Vitutusketju

  • 10 539 893
  • 56 130

Aurora

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tobias kirjoitti:
Et kai lue tenttejä varten vain tentin vuoksi vaan oppiaksesi asiat? Tentteihin kannataa aina lukea enemmän kuin mitä niihin vaaditaan. Tarkoitushan on siis oppia asiat eikä vain läpäistä sitä tenttiä. Kannattaa aina lainata tenttejä varten vielä lisäksi yksi aiheesta kirjoitettu kirja, jonka lukee sitten vielä tentittävän materiaalin päälle. Ihan joka tenttiin näin ei ole tarpeen tehdä, mutta pääaineen opinnot kannattaa hoitaa niin, että olet kaikista opiskelijoista aivan selkeästi parhaiden joukossa. Pienellä ylimääräisellä ponnistelulla pääse parhaiden joukkoon. Pätee muuten työelämässäkin.

Oletko aivan tosissasi, vai enkö nyt ymmärrä huumoriasi? Näytä yksi ihminen, joka tuolla asenteella kaikkiin tentteihin lähtee, niin minä näytän sinulle idiootin. Kun on tuhat sivua kahlattava läpi ennen maanantaita, ei ole kiinnostusta lukea vain lukemisen ilosta.
Kun on jo useamman vuoden opiskellut, tietää takuulla mikä on tärkeää ja mitkä asiat oikeasti kannattaa oppia. Yliopistolla on paljon tenttejä, joissa kannattaa todellakin priorisoida, lukea tärpit ja päästä vain läpi. Ne asiat, jotka ovat tärkeitä ja kiinnostavat, opettelen kunnolla ja niistä tulee myös hankittua lisätietoa.
 

Vekurinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki altavastaajat
Aurora kirjoitti:
Oletko aivan tosissasi, vai enkö nyt ymmärrä huumoriasi? Näytä yksi ihminen, joka tuolla asenteella kaikkiin tentteihin lähtee, niin minä näytän sinulle idiootin. Kun on tuhat sivua kahlattava läpi ennen maanantaita, ei ole kiinnostusta lukea vain lukemisen ilosta.
Kun on jo useamman vuoden opiskellut, tietää takuulla mikä on tärkeää ja mitkä asiat oikeasti kannattaa oppia. Yliopistolla on paljon tenttejä, joissa kannattaa todellakin priorisoida, lukea tärpit ja päästä vain läpi. Ne asiat, jotka ovat tärkeitä ja kiinnostavat, opettelen kunnolla ja niistä tulee myös hankittua lisätietoa.

Nimenomaan. Nyt jos omalle kohdalleni mietin, niin kaikkiin aineopintoihin hyvinkin yksityiskohtaisesti perehtyen veisi tämän tutkinnon suorittaminen about 10 vuotta. Että kyllähän johonkin hyvinkin laajaan kokonaisuuteen (esim. hallinto-oikeus itselläni) voi tärvätä vaikka kuinka helvetisti aikaa ja lukea muuta kirjallisuutta, mutta jos aihe ei kiinnosta eivätkä tavoitteet ole siellä, niin kyllä minä ainakin tähtäisin ihan puhtaasti siihen läpi pääsemiseen.
 

tty_01

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Miten on mahdollista, että joka helvetin kerralla riverillä tulee vihulle ohivedon tuova kortti? Vituttaa tapahtuman toistuminen uudestaan ja uudestaan tänään.
 

Speedye

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, CR7, AO, Härski
tty_01 kirjoitti:
Miten on mahdollista, että joka helvetin kerralla riverillä tulee vihulle ohivedon tuova kortti? Vituttaa tapahtuman toistuminen uudestaan ja uudestaan tänään.

Olen itse miettinyt samaa monta kertaa. Taitaa olla sellainen asia nimeltään kuin tuuri kyseessä. Itselläni taitaa olla paska sellainen.
 

Tpip

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, L'equip blaugrana, La Albiceleste, Raiders
Kojootti kirjoitti:
Muutenkin käyny vituttaa koko Cola-Olli -juttu, menny vähän turhan pitkälle.

Kuikahan moni muistaa oikeasti Cola-Ollin enää vaikkapa toukokuussa, todennäköisesti aika harva.
 

vision

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
tty_01 kirjoitti:
Miten on mahdollista, että joka helvetin kerralla riverillä tulee vihulle ohivedon tuova kortti? Vituttaa tapahtuman toistuminen uudestaan ja uudestaan tänään.

Eikä paljon lämmitä ajatus siitä kuuluisasta pitkästä juoksusta kun stäkki uppoaa kerta toisensa jälkeen riverillä. Itse ei tule kovinkaan usein maksettua potin kokoista reissua vedoilla mutta joistain se tuntuu olevan yllättävän fiksua.
 

A.P.Järvi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Jyväskylän Lohi
P*skahätäinen postinkantajatäti

Nyt ketuttaa tää landella asuminen. Viiskymppinen postinkantajatäti lähinnä. Viime kesällä, kun oltiin reissussa, minulle tuli postipaketti. Tämä postinkantaja jätti sen kivasti tuohon naapureille, että antavat sitten, kun tulen kotiin. Viime viikolla kävi taas vastaavat. Paketti tuli kesken työpäivän. Koska se ei mahtunut postiluukusta, tämä tätönen päätti jättää sen kivasti etupihalleni puolittaiseen sateeseen (hyvä!).

"Paras" homma sattui kuitenkin äsken, kun sattumalta olin käymässä kotona. Ovikello soi ja tuttu tätihän se siellä oli vailla "puuceetä". No, ei siinä viitsinyt kohteliaana miehenä poiskaan lähettää. Joka tapauksessa akka väänsi ihan kauheet tortut. Välillä sieltä "huussista" kuului: "Täältä loppu paperi!" Jumalattomat rannut vielä jätti kallilla velkarahalla ostetulle posliinille. Ruma sana! Heti huomenna postilaatikkoon lappu: "WC epäkunnossa."

Taidan harkita muuttamista Helsingin Kallioon. Siellä sentään ihminen saa olla kotonaan rauhassa.

edit: Näköjään ko. tädin tuomat postit olivat sopivasti kastuneet sateessa, vaikka toi ne ihan ovelle asti. Hyvää palvelua!
 
Viimeksi muokattu:

mysteeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
kotijoukkue HPK (TPS saa sympatiat)
Remonttireiskat purkivat kylpyhuoneesta ja wc:stä kaiken ja laittoivat kaakelit seinään ja lattiaan.
Yhtenä kauniina päivänä toinen remonttireiskoista oli aivan armottomassa humalatilassa ja sepusti isänsä kuolleen.
Tästä seuraavana päivänä remontti oli jätetty kesken ja kotimme avaimet oli jätetty tylysti eteisen lattialle ja armoton sotku oli kaikesta jäljellä.
Kaiken huippuna kehtasivat vielä mainostaa itseään kummassakin rappukäytävässä suht suurella mainoksella ja toivottaa tervetulleeksi katsomaan työnsä edistymistä.
Eipä siinä sitten mitään muuta kuin etsimään uutta kalusteasentajaa ja odottamaan putkimiestä ja sähkömiestä Liverpoolista takaisin kotimaahan.
Tuleehan tuota vettä sentään keittiöstä ja wc-pönttö vetää.

Se niistä suullisista sopimuksista.
 

Kojootti

Jäsen
Voi vittu, että vituttaa. Vituttanu kokon helvetin päivä. Aluksi kun avaa päivällä koneen, niin tää perkeleen Barret ei ookaan tulossa Jokereihin. Sitten vielä halusivat hävitä 6 pisteen ottelun päiväkerholle. Tehkää vittu nyt jotain
 

Jude

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Roosters U13

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Vili#16 kirjoitti:
Aleksi Rantala

Ei voi mitään. Ei ole sitten sen yhden marraskuisen oulun pelin vituttanut näin paljon lätkämatsin takia. Mitä tällaiset tuomarin irvikuvat tekevät liigassamme?
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Päivän ainoa hyvä asia oli pysyä jäähallissa katsomassa se kolmaskin erä.Henk.Koht syistä olin poistumassa toisen erän jälkeen vetämään totaalisen koomakännin ,mutta teenpä sen vasta nyt.
Vittu ,että vituttaa. Mies-näkökulmasta katsoen voittekin päätellä mikä sen vitutuksen aiheuttaa....
 

scholl

Jäsen
Vituttaa se, että vartavasten ajoin R-Kioskille hakemaan IS Veikkaajan, kun näin mainoksen, missä koko kannen täytti Murphyn kuva ja luki Murphyn laki. Ja sitten kun olin himassa lehden kanssa niin siinä olikin parin sivun juttu Clarkesta, eikä mitään Murphystä. Asiakasta kusetettiin huolella. No tuon lehden voikin laittaa sitten suoraan paperinkeräykseen.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Simon kirjoitti:
Ööö.... ei seiso??

Voi ,kun olisikin tollainen lääkkeillä hoidettava asia... ja niinhän se menee ,että -> "pessimisti valittaa ettei seiso ja optimisti toteaa ,että roikkuu ainakin helvetin nätisti".
Nainen ei ole lääkkeillä hoidettava vaiva..
 

Beukeboom

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät / Mamba!
scholl kirjoitti:
Vituttaa se, että vartavasten ajoin R-Kioskille hakemaan IS Veikkaajan, kun näin mainoksen, missä koko kannen täytti Murphyn kuva ja luki Murphyn laki. Ja sitten kun olin himassa lehden kanssa niin siinä olikin parin sivun juttu Clarkesta, eikä mitään Murphystä. Asiakasta kusetettiin huolella. No tuon lehden voikin laittaa sitten suoraan paperinkeräykseen.
Samaan lankaan mentiin täälläkin. Taidan viedä asian kuluttaja-asiamiehelle.
 

Länäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Vituttaa SM-liigan tuomaritoiminta, perkele! Hämeenlinnan peliä en nähnyt, mutta mitä olen täältä lukenut, oli Rantala täysin kuutamolla. Favorinin Timo sekoili taas vaihteeksi Bluesin pelissä. Viitaluoman heitti suihkuun tuomariin kohdistuneesta rikkeestä. Vittu SM-liiga, hankkikaa nyt saatana sinne kunnon tuomarit! Oikeesti!

Bluesin tappio vituttaa myös. Vähän lievitystä tuo se, että viikonloppuna pääsee taas katsomaan kaksi Bluesin matsia. Tosin, en tiedä onko se niin iloinen asia tämän hetken vireessä.
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
scholl kirjoitti:
Vituttaa se, että vartavasten ajoin R-Kioskille hakemaan IS Veikkaajan, kun näin mainoksen, missä koko kannen täytti Murphyn kuva ja luki Murphyn laki. Ja sitten kun olin himassa lehden kanssa niin siinä olikin parin sivun juttu Clarkesta, eikä mitään Murphystä. Asiakasta kusetettiin huolella. No tuon lehden voikin laittaa sitten suoraan paperinkeräykseen.

Ei tullut mieleen vilkaista sitä lehden etusivua R-kioskilla? Tuo juttu Murphysta taisi olla viikko tai kaksi sitten veikkaajassa.
 

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
repe_joke kirjoitti:
Ei tullut mieleen vilkaista sitä lehden etusivua R-kioskilla? Tuo juttu Murphysta taisi olla viikko tai kaksi sitten veikkaajassa.

Lehden etusivulla poseeraa Murphy, kas näin http://www.veikkaaja.fi/
Ihan kiva otsikko ja kansikuva, paha vaan että se juttu Murphystä tosiaan puuttuu.
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Gellner kirjoitti:
Lehden etusivulla poseeraa Murphy, kas näin http://www.veikkaaja.fi/
Ihan kiva otsikko ja kansikuva, paha vaan että se juttu Murphystä tosiaan puuttuu.

Kappas. Olihan minulla tuo lehti laukussa mukana, mutta ei tullut sitä katsottua ennen tätä.
Mutta tosiaan muistaakseni arvaajassa oli viikko tai kaksi sitten iso juttu Murphystä. Liekköhän silloin ollut Clarken kuva kannessa.

Veikkaajalle tästä episodista aikasta iso miinus. Taisi mennä pari asiakasta juuri sivusuun.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös