Vitutusketju

  • 10 646 847
  • 56 186

wilco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK,LiPu
SamSpade kirjoitti:
Jep, uusi ketju pystyyn: Mainitse Cover joka on parempi kuin alkuperäinen versio?? Joskus meinaa lähes laatta lentää kun kuulee näitä nykyisiä covereita.

Reijo Taipale - Ihan kuin nuo toiset

Että silleen...
 

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
wilco kirjoitti:
Reijo Taipale - Ihan kuin nuo toiset

Että silleen...

Ja vitut. Yksi kauheimmista raiskauksista. Koskaan, ikinä, missään. Alkoi vituttaa niinkin hienon bändin puolesta, kuin mitä Kent on.
 

Lorvi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, ManU, Avs. Selänteen Teemu ja Anaheim.
Jii kirjoitti:
Metallican Turn the page voittaa Bob Segerin alkuperäisen. Metallica tuo biisin ajatuksen ja tunenlman paremmin esiin kuin Seger.

Myös Metallican versio Whiskey in a jar kipaleesta on kultaa. Turn the page on kanssa loistava.
 

Troy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Steelers
SamSpade kirjoitti:
Jep, uusi ketju pystyyn: Mainitse Cover joka on parempi kuin alkuperäinen versio?? Joskus meinaa lähes laatta lentää kun kuulee näitä nykyisiä covereita.

Vähän hölmöähän tuollaisesta on kinata, koska ihmisillä on erilainen maku ja huono sitä on mennä kiistämään. Toisaalta tällaiset väittelyt taas ovat parhaimpia, koska ne eivät ainakaan lopu kesken. =)

Laitetaan nyt vaikka Hendrixin/Dylanin All along the watchtower. Meikäläisen mielipide.

Yleensä hyvän coverin alkuperäisversio on myös todella hyvä mikä luonnollisesti tekee vertailusta kovin hankalaa sille yksittäisellekin kuulijalle. Pieni lähtökohtainen etu varmaan on alkuperäisesittäjällä, mutta toisaalta jos molemmat on hyviä niin ei toisen diggaaminen ole toiselta pois millään tavalla.

Edit: Huomasin juuri, että olen taas väärässä ketjussa offtopicceineni. Vituttaa olla eksyksissä.
 

S.Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Hieman tuli takaraivoon pakottava tunne, kun selailin home entertainmentin dvd lehtistä.Myyvät 16 osaista world at war sarjaa hintaan 69,95. Jumalauta mainostivat reilu vuosi sitten samaa sarjaa 17,95 pala ja toimitus 1 dvd/4vko. Siis itse maksoin paketista 287.20 euro+toimitus kulut.Joku saa paketin semmoset 217 euroa halvemmalla kuin meikäläinen.
 

jesse72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, MP, E. Frankfurt, hyvä MJE!
Rosenborg ja witun Royal-liiga. 60€ sivu suun Brann tappion vuoksi. P-le pitikö se laittaa lapulle, häh! Paska MJE!
 
Naiset (tai eipäs yleistetä, eräs tietty nainen), en ymmärrä... Ei muuten saa edes kolmen-neljän päivän yhtäjaksoinen ryypiskely päätä ynnä elimistöä yhtä sekaisin kuin noin minuutin puhelinkeskustelu hankalan naisen kanssa! Olen meinaan joskus kokeillut (ehkä!).

Perkele, homoksiko tässä on ryhdyttävä.
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Vituttaa. Silloin harvoin, kun keksit jotain repäisevää, joku toinen omii idean ja kerää kunnian.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
S.Fox kirjoitti:
Hieman tuli takaraivoon pakottava tunne, kun selailin home entertainmentin dvd lehtistä.Myyvät 16 osaista world at war sarjaa hintaan 69,95. Jumalauta mainostivat reilu vuosi sitten samaa sarjaa 17,95 pala ja toimitus 1 dvd/4vko. Siis itse maksoin paketista 287.20 euro+toimitus kulut.Joku saa paketin semmoset 217 euroa halvemmalla kuin meikäläinen.
Sellainen vihreä boksi, vai? Anttilasta saa reiluun viiteenkymppiin, meinasin ostaa viimeksi. Aika kovan sopimuksen teit vuosi sitten.
 

jesse72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, MP, E. Frankfurt, hyvä MJE!
Rahat meni ja poke heitti pihalle. Saatana toinen kenkä hävinnyt, mutta kuitin mukaan taxilla tullut kotio..perkele en juo en taas koskaan. Paska MJE!
 

Jeihki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
BattleHymn kirjoitti:
Vituttaa aivan saatanasti ku eukko on lähössä tytön kans pois...eli ero tuli...saatana...

En epäile. Varmasti on miehen syönti huipussaan. Ei muuta kun jaksamisia täältäkin ja jonkun vanhan loppu on jonkun uuden alku. Näin sanoi minulle viisas isäukkoni kun sain kenkää vähän aikaa sitten duunista ja ihan oikeassa oli. Töitä en ole kyllä löytänyt vieläkään (siis oikeita töitä) mutta rahaa tulee sen verran että pysyy hengissä.

Ja jottei menisi ihan ketjun aiheen ohi, niin ne potkut kyllä vituttaa vieläkin...
 

Speedye

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, CR7, AO, Härski
BattleHymn kirjoitti:
Vituttaa aivan saatanasti ku eukko on lähössä tytön kans pois...eli ero tuli...saatana...

Itse olen elänyt eroprosessia tässä 10kk.. En ihan noin vakavalla tasolla mutta kuitenkin. Ja olotilat ovat kertakaikkisen surkeat.. Mutta voimia sinulle.
 

Filatovi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit & TS
Vituttaa, kun tuntuu että tässä vähän ajan sisään olis suurin osa kavereista kadonnut. Esimerkiksi kaverit tai 'kaverit' menossa jonnekkin, mua ei kutsuta. Kysyn voiko tulla, "ehkä" tai "ei". kiva. Sitten ku nykyään kuulee semmosta vittuilua ja väliinpitämättömyyttä niin paljon. En tajua. Mutta vituttaa aikalailla, ihan kun tässä ei muutakin ongelmia olisi.
 

Castillo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki jotka Sport kaudella 2015-2016 voittaa.
Vituttaa ihan sikana Leban puolesta. Just kun se oli saamassa semmosen ihanan muijan mukaan viettämään iltaa, niin eiköhän se muija peru. Just näiden pelleilyjen takia mä en ikinä hanki muijaa, joka joutuisi ajattelemaan omilla aivoillaan.
 

Kuvernööri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Uhuh, taas palkittiin koko treeniviikko kun tuli pataan molemmista viikonlopun peleistä. Varsinkin jatkoajalla häviäminen tuntuu aina yhtä ihanalta. Ei se mitään, vapaa viikonloppu on seuraavan kerran jo jouluna. Ah tätä urheilua ja "rakkaudesta lajiin" pelailua.
 

Isktr

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Eijjumalauta, erehdyin katsomaan tota Nevadaa pari minuuttia. Hirveätä paskaa! Alkoi vituttaa...
 
Suosikkijoukkue
TPS
Isktr kirjoitti:
Eijjumalauta, erehdyin katsomaan tota Nevadaa pari minuuttia. Hirveätä paskaa! Alkoi vituttaa...

Sama täällä. Varsinkin Jimi Pääkallon totaalinen Where The Wild Roses Grow:n raiskaus. Mitä ihmiskunta on tehnyt ansaitakseen ko. hepun?
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
BattleHymn kirjoitti:
Vituttaa aivan saatanasti ku eukko on lähössä tytön kans pois...eli ero tuli...saatana...

Jonkin aikaa menee varmasti suuressa vitutuksessa, mutta muista, että asioilla on tapana järjestyä. Ei ehkä niin kuin nyt haluaisit, mutta niin kliseiseltä kuin kuulostaakin, aika parantaa haavat. Ero on aina kuin pieni kuolema, jotain menee rikki, eikä sitä pysty millään korjaamaan.

Onneksi jokainen päivä tuo tullessaan jotain hyvääkin. Jos tilanne on ollut pitkään "päällä", lohduttaudu vaikka alkuun sillä, että joku muutos on aikaansaatu. Pikku hiljaa huomaat, että elämä jatkuu. Ei samanlaisena kuin ennen, mutta muutos ei aina ole pelkästään negatiivista. Varsinkaan, jos on ollut riitoja tai painostavaa hiljaisuutta.

Toivottavasti saatte vaimon kanssa tytön suhteen käytännön asiat rullaamaan mahdollisimman nopeasti. Varmasti suhde lapseesikin muuttuu, mutta teidän välinne voivat jopa lähentyä nykyisestä, kunhan vain opettelette uuden, yhteisen ja ennen kaikkea teidän OMAN tapanne olla keskenänne. Muista, että älä ikinä anna asioiden katkeruuttaa sinua. Vihainen ja vittuuntunut saa toki ja ehkä pitääkin olla, mutta katkeruuteen älä alennu. Siinä häviät silloin eniten sinä itse.

Tsemppiä ja jaksamista!

Ja kun kerran täällä ollaan, niin mua vituttaa jengi joka kiljuu pihalla. Ymmärrän, että kerrostalossa ja kaupungissa tulee ääniä, mutta en voi käsittää, miksi pitää tulla tappelemaan tai muuten vaan karjumaan toisten ikkunoiden alle. Eniten vituttaa se, että tällaisten mulkkujen takia saa ravata rauhottelemassa itkevää lasta, joka luonnollisesti herää näihin konsonantittomiin huutoihin. Menkää vittu kotiinne huutamaan saatanan janarit!

Kiitos, helpotti.
 
Suosikkijoukkue
Newcastle United, Duane Allman, LP-levyt
Taitaa kuulua naisasia-ketjuun mutta menköön. Muija taas ignoreeraa mua huolella. Sain just kuulla et ei oo kertonu duunissaan et seurustelee (ollaan kuitenkin joku yli neljäkuukautta vedetty yhdessä), WTF? Oli eilen jonkun kaverinsa kanssa radalla ja tänään tullu yks tekstari ku kyselin aamulla oloja eikä mitään muuta. Vittu että nyt riipasee hermosta ja pahasti. Taitaa kohta mennä kanttura vaihtoon.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös