Vitutusketju

  • 10 567 130
  • 56 146

avatar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aidosti Sysipaska
No ei ihan toden teolla vituta, mutta vähän kuitenkin, kun oli sentään kohtuulähellä eilen pitkävetolappu yli tonnin kertoimella. Kiinni meni IFK:n voitto, Jokerien voitto, Jyp-Bluesin tasuri, Lukko-KalPan tasuri. SaiPan piti pelata tasan ja Kärppien ja Tapparan myös. Kaks maalia siis liikaa ja yhdessä yks liian vähän. Minuutin vitutti. Ei toki enää, koska sen verta realisti olen, että kiinni on kiinni ja muut ei mitään.
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Rilleistä bonusta

Alamummo kirjoitti:
enkä ole omasta mielestäni ainakaan rumempi ne päässä...

Niin, silmälaseillahan saa kätevästi yhteiskunnallista ja monesti myös eroottistakin arvostusta ns. paremmissa piireissä, joissa itse pääasiassa liikun.

Tai näin ainakin itse asian näen. Rilleillä tottakai.

Täältä tähän
 

Shayne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreäpaitainen mies & Petun pelistragedia
Hazardipakki kirjoitti:
Opettelen soittamaan huuliharpulla korvakuulolta erinäisiä country-klassikoita ja nyt olen runkannut samaa kohtaa jo yli tunnin.
Seuraavaksi varmaan naapurisi kirjoittavat tähän ketjuun.
 

Target

Jäsen
Suosikkijoukkue
Löytyy
ervatsalo kirjoitti:
Niin, silmälaseillahan saa kätevästi yhteiskunnallista ja monesti myös eroottistakin arvostusta ns. paremmissa piireissä, joissa itse pääasiassa liikun.

Tai näin ainakin itse asian näen. Rilleillä tottakai.

Täältä tähän
Tähän kannattaa ottaa mukaan myös se asia, että Blues -kannattajalla on huomattavasti hauskempaa jäähällissa, kun ei näe jäälle.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Target kirjoitti:
Tähän kannattaa ottaa mukaan myös se asia, että Blues -kannattajalla on huomattavasti hauskempaa jäähällissa, kun ei näe jäälle.

Sinulla on ilmeisesti viime kauden pohjalta kompetenssia sanoa näin.

Itseäni vituttaa myös päänsärky, tämä on taas seurausta huonosti nukutusta yöstä. Lisäksi vituttaa tuo lumen paljous ja se, että töissä on helvetillinen kiire.
 

Pingu

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Jukurit
kananlento kirjoitti:
Ihmissuhteet vituttaa. Paskaa touhua.
Juu.
Ja aamulla en meinannut sängystä ylös päästä kun selkä on ihan jumissa, kait eilisen liukastumisen seurauksena, kuten myös käden kipuilu.
Taitaa jäädä tänään hallille menemättä, mutta huomenna pitäisi pystyä muutama tunti istumaan linja-autossa.
 

Flou

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ravens
Totta vitussa auto leviää opiskelupaikkakunnalla, eikä kotipaikkakunnalla, jossa auton korjaaminen olisi ollut vain about 100% helpompaa. Näin siinä taas käy, kun pitää koulujuttujen takia muuttaa aikataulua. Vitun vittu.
 

kopo

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Trio Niskalaukaus lopettaa. Olisi ollut äärimmäisen kiva vielä nähdä äijät keikoilla. Timon sooloprojekti ei ainakaan tähän asti ole ihan vastannut omia odotuksiani, toivottavasti jatkossa tulee parempaa.
 

Le Banner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK täältä ikuisuuteen! 106-105 NYR
kopo kirjoitti:
Trio Niskalaukaus lopettaa. Olisi ollut äärimmäisen kiva vielä nähdä äijät keikoilla. Timon sooloprojekti ei ainakaan tähän asti ole ihan vastannut omia odotuksiani, toivottavasti jatkossa tulee parempaa.

Niinhän ne sitten tekivät.Itsekin hommasin tuon Sarvivuoren, mutta paskaahan tuo on verrattuna Niskalaukaukseen.Meinaakohan se montakin vuotta veivata mandoliinia stana.
 

El Lude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kvanttimobikki kolmessa eri ulottuvuudessa
Taas täällä. Tällä hetkellä vitutta ykkösen historian dokumentti armenialaisten kansanmurhasta. Turkki kiistää yhä asian. Vittu, tuollainen historiansa kiistävä kansakuntako on kohta EU:n jäsenenä?
Vittu joo - kiitos ei Turkille.
Wituttaa vaan moinen asia.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Ruotsiin pakkaa pelaajia jatkuvalla syötöllä. Kateelliseksiko tässä pitää vielä alkaa?
 

SamSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
Holocaust kirjoitti:
Taas täällä. Tällä hetkellä vitutta ykkösen historian dokumentti armenialaisten kansanmurhasta. Turkki kiistää yhä asian. Vittu, tuollainen historiansa kiistävä kansakuntako on kohta EU:n jäsenenä?
Vittu joo - kiitos ei Turkille.
Wituttaa vaan moinen asia.
Sama vika. Turkki EI TODELLAKAAN kuuluisi EU:iin.
Ei kulttuurillisesti, eikä oikeastaan maantieteellisestikään.
Saati jos puhutaan sivistymättömyydestä, tasa-arvosta, ihmisoikeusrikoksista ym ym..
 

Fat Mark

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves, Boston Bruins, Nott'm Forest
Helvetin talviaikaan siirtyminen. Töiden iltavuoron takia pitää nauhoitella muutama sarja nauhallle iltaisin mutta en ollut muistanut korjata aikaa videoihin ja niin jäi viimeisin Sopranos väliin. Kaiken lisäksi nauha oli vielä päröttynyt koneen sisälle.
 

scholl

Jäsen
Lähin ostamaan katosta palaneen snadin hehkulampun tilalle uutta. Ostin snadeja lamppuja 2 lampun paketin. Kun tulin tänne niin huomasin, että noi onkin isolla kannalla eikä pienellä niinkuin piti ja niinkuin hyllyssä luki.

Vitutusta lisää se, että tuossa parkkipaikalla oli joku jättänyt pickupin, missä oli sellaiset rakennusliikkeen nousevat tikapuut lavalla. En siis mahtunut siitä peruuttamaan ohi vaikka käänsin peiliä. Niinpä peruutin enemmän vasemmalle ajatellen että pehmeä lumivalli ei haittaa. No lumen sisällä olikin stemu, minkä seurauksena helma meni autonkyljestä sisään.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Kaikinpuolin flunssainen ja saamaton olo. Masentuisin, jos osaisin.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Minä masennun ,kun sellaisen "taidon" hallitsen.Eli ei siis sinänsä vituta,masentaa vain.Kaipa se on taas tämä pimeä ja kylmä aika ,mikä ottaa pannuun ja aina se yllättää samalla tavalla ,kuin ensilumi autoilijat ,vaikka joka vuosi se tulee.
 
Jos joku saa mun ajatukset käännettyä niin, että HIFK ei kiinnosta hevon vittua, niin kertokaa ihmeessä mullekin. Onneksi pääsee armeijaan tammikuussa, niin ei pääse vittuuntumaan noihin peleihin. Vittu mua vituttaa koko perkeleen HIFK. Haistakaa paska ja mä haluan rahat takas mun kausikortista.
 

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vituttaa kun jengi puhuu talviaikaan siirtymisestä, vaikka oikeastihan nyt siirryttiin normaaliaikaan. Mitään talviaikaa ei ole olemassa, on vain kesäaika ja normaaliaika.
 

Knightrider

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Vituttaa pulsut. Eli varsinkin ne, jotka valtaavat bussikatokset, örisevät ihmisten perään ja sammuvat kadulle. Tälläisten surkeiden tapauksien takia "tavalliset" ihmiset eivät välttämät saa apua tarpeeksi nopeasti, jos jotakin tapahtuu. Tänäänkin Humalistonkadun bussikatoksessa makasi joku mies ihan oikosenaan, ja ihmisiä pyöri ympärillä kysellen että "pääsetkö ylös, tiedätkö missä olet, oletko kunnossa?" Mies mutisi jotan epämääräistä aina vastaukseksi, jolloin muut arvuuttelivat että onkohan ko. mies saanut sairaskohtauksen vai onko hän vain kovassa humalassa. Joku oli kuitenkin soittanut poliisin ja ambulanssin, arvattavasti kuitenkin mietittyään aikansa että miten pitäisi tilanteessa menetellä. Itse olisin veikannut sairauskohtausta, sillä mies oli ihan siististi pukeutunut ym. Mutta mitä jos kävisikin niin, että vaikka SINÄ olisit iltakävelyllä vähän epäsiisteimmissä vaatteissa, saisit jonkin kohtauksen ja tuupertuisit maahan? Mitenköhän monta kallista minuuttia menetetään siinä, kun ihmisiä vain kävelee ohi luullen maassamakaavaa taas yhdeksi "sammuneeksi"? Aika julmaa, että toisen avuntarvetta arvioidaan ulkonäön perusteella, mutta en silti ihmettele miksi.
 

Wiltord

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ilmeisesti pitäisi antaa joukkuelle aikaa, mutta kyllä vituttaa ettei 20 pelistä IFK ole vielä missään pelannut hyvin 60 minuuttia. Yhden erän korkeintaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös