elvistelyä tyhmille.
Niin minähän en asu Suomessa, joten persiilleemn vetelee taas. Mun puolesta saat ostaa sitä JWBluta litrakaupalla jos luulet siitä stondiksen saavasi.Suomessa ei myydä yhtään yli 40 euron shamppanjaa etc.
Vituttaa nämä univaikeudet. Huomenna tai siis tänään olisi aikainen herätys mutta kun ei uni tule niin ei tule.
Vituttaa nämä univaikeudet. Huomenna tai siis tänään olisi aikainen herätys mutta kun ei uni tule niin ei tule.
Heh heh, noi sun juttusi taas näyttävät ihan siltä, että olet lukenut viskikeskustelun ja bongannut sieltä pari tarpeeksi specialia merkkiä sekä sopivan ylenkatsovan asenteen blended-kamaan. Jos joku tykkää enemmän blended-viskistä, niin miksi ihmeessä vedät kierroksia siitä.Niin minähän en asu Suomessa, joten persiilleemn vetelee taas. Mun puolesta saat ostaa sitä JWBluta litrakaupalla jos luulet siitä stondiksen saavasi.
Blendit vaan yksinkertaisesti eivät ole mitään ihmempiä juomia, ovat sitten 12, 21, tai 100 vuotta vanhoja. Saattaa niillä ehkä joitain tyhmiä naaraita hämätä, mutta mikään ei muuta sitä, että paskasta olet maksanut.Vituttaako vai miksi olet noin typerä? Katso viskikeskustelua, en ole mikään yksinäinen profeetta.
Mitä vittua? TOJ on näköjään saanut kirjoitusoikeudet takaisin vapaaseen osioon. Eikös bannin pitänyt olla ikuinen? Taitaa tulla noihin vihaan USA:ta ja rakastan Venäjää ketjuihin eloa...
Vittu joo.
Tietysti makunsa kullakin. Mutta, eikös se ole juuri niin yleensä et blended viskejä "hifistelijät" ei pidä arvossaan koska siinä on useita viskejä sekotettuna. Ts. ei niin paljon makuvivahdetta, tosin ehkä jotenkin tasaisempi maku? Eli vähän sama jos joku kehuu kuinka joku lauantai-makkaran light versio on todella hyvää ja vähärasvaista, siis erittäin hyvää lauantai-makkaraa. Ja toinen sanoo miten kinkuissa löytyy reilummin laatu- ja makuvivahteita.Heh heh, noi sun juttusi taas näyttävät ihan siltä, että olet lukenut viskikeskustelun ja bongannut sieltä pari tarpeeksi specialia merkkiä sekä sopivan ylenkatsovan asenteen blended-kamaan. Jos joku tykkää enemmän blended-viskistä, niin miksi ihmeessä vedät kierroksia siitä.