Vitutusketju

• 10 689 130
  • 56 246

Jäsen
Suosikkijoukkue
Raimon Rakuunat
edit: Vittu vituttaa vaan niin vitusti. Toivotaan, että illalla ei enää vituta kunhan ehtii tuon naisen kanssa puhumaan siitä, että mikä sitä nyt niin kovasti vituttaa. Vitun naiset, can't live with them, can't kill them.

edit: Vittu jos tekstiviestillä kysyy, että mikä on fiilis niin vittu pitääkö vastata takaisin, että joo on? Vittu mä lähden kohta meneen. Saatana.

FlamesFan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Calgary Flames, TPS ja Goonit maailmalla.
Koirapoika kirjoitti:
Kuuluisa, kuuluisa, kuuluisa, kuuluisa... vaihda Mertsi levyä!
Omasta mielestä Mertsi veti kyllä huikeeta settiä. Sano joku muu Suomalainen lätkä selostaja, joka on yhtä tunteella mukana matseissa? Ainoastaan Urheilukanavan futisselostaja (En nyt onneissani muista nimeä) menisi ohi, jos selostaisi lätkää. Siinä on selostaja, joka on joukkoeista riippumatta aina täydellä teholla mukana.

Le Banner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK täältä ikuisuuteen! 106-105 NYR
Koirapoika kirjoitti:
Kuuluisa, kuuluisa, kuuluisa, kuuluisa... vaihda Mertsi levyä!

Ääni pois töllöstä ja raaatio päälle.Mikä tässä on niin vaikeaa?
Itse kuuntelen Mertsiä niin kauan kunnes "parempi" saadaan tilalle, mutta luulisin perseeni pukkaavan horsmaa jo siinä vaiheessa.

Suosikkijoukkue
New York Islanders
Le Banner kirjoitti:
Itse kuuntelen Mertsiä niin kauan kunnes "parempi" saadaan tilalle, mutta luulisin perseeni pukkaavan horsmaa jo siinä vaiheessa.

Niin. Todellisuudessahan Suomesta ei löydy, eikä tuskin tule koskaan löytymäänkään parempaa MM-kiekon selostajaa kuin mitä Mertsi on. Kyllähän tässä ihmettelee, että kenen siellä pitäisi sitten olla äänessa, miksei kuulu nimiä..?

Groove Armada

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Starkin noutopihan parakki
Le Banner kirjoitti:
Ääni pois töllöstä ja raaatio päälle.Mikä tässä on niin vaikeaa?

Se, että digiaikana ääni tulee radiosta noin 3 sekuntia ennen digikuvaa.

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Ei vittu. Tajuatteko te miten urpo minä olen?!?!?

Tajusin juuri että kun on tiistaina palkkapäivä tulossa, ja olen melkein PA, ja pitäisi tänään bilettää, niin kun vien saatana pullotkin kauppaan, kolme pussia, niin perkele unohdan ottaa sen kuitin niistä pullosta ja maksan ostokset lähes viimeisillä käteisillä! Joo AWe se laittaa pullot, ja kävelee huojentuneena ostoksille, kantamuksista on päästy eroon, mitäs ostaisin?

Pieni raha, ehkä kymppi, mutta ei vittu, pitäsiköhän nukkua välillä?

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Golden AWe kirjoitti:
Tajuan.

Otan kuitenkin oikeasti osaa. Satun tietämään, miltä tuntuu olla köyhätasku ja kun pienikin summa on iso summa.

Le Banner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK täältä ikuisuuteen! 106-105 NYR
Groove Armada kirjoitti:
Se, että digiaikana ääni tulee radiosta noin 3 sekuntia ennen digikuvaa.

Vittuun digiajat ja kaikki muutkin tötteröt.Pistäkää ne Saloranne sitten vaikka äänettömälle tai heittäkää naapurinne pihalle sillä nyt ollaan finaalissa ja pinttyneimmänkin kermaperseen soisi "kestävän" Mertsin selostusta tänä hienona aikana...Nyt kaikki peliin kotikatsomoissakin!!!!!

Pietrangelo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins, Steelers, SS Lazio, Bulls
Golden AWe kirjoitti:

Tajusin juuri että kun on tiistaina palkkapäivä tulossa, ja olen melkein PA, ja pitäisi tänään bilettää, niin kun vien saatana pullotkin kauppaan, kolme pussia, niin perkele unohdan ottaa sen kuitin niistä pullosta ja maksan ostokset lähes viimeisillä käteisillä! Joo AWe se laittaa pullot, ja kävelee huojentuneena ostoksille, kantamuksista on päästy eroon, mitäs ostaisin?

Pieni raha, ehkä kymppi, mutta ei vittu, pitäsiköhän nukkua välillä?

Tilinylitystä vaan. Tiistaina liksa niin midist väliä? Okoa ei ainakaan tunnu juurikaan kiinnostavan jos menee tiukassa paikassa 200-300e yli. Varmaan se maksaa jotain mut tilanteen mukaan. Vituttaa kun ruotsalaisista ei oo mihinkään.

Leiska

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SuKiKa
Irina Krohn.

Miksi vitussa Uutisvuodon tämän illan lähetys on pitänyt pilata tuolla ihmisellä? Voi jumalauta.

ruoska

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Penguins, Liverpool, Real Madrid
Leiska kirjoitti:
Irina Krohn.

Miksi vitussa Uutisvuodon tämän illan lähetys on pitänyt pilata tuolla ihmisellä? Voi jumalauta.

Saman asian kirjoitin itse myös tonne ärsyttävimmän henkilön tv:ssä topicciin. Saatanan kuvottava otus ja pilaa hyvän ohjelman.

Jomppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Le Banner kirjoitti:
Vittuun digiajat ja kaikki muutkin tötteröt.Pistäkää ne Saloranne sitten vaikka äänettömälle tai heittäkää naapurinne pihalle sillä nyt ollaan finaalissa ja pinttyneimmänkin kermaperseen soisi "kestävän" Mertsin selostusta tänä hienona aikana...Nyt kaikki peliin kotikatsomoissakin!!!!!

Siinä mitään Mertsiä tarvita. Emäntä sai kolmekymmenvuotislahjaksi karaokelaitteen ja siitä asti olen itse hoitanut selostukset. Toimii.

Tänään kisakatsomoon tulijoita?

tutzba

Jäsen
Vittu kun Yle näyttää finaalipäivänä Pasi Nurmisen haastattelun jossa käsitellään sitä surullisen kuuluisaa peliä joka päättyi Suomen tappioon 6-5. Koko päivän hyvä fiilis meni sitten siihen.

DR_J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pohjoiskaarre
Miksi vitussa suomi ei voi lähteä sillä samalla liikkeellä ja taistelulla finaliin kuin se lähti välierään. Itse kustiin taas tämä...

El Lude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kvanttimobikki kolmessa eri ulottuvuudessa
Voihan isäkissan iso wittu, kun vituttaa.
Vituttaa Suomen paska peli ja lisäksi ennen kaikkea vituttaa eräs Suomen pakki (ei J-P Laamanen).

1936

Jäsen
Suosikkijoukkue
1963 | 2021
DR_J kirjoitti:
Miksi vitussa suomi ei voi lähteä sillä samalla liikkeellä ja taistelulla finaliin kuin se lähti välierään. Itse kustiin taas tämä...

Kaksi erää vielä jäljellä. Valot päälle.

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Vituttaa kusipäät, jotka kertovat mitä muiden pitäisi tuntea.

tutzba

Jäsen
repe_joke kirjoitti:
Vituttaa kusipäät, jotka kertovat mitä muiden pitäisi tuntea.

Totta. Vituttaa myös se ketju mikä tänään avataan heti finaalin jälkeen. Se mikä kantaa nimeä "Suomi hopealle Moskovassa - Onnittelut mitalista" tms.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy