kone82 kirjoitti:Mitä vittua tuo Hytönen tekee telkkarissa? Kuka helvetin idiootti maksaa tuolle tosta paskasta vielä palkkaakin?
Ei jumalauta!
Sama se muakin vituttaa.
kone82 kirjoitti:Mitä vittua tuo Hytönen tekee telkkarissa? Kuka helvetin idiootti maksaa tuolle tosta paskasta vielä palkkaakin?
Ei jumalauta!
vilperi kirjoitti:Mutta vituttaa kyllä muuten tämä tulos. Liigapörssi-kenttäni, joka oli päässyt jo hyville kyttäyspaikoille romahti täysin. En tarkoita siis sitä surkuhupaisaa Jatkoajan kimppasarjan kenttääni.
.
Uleåborgir kirjoitti:HIM sai kultalevyyn oikeuttavat myyntiluvut USA:ssa.
Iltalehti otsikoi:
Kultalevy USA:ssa
HIM tekee huikean
TILIN
Jälleen nähdään sama ilmiö kuin esim. Jarkko Niemistä koskevassa uutisoinnissa iltapäivälehdistössä. Urheilu ja taide ja saavutukset niissä ovat toisarvoinen seikka. Tärkeintä on raha. Kumpuaako tämä perisuomalaisesta kateudesta vai kiinnostaako ihmisiä oikeasti TILI? Haistakaa vittu saatanan lööpintekijä-idiootit.
Uleåborgir kirjoitti:HIM sai kultalevyyn oikeuttavat myyntiluvut USA:ssa.
Iltalehti otsikoi:
Kultalevy USA:ssa
HIM tekee huikean
TILIN
Tärkeintä on raha. Kumpuaako tämä perisuomalaisesta kateudesta vai kiinnostaako ihmisiä oikeasti TILI? .
jarne kirjoitti:Vituttaa eilinen peli, mutta sitäkin enemmän vitutti tulla tänä aamuna töihin ja kuunnella pomon asiantuntijan lausuntoja. Heti kun sain perseen penkkiin alko se saatanan päteminen.
-Nyt IFK palasi omalle tasolleen
-Ainoa saman tason joukkue on Kalpa
-Tämähän oli tiedossa
-Hyvä kun pleijjareihin pääsette tolla porukalla
(ei edes osaa nimetä montaakaan pelaajaa)
Voi vittu ja äijjä korkeintaan lukee lopputulokset aamun lehdestä ja sitte pätee töissä ihan niinku ymmärtäis mitään koko lajista, on käynny viimeks matsissa joskus armeija aikana 80-luvulla, vittu että olis tehny mieli hyökätä kimppuun.
Itse aavistelin tuon kellonaika -takarajan olemassaolon ja noin klo 14.30 oli hakemus täytetty. Taisi 16.15 olla se takaraja. Minua vituttaa puolestasi, sillä voin vaan kuvitella tunteen, jos itse olisin missanut haun.Beast kirjoitti:Myöhästyin ammattikorkeakoulujen yhteishausta 5 minuutilla! Kyllä vituttaa ja rankasti. Mulla ei oo kontona nettiä ja piti siskolle mennä täyttään. Unohdin tokarin kotiin enkä muistanu keskiarvoo. Jouduin lähtee kotiin hakeen torkkaa ja kun tulin takas, huomasin haun umpeutuneen. En tienny et se pitää olla tehtynä tiettyyn kellomaikaan mennessä. Paskat!!
Tervetuloa kerhoon (ei Hämeenlinnan) kohtalotoveri. Sellaista se on, mutta sen kanssa on vaan eleltävä.Beast kirjoitti:Vituttaa ku tuntuu että mulla on aina paskaa tuuria.
Toisaalta onhan tuo hakuaika silti 2 viikkoa :D. No, itse jätin myös viimeiseen päivään, joten se tästä pätemisestä :).Ted Raikas kirjoitti:Tervetuloa kerhoon (ei Hämeenlinnan) kohtalotoveri. Sellaista se on, mutta sen kanssa on vaan eleltävä.
Niinno, meinasin lähinnä yleisesti, että on ns. paskaa tuuria elämässä.Blackie kirjoitti:Toisaalta onhan tuo hakuaika silti 2 viikkoa :D. No, itse jätin myös viimeiseen päivään, joten se tästä pätemisestä :).
Aha. Luulin, että sinäkin myöhästyit yhteishausta. Tämä väärinymmärys siis kolmen kaljan jälkeen... Ei siis muuta kuin lisää koneeseen.Ted Raikas kirjoitti:Niinno, meinasin lähinnä yleisesti, että on ns. paskaa tuuria elämässä.
Ei, kyllä minulla opiskelupaikka on ollut jo kolmatta vuotta. Siihen ne "ilonaiheet" sitten vähitellen loppuukin... no, onneksi on muutama olut vielä kylmässä, jotta vitutusta voipi jollain loiventaa.Blackie kirjoitti:Aha. Luulin, että sinäkin myöhästyit yhteishausta. Tämä väärinymmärys siis kolmen kaljan jälkeen... Ei siis muuta kuin lisää koneeseen.
"Puheita tulkittu väärin" :Dsampio kirjoitti:Mikäs juttu tuo Rosohin avautuminen on? Onko linkkiä juttuun?