Vitutusketju

  • 10 567 412
  • 56 146
Vittu mtv3 pimeni. En olis kattonutkaan Pakoa. Varmaan ton myräkän takia mutta onko pakko just silloin kun kerran viikossa sattuu tulemaan kyseiseltä kanavalta jotain katsomisen arvoista.
 

Jugorov

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mikkelin Jukurit, HC Sparta Praha, NY Rangers
tintti83 kirjoitti:
Vittu mtv3 pimeni. En olis kattonutkaan Pakoa. Varmaan ton myräkän takia mutta onko pakko just silloin kun kerran viikossa sattuu tulemaan kyseiseltä kanavalta jotain katsomisen arvoista.

Sama vituttaa täälläkin. Lisänä vielä ylihuomenna olevat kutsunnat, helvetinmoinen lumisade (joka hyvällä tuurillani mahdollistaa sen, ettei mennäkkään huomenna autolla kouluun) ja vielä Jukureiden tappiokin ottaa pikkaisen kupoliin.
 

J.Petke

Jäsen
Jugorov kirjoitti:
Sama vituttaa täälläkin. Lisänä vielä ylihuomenna olevat kutsunnat, helvetinmoinen lumisade (joka hyvällä tuurillani mahdollistaa sen, ettei mennäkkään huomenna autolla kouluun) ja vielä Jukureiden tappiokin ottaa pikkaisen kupoliin.

Turha kutsunnoista on stressata. Helpot ja rennot kuin paavin hautajaiset. Paperin täyttö, lääkäri ja parin skapparin kanssa juttelemista. Niin epäsotilaalliset kun olla ja voi.

Itseäni vituttaa se, että olen niin helvetin huono käyttämään rahaa. Pitäis varmaankin ottaa joku Dr.Philin pikakurssi.

edit: Lisäksi vituttaa tuo Drogba, kehtasi vielä Mourinho syyttää Barcaa näyttelemisestä.
 

jesse72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, MP, E. Frankfurt, hyvä MJE!
tintti83 kirjoitti:
Vittu mtv3 pimeni. En olis kattonutkaan Pakoa. Varmaan ton myräkän takia mutta onko pakko just silloin kun kerran viikossa sattuu tulemaan kyseiseltä kanavalta jotain katsomisen arvoista.

Perkele on nyt paikallaan! Ei ollenkaan hyvä MJE! Koirakin pitäs lenkittää tuolla koiranilmassa.
 
Ongelma siis löytyi muualtakin Mikkelistä. No ei paljon lohduta. Ja hah tietenkin se nyt taas näkyy. Nyt ei vituta se ettei ole autoa. Kiva olisi aamulla kaivaa sitä tuolta hangesta. Olen myös iloinen että miulla on nuo kissat. Niitä ei tarvi viedä ulos koiranilmalla. Vituttaa myös tää kone. Tai ei siinä mitään vikaa ole, mutta laajakaista nopeus on paska.
 

Wilzu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
J.Petke kirjoitti:
Lisäksi vituttaa tuo Drogba, kehtasi vielä Mourinho syyttää Barcaa näyttelemisestä.

Sama. Hiuksista...

Muuten ei kyllä valittamista pelissä. Toivottavasti Barca vie.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Domen kirjoitti:
Ilves. Vittu mitä paskaa

Sama, lisäksi Ilveksen fanikatsomon (osan porukasta) säälittävät huudot vituttaa ja hävettää.
 

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Pajuoja vituttaa. Ihan täysi idiootti kommenteissaan ja lisäksi täysin olematon valmentaja.
 

Jeihki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Tommy kirjoitti:
Tämä jatkuva päänsärky töissä aamuisin ja jatkuva Buranan vetäminen.

Lopeta se nappuloiden popsiminen ja mene käymään hierojalla ja ei välttämättä lääkärikään olisi yhtään paskempi vaihtoehto. Mitä enemmän vedät nappulaa kaaliin, sitä vähemmän ne vaikuttaa.

T: Kotilääkäri
 

Pressiboxi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Palloseura
Jeihki kirjoitti:
Lopeta se nappuloiden popsiminen ja mene käymään hierojalla ja ei välttämättä lääkärikään olisi yhtään paskempi vaihtoehto. Mitä enemmän vedät nappulaa kaaliin, sitä vähemmän ne vaikuttaa.

T: Kotilääkäri

Päänsäryt hoituu pois myös kuntoliikunnalla, nyrkkeilyä voisin suositella. 5-10 treenit ja ongelmat on tipotiessään. Edellyttäen siis, että ongelmien syy on yläkropan lihaksiston jumittuneisuus yläselästä hartioihin ja niskaan kuten yleensä nykyään toimistoduuneja tekevillä ihmisillä on.
 

Rinoa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tommy kirjoitti:
Silmälasit olis kyllä vika tikki, voi jeesus sentään.
Nyt alko puntti tutisemaan.
Mikäs niissä silmälaseissa nyt nin tutisuttaa? Turhamaisuus ennen terveyttä?
 

Tommy

Jäsen
Suosikkijoukkue
#17
Rinoa kirjoitti:
Mikäs niissä silmälaseissa nyt nin tutisuttaa? Turhamaisuus ennen terveyttä?

No joo, ulkoisten heikkouksien näyttäminen.
Nyt kun aloin miettimään niin Buranaa alkoi kulumaan reilusti enemmän kun paikkani vaihtui. Vanhassa pisteessä oli sähkökäyttöinen pöytä (retard-malli) ja reilusti parempi valaistus. Katselin ympärille niin juuri tästä yläpuolelta on lamppu palanut tai rikki eikä tietenkään ole ylimääräisiä pöytälamppuja missään.
 

Greffin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Pittsburgh Penguins
Eturistiside meni sitten harjoitusmatsissa poikki kuukausi ennen kauden alkua ja nyt pari päivää sitten oli leikkaus. Polvi on tuhottoman turvonnut ja kipeä. Melkoisia lääkkeitä joutuu vetämään ja aivan huurussa menee päivät. Nukkuminenkin on vähän sitä sun tätä.

Eniten vituttaa tuo kepeillä taiteileminen, kun kahvinkeittoonkin uppoaa tuhottomasti aikaa. Mutta eiköhän se tästä, 5kk on kontaktilajikielto. Mutta kunhan tuo kipu nyt suunilleen loppuisi ja turvotus laskisi niin olen onnellinen.

En tiedä onko tässä nyt niin suurta aihetta vitutukseen kun maailmalla monella ihmisellä elämä on melko paljon surkeampaa. Mutta sen nyt ainakin tajuaa, että kyllä tällaiset elämän perusasiat ovat suuria juttuja, eikä niitä osata arvostaa. Esim. nyt se, että ihan käveleminenkin on suuri asia, eikä se ole aina niin itsestään selvää. Juokseminen ja muu urheileminen nyt tuntuu niin kaukaiselta, mutta kaikille jotka pystyvät liikkumaan ja pelaamaan, niin olen onnellinen teidän puolesta.

Eipä siinä, kaksi harjoitusmatsia ja kausi ohi. Olisi se paremminkin voinut mennä. Ja sanonta "ei kautta ilman maalia" ei toimi minun tapauksessa.
 

Rinoa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tommy kirjoitti:
No joo, ulkoisten heikkouksien näyttäminen.
Heh, älä suotta. Silmälaseja on onneksi nykyään aivan uskomattoman hyvännäköisiä. Ja monet silmälasipäiset miehet ovat uskomattoman seksikkäitä ; )
 

Orman Mollis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins
Tommy kirjoitti:
Silmälasit olis kyllä vika tikki, voi jeesus sentään.
Nyt alko puntti tutisemaan.

Hommaa piiilolinssit! Niin tein ite pari kuukautta sitten. Maailma on aikalailla erinäköinen, kun sen näkee..
 

Rinoa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tommy kirjoitti:
Tähän ei usko edes Ted Raikaskaan.
HEH! Mutta kun se on totta! Itse olen aina ollut hulluna silmälasipäisiin miehiin ; )
 

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Rinoa kirjoitti:
HEH! Mutta kun se on totta! Itse olen aina ollut hulluna silmälasipäisiin miehiin ; )

Samat sanat.

Itse käytän myös jatkuvasti laseja, enkä ole omasta mielestäni ainakaan rumempi ne päässä...

Ja ainahan silmät voi hoitaa laserilla kuntoon, jos on pätäkkää eikä halua laseja pitää.
 

kakkonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Laserilla silmät kuntoon tai piilarit päähän. Ja ei vituta yhtään. Laserleikkauksien hinnat on tullu alas jonkun verran viime vuosien aikana. Vasta kaverini leikkasi molemmat öögat ja olikohan 700e/silmä. En ole ihan varma hinnasta mutta ei mikään älytön hinta näkäkyvystä.

Itse olen toki sitä mieltä että silmälasipäiset miehet on äärettömän seksikkään näköisiä...
 
Pienet on vitutuksen aiheet meikällä, mutta minkäs teet...

Opettelen soittamaan huuliharpulla korvakuulolta erinäisiä country-klassikoita ja nyt olen runkannut samaa kohtaa jo yli tunnin. On se kumma, että yksi nuotti voi olla niin täydellisesti hukassa. Ehkä kappaleen nimestä (Forever and ever, amen) pitäisi jo tajuta, etten sitä tule koskaan oppimaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös