Vitutusketju

  • 10 544 107
  • 56 130

Vintsukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Suomi, Panthers
Leon kirjoitti:
Vituttaa, kun WPT:ssä tulee pelkkiä Hollywood home gameja. Silkkaa paskaa jo ties kuinka monetta kertaa peräkkäin.
Hear hear. Ties kuinka monetta kertaa peräkkäin tulee "julkkis"pelejä ja selvästi alkaa julkkislaaristakin pohja paistaa kun mukaan täytyy ottaa mm. Mark Walberg, jonka suurin saavutus taitaa olla Temptation Islandin juontaminen (piti tarkistaa, ulkoa en muistanut).

Ensi viikollakin muuten puskee home gamea, ja pelaajalistakin on komea: Tom Everett Scott, Jeremy Sisto, Carlos Bernard, Kathy Griffin, Ron Livingston ja Billy Burke. Jaa kuka?

Siitä viikon päästä vuorossa onkin:
Pokerin aakkoset. Amerikkalainen pokeriohjelma. Pokerin ammattilaiset analysoivat World Poker Tourin loppuottelussa mukana olleiden pelaajien pelityyliä ja antavat arvokkaita vinkkejä tulevia pokeripelejä varten. Mukana Daniel Negreanu, Annie Duke ja Phil Helmuth.

Eli täytehuttu jatkuu eikä vieläkään tule kunnon pelejä.

Tiedot telkku.comista
 

Korppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ajattelinpa kesälomapäiväni (sen toisen niistä) kunniaksi käydä katselemassa vähän kesäpaitoja. Suosikkiliikkeessäni palvelu on yleensä tasokasta ja valikoimat hyviä.. Vielä mitä! Kaikki halvatun paidat olivat 'sillä silmällä-kuosissa'! Ei yhtä ainutta hillittyä yhdenväristä nuttua. Tai siis oli sellaisia hihattomia. Minä niillä mitään tee. Mitään helevatan oranssi-vihreää raitapaitaa en kyllä päälleni pistä. Minä olen rauhallinen ja hillitty tyyliltäni ja samaa vaadin vaatteiltani.
Sama linja jatkui myös seuraavassa liikkeessä, joten päätin suksia vittuun koko saatanan metropolista. Kerrassaan ahdistava kokemus.
 

Rocco

Jäsen
Vituttaa työpaikalla tällä hetkellä kaikki paitsi kolleegat!!!

Varsinkin vituttaa uusi naispuoleinen esimies joka on täys ämmä!! Eikö se voisi jäädä jo varhaiseläkkeelle nelikymppisenä?!?! Oikea tuonelan tienviitta koko tapaus...

Sääliksi käy sen tyttäriä joita kukaan mies ei huoli, koska anoppina se on varmasti puolta kauheampi tapaus kuin esimiehenä.

Vituttaa!!! ARGH!!!
 

hanu

Jäsen
Suosikkijoukkue
raitapaita
Rattlehead kirjoitti:
Iltavuorossa koko viikko. Vittumaisin vuoro. No, tälle viikolle tulee ainakin roima palkankorotus. Se lieventää vitutusta jonkin verran.

Tuurailemassa lomia Helpparissa ja aamuvuorossa, joka siis on se kaikkein vittumaisin vuoro. Iltavuoron kaveri päätti sitten hommata kunnon kesäflunssan ja kolme päivää sairaslomaa. Tuurauskepoiset työtöverit ovat kaikki lomilla, joten tässä tuli kolme päivää työtä kahdessa vuorossa. Ja omat hommat kusevat entistäkin huolellisemmin.

Vittu.

t. hanu
 

Master Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Denny Crane
Kerrostalossani suoritetaan ikkunaremontti eli vaihdetaan vanhat puineen uusiin. Sälekaihtimet vaihdetaan uusiin jos sellaiset on tilannut. Hinta 145 €, ei varaa. Noh, sovin keskiviikkona isännöitsijän kehotuksesta asentajien kanssa että he irrottavat (itse en sitä olisi saanut, sen verran iso ikkuna) ja laittavat takaisin uusiin ikkunoihin. Tultuani töistä kotiin kaihtimista ei ollut havaintoakaan. Soitto asentajalle, "ai jaa, ne on varmaan lavalle heitetty". Ja vittu asunnonomistajan firma meni pari minsaa ennen soittoa kiinni eli asiaa ei saa sovittua kuin aikaisintaan huomenna töiden jälkeen. Ja asunto kun sattuu olemaan iltapäivän auringon puolella niin tiedossa on mukavat oltavat pari päivää. Onneksi on luvattu sadetta.

-ttukeletana...
 
Suosikkijoukkue
Slovenia & muut sympaattiset
Nyt vittu vituttaa niin vitusti!! Helvetin homot etelä-euroopan paskapäät vittu saatana... Aina ku Hollanti tipahtaa ni vituttaa.. mut eile ku olivat paljon parempia.. Sit vituttaa viel ku Hevosnaama van Nistelrooy ei ollu kentällä.. ois kuule tehny kaks maalii jos kolmeki!!
 

J.Hotti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK Detroit Red Wings FC Barcelona
Ei vittu näitä potkupallon MM-kisoja ja tuomareiden tasoa. Eilisen POR-HOL fiasko venäjän pellen tietää jo kaikki, mutta tämä "rankkari viimeisellä minuutilla jalkapallon suurmaalle kun pelaaja kaatuu maassa makaavaan pelaajaan joka pelasi tilanteessa palloa" paviaani vihelsi näissä kisoissa viimeisen ottelunsa.

Sääliksi käy Ausseja, parempi putosi ja väärin perustein.
 

Wrighter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Buffalo Sabres
Italialaisten "maksettu" jatkopaikka. Oli niin väärin vihelletty rankkari ettei paremmasta väliä!
 

Speedye

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, CR7, AO, Härski
HCM kirjoitti:
Ei vittu näitä potkupallon MM-kisoja ja tuomareiden tasoa. Eilisen POR-HOL fiasko venäjän pellen tietää jo kaikki, mutta tämä "rankkari viimeisellä minuutilla jalkapallon suurmaalle kun pelaaja kaatuu maassa makaavaan pelaajaan joka pelasi tilanteessa palloa" paviaani vihelsi näissä kisoissa viimeisen ottelunsa.

Sääliksi käy Ausseja, parempi putosi ja väärin perustein.

Vituttaa minuakin tälläinen sopupeli! Saatanan makaroonit ovat lahjoneet nämäkin tuomarit. Filmaajien voitto, jälleen kerran.
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Tuomari! Grosson anova katse oli tuomarissa ennen kuin ruho maata tapasi. Voi jeesuksenristuksenperkele!

Miten ensimmäiset italialaiset pääsi Sisiliaan? Yksi ui ja loput käveli tukan jättämään öljyvanaa pitkin.
 

Slaba

Jäsen
Hyi V*ITTU!!!!!!!!!!!! En syö enää ikinä pizzaa tai makaronia!!! Kyl tää pska taas tiedettiin. Näin siinä aina käy. Nyt jos toi mikkihiirijengi voittaa jtn, ni mä kyl räjähdän!!!! HUUUUUUUUUUUUUUUUUUTAVA VÄÄRYYYYYYYYYYYYYYYYYSS!!!!
 

Speedye

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, CR7, AO, Härski
Slaba kirjoitti:
Hyi V*ITTU!!!!!!!!!!!! En syö enää ikinä pizzaa tai makaronia!!! Kyl tää pska taas tiedettiin. Näin siinä aina käy. Nyt jos toi mikkihiirijengi voittaa jtn, ni mä kyl räjähdän!!!! HUUUUUUUUUUUUUUUUUUTAVA VÄÄRYYYYYYYYYYYYYYYYYSS!!!!

Pakko lainata ettet pääse editoimaan. Kiitos päivän nauruista slaballe!
 

Humpauttaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kulli!

En voi enää käydä porukoitteni luona, koska ne on menossa parin päivän päästä Roomaan! Tuomarilla suht kova ratkaisu antaa tosta pilkku viimeisellä sekunnilla. No olihan se Gnosson anova katse täynnä lupauksia tästä illasta, joten eipä ollut yllätys.

Mites se Väyrynen tossa totesikaan? "Margaret Totin ollessa kentällä mitä vai voi tapahtua."
 

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Bauer kirjoitti:
Jeps, Luis M. Cantalejo suurin vitutuksen kohde tällä hetkellä.

Allekirjoitan. Sama vitutuksen kohde. Piti käydä kaupasta hakemassa pakki Karhua - jos vähän helpottaisi.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Pistää se vituttamaan kun pastanpuhujat saivat rankkarin lahjaksi, ja vielä pelin viimeisellä minuutilla. Ja kun vielä se räkää tihkuva laama tuli sitä vetämään ja ihme kyllä osui maaliin, niin se se vasta hatuttaakin.

Voi hatulla päähän.
 

wilberto

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kyllä nyt vituttaa tuo Italia-Australia -pelin päätös. Ei tuollaisesta teatterista olisi todellakaan kuulunut viheltää pilkkua, mutta tehty mikä tehty. Minkäs Aussien pakki sille voi, jos makarooni juoksee päin ja kaatuu siihen. En enää yhtään ihmettele, että Italiassa on näitä sopupeliskandaaleita.

Kiitti muroista, Luis M. Cantalejo!
 

J.Petke

Jäsen
Vituttaa kun Italia voitti vain yhdellä maalilla..

Noh ei vaines. Vituttaa se että asiakkaat luulevat että kaikki onnistuu kun vaan pyytää koska onhan hän sentään asiakas. Jos myyn hänelle esim. veneen niin asiakas kimpaantuu kun ei suostuta viemään hänen vanhaa venettään pois ihan ilmaiseksi. Eli kuljettaja ajaisi veneen kanssa hänen mökilleen, ottaisi uuden veneen yksin pois kyydistä ja laittaisi vanhan veneen takaisin kyytiin.

"minun täytyy sitten mennä semmoiseen kauppaan missä se onnistuu".... onnea vaan metsästyksessä. Kaikki Mulle Heti Nyt!
 

Padis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ei vituta tuomari, ei italia eikä Australian tappio. Vituttaa Totti. Vituttaa niin, että näkö lähtee. Saatin sitten tunnetta näihinkin kisoihin oikein ämpärikaupalla. Tästä eteenpäin, niin kauan kun henki pihisee, joukkue joka pelaa Tottia vastaan on minun suosikkini.

Aina ja ikuisesti.
 

J.Petke

Jäsen
Padis kirjoitti:
Ei vituta tuomari, ei italia eikä Australian tappio. Vituttaa Totti. Vituttaa niin, että näkö lähtee. Saatin sitten tunnetta näihinkin kisoihin oikein ämpärikaupalla. Tästä eteenpäin, niin kauan kun henki pihisee, joukkue joka pelaa Tottia vastaan on minun suosikkini.

Aina ja ikuisesti.

Miksi Totti vituttaa? Minua vituttaa se henkilö kuka tulee kohta jeesustelemaan että "menkää muualle puhumaan jalkapallosta".."teillä on jo oma osio"
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös