Sundis kirjoitti:MTV3, voittopotti ja sen juontaja Sofia. Nainen on muuten suora kopio Riitta Väisäsestä.
Erik Loka kirjoitti:No mutta Siljan nettivaraushan ei toimi! Ei saatana..
Näkkäri kirjoitti:Itse olen liikaa samanlainen, mutta ehkä tällaisia asioita ei kannattaisi jättää viimeiseen mahdolliseen päivään tai varsinkaan sen iltaan.
Koirapoika kirjoitti:Voi vitun Kela. Ei näköjään kannata valittaa eikä lipareita toimitella, ei ne auta, varmaan menee suoraan silppuriin. Voiko ilmaa syömällä pysyä pitkään hengissä?
Alamummo kirjoitti:
Jossainhan se raja pitää olla, paljonko saa tienata ja nostaa samalla opintotukea. Toinen asia sitten on, onko 9090€ oikea raja.
Jos mitään rajaa ei olisi, niin taitaisinpa minäkin hankkiutua kirjoille johonkin opinahjoon, jotta saisin muutamat ilmaiset sataset vuodessa.
Tämä oli melkein yhtä järkevä kommentti kuin se taannoinen "ei kukaan pakota opiskelemaan" saman aiheen tienoilta. Luuletko todella, että rahat saa kun on vain kirjoilla?Alamummo kirjoitti:Jos mitään rajaa ei olisi, niin taitaisinpa minäkin hankkiutua kirjoille johonkin opinahjoon, jotta saisin muutamat ilmaiset sataset vuodessa.
tuuski kirjoitti:Tämä oli melkein yhtä järkevä kommentti kuin se taannoinen "ei kukaan pakota opiskelemaan" saman aiheen tienoilta. Luuletko todella, että rahat saa kun on vain kirjoilla?
Mulla jumitteli myös ainakin aiemmin illalla.TeeVee kirjoitti:Mircosoft Messenger. Ei toimi.
Muilla sama ongelma?
Rok kirjoitti:Mulla jumitteli myös ainakin aiemmin illalla.
tuuski kirjoitti:Tämä oli melkein yhtä järkevä kommentti kuin se taannoinen "ei kukaan pakota opiskelemaan" saman aiheen tienoilta. Luuletko todella, että rahat saa kun on vain kirjoilla?
---
Mikko78 kirjoitti:Itse pystyisin töiden ohella helposti suorittamaan opintotukeen tarvittavat opintoviikot.
Mikset sitten suorita?Mikko78 kirjoitti:Itse pystyisin töiden ohella helposti suorittamaan opintotukeen tarvittavat opintoviikot.
Mace kirjoitti:Äläpäs jauha paskaa, eihän niitä opintoviikkoja kertynyt edes silloin, kun olit päätoiminen opiskelija. ;) Yleisesti ottaen sanoisin, että opintoviikkojen suorittamisen helppous riippuu täysin opintoahjosta ja valituista kursseista. Jonkinlainen tuloraja on tietysti oltava, mutta kyllä se voisi olla ainakin jonkin verran nykyistä korkeampi.
Varmaan serveri oli kaatunut. Nyt jo normaalitoimintaa.avatar kirjoitti:On jumitellu aika monessa paikkaa kuulemma. Itse en vieläkään pääse Hattrickiin. Ei se varsinaisesti vituta, mutta rasittaa vaan.
Mikko78 kirjoitti:Väärin! Toki kertyi. Sen verran mitä opintotukiin tarvittiin, vaikka pahimmillaan olin 8 kk putkeen poissa koulusta.
Mikko78 kirjoitti:Samaa mieltä olen myös siitä, että tulorajaa pitäisi nostaa reilustikkin. Tällä hetkellä hyvässä kesäduunissa voi hankkia enemmän kuin koko vuoden tuloraja on.
Mace kirjoitti:Kesällä saakin sitten elää aika helvetin tiukalla budjetilla, että säästöön jää mahdollisimman paljon lukuvuotta varten.