Vitutusketju

  • 10 669 612
  • 56 216

V-man

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Kesän kuumin viikko menossa ja meikäläinen on kipeänä. Nousisi edes kunnon kuume niin saisi sairaslomaa eikä tarvitsisi olla töissä. PÄRSK....SNIIF....KÖH....ATSIU...vittujen vittu...
 

vision

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Vituttaa ihmiset jotka hokevat koko ajan mitä he meinaavat tehdä lomallaan. Pitää mennä oopperajuhlille ja sieltä me kiidetään Pentin vanhempien mökille, josta me rynnätään minun isovanhempieni saareen, josta me syöksytään etelään viikoksi (miksi mennä etelään kesällä?). Sitten pitää blaablaablaa. Sitten he kysyvät minulta mitä minä meinaan tehdä lomallani ja vastaan etten yhtään mitään. Se on LOMA!

Ei minua ainakaan kiinnosta sykkiä jatkuvalla syötöllä jonnekin päin ja samalla kirota miten aikataulut kusee ja on koko ajan kiire johonkin. Ainoat varmat päivät jolloin minulla on ohelma valmiina, ovat ensimmäinen ja viimeinen lomapäivä. Molempina päivinä otan tukevan humalan. Ainakin minä aion palata lomaltani rentoutuneena, koska en ole tehnyt yhtään mitään, ottanut vain rennosti. Eikös se ole loman perimmäinen tarkoitus, eikä se että mennään jonnekin työsiirtolaan, jota leikkisästi suvun mökiksikin kutsutaan.
 

teemu73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Viestin lähetti vision
Pitää mennä oopperajuhlille ja sieltä me kiidetään Pentin vanhempien mökille, josta me rynnätään minun isovanhempieni saareen, josta me syöksytään etelään viikoksi (miksi mennä etelään kesällä?). Sitten pitää blaablaablaa.

Olet aivan oikeassa. Suurella osalla ihmisistä on pakottava tarve käyttää koko loma autossa istumiseen ja siirtymiseen paikasta toiseen, yhtä päivää pitempään kun ei VOI olla samassa paikassa. Sitten vielä kaukaiset vähemmän kiinnostavat tuttavat kyselevät, että "tulisit nyt sinäkin sitten joskus meillä käymään edes lomalla", vaikka ainoa asia mikä silloin kiinnostaa on mennä mökille, laittaa sauna päälle ja vetää pieni naula päähän silloin tällöin. Antaa ihmisten vatvoa aikataulujensa kanssa..
 
Suosikkijoukkue
Mikkelin Kittaajat
Viestin lähetti Prookie
Sama vitutuksen aihe, kuin näköjään monella muullakin eli tämä saatanan helle. Koko ajan puskee hikeä päälle. Kylmässä suihkussa käynti helpottaa oloa ehkä varttitunniksi.

Seisot 5 min putkeen niin kylmässä suihkussa ku hanasta tulee ni menee useempi varttitunti.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
vittujenvittujenvittujenvittujenvittujenvittujenvittujenvittujenvittujenvittujenvittu... huoh helpottipas...

vlad#16.
 

Carlos

Jäsen
Viestin lähetti emest
Seisot 5 min putkeen niin kylmässä suihkussa ku hanasta tulee ni menee useempi varttitunti.

Ilmainen vinkki, jos jollakulla sattuu olemaan kaapissaan M63 -mallinen maastovarustus.

a) pue päällesi alushousut jotka ulottuvat puoleen reiteen, t-paita, sekä M63 maastolippalakki

b) mene kylmään suihkuun (voit myös käydä uimassa, jos mahdollista)

c) Pue päällesi se M63 maastopuku

Pärjäät seuraavat 2 tuntia ulkosalla oikein mukavasti, aivan sama minkälainen helle. En ole kokeillut tosin sisätiloissa, mutta voisin kuvitella että sielläkin toimii.

Ja tämä muuten ei toimi M91 -puvun kanssa.
 

Tarik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, St. Louis Blues
No nyt vituttaa, kun ei tullut lähdettyä tämän päiväiseen Kirjurinluodon konserttiin. Saatana radiosta täytyy kuunnella sitä tunnelmaa. No onneksi on liput sunnuntaille. Ei saatana tätä tuskaa! Enpä olis uskonut itsestäni, että heavymies voi innostua jazzista, mutta näin kävi!
 
Viimeksi muokattu:

Tarik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, St. Louis Blues
On tämäkin mukavaa kuunnella James Brownin keikkaa omalta terassilta. Vitun vittu ku ei jaksa edes jazzkadulle lähteä tämän vitutuksen takia.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Ihme tyyppejä täältä löytyy...

Tässä maassa on yleensä kolme kuukautta vuodessa kylmää ja yhdeksän kuukautta helvetin kylmää. Sitten, kun on kerrankin sopivan lämmintä, niin eikös täällä itketä, että on liian kuuma.

Se kyllä vituttaa, että joutuu hellekeleilläkin palelemaan, jossain vitun ilmastoidussa toimistossa. Perkele! Viime viikolla olin lomilla, ja eikös vaan ollut kylmää. Mun tuurillani lomani loppuosa kuluukin sitten tyypillisessä suomalaisessa kesäsäässä - räntäsateessa.
 

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sinivalkokeltainen
Vituttaa se ettei juurikaan tullut nukuttua viime yönä. Nukkumaan puoli yhdeltä, ei saa unta, pyörii sängyssä, herää puoli kolme, ei saa unta, herää taas kello viisi, kuusi ja herätyskelloon seirsemältä. Vittu.
 

Miguel

Jäsen
Ulkona paistaa aurinko täydeltä taivaalta. Mukavaa, eikö? Mutta arvatkaa vituttaako, kun joudun olemaan töissä klo 13.30-21.00. Arvasitte aivan oikein. Tietenkin kaikki kaverit ovat juuri tähän aikaan liikkeellä, kun minä homehdun sisätiloissa.

Lisäksi täällä työpaikalla vituttaa kaikki. Hommia on paljon, ja toisen vuoron pojat ovat jättäneet nurkkauksemme helvetin sotkuiseksi. Voisihan sen hoitaa nyt puolivillaisesti, mutta kun tulen maanantaina aamuvuoroon, niin kaikki paska on taas edessäni.

Onneksi sentään tulee viikonloppu. Todennäköisesti on siis huonoa säätä luvassa.
 

Rocco

Jäsen
Mua oikeastaan vituttaa vain se kun mua ei vituta mikään asia!!!

Mulla on töitä, ilmat ovat hienot, rahaa on, asunto on, terveys on, PS2 on, uusi -yli 10v itseäni nuorempi- tyttökaveri on ja hänen kanssaan oli intiimi hetki eilen... Mikä voisi vituttaa? Aivan... vitutuksen puute.
 

Damien

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko ja suomen maajoukkueet.
suomen armejassa terveistä tehdään sairaita ja hulluja, hermot menee tähän vitutukseen.
 

Tatzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Niin osasivat kelit valita sitten oikean ajan. Vittu töissä sitä hikoillaan 30 asteen helteessä, ja ilma seisoo paremmin kuin Jeremyllä koskaan. Niin isoherra ilmoitti sitten, että ilmastointi ei toimi kuumalla, hmm mikäs ilmastointi se on, ainiin se sama, joka tavella viilentää mukavasti, aivan. Odotetaan nyt sitten virallista lomaa, jolloinka voitte varautua pakkasiin ja sateeseen, toivottavasti teille ei osu lomat samaan aikaan.

Huomenna sitten en tee töitä, koska vituttaa, siitähän saavat.
 

pavenro8

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Montreal Canadiens, Tottenham, Englanti.
Sehän tässä ny päällimmäisenä, että oon töissä koko viikonlopun enkä pääse Tammerfesteille. Toisena se, että ei oo rahaa, eikä näistä töistä semmoista oikein saakaan. Ja toki myös se, että täällä on mukavat 33,5 selssiusta viileetä ettei pääse hiki laskeen.
 

Tatzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Prookie
Pistääkö kukaan paremmaksi?

Ex-tyttöystävä ilmotti, että on raskaana.

Vaikea pistää paremmaksi, varsinkin jos sinulla on tödennäköistä osaa asiaan.
 

Ollius

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Viestin lähetti Prookie
Pistääkö kukaan paremmaksi?

Ex-tyttöystävä ilmotti, että on raskaana.

Auts. Piste.

Vituttaa.

Miten vittu voi olla ihmisellä flunssa tälläisellä kelillä?! Ei jumalauta, nokka vuotaa, aivastuksia tulee enemmän kuin... *miettii viisi minuuttia sopiva vertauskuvaa, eikä keksi mitään viisasta*. Kuumetta en uskalla mitata, mutta olo on kuin... *miettii kuusi minuuttia sopiva vertauskuvaa, eikä keksi mitään viisasta*. Enkä mielestäni ole allerginenkaan millekkään siittiöpölylle, en ainakaan ennen ole ollut.

Vittua päähän. Millonkahan sitä pääsisi kirjoittamaan tuonne onnellisuusketjuun, tuskimpa tässä elämässä. Ei sitä ole viitsinyt edes lukeakaan, kun alkaisi vaan vituttamaan.
 
Suosikkijoukkue
ILVES
Vituttaa kun ei muista, mitä piti lupasin eilen Sistikselle tähän ketjuun kirjottaa.

Vituttaa tämä helle. Töissä on niin perhanan kivaa ajella kärryjä trukilla, jossa on noin 50 astetta lämmintä ja sitten pitäisi vielä siirrellä niitä kärryjäkin. Kyllä hiki lentää.

Myös allergia vituttaa. On se niin hemmetin mukavaa, kun tällaisessa kuumudessa nenä vuotaa kuin presidentin kanslia ja välillä tulee parin minuutin aivastuskohtauksia.

Vituttaa myös Sistiksen eilinen alkoholin väärin käyttö (vai muistanko oikein). Ei sen paidan niin väliä ole, mutta se hyvä alkoholi.

Vituttaa huominen työpäivä ja tämän päiväinen krapula. Tänään olisi pitänyt mennä kaverin tupareihin, mutta kun ei olut tai muukaan alkoholi maistu. Aamulla oli vaihteeksi sellainen olotila, etten enää koskaan juo - tänään.

Vituttaa ihmiset, jotka tunkevat tölkkejä ja Alkon pulloja firman pullokoneeseen ja tulevat vielä valittamaan, kun eivät saaneet niistä rahaa. Lisäksi se vituttaa, että jotkut jättävät pullojen pohjalle aivan käyttökelpoista nestettä. Porvarit prkle.

Vituttaa, kun pitäisi olla nyt nukkumassa, mutta ei väsytä yhtään, huone on kuin pätsi ja Megadeht, Metallica ja Iron Maiden on niin hyvää kuunneltavaa. Ei yksinkertaisesti pysty mennä nukkuun.

Ja ikuisuus vitutus: naiset. Ja eilinen ilta vain voimisti vitutusta heidän suhteen.

Pikku-Raimo
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Viestin lähetti vilperi#18
Vituttaa myös Sistiksen eilinen alkoholin väärin käyttö (vai muistanko oikein). Ei sen paidan niin väliä ole, mutta se hyvä alkoholi.

Muistat oikein, mutta hei... se taisi olla Lapin kultaa, mikä ei ole isokaan menetys. Ja minä sain sentään viime miittingissä kaksi Apfelia syliini!!!

Se jos mikä oli väärinkäyttöä.

Joo, ja lupailit kirjoittaa tähän ketjuun tarinoita suomalaisen miehen sielunelämästä, elikkäs vitutuksia krapulasta ja naisista.

Minua vituttaa kanssa hiukan. Oli ihan kivaa bilettää parin kaverin kanssa, mutta hermot meni toiseen kaveriin, kun tämä jatkuvalla syötöllä oli baarissa tyrkyttämässä jokaista ohikulkevaa naista meikäläiselle. Helvetti, osaan minä itsekin tehdä päätöksiä, ei sitä minulle tarvitse erikseen näyttää, josko joku nainen kävelee ohi...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös