Vitutusketju

  • 10 571 893
  • 56 150

TheMaso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, NUFC, Caps
Vitun kahesta maalista taas kiinni vakion 13 oikeen. Perkele!
 

V-man

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
West Hamin uskomaton puppelointi yliajalla. Jokainen Fulhamin boksiin heittämä pallo aiheutti maalintekotilanteen ja niinhän se tasoitus sitten sieltä tuli. Tuli aivan Suomen maajoukkueiden tunarointi mieleen. Vittu!
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Taitaa vaivata vaivaisenluu, jihuu.
 

RajatOn

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
No nyt alko sitten vituttamaan... Vielä kun keksis että miks näin.. Kai se johtuu viinasta tai naisista.. Tai sitten se johtuu molemmista..
 

FlyingFinn

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS + muut turkulaiset
Olin tuossa äsken katsomassa Rocky Balboan. Minä olen henkeen ja vereen Rocky-ihmisiä, ja kyseiset elokuvat ovatkin takuulla muokanneet jollain tapaa maailmankuvaani, sen verran usein niitä tuli lapsukaisena kelailtua. Lähdin sitten elokuviin suuren jännityksen ja kihelmöinnin vallassa, olihan elokuvasta kuulunut käytännössä vain positiivisia asioita. Nyt legendaarinen elokuvasarja saisi arvoisensa päätöksen!

Rocky ei pettänyt tälläkään kertaa, elokuva oli fantastinen. Sen sijaan illasta jäi kuitenkin suuri vitutuksen tunne jäljelle takanani istuneen mustalaisperheen elämöinnin johdosta. Manneämmä oli varmaan hameen alla salakuljettanut sinne saliin perheen n. 5-vuotiaan pojan, joka kirkui ja puhui kovaan ääneen koko elokuvan ajan. Ei puhettakaan että kumpikaan vanhemmista olisi mitään hyssytellyt, isä sen sijaan vastaili pojan idioottimaisiin kysymyksiin niin kovalla äänellä että kuului varmaan aulaan asti.

Ja yhdessä vaiheessa poika päätti sitten aloittaa kuuluvan röyhtäilyn. Tosi kiva tuntea niskassa lämpimiä hönkäyksiä epämiellyttävällä äänellä höystettynä. Ja varsinkin jonkun mannen suusta.

Jos kyseessä olisi ollut normaali suomalainen pariskunta jälkikasvuineen olisin asiasta ehkä uskaltanut huomauttaakin. Tässä tapauksessa en sitä tehnyt, idiootit eivät olisi kuitenkaan olleet siitä moksiskaan. Todennäköisesti tätäkin kirjoittaisin Mora kyljessä ja suvun kirous niskassa. Vituttaa kyllä myös oma heikkous tälläisissa tilanteissa.

Haluan siis kiittää koko Suomen mustalaisyhteisöä minulle tärkeän elokuvaillan pilaamisesta. Te ette kuulu tänne, menkää muualle tai menkää töihin.
 

Tobias

Jäsen
FlyingFinn kirjoitti:
Olin tuossa äsken katsomassa Rocky Balboan. Minä olen henkeen ja vereen Rocky-ihmisiä, ja kyseiset elokuvat ovatkin takuulla muokanneet jollain tapaa maailmankuvaani, sen verran usein niitä tuli lapsukaisena kelailtua. Lähdin sitten elokuviin suuren jännityksen ja kihelmöinnin vallassa, olihan elokuvasta kuulunut käytännössä vain positiivisia asioita. Nyt legendaarinen elokuvasarja saisi arvoisensa päätöksen!

Rocky ei pettänyt tälläkään kertaa, elokuva oli fantastinen. Sen sijaan illasta jäi kuitenkin suuri vitutuksen tunne jäljelle takanani istuneen mustalaisperheen elämöinnin johdosta. Manneämmä oli varmaan hameen alla salakuljettanut sinne saliin perheen n. 5-vuotiaan pojan, joka kirkui ja puhui kovaan ääneen koko elokuvan ajan. Ei puhettakaan että kumpikaan vanhemmista olisi mitään hyssytellyt, isä sen sijaan vastaili pojan idioottimaisiin kysymyksiin niin kovalla äänellä että kuului varmaan aulaan asti.

Ja yhdessä vaiheessa poika päätti sitten aloittaa kuuluvan röyhtäilyn. Tosi kiva tuntea niskassa lämpimiä hönkäyksiä epämiellyttävällä äänellä höystettynä. Ja varsinkin jonkun mannen suusta.

Jos kyseessä olisi ollut normaali suomalainen pariskunta jälkikasvuineen olisin asiasta ehkä uskaltanut huomauttaakin. Tässä tapauksessa en sitä tehnyt, idiootit eivät olisi kuitenkaan olleet siitä moksiskaan. Todennäköisesti tätäkin kirjoittaisin Mora kyljessä ja suvun kirous niskassa. Vituttaa kyllä myös oma heikkous tälläisissa tilanteissa.

Haluan siis kiittää koko Suomen mustalaisyhteisöä minulle tärkeän elokuvaillan pilaamisesta. Te ette kuulu tänne, menkää muualle tai menkää töihin.


Aivan loistava viesti! Pitkästä aikaa edes vähän hymyilytti jokin Jatkoaikaan lähetetty viesti. Mukava kevennys tähän työpäivän (tai työyön) päätteeksi. Voin vain kuvitella FlyingFinn vitutuksesi. Itsehän en ole ikinä katsonut ensimmäistäkään Rocky-elokuvaa ja vapaaehtoisesti en tule katsomaankaan, eli en tiedä menetitkö mitään, mutta juttusi sinänsä oli pirisitävä.
 

Tuzzi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
FlyingFinn kirjoitti:
Haluan siis kiittää koko Suomen mustalaisyhteisöä minulle tärkeän elokuvaillan pilaamisesta. Te ette kuulu tänne, menkää muualle tai menkää töihin.

Tänään oli uutisissa että manneja käännytetty paljon Suomesta ja suunta jatkuu samaan suuntaan eli hyvään suuntaan. En muista onko turvapaikan hakijoiden hakemuksia hylätty enemmän vai onko hakijoita määrällisesti enemmän mutta määrän odotetaan hiipuvan.
 

mikse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Edmonton Oilers
Tuzzi kirjoitti:
Tänään oli uutisissa että manneja käännytetty paljon Suomesta ja suunta jatkuu samaan suuntaan eli hyvään suuntaan. En muista onko turvapaikan hakijoiden hakemuksia hylätty enemmän vai onko hakijoita määrällisesti enemmän mutta määrän odotetaan hiipuvan.

Näissä on tietysti se ero, että ovat Bulgarian ym manneja, joita ei sinänsä ainakaan käytökseltään ja tavoiltaan voi manne meikäläisten kanssa samanlaisina pitää. Periaate kuitenkin oikea, koska tulevat EU-valtioista.
 

Tammerforce

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Tuzzi kirjoitti:
Tänään oli uutisissa että manneja käännytetty paljon Suomesta ja suunta jatkuu samaan suuntaan eli hyvään suuntaan. En muista onko turvapaikan hakijoiden hakemuksia hylätty enemmän vai onko hakijoita määrällisesti enemmän mutta määrän odotetaan hiipuvan.

Samaan syssyynhän voisi alkaa passittamaan näitä paikallisiakin manneja jonnekin muualle, kun kerran vauhtiin päästään. Ei taida kukaan jäädä kaipailemaan.
 

Malone#32

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Wolverhampton Wolves
Hei oikeesti, kuinka paljon reikiä pystytään poraamaan kerrostalon seiniin??? Vituttaisi vielä enemmän, jos olis krapulassa...

Ja jotenkin tuntuu, että iskuporakoneen käyttö on muina päivinä kuin sunnuntaina kielletty.
 

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Malone#32 kirjoitti:
Hei oikeesti, kuinka paljon reikiä pystytään poraamaan kerrostalon seiniin??? Vituttaisi vielä enemmän, jos olis krapulassa...

Ja jotenkin tuntuu, että iskuporakoneen käyttö on muina päivinä kuin sunnuntaina kielletty.

Unohdit mainita, että luonnollisesti tämä poraaminen on aloitettava sunnuntaiaamuna kello 08:00.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Vituttaa

Havaitsin juuri että tänään ei tulekaan NYPD Blue, vaan klo. 23.30 alkaa tunnin mittainen kooste tuosta HPK:n ja Kazanin pelistä. E siinä mitään, lähettäkööt vaan mutta pitikö senkin pistää juuri NYPD Bluen paikalle? Kaikki ne vuodet jolloin tätä loistavaa sarjaa on Suomessa näytetty, sitä on pompoteltu päivästä toiseen ja lähetysajasta kolmanteen, olisivat nyt antaneet sarjan vetää viimeisiään rauhassa ja esittäneet loput jaksot ilman mitään ylimääräisiä taukoja.

Saatana kun olis kirveellä töitä.
 

LaTe_Show

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Rockies: 1980-1981.
Sumusaarten saariapinat...

Vitun BA, vitun Heathrow. Enpä olisi halunutkaan kassia takaisin... torstaina palasin Suomeen ilman laukkuani. En varmaan enää näe sitä... pitää varmaan käydä vaateostoksilla.

Vittu. Perkele. Saatana.
 
Vitun vitun vittu. Jos joku teistä höpönassuista sattuu joskus näkemään exääni jossakin päin maailmaa, niin minulta saa kertoa sellaisia terveisiä, että eukko haistakoot harvinaisen pitkät vitut.

Se on oikeastaan hyvä asia, että on luotettavia ja tarkkaavaisia ystäviä. Saa sitten kuulla kaikenlaista entisistä tyttöystävistä. Kuten esimerkiksi sen, että viime syksyisen parisuhteemme kuvioissa pyöri meikäläisen lisäksi useampikin muu miespuolinen henkilö.

Ja sitten senkin, että sen jälkeen kun aloin feidata sydänsuruissani koko suhteesta, niin uuden ukon löytymiseen kului massiiviset kaksi päivää. No, ainakin se lohdutti, että tämä exän uusi pikalöytö piti muijaa "harvinaisen idioottina yksilönä". Oikeassa taisi miekkonen olla.

Siis vitun saatanan vittu, minkälainen sairas paskiainen harrastaa tuollaista toimintaa? Siitä olen nimittäin aivan vitun varma, että muijalle ei todellakaan jäänyt epäselväksi, että kuinka ihastunut, vai kehtaisiko sanoa oikein rakastunut, minä häneen silloin olin ja mitä asioita olisin suhteemme tulevaisuudelta toivonut.

Ai niin, mutta eihän mitään suhdetta hänen mukaansa ollut olemassakaan. Ei se, että nähdään suunnilleen joka päivä, vietetään runsaasti aikaa keskenään, nukutaan samassa sängyssä ja muutenkin harrastetaan kaikkine eroottisine vivahteineen niitä asioita, joita seurustelevat ihmiset harrastavat ole mikään parisuhde. Siis hänen mukaansa.

Toivottavasti sai mokoma vitun lortto edes jotain sairaita "kiksejä" toiminnastaan. Minulle häntä ei enää ole olemassa. Toivottavasti ei tavata.
 

ruoska

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Penguins, Liverpool, Real Madrid
cosmic_rodeo kirjoitti:
Vitun vitun vittu. Jos joku teistä höpönassuista sattuu joskus näkemään exääni jossakin päin maailmaa, niin minulta saa kertoa sellaisia terveisiä, että eukko haistakoot harvinaisen pitkät vitut.

Se on oikeastaan hyvä asia, että on luotettavia ja tarkkaavaisia ystäviä. Saa sitten kuulla kaikenlaista entisistä tyttöystävistä. Kuten esimerkiksi sen, että viime syksyisen parisuhteemme kuvioissa pyöri meikäläisen lisäksi useampikin muu miespuolinen henkilö.

Ja sitten senkin, että sen jälkeen kun aloin feidata sydänsuruissani koko suhteesta, niin uuden ukon löytymiseen kului massiiviset kaksi päivää. No, ainakin se lohdutti, että tämä exän uusi pikalöytö piti muijaa "harvinaisen idioottina yksilönä". Oikeassa taisi miekkonen olla.

Siis vitun saatanan vittu, minkälainen sairas paskiainen harrastaa tuollaista toimintaa? Siitä olen nimittäin aivan vitun varma, että muijalle ei todellakaan jäänyt epäselväksi, että kuinka ihastunut, vai kehtaisiko sanoa oikein rakastunut, minä häneen silloin olin ja mitä asioita olisin suhteemme tulevaisuudelta toivonut.

Ai niin, mutta eihän mitään suhdetta hänen mukaansa ollut olemassakaan. Ei se, että nähdään suunnilleen joka päivä, vietetään runsaasti aikaa keskenään, nukutaan samassa sängyssä ja muutenkin harrastetaan kaikkine eroottisine vivahteineen niitä asioita, joita seurustelevat ihmiset harrastavat ole mikään parisuhde. Siis hänen mukaansa.

Toivottavasti sai mokoma vitun lortto edes jotain sairaita "kiksejä" toiminnastaan. Minulle häntä ei enää ole olemassa. Toivottavasti ei tavata.

Jaksamisia vaan äijälle. Kuulostaa kyllä hyvin pitkälle aika samanlaiselta tarinalta kuin itsellenikin kävi reilu kuukausi sitten. Siitä tänne jatkoaikaan tonne naisasioihin kirjoittelinkin. Tunteet itselläkin kävivät aina vaan voimakkaammaksi ja niin myös eukollakin kuulemma oli. Sitten yhtäkkiä kerrotaan homman loppumisesta ja pari päivää niin uusi jo kierrossa. Vittu mitä ihmisiä.
 
Suosikkijoukkue
Slovenia & muut sympaattiset
Eipä taida vitutukseni tai vitutukseni syy olla niin iso kuin edellisillä postaajilla, mutta kyllä se ottaa suuresti päähän kun lentomäki peruttiin.
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Vituttaa suunnattomasti Helsingissä pyörivät aurausautot. Se on ihan OK, että kun lunta tulee paljon niin se käydään auraamassa pois teiltä ja jalkakäytäviltä. Vaan kun esimerkiksi nyt on niin, että kaikki se lumi jota tuli on jo sulanut ajoradoille. Ei sinne perkele enää tarvitse lähteä raskaimmalla mahdollisella kalustolla asfalttia rikkomaan.

Tuossa äsken kävelylenkillä tuli kahteen otteeseen vastaan aivan helvetin iso auraukseen käytettävä auto hiekka- ja suolasäiliöineen. Ja mitä helvettiä teki tämä ylpeä monsterin omistaja, aura alhaalla puhtaalla asfaltilla, aivan helvetillinen meteli ja kipinät sinkoaa. Asiaan tietenkin kuuluu, että kaikki mahdolliset vilkkuvalot katolla. Eikö näitä saatanan sankareita saada kuriin, kyllä mä toki ymmärrän että pahasti sutii kun ei ole "lumihommiin" vielä päässyt. Vittu.
 

spertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
bozik kirjoitti:
Vituttaa suunnattomasti Helsingissä pyörivät aurausautot.
Samaa ehdin jo hämmästellä tuolla ihmettelyketjussa. Nyt illallakin tuosta on ohi ajanut jo suunnilleen 10 aura-autoa, ja lunta ei ole ollut tiellä varmaan puolenpäivän jälkeen.
 

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
LaTe_Show kirjoitti:
Vitun BA, vitun Heathrow. Enpä olisi halunutkaan kassia takaisin... torstaina palasin Suomeen ilman laukkuani. En varmaan enää näe sitä... pitää varmaan käydä vaateostoksilla.

1% kaikista matkatavaroista katoaa lopullisesti, joten älä vielä heitä toivoasi. Kolmeen viikkoon jos ei mitään kuulu, niin sitten kassi tosiaan on kadonnut.
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
spertti kirjoitti:
Samaa ehdin jo hämmästellä tuolla ihmettelyketjussa. Nyt illallakin tuosta on ohi ajanut jo suunnilleen 10 aura-autoa, ja lunta ei ole ollut tiellä varmaan puolenpäivän jälkeen.
Joku tolkku tuohon hommaan olisi saatava. Tämä ei todellakaan ole ensimmäinen kerta kun höyläilevät lumettomia teitä. Se taitaa olla kaupungin vastuulla näiden teiden hoito. Turha sieltä on jatkossa ainakaan rahapulaa valitella kun turhaankin työhön tuntuu resursseja riittävän.
 

LaTe_Show

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Rockies: 1980-1981.
Gellner kirjoitti:
1% kaikista matkatavaroista katoaa lopullisesti, joten älä vielä heitä toivoasi. Kolmeen viikkoon jos ei mitään kuulu, niin sitten kassi tosiaan on kadonnut.

Totta, mutta tässä tapauksessa ihmettelen sitä, että kenelläkään ei ole mitään tietoa missä kassini on. Ei ole mitään tietoa edes siitä onko se lähtenyt Montrealista eteenpäin (matkalla Montreal-Lontoo-Helsinki)... kaiken maailman viivakoodeja ja tägejä siihen lykättiin, niin ihmettelen ettei tiedetä edes terminaali-tasolla missä se on "viimeksi näkynyt". Tai että jos se lojuu jossain, niin joku voisi jollain viivakoodinlukijalla "lukea" minne sen pitäisi toimittaa.

:center: :angry: :center: lädeille
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös