Pete2004 kirjoitti:No en sitten päässyt tänään lähtemään töihin. Vittu. Hävettää kun tälläinen tapaus sattui heti alkuun, kun oon vasta kaksi päivää ollut kyseisessä paikassa töissä.
krapula?
Pete2004 kirjoitti:No en sitten päässyt tänään lähtemään töihin. Vittu. Hävettää kun tälläinen tapaus sattui heti alkuun, kun oon vasta kaksi päivää ollut kyseisessä paikassa töissä.
Dhearted kirjoitti:krapula?
pernaveikko kirjoitti:Et kysy tosissasi, jos olet yhtään tätä palstaa seurannut.
JWill kirjoitti:Joo, ei ollut kovin suuri kerroin pitkävedossa tällä...
Tarkoitatko Karhua vaan porissa pantua murinaa??vilperi#18 kirjoitti:Niin ja lisäksi vituttaa, ettei porilaista Karhua löydy tölkissä.
Mitä tästä opimme? Pysykäämme pullossa ja mäyräkoirassa (keskarissa se muovinen kantonauha), vaikka se kaliimpi vaihtoehto kuin "kollegansa".
Koirapoika kirjoitti:Lisää vitutusta. Kaupungilla kieppuvat erivärisissä liiveissä olevat rahan kinuajat, vittu kun niitä piisaa, melkein yhtä ärsyttäviä kuin lokit. Pääsee toki helposti eroon mutta silti, pitäisi olla varmaan rintapieli vääränään erilaisten järjestöjen lätkiä ja nappeja, olen jo jäsen tässä ja tässä ja tuossakin vielä-lämisköitä. Olisiko hetki aikaa? Kiinnostaako..? AIKAA ON MUTTA EI RAHAA EIKÄ KIINNOSTA!
OneBigRed kirjoitti:Tuli kännissä vahingossa löydettyä helppo keino päästä näistä eroon. Kysymykseen "kiinnostaako teitä eläintensuojelu?" vastaamalla välittömästi "No ei vittu tippaakaan!", poistuu ko. kyselijä pikaisesti hämmentyneenä laumansa pariin.
tintti83 kirjoitti:Itsekin tuli törmättyä tuollaiseen heppuun kun käväsin Helsingissä.
Onneksi olkoon, sait juuri yhden ihmisen tekemään itsemurhan. *PAM*Ruutiveijari kirjoitti:Venäjä.
fastasashark kirjoitti:...Miksi kukaan edes viitsii väitellä...
puoliväliheikki kirjoitti:Itse "pääsin irti" seuraavalla lyhyehköllä dialogilla perässä roikkuneesta takkutukasta:
Takkutukka:
- Kiinnostaako sinua vaikuttaa ihmisoikeusasioihin?
puoliväliheikki:
- Kyllä, mutta eri suuntaan kuin sinua.
Takkutukka:
Poistui takavasemmalle
puoliväliheikki:
Rauhallisin askelin voitonriemuisena lähimmälle terassille kaverien röhönaurun saattelemana.
- Keppana kiitos!
Alamummo kirjoitti:Olen duunissa keskustassa ja näihin rahapummeihin törmään päivittäin, joihinkin yksilöihin pariinkin kertaan ja sekös jurppii. Sanon heille kuitenkin ystävällisesti, ettei minulla - sori vaan - nyt ole aikaa ja porhallan eteenpäin. Ei siinä sen enempää vittuilua tai huonoa käytöstä tarvita.
kiwipilot kirjoitti:Ja sitten tunsit itsesi tosi naiseksi, vai? Tunnetko jokaisen keskustassa pummaavan takkutukan ja risuparran? Aika rasittavia ja päällekäyviä piipittäjiä sieltä löytyy ja joihinkin vittuilu on valitettavasti se ainoa lääke. Aina kun se kaunis "ei kiitos" ei tunnu riittävän.
kiwipilot kirjoitti:Ja sitten tunsit itsesi tosi naiseksi, vai? Tunnetko jokaisen keskustassa pummaavan takkutukan ja risuparran? Aika rasittavia ja päällekäyviä piipittäjiä sieltä löytyy ja joihinkin vittuilu on valitettavasti se ainoa lääke. Aina kun se kaunis "ei kiitos" ei tunnu riittävän.
Koska.Alamummo kirjoitti:Miksi ihmisiä pitäisi kohdella aina epäystävällisesti, kun normaalillakin käytöksellä pääsee mieleiseensä lopputulokseen?
Enye kirjoitti:Vituttaa kun kouluun tarvittava Java-ohjelmointikurssi on yhden ohjelmointitehtävän päässä valmiista, aika loppuu huomenna, enkä millään saa tuota viimeistä ohjelmointia tehtyä. Ei vain osaa.
Jos joku sattuu osaamaan Javaa niin voisi ystävällisesti heittää privalla.
Nimim. Apua kipeästi tarvitseva